Dekret jedenasty: Chytrogród w druku, finalna instrukcja dostępna

Data dodania: 23.08.19 15:10:32

Gdy opadł kurz po zmaganiach o sukcesję w Chytrogrodzie, a rum wyparował z głów poddanych świętujących przejęcie władzy przez nowego Księcia, monarcha na długo zamknął się w swojej komnacie, by snuć plany rozwoju miasta. Gdy opuścił ją wreszcie, by opublikować kolejny dekret, wiedział, że jego ludzie będą mieć znów powody do radości...

Obywatele! Przez ostatnie tygodnie cały książęcy dwór ciężko pracował, by móc wreszcie dziś podzielić się z Wami garścią dobrych wiadomości. Pierwsza i najważniejsza z nich to fakt, że w tym tygodniu przesłaliśmy do drukarni pliki z elementami podstawowej gry oraz dodatku Złoto błaznów, a to oznacza, że... rozpoczyna się produkcja Chytrogrodu!

Zanim to nastąpiło, częstymi gośćmi siedziby Hexy Studio byli autorzy gry, którzy wspólnie z zespołem wydawniczym testowali i szlifowali ostatnie zmiany i dodatki do mechaniki Chytrogrodu. Poniżej znajdziecie małą fotodokumentację tych spotkań i opis ich ostatecznego efektu.

Najważniejszą decyzją, jaką wspólnie podjęliśmy, jest ta, iż cel dodatkowy, który udało się wypełnić w 99% (do jego odblokowania zabrakło tylko 190 zł!), zostanie jednak włączony do gry! To oznacza, że Chytrogród wzbogaci się o nowe komponenty - żetony wpływów, które będą pojawiać się na planszy w wyniku działania kart książęcych dekretów i będą mogły być pozyskiwane przez graczy na takich samych zasadach, jak żetony towarów.

Wielu wspierających pytało nas o możliwość wprowadzenia do mechaniki Chytrogrodu indywidualnych zdolności gildii, które sprawią, że każda frakcja w grze stanie się unikalna i będzie miała swój własny styl. Ten cel odblokowaliście podczas kampanii już jako drugi, jednocześnie stawiając duże wyzwanie przed naszym zespołem kreatywnym :) po wielu testach i rozmowach zdecydowaliśmy, że: po pierwsze, będzie to wariant opcjonalny, gdzie gracze przed partią sami zdecydują czy będą chcieli go zastosować (wierzcie nam, będziecie chcieli), a po drugie, nie będą to jednak karty akcji, choć będą działać w sposób podobny do nich. Jeśli zdecydujecie się grać w wariancie intrygi, bo tak go nazwaliśmy, co rundę po zagraniu kart akcji, ale przed ich rozpatrzeniem, każdy z graczy spełniających konkretne wymagania będzie mógł dodatkowo zagrać swoją kartę intrygi, tym samym deklarując użycie zdolności swej gildii.   

Zresztą, co tu dużo mówić, kliknijcie tutaj i sami przeczytajcie zaktualizowaną, ostateczną instrukcję gry! 

Na koniec chcielibyśmy się podzielić z Wami kilkoma miłymi opiniami o Chytrogrodzie, jakie w ostatnim czasie spłynęły do nas od zagranicznych recenzentów, którzy otrzymali prototypy opatrzone tytułem Slyville na okładce :) przeczytajcie teksty od Hairy Game Lords (na zdjęciu powyżej), The Website of Doom i Board Eye's View, kolejne wkrótce!

Liczba komentarzy: 9
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Hexy Studio 33 tygodnie temu

Drodzy wspierający! Na dworze Księcia praca wre, przepraszamy za ostatnie opóźnienia w komunikacji, wynikały one z jednego prostego powodu... gra od ostatniej aktualizacji po prostu cały czas była w produkcji! Druk jednak dobiega już końca, a egzemplarze Chytrogrodu oraz dodatku Złoto błaznów będą u nas w przyszłym tygodniu. Wtedy też spodziewajcie się aktualizacji dotyczącej startu wysyłek!

El Gruczo34 tygodnie temu

Update?

Hryhor33 tygodnie temu

@Konrad Daj spokój, żenada... Milczą jak zaklęci. Tydzień temu też Ich prosiłem. Dziecinada :(

Hryhor34 tygodnie temu

Witajcie, upłynęło kolejnych 5 tygodni. Mamy już październik. Poprosimy o aktualizację.

ccompoi38 tygodni temu

Aaaa, świetnie! Nie mogę się doczekać gry :)

Dżeremi40 tygodni temu

Dziękuję za dodatkowy cel! Karty intryg wstępnie (po zapoznaniu się z instrukcją) brzmią wyśmienicie :) Właśnie o coś takiego chodziło ;)

Jakub Leduchowski40 tygodni temu

Dzięki za odblokowanie tego dodatkowego celu :)

Silver Night40 tygodni temu

Dołączam się do podziękowań

MartaT40 tygodni temu

I ja też :D I dziękuję za aktualizację :D