Wielkie mapy dotarły

Data dodania: 18.09.19 14:31:00

Maty z wielką mapą dotarły już do nas. Można zazdrościć tym co je zamówili ;) Planowanie strategii na takiej mapie to będzie sama przyjemność.


Liczba komentarzy: 12
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Qba36 tygodni temu

Jest jeszcze jakaś możliwość zdobycia maty ?

Ogry Games 34 tygodnie temu

Będzie dostępna w naszym sklepie.

Piotr Małek36 tygodni temu

Btw, moglibyście włączyć powiadomienia mailowe dla Waszej kampanii tak żeby nie trzeba było samemu wchodzić i sprawdzać co chwilę czy jakaś aktualizacja się pojawiła? Zagramw.to twierdzi, że to wydawca decyduje o tym czy powiadomienia są wysyłane czy nie :)

Ogry Games 34 tygodnie temu

Ok

Ogry Games 34 tygodnie temu

Wg ZAGRAM maile z powiadomieniami powinny do Was dochodzić.

Michał Bogdan36 tygodni temu

Hej, Panowie Ogry, są jakieś szanse na wgląd do pozostałych nowych kart wydarzeń i do nowego pionka do śledzenia tury? Byłoby fajnie móc obejrzeć co tam dostaniemy, chociaż z drugiej figurka to potencjalnie fajna niespodzianka... Wybory, wybory! :D I nie pisałem tego, ale moja mata wygląda bardzo fajnie! Już nie mogę się doczekać! Mam tylko takie pytanie: będziecie wysyłać to w jakimś opakowaniu zdolnym to wygodnego przechowywania tego cacka czy może jednak opakowanie, w którym to wysyłacie jest jednorazowe, tylko do wysyłki i warto już się rozejrzeć za jakimś trwalszym rozwiązaniem? Oczywiście nie wymagam od Was wysyłania tego w przenośnej tubie czy coś takiego, bo nic takiego nie obiecywaliście, ale jeśli opakowanie będzie w miarę solidne to może nie będę musiał się martwić o zaopatrywanie się w coś na stałe? Z góry dziękuję za odpowiedź!

Ogry Games 34 tygodnie temu

Cześć, może jakieś karty jeszcze pokażemy, a co do maty, będzie raczej wysyłana luzem, w paczce z grą. Testowaliśmy nie ulega zagnieceniom ani zniszczeniu.

Michał Bogdan34 tygodnie temu

Dzięki za odpowiedź! W takim razie będę musiał pewnie samemu przetestować jak to przechowywać i przenosić. No to tylko czekamy!

A.Douglas36 tygodni temu

Dodajcie więcej zdjęć maty (grubość, detal)

Ogry Games 36 tygodni temu

Dorzucona fota ze zbliżeniem. Grubość maty to ok. 2mm.

Darou36 tygodni temu

Kupuję nowy stół.. :-)

Bonegrinder35 tygodni temu

Słuszna koncepcja!