Wredna gra dla całej rodziny Chytrogród

Wredna gra dla całej rodziny

Chytrogród

440Wsparć
7 dnido końca
31 920 złz potrzebnych
30 000 zł
106%

Chytrogród

Gra blefu, oszustwa i negocjacji, w której szemrane interesy to klucz do zwycięstwa. Zostań przywódcą jednej z pięciu Gildii, wysyłaj swoich popleczników do różnych dzielnic miasta, pozyskuj towary i załatwiaj interesy. Wszystko po to, by zostać najbardziej wpływowym podwładnym księcia Chytrogrodu!

Zawartość pudełka






Główna plansza miasta oraz 5 plansz Dzielnic

Oto serce Chytrogrodu - znajdują się tu miejsca, na które wysyłać będziecie swoich Popleczników i zagrywać karty Akcji. W dzielnicach znajdują się cenne Towary, a z ich mieszkańcami załatwiać można szemrane Interesy, przynoszące graczom Punkty Wpływu!


43 kart Akcji oraz Książęcych Dekretów

Każdy uczestnik zabawy dysponuje własną talią siedmiu kart Akcji. Zagrywać je będziecie zakryte na poszczególne Dzielnice, aby pozyskiwać Towary, załatwiać Interesy czy… sabotować działania przeciwników. W każdej rundzie na jednej z Dzielnic pojawi się karta Książęcego Dekretu zmieniająca nieco zasady rozpatrywania Akcji… ale tylko jeden gracz pozna jej treść przed innymi!


5 plansz Gildii i znaczniki Popleczników

W grze wcielicie się w przywódców Gildii Chytrogrodu, potężnych organizacji o nie zawsze czystych intencjach. Do dzielnic miasta wysyłać będziecie swoich najbardziej zaufanych popleczników, aby dzięki ich działaniom przywłaszczyć sobie jeszcze więcej Towarów!


30 kafli Interesów

Esencją gry jest realizowanie Interesów i zdobywanie Punktów Wpływu. Te kafelki wskazują jakich Towarów potrzebujecie, aby wywiązać się z umowy dostępnej w danej Dzielnicy i ile Wasza Gildia może na tym zarobić.


75 żetonów Towarów

Żetony Towarów to dobra, którymi Wasze Gildie handlują na nielegalnych targach, kupują na rozklekotanych straganach lokalnych kupców, czy przekazują z ręki do ręki szemranym typom w ciemnych zaułkach. Zbierajcie konkretne zestawy potrzebne do realizacji Interesów i zdobywajcie za nie punkty!


Znacznik Książęcego Przywileju

Ty jesteś Faworytem Księcia. Masz chody na jego dworze, ale wystarczy jeden fałszywy ruch, by to się zmieniło. Ty wyznaczasz Dzielnicę, w której będzie działał Dekret i jako jedyny znasz z wyprzedzeniem jego treść. Ty jako pierwszy zagrywasz swoje karty i rozstrzygasz wszelkie spory w grze. To wielka władza, ale i odpowiedzialność, więc wykorzystaj swoją pozycję mądrze zanim rywale strącą Cię ze stołka! W pudełku z grą znajdzie się tekturowy okrągły żeton, ale w związku z odblokowaniem naszego celu społecznościowego, każdy wspierający kampanię na zagramw.to otrzyma również trójwymiarową figurkę korony!


Znacznik Pierwszej Dzielnicy

Palec Księcia Chytrogrodu zawsze wskazuje aktualnie najważniejszą Dzielnicę miasta - tę, w której zagrane wcześniej karty zostaną odsłonięte i rozpatrzone jako pierwsze. Jednak łaska władcy na pstrym koniu jeździ, a Pierwsza Dzielnica zmienia się co rundę!

