Asymetryczny dwuosobowy pościg Getaway Driver

Asymetryczny dwuosobowy pościg

Getaway Driver

Zakończono sukcesem
784Wsparć
167%celu finansowego
33 479 złz potrzebnych
20 000 zł
167%

Getaway Driver

Getaway Driver to gra o asymetrycznej mechanice, a więc dwóch twarzach. Z jednej strony to szalona ucieczka samochodem przez miasto pełne przeszkód, które pokonać można przy użyciu efektownej jazdy wyczynowej. Z drugiej strony to taktyczny pościg oddziału policji za niebezpiecznym szaleńcem w aucie, który za nic ma bezpieczeństwo swoje i innych.

Zawartość pudełka

Pościg pełen adrenaliny

Getaway Driver to emocjonujący pościg za szybkim i sprytnym kierowcą.
Komponenty gry przesiąknięte stylem plakatów z lat '70 świetnie oddają ten klimat!


45 kafli terenu

Kafle wyznaczają obszar, przez który w błyskawicznym tempie przetacza się brawurowy pościg. Znaleźć można wśród nich zarówno takie, przez które przejechać można bardzo szybko jak i te, na których sytuacja robi się raptownie dużo ciekawsza.

W grze znajduje się:

  • 1 kafelek startowy
  • 12 kafelków śródmieścia
  • 21 kafelków miejskich
  • 10 kafelków pozamiejskich
  • 1 kafelek ucieczki z miasta

Kafelki o wymiarach 50×50mm


Policyjne karty ulepszeń

Do dyspozycji gracza wcielającego się w zespół policji jest 8 kart ulepszeń, które pozwalają wywoływać specjalne umiejętności takie jak możliwość przelotu śmigłowca przez zagrożenie bez szwanku wezwanie wozu pancernego czy rozłożenie kolczatki.

Karty o wymiarach 64×89mm


Karty jazdy wyczynowej

Kierowcy w ucieczce przydadzą się jego wybitne umiejętności prowadzenia samochodu, dzięki którym będzie mógł wyjść cało z niebezpiecznych sytuacji, które czekają go na szosie.

W czasie ucieczki uciekający gracz będzie posiadał 11 kart jazdy wyczynowej.

Karty o wymiarach 64×89mm


Żetony zagrożeń

Uciekinier, aby zgubić pościg policji może doprowadzić do niebezpiecznej sytuacji na drodze i dzięki swoim umiejętnością samemu wyjść z opresji i zastawić pułapkę.

Do oznaczenia miejsca, w którym znajduje się zagrożenie wywołane brawurową jazdą kierowcy, służy 12 specjalnych żetonów zagrożenia.

Żetony o wymiarach 24×24mm



Płócienny woreczek

Woreczek z tkaniny zaciągany na sznurek, z którego można losować kafelki terenu.



Granice miasta

Elementy terenu to kafle, które jeszcze mocniej podkreślają aspekt przestrzenny gry. Rozstawiane na początku rozgrywki na stole stanowią naturalne przeszkody, na których nie może odbywać się pościg.


Znacznik samochodu kierowcy

Drewniany znacznik samochodu kierowcy, którym poruszać będzie się gracz starający się uciec z miasta.

Znaczniki pojazdów policji

Gracz próbujący złapać szaleńca za kierownicą czerwonego samochodu będzie miał do dyspozycji wiele pojazdów. Pościg rozpocznie się przy pomocy jednego radiowozu, jednak wraz z rozwojem sytuacji do pościgu dołączą się kolejne jednostki. 

W grze znajduje się:

  • 3 drewniane znaczniki radiowozu, 
  • 1 drewniany znacznik motocykla, 
  • 1 drewniany znacznik wozu bojowego,
  • 1 drewniany znacznik helikoptera.


Znaczniki policyjnej barykady

W grze znajdziesz również 3 drewniane znaczniki barykad. Założona przez policję barykada utrudnia ucieczkę. Aby przez nią przejechać uciekinier musi wykonać sprytny trik lub ominąć miejsce, w którym barykada została postawiona. 



Znaczniki policyjnych odznak

Pościg im dłużej trwa tym bardziej staje się niebezpieczny. Przejeżdżając przez kolejne przecznice uciekinier coraz bardziej zwraca na siebie uwagę policji. Symbolizują to znaczniki policyjnej odznaki, które zdobywane są przez gracza wcielającego się w policjantów. Wykorzystując te znaczniki gracz może wzywać posiłki. 

W grze znajduje się 10 znaczników policyjnych odznak. 


