Pierwsze podsumowania - nowe karty

Data dodania: 09.10.18 12:25:38

Cześć;

Minął już tydzień od zakończenia zbiórki, przyszedł czas na pierwsze podsumowania.
Dzięki Wam gra urosła, pojawiło się mnóstwo nowych kart, które na pewno urozmaicą rozgrywkę.
Dysponujemy obecnie wszystkimi danymi umożliwiającymi realistyczne zaplanowanie harmonogramu i rozmachu realizowanych zadań. Biorąc to pod uwagę oraz uwzględniając dobro gry oraz Wasze zadowolenie, postanowiliśmy ją rozbudować:

1. Dodajemy ekskluzywny zestaw 4 kart podstawowych. Zestaw będzie dostępny tylko dla wspierających na zagramw.to, oraz osób, które zakupią grę w przedsprzedaży.
2. Zwiększamy zestaw standardowy o jeszcze jedną kartę przywileju.
3. Powiększamy dodatek Spiż do 14 kart – czyli dodajemy 2 karty.
4. Powiększamy dodatek Wiedźmy do 14 kart – czyli  dodajemy 5 kart.


Zarówno dodatek Spiż jak i Wiedźmy będzie posiadał po 4 karty podstawowe.

Wprowadzone zmiany są wypadkową sukcesu zbiórki oraz rzeczowej analizy naszych możliwości.
Reasumując, każdy z Was otrzyma dodatkowo 7 kart, natomiast osoby które wybrały dodatek Wiedźmy wzbogacą się w sumie o 12 kart.

W miesiącu listopadzie planujemy rozpoczęcie testów gry z nową pulą kart, które zostały odblokowane podczas zbiórki.  W zależności od ich wyników (balans gry) rozważymy rozszerzenie dodatków Spiż i Wiedźmy do 16 kart. Trzymajcie kciuki.

Mamy nadzieję, że nasza propozycja przypadnie Wam do gustu.


Przypominamy również o akcji zbierania nutek na kolejny utwór muzyczny, jak również możliwości pojawienia się na karcie do gry. Jeszcze do końca miesiąca, można uzupełniać nagrody korzystając z programu Late Pledge.


Dziękujemy i pozdrawiamy
zespół WhatTheFrog


Liczba komentarzy: 27
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
annaroz9012 tygodni temu

Jesteście wielcy :D. Na pewno wszyscy to docenią :).

Emil Zubrzycki14 tygodni temu

A możecie zaktualizować opis projektu z tymi nowymi dodatkami? :)

Kruk14 tygodni temu

Super wiadomości, nic tylko czekać do kwietnia. W następnej aktualizacji mogibyście nam przedstawić na jakim etapie pracj jesteście tj. ile kart z podstawki i dodatków jest gotowych w 100%, ile czeka na grafiki a które jeszcze są w fazie tworzenia... :) Pozdr.

polwac14 tygodni temu

+1

magik1987adi15 tygodni temu

To są rewelacyjne informacje, dzięki, ja mam urodziny 22 kwietnia więc również nie mogę się doczekać:)

WooL_F15 tygodni temu

jak ja lubię takie info :) Dzięki Wielkie :)

Pablo15 tygodni temu

Co tu dodać ,dzieki dzięki dzięki wielkie.Pozdrawiam i czekam do kwietnia ,mi pasuje bo mam akurat urodziny 16 więc na 44 l (Zostanę Cesarzem )dobry prezent. Mam pytanie czy można autografy np. w pudełku???

WhatTheFrog 15 tygodni temu

Pewnie że można autografy. Prosimy o przesłanie tego życzenia wraz z numerem zamówienia na naszego facebooka lub na adres biuro@whatthefrog.pl

Cypion15 tygodni temu

Super !! To jest godne podejście do "wspieraczy", jak różne jak się patrzy przez pryzmat Games Factory i ich "Solar City". Tak trzymać !! Miałem przyjemność poznać chłopaków z WTF, są na serio zaangażowani. Grałem w grę bez dodatków i niczego mi nie brakowało. Z dodatkowymi kartami z pewnością zwiększy się i tak bardzo wysoka jej regrywalność i efekt "kolejnej partii". Tym bardziej, że gra ma bardzo niski próg wejścia, ok 5 minut tłumaczenia i do tego ze 2-3 tury do zobaczenia i można wprowadzać w nią znajomych, którzy nie są specjalnie obeznani w obecnych grach. Co jednak nie oznacza, że gra ma małe możliwość, tu jest wręcz przeciwnie. Zapowiada się świetny produkt :) Tylko ten kwiecień bardzo daleko ;-)

polwac15 tygodni temu

Mam nadzieję, że ten kwiecień to takż "rzucony" z dużą nadwyżka i jednak grę dostaniemy dużo wcześniej :D

Cypion15 tygodni temu

Z moich wieści, to raczej nie ma szans. Te nowe karty z nowymi efektami muszą zostać poddane testom balansu, części nie ma jeszcze opracowanych. Do tego dochodzi jeszcze sporo grafik do stworzenia. Grałem w pierwszą edycję prototypu i po 3 tygodniach w drugą, gdzie było trochę więcej grafik - robią wrażenie. Ważne, że na cle nie utkną ;-)

polwac15 tygodni temu

racja, nie pomyślałem o testach tylko o samej produkcji :) no zobaczymy jak szybko się wyrobią :)

Lukasz Kopec15 tygodni temu

Witam. Fajne wiadomosci, zaimponowaliscie cie mnie jak to mawial klasyk. Co z brakujacymi pocztowkami ? Kiedy bedzie mozna je dokupic ?

Patryk Łapiński15 tygodni temu

Dziękujemy ! super !

Raiva15 tygodni temu

A myśleliście o przygotowaniu print&play'a bez finalnych grafik żeby zwiększyć zasięg testów?

Medwith15 tygodni temu

Cześć, to co napisaliście - to świetna wiadomość - wielkie dzięki. Cieszę się, że ekipa WhatTheFrog jest zadowolona ze zbiórki. Sądzę, że dołożenie kart podstawowych do dodatków (i preorderów) to solidny pomysł poprawiający regrywalność - w końcu to te karty zawsze będziemy mieli na ręce. Trzymam kciuki za testy i czekam na pierwsze informacje o ich wynikach.

RoxSonGame15 tygodni temu

Wow! No i jak tu teraz czekać do kwietnia :D

kaszkie1315 tygodni temu

Kiedy będą wysyłane książki, jeżeli były zamówione oddzielnie? :-)

WhatTheFrog 15 tygodni temu

Wysyłkę rozpoczniemy w przyszłym tygodniu.

Toja15 tygodni temu

Rewelacja!!!

Adrianna Dworzyńska15 tygodni temu

Szanuję :D

odl15 tygodni temu

tylko tak dla upewnienia się - te 4 karty podstawowe w wiedźmach i spiżu będą jednakowe? tzn. po jednej karcie w czterech kopiach na dodatek, co w sumie da 11 różnych kart plus 3 kopie jednej z nich?

WhatTheFrog 15 tygodni temu

Dokładnie

Raiva15 tygodni temu

Jesteście niesamowici :D

Koring15 tygodni temu

na Odyna!

BOOM!15 tygodni temu

O rety! Ale nas rozpieszczacie! Dzięki, jesteście super!

tomolem15 tygodni temu

O Pany, tego tom się nie spodziewał;-) Dzięki wielkie!