3-5

Liczba graczy

10+

Wiek graczy

45-60

Czas rozgrywki

Opis gry

Średniowieczne miasta zamieszkiwali rozmaici ludzie. Nie tylko pobożni mnisi, skromni uczeni i godni zaufania kupcy, ale też wredni, nieszczerzy i chciwi. Witaj w Chytrogrodzie, gdzie możesz stać się postacią należącą do tej drugiej kategorii. Jako przewodniczący gildii w tym z pozoru niezbyt perspektywicznym mieście będziesz korzystał z usług wiernych popleczników, którzy wysłani do poszczególnych dzielnic miasta będą wyszukiwać okazje, dobijać targu, słowem: pracować na chwałę i bogactwo twoje i twej organizacji. Nie zawsze w sposób legalny, ale przecież cel uświęca środki, czyż nie? Ostatecznie chodzi przecież tylko o to, by wkraść się w łaski samego księcia. Dla dobra Jego Wysokości, rzecz jasna!





Figurki Popleczników

5 szczegółowych, kolorowych figurek Popleczników, zastępujących na planszy tekturowe pionki dostępnych tylko poprzez zagramw.to.


Dodatek - Złoto Błaznów

Poza podstawową wersją gry, na kampanii dostępny jest również dodatek do niej, Złoto Błaznów. Za pomocą 36 kart wprowadza on nowy mechanizm: 

Karty Wydarzeń - zupełnie nowa talia, z której co rundę aktualny Faworyt Księcia dociąga jedną kartę. Zawiera ona pięć różnych efektów, po jednym w kolorze każdej Dzielnicy. Rozpatrzona zostaje część odpowiadająca kolorem aktualnej Pierwszej Dzielnicy. Może to być prosty efekt, opisany za pomocą symboli, lub Ważne Wydarzenie. Ważne Wydarzenie jest oznaczone liczbą, która odnosi się do odpowiedniego paragrafu w Kronikach Chytrogrodu (dodatkowa książeczka dołączona do pudełka). Faworyt Księcia musi na głos przeczytać odpowiedni paragraf fabularny, a następnie zastosować się do podanych pod nim instrukcji mechanicznych.

Cena nagrody Złoto Błaznów to jedyne 35 zł, a zapewni Wam ona jeszcze większą regrywalność i nieprzewidywalność partii!



Karty w Chytrogrodzie rozdaje pięć Gildii. Jesteś przywódcą jednej z nich.



Bractwo Ahoj!

Choć chytrogrodzki port, ujmując to delikatnie, nie należy do największych, to gildia lokalnych piratów jest nad wyraz rozwinięta i prężna. Pod przykrywką legalnej działalności bractwo para się wszelkiej maści ciemnymi interesami z przemytem egzotycznego, zero-procentowego rumu na czele. Oczywiście klasyczne plądrowanie kupieckich statków również nie jest im obce. Lider tej hałaśliwej zgrai, kapitan Śledź, to człek gwałtowny, lecz także uwielbiający żeglarskie gawędy przy kuflu czegoś mocniejszego. Możesz z nim wypić i wymienić się historiami. Uważaj jednak, by nie zadawać zbyt wielu pytań, bo w głowę może uderzyć cię nie tylko spożyty trunek.

 


Gildia Królewskich Kupców

Złoto, złoto, złoto – to dewiza, hymn i przede wszystkim najwyższa wartość w oczach tej kupieckiej gildii. Teoretycznie, kierowana przez sir Baltazara Goodmana organizacja jest instytucją publiczną pod egidą samego księcia. Praktyka jednak rażąco odbiega od rzeczywistości. Interes publiczny obchodzi kupców o tyle, o ile jest w stanie przyczynić się do ich bogactwa. Intrygi, manipulacje, przekupstwo – odziani w przepyszne szaty bufoni nie cofną się przed niczym, by osiągnąć swoje cele.


Gang Czerwonych Oprychów

Jak zapewne się domyślasz, ich nieodłącznym atrybutem jest czerwony strój. Oprychy to najbardziej brutalna banda w Chytrogrodzie. Wymuszanie okupów, ściąganie haraczy i brawurowa jazda zaprzęgiem to dla nich chleb powszedni. O dziwo, na czele Oprychów stoi niepozorna kobieta, Ulrika Krieger. Nie daj się zwieść jej urodzie – charakter tej niewiasty jest ognisty niczym jej włosy, a serce twarde jak jej ulubiona, nabijana kolcami pałka. Ulrika jest osobą nieprzejednaną i nieznoszącą niepowodzeń, ale kierującą się też specyficznym honorem. Lepiej nie wchodź jej w drogę, ale jeśli zaoferujesz jej coś, co może przysporzyć jej zarobku lub wpływów, możesz być pewny, że ochoczo cię wysłucha.


Zakon Świętego Midasa

Patronem zakonu jest legendarny król, który potrafił zamienić w złoto wszystko, czego dotknął. Zakonnice tego zgromadzenia z chciwości uczyniły cnotę, a z łotrostwa regułę i codzienną praktykę. Handel fałszywymi relikwiami, naciąganie pielgrzymów odwiedzających lokalną katedrę – każdy sposób jest dobry, jeżeli pomaga zapełnić zakonny skarbiec. Na czele całej niezbyt sympatycznej wspólnoty stoi opatka Mary, zwana w niektórych kręgach po prostu Chytrą Babą – przydomek uzyskała, gdy przyłapano ją na wynoszeniu pod habitem słodkich napojów z książęcej uczty dla ubogich.


Uniwersytet Chytrogrodu

Scientia potentia est - to prawda znana od zarania dziejów. Wiedza to potęga, a potęga oznacza wpływy. Wpływy zaś przynoszą złoto… dużo złota. Któż nie chciałby zostać bogaczem? Na pewno ma na to chrapkę rektor niesławnego chytrogrodzkiego Uniwersytetu! To szara eminencja miasta, a Norberto, jego prawa ręka i przewodniczący studenckiego bractwa, jest wszędzie tam, gdzie można ubić korzystny interes.

Rozgrywka

Chytrogród to "wredna gra dla całej rodziny". Humor oraz proste i bardzo intuicyjne zasady nadają jej familijnego charakteru, ale duża dawka negatywnej interakcji, blefu, negocjacji i czystej złośliwości sprawi, że usatysfakcjonowani będą również miłośnicy Munchkina, The Resistance czy Szeryfa z Nottingham.



Rozgrywka w Chytrogród składa się z rund, w których gracze zagrywają w tajemnicy Akcje na plansze Dzielnic. W Dzielnicach pozyskiwać można Towary oraz załatwiać Interesy, przynoszące Punkty Wpływu - celem gry jest posiadanie jak największej ich liczby. Dzięki Dobrom nabytym w Dzielnicach gracze mogą potem załatwiać Interesy i pozyskiwać kafelki z PW. Jednak ponieważ każdą kartę Akcji zagrywa się zakrytą, nigdy do końca nie wiadomo co zrobią przeciwnicy i czy nie pokrzyżują naszych planów. Dodatkowo, aktualny pierwszy gracz, czyli Faworyt Księcia, zawsze rozstrzyga remisy, nawet jeśli nie dotyczą go bezpośrednio, warto więc żyć z nim w dobrych stosunkach i czasem pomóc w zamian za drobną przysługę. Chytrogród to gra blefu, odgadywania intencji innych, a nierzadko i sojuszów - przeważnie bardzo krótkotrwałych.


Jak przebiega runda gry?


1.

Aktualny Faworyt Księcia dobiera kartę Książęcego Dekretu, zapoznaje się z nią w sekrecie i kładzie zakrytą na wybranej Dzielnicy. Tylko on wie, co się tam wydarzy!


2.

Gracze po kolei zagrywają na Dzielnice zakryte karty Akcji z ręki (po 4 w grze trzy- i czteroosobowej, po 3 w pełnym pięcioosobowym składzie).


3.

Zaczynając od aktualnej Pierwszej Dzielnicy, kolejno rozpatrywane są karty zagrane na poszczególne Dzielnice.


Jakie są dostępne Akcje?




Sabotaż - anuluj wybraną kartę Akcji w Dzielnicy lub usuń z niej Poplecznika przeciwnika. 




Przejęcie - usuń z dzielnicy Poplecznika przeciwnika i wstaw swojego w jego miejsce.




Załatwienie Interesu - w zależności od rodzaju zagranej karty, możesz wymienić posiadane Towaryna kafelek Niewielkiego lub Dużego Interesu, znajdujący się na szczycie stosu w danej Dzielnicy.



Wykup Towarów - jeśli wartość kart Wykupu zagranych przez Ciebie w tej Dzielnicy jest najwyższa, weź wszystkie dostępne w niej Towary.


Tak przy Chytrogrodzie bawiono się w GRAnatowa Cafe (pełen zapis wideo dwóch rozegranych partii):



Recenzje gry

  • Gry Planszowe u WookiegoGra jest mechanicznie bardzo prosta, ale w swojej prostocie ma bardzo ciekawe opcje do wykonania. Dużo jest w niej małych smaczków.
  • HUMIgrajGra bardzo mi się podoba i przyjęła się u nas na stole. Funkcjonuje bardzo fajnie zarówno przy trzech graczach, jak i przy pięciu - mamy tu dużo zmiennych wpływających na to, że za każdym razem rozgrywka będzie inna.
  • GRAnatowa TV - Małżeńskie Rozmówki na temat PlanszówkiSzeryf z Nottingham jest naturalnym porównaniem dla tej gry, ale Chytrogród podoba mi się bardziej od niego.
  • ON TABLE Gry planszoweJa odnalazłam się w przypadku Chytrogrodu. To prosta, łatwa w swojej konstrukcji gra, która oferuje całkiem spory pokład negatywnej interakcji i emocji.
  • Board TimesNie ma na rynku zbyt wielu na tyle prostych, a jednocześnie dających poczucie zagrania w “dużą” planszówkę tytułów z negatywną interakcją, które z czystym sercem mógłbym polecić laikom. Chytrogród jest taką właśnie pozycją.
  • Gniazdo SzeptunówGra się wartko, przyjemnie i jest duży potencjał regrywalności, a to w planszówkach najważniejsze. Jak dla mnie - grać będę chętnie jeszcze wiele razy i polecam serdecznie.
  • Okiem PowermilkaWiele sposobów krzyżowania planów, całkiem sporo kombinowania i niesamowita radocha, że komuś zepsuliśmy transakcję. Dynamizm i przebieg rozgrywki zachęcają do rewanżu oraz głębszego poznania tytułu. To solidny produkt, lekka gra i przyjemne doznanie. Z pewnością mogę powiedzieć, że to filler na miarę naszych czasów.
  • Poltergeist (pierwsze wrażenia)Chytrogród ma wszelkie zadatki na dobrą imprezówkę oraz świetny tytuł do zabrania ze sobą do knajpy celem spędzenia miłych chwil w gronie znajomych. Prostota zasad, możliwość podkładania świń oraz prowadzenia negocjacji w połączeniu z doborowym towarzystwem to recepta na sukces.
  • Poltergeist (pełna recenzja)Kolejne chwile spędzone przy Chytrogrodzie zapewniły mnóstwo śmiechu i uczciwej zabawy. Tego oczekiwałem po tej grze i to właśnie otrzymałem.
  • ScheherazadeChytrogród to świetna gra i basta. Choć wredna okrutnie. Jest świetna jako gra rodzinna i imprezowa. Bawi, zmusza do ciągłej interakcji i przepychanek, każe myśleć i analizować, zarządzać kartami. Do tego jest prosta i w miarę szybka w przebiegu, a co najważniejsze wymusza ciągłą koncentrację na polu gry. Przez to nikt się nie nudzi, nie czeka na swoją kolejkę i u wszystkich jednakowo emocje sięgają zenitu.
  • Sterta GierChytrogród posiada niski próg wejścia i sprawdzi się przede wszystkim w grupach lubiących negatywną interakcję. Jest trochę główkowania, dużo dogadywania się i jeszcze więcej przebiegłości. Polecamy sprawdzić ten tytuł każdemu, niezależnie od wieku czy planszówkowego stażu – to gra, którą warto posiadać w swojej kolekcji.

Korzyści projektu

Najniższa cena gry Chytrogród
- 46,00 złTyle zaoszczędzisz

Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.

Sugerowana cena detaliczna gry Chytrogród to 130,90 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 46,00 zł

Najszybsza dostawa Chytrogród
o 14 dnibędziesz miał szybciej grę

Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 14 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.

Unikatowe elemnenty Chytrogród
3unikatowych elementów

W projekcie zaplanowanych jest 3 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Chytrogród.

Unikatowe elemnenty Chytrogród
Program Ochrony Wspierających

Kampania bierze udział Programie Ochrony Wspierających. Oznacza to, że wydawca raportuje dla zagramw.to przebieg procesu rozwoju i produkcji gry. Na podstawie raportów wypłacane są kolejne transze środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z produkcją gry.

Wydawca zobowiązuje się również do umieszczania aktualności co najmniej, co dwa tygodnie po zakończeniu zbiórki, aż do wysyłki gry do wspierających.

Dzięki temu maksymalizujemy szansę na szybkie i sprawne dostarczenie gry do Ciebie.

Twórcy gry

Dominika, Justyna, Mateusz i Marek to przede wszystkim dobrzy przyjaciele, ale też pasjonaci gier planszowych. Interesują ich różne tytuły, choć najwięcej radości sprawiają im gry lekkie, z dużą dozą interakcji i możliwością utarcia nosa innym. Wszyscy autorzy od lat są związani z branżą gier komputerowych i początkowo Chytrogród też miał zaistnieć w formie elektronicznej. Okazało się jednak, że ogrywanie papierowej wersji prototypu sprawia znacznie więcej radości niż klikanie na komputerze. Był to punkt zwrotny, w którym cała czwórka postanowiła spróbować swoich sił jako projektanci gry planszowej. Oto ona!



Hexy Studio to zespół kreatywny specjalizujący się w tworzeniu gier planszowych, wysokiej jakości modeli 3D, ilustracji i animacji. W 2017 r. uczyniliśmy pierwszy krok jako wydawnictwo, organizując na Kickstarterze kampanię Łowców kryształów, która została zrealizowana na początku roku 2018. Naszym kolejnym projektem była gra Hard City autorstwa Marka Raczyńskiego i Adama Kwapińskiego, a debiutem na platformie zagramw.to - Chytrogród. Efekty naszej pracy znajdziecie również w grach i na kampaniach crowdfundingowych innych wydawców, z którymi współpracujemy, m.in. Awaken Realms (Lords of Hellas, Nemesis), Board&Dice (SUPERHOT, Snowdonia Deluxe), Gindi (Zaklinacze, Liski: Ojojanie), czy PHALANX (Nanty Narking, Hannibal & Hamilcar, U-BOOT).

 Lucrum Games ma nosa do gier! Węszymy wszędzie: pośród gier dla dzieci, ciężkich suchych euro, klimatycznych ameritrashy i wszędzie tam, gdzie to możliwe. To co dla nas najważniejsze w grach, to emocje, śmiech, napięcie, poczucie triumfu po zrealizowaniu planu i złośliwa satysfakcja, kiedy udało się pokrzyżować zamiary przeciwnika. Emocje to "towar", którym wypchane są pudełka gier z naszym logo. Brzdęk,Przebiegłe Wielbłądy, Red 7, Amazonki, Pingwin na lodzie i mnóstwo innych gier - zresztą sprawdźcie i przekonajcie się sami!


Cele projektu

Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.

  • Dekret szósty: testy i spotkania z Chytrogrodem

    Dwa dni po ostatecznym przejęciu władzy w Chytrogrodzie, na dworze Księcia uczta wciąż trwała. Udało mu się zjednać obywateli i złamać opór niektórych gildii, niechętnych nowemu władcy. Teraz wszyscy w mieście pracowali dla niego, było więc co świętować. A może by tak dekretem zarządzić wolny dzień lub dwa, żeby jeszcze ba... czytaj więcej

    komentarzy: 0
  • Dekret piąty: Chytrogród ufundowany!

    Minęło zaledwie osiem dni od przybycia Księcia do Chytrogrodu. Poprzedni władca miasta zaginął w tajemniczych okolicznościach i ktoś musiał go zastąpić... Cel osiągnięty został w stu procentach, wreszcie! Książę siedział na swym tronie i spisywał właśnie treść kolejnego dekretu, gdy do komnaty wpadł zziajany błazen i zakrzy... czytaj więcej

    komentarzy: 4
  • Dekret czwarty: koniec pierwszego tygodnia kampanii, dostępna nowa nagroda!

    Po tygodniu od objęcia rządów w Chytrogrodzie Książę coraz lepiej czuł się w swojej roli. Sieć jego politycznych intryg i szemranych interesów powoli oplatała miasto, a jego cel - władza absolutna - był coraz bliżej osiągnięcia. Wielu poddanych zdążyło go już pokochać, ale potrzebował wsparcia jeszcze jednej grupy. Wystosował... czytaj więcej

    komentarzy: 23
  • Dekret trzeci: cel społecznościowy osiągnięty, modyfikacja celów finansowych

    W piątym dniu upał doskwierał Księciu wyjątkowo. Schronił się w przyjemnym mroku swej komnaty i dumał. - Może byłem ostatnio dla nich zbyt hojny?Rozdał wprawdzie poddanym sporo złota, ale zyskał coś w zamian - wdzięczni chytrogrodzianie rozsławili jego imię na cały kraj! Splendor jest nieraz wart więcej niż złote korony, chwyci... czytaj więcej

    komentarzy: 3
  • Dekret drugi: cel społecznościowy i korona dla wszystkich!

    Czwartego dnia Książę obudził się w wyjątkowo dobrym humorze. Wszystko szło dobrze, postanowił więc okazać swą szczodrość poddanym. Skreślił na pergaminie kilka słów i wysłał na główny plac miasta herolda, celem ogłoszenia nowego dekretu.Obywatele Chytrogrodu! Przekroczyliśmy dziś liczbę 300 wsparć i mamy już niemal 80% k... czytaj więcej

    komentarzy: 3
  • Dekret pierwszy: 48 godzin za nami, 66% celu i dostępny dodatek!

    Trzeciego dnia ogłoszono dekret Księcia Chytrogrodu. Herold wyszedł na centralny plac miasta i zaczął tubalnie: Cni obywatele, poddani miłościwie nam panującego Księcia......za nami pierwsze dwa dni projektu. Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim wspierającym, dzięki których zaangażowaniu zebraliśmy 66% kwoty potrzebnej do ... czytaj więcej

    komentarzy: 13

Dekret szósty: testy i spotkania z Chytrogrodem

21.06.2019

Dwa dni po ostatecznym przejęciu władzy w Chytrogrodzie, na dworze Księcia uczta wciąż trwała. Udało mu się zjednać obywateli i złamać opór niektórych gildii, niechętnych nowemu władcy. Teraz wszyscy w mieście pracowali dla niego, było więc co świętować. A może by tak dekretem zarządzić wolny dzień lub dwa, żeby jeszcze ba... czytaj więcej

komentarzy: 0

Dekret piąty: Chytrogród ufundowany!

19.06.2019

Minęło zaledwie osiem dni od przybycia Księcia do Chytrogrodu. Poprzedni władca miasta zaginął w tajemniczych okolicznościach i ktoś musiał go zastąpić... Cel osiągnięty został w stu procentach, wreszcie! Książę siedział na swym tronie i spisywał właśnie treść kolejnego dekretu, gdy do komnaty wpadł zziajany błazen i zakrzy... czytaj więcej

komentarzy: 4

Dekret czwarty: koniec pierwszego tygodnia kampanii, dostępna nowa nagroda!

18.06.2019

Po tygodniu od objęcia rządów w Chytrogrodzie Książę coraz lepiej czuł się w swojej roli. Sieć jego politycznych intryg i szemranych interesów powoli oplatała miasto, a jego cel - władza absolutna - był coraz bliżej osiągnięcia. Wielu poddanych zdążyło go już pokochać, ale potrzebował wsparcia jeszcze jednej grupy. Wystosował... czytaj więcej

komentarzy: 23

Dekret trzeci: cel społecznościowy osiągnięty, modyfikacja celów finansowych

14.06.2019

W piątym dniu upał doskwierał Księciu wyjątkowo. Schronił się w przyjemnym mroku swej komnaty i dumał. - Może byłem ostatnio dla nich zbyt hojny?Rozdał wprawdzie poddanym sporo złota, ale zyskał coś w zamian - wdzięczni chytrogrodzianie rozsławili jego imię na cały kraj! Splendor jest nieraz wart więcej niż złote korony, chwyci... czytaj więcej

komentarzy: 3

Dekret drugi: cel społecznościowy i korona dla wszystkich!

14.06.2019

Czwartego dnia Książę obudził się w wyjątkowo dobrym humorze. Wszystko szło dobrze, postanowił więc okazać swą szczodrość poddanym. Skreślił na pergaminie kilka słów i wysłał na główny plac miasta herolda, celem ogłoszenia nowego dekretu.Obywatele Chytrogrodu! Przekroczyliśmy dziś liczbę 300 wsparć i mamy już niemal 80% k... czytaj więcej

komentarzy: 3

Dekret pierwszy: 48 godzin za nami, 66% celu i dostępny dodatek!

13.06.2019

Trzeciego dnia ogłoszono dekret Księcia Chytrogrodu. Herold wyszedł na centralny plac miasta i zaczął tubalnie: Cni obywatele, poddani miłościwie nam panującego Księcia......za nami pierwsze dwa dni projektu. Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim wspierającym, dzięki których zaangażowaniu zebraliśmy 66% kwoty potrzebnej do ... czytaj więcej

komentarzy: 13

Komentarze wspierających

W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.

Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Chytrogród.

Liczba komentarzy: 92
Łukasz Jankowski20 godzin temu

Jazda po cele <3

Hexy Studio 5 dni temu

Chytrogród ufundowany, dziękujemy! Książę wkrótce wystosuje dekret w tej sprawie.

Marta Tarnik5 dni temu

Mamy to!! ;-)

Damian Szostak5 dni temu

Przebiłem próg figurkami, bo już nie mogłem patrzeć na to 99% :)

Gilas5 dni temu

Brawo TY!

Veticus6 dni temu

I kolejny dodatek kupiony - trochę przykro, że pasek postępu tak wolno idzie do przodu. Chyba faktycznie pojawiło się zbyt dużo projektów na raz

Pan Koliber6 dni temu

Hmm... Fajnie z figurkami, ale robi się z tego dość droga gra...

Sebastian Grzyb6 dni temu

Dodatki nie są obowiązkowe, moim zdaniem to bardzo dobre rozwiązanie, bo ci którzy zadowolą się podstawową wersja nie muszą dopłacać za "zbędny plastik".

Bonegrinder6 dni temu

Czekałem na figurki i się doczekałem. Dzięki. Również uważam, że dobrym pomysłem było wrzucenie ich jako opcję.

Pan Koliber6 dni temu

Bardziej zakładałem, że przy szybko rozwijającej się zbiórce będzie szansa, że pojawią się jako cel do osiągnięcia.

Hexy Studio 6 dni temu

Mamy 90% i poniżej 3000 zł do sukcesu!

Pan Koliber1 tydzień temu

Chyba mamy kumulację ciekawych zbiórek w polskim internecie. Szkoda, liczyłem na dużo ciekawych rozwinięć Chytrogrodu :(

Darou6 dni temu

Za dużo ich jest..to prawda..

Silver Night6 dni temu

Zgadzam się.. jakaś taka kumulacja teraz, a pewnie w wakacje bedzie plaża

Sebastian Grzyb1 tydzień temu

Szkoda, że tak mało osób skusiło się na dodatek. Moim zdaniem to ciekawe urozmaicenie za niedużą (35zł) cenę. Gdyby pozostałe 200 osób, które wsparły projekt jednak skusiło się na niego, wtedy mielibyśmy dodatkowe 7000zł. Ale widzę, że na innych zbiórkach też się zatrzymało, czyżby za dużo zbiórek w jednym miesiącu i budżet się skończył? Tak niewiele brakuje a dodatkowe cele też by się przydały.

Olbagamar1 tydzień temu

Dużo osób, tak jak ja czeka pewnie z zakupem do końca zbiórki, żeby kupić wszystkie możliwe dodatki na raz, a nie się rozdrabniać. Zrobią pewnie jeszcze z jeden cel społecznościowy, który może coś da i ludzie kupią najwięcej we wtorek do 10, bo kończy się 95 zł, później za 105 to już może kilkanaście 20+ kupi. Do 40k raczej powinno dojść. Przynajmniej mam taką nadzieję:) Rzeczywiście dużo ostatnio tych polskich zbiorek na gry.

Pan Koliber7 dni temu

Olbagamar - właśnie takie postępowanie hamuje kampanię. Jeśli faktycznie jest sporo ludzi czekających na nie wiadomo co, zbiórka stoi, potencjalni nowi wspierający mają wrażenie, że tu sie nic nie dzieje i pewnie nie warto wspierać. Kolejne cele nie są osiągane i Hexy nie maja o czym trąbić. Koło sie zamyka, a Chytrogród stoi smutny w miejscu. W skrócie: nie pomagasz.

Olbagamar6 dni temu

Spokojnie, w przyszłym tygodniu kupię wszystko, jak tylko dostanę jałmużne od szefa.

Veticus1 tydzień temu

Oj, zbiórka coś stanęła w miejscu

260Tyle osób wsparło projekt
Grę Chytrogród wsparli
Marcin Zaguła
Kacper Kotulak
Michał Daniel
Karol Przybyłek
Wsparcie anonimowe
Psycholl
Greg
Wsparcie anonimowe

Wybierz nagrodę

Genialnie, że chcesz wesprzeć wydanie gry Chytrogród!
Wybierz nagrodę, którą otrzymasz w zamian za wsparcie.

Gra Chytrogród + dodatek Złoto Błaznów + figurki Popleczników
Opis nagrody

- Gra planszowa Chytrogród
- Dodatek Chytrogród: Złoto Błaznów
- 5 szczegółowych, kolorowych figurek Popleczników
- Wszystkie odblokowane cele kampanii

9

Wsparć

10.2019

Data dostawy
185Wartość wsparcia
Gra planszowa Chytrogród
Opis nagrody

- Gra planszowa Chytrogród
- Wszystkie odblokowane cele kampanii

1

Wsparć

10.2019

Data dostawy
105Wartość wsparcia
Figurki Popleczników
Opis nagrody

5 szczegółowych, kolorowych figurek Popleczników, zastępujących na planszy tekturowe pionki.

50

Wsparć

10.2019

Data dostawy
45Wartość wsparcia
Złoto Błaznów
Opis nagrody

Dodatek do gry Chytrogród, zawierający dodatkową nową talię Wydarzeń składającą się z 36 kart oraz książeczkę Kroniki Chytrogrodu.

103

Wsparć

10.2019

Data dostawy
35Wartość wsparcia

Niedostępne nagrody

Dostępność poniższych nagród się zakończyła.

Dar od Xsięcia
Opis nagrody

- Gra planszowa Chytrogród
- Wszystkie odblokowane cele kampanii
Ta przeatrakcyjna oferta cenowa dostępna jest tylko przez pierwsze 24 godziny kampanii - do 12.06, godz. 10:00. Po tym czasie do końca pierwszego tygodnia projektu cena tej nagrody to 95 zł, a końcowa - 105 zł.

202

Wsparć

10.2019

Data dostawy

12.06.2019 10:00

Dostępna do
85Wartość wsparcia
Prezent od Xsięcia
Opis nagrody

- Gra planszowa Chytrogród
- Wszystkie odblokowane cele kampanii
Do końca pierwszego tygodnia projektu cena tej nagrody to 95 zł, a końcowa - 105 zł.

75

Wsparć

10.2019

Data dostawy

18.06.2019 10:00

Dostępna do
95Wartość wsparcia

Formy transportu

Paczkomaty14 złKoszt
transportu
Kurier DPD19 złKoszt
transportu