Znaczniki łupu

Niebezpieczna jazda w zatłoczonym mieście to nie wszystko czym może pochwalić się uciekający gracz. W czasie rozgrywki będzie miał też możliwość zdobycia znaczników łupu, które rozsiane będą po całym mieście. Zdobycie ich to jednak nie tylko dodatkowy splendor. Pozwalają one graczowi na ponowne skorzystanie ze swoich kart jazdy wyczynowej.

W grze znajduje się 8 drewnianych znaczników łupu. 



Karta pościgu

Karta obrazująca stopień zagrożenia kierowcy. Uwaga dla uciekiniera - uważaj na czerwone pole!

Dodatkowo w grze występują również karty pomocy, które ułatwiają rozegranie partii. 

2

Liczba graczy

12+

Wiek graczy

30-60min

Czas rozgrywki

Opis gry

Inspirując się takimi kinowymi klasykami jak „Bullitt”, „Włoska robota”, czy „Szybcy i Wściekli”, gra Getaway Driver wciska cię w fotel kierowcy podczas szalonej ucieczki przez zatłoczone miasto. Gra ta oferuje asymetryczną mechanikę, która przenosi karkołomny pościg na Twój stół, doskonale oddając towarzyszące temu emocje. Ze względu na ten ciekawy rodzaj mechaniki przed graczami stoi możliwość doświadczenia 2 totalnie różnych przygód w ramach rozgrywki.



Grając jako kierowca wcielasz się w śmiałka uciekającego przed policją. Zostajesz prawdziwym mistrzem kierownicy, dla którego jazda na dwóch kołach czy zwrot na ręcznym o 90 stopni przy wysokiej prędkości są po prostu sposobami radzenia sobie z natrętnością policji. Twoim głównym celem jest zgubienie pościgu i wydostanie się z miasta. Pomagać będą Ci w tym karty wyczynowej jazdy ilustrujące cały szereg umiejętności, zdobywane walizki z łupem i przede wszystkim Twój spryt, dzięki któremu będziesz nieprzewidywalny dla policji. 



Naprzeciw uciekiniera znajdzie się gracz przejmujący panowanie nad lokalną policją. Jednak nie jest to oddział z Pcimia Dolnego. Twoja grupa to uzbrojony po zęby batalion sprzętu pościgowego, który wykorzystuje liczne narzędzia i doskonałą znajomość topografii miasta. Jako stróż prawa zaczniesz od jednego samochodu patrolowego, którego załoga jest w trakcie kolejnego, rutynowego patrolu. Sytuacja robi się dużo bardziej dynamiczna gdy składają oni meldunek o nieobliczalnym szaleńcu mknącym przez miasto na złamanie karku. Policja może w ramach rozgrywki eskalować pościg o dodatkowe radiowozy, motocykl, wóz bojowy, a nawet śmigłowiec. Mają przy tym jeszcze do dyspozycji takie środki jak barykady czy kolczatki oraz specjalne umiejętności w ramach Policyjnych Kart Ulepszeń. W mieście Getaway Driver nikt nie będzie bez konsekwencji robił sobie z ulic toru wyścigowego!

Rozgrywka

Pierwszy etap jest etapem powiększenia obszaru poszukiwań. W tym etapie grając Policją będziemy rozbudowywać miasto przez które będzie podróżował nasz przeciwnik. W tym celu będziemy losowali z woreczka kafelki miasta a następnie będziemy je układali na stole. Strategiczne rozmieszczenie kafelków jest bardzo ważnym elementem gry. Dzięki niemu będziemy zmuszali Kierowcę do zużywania kart jazdy wyczynowej, dzięki czemu zagonimy go w kozi róg.

Drugi Etap jest etapem w którym kierowca ucieka. W tym etapie Kierowca porusza swój pionek oraz mierzy się z warunkami zastanymi na drodze. Decyzja w którą stronę pojedziemy, jak szybko i co postanowimy zrobić na drodze często będzie decydowała o tym, czy uda nam się zgubić pościg czy nie.

Trzeci etap jest etapem w którym grający Policją porusza policyjne pojazdy celem złapania uciekającego Kierowcy. Ustawienie pojazdów policyjnych jak również pułapki które zastawiamy na kierowcę w tym etapie gry ma strategiczne znaczenie. Często od ich umieszczenia zależy w którą stronę pojedzie Kierowca.

Gra toczy się do momentu w którym nasz uciekający śmiałek ucieknie z miasta, co nastąpi w momencie wyłożenia przez Policję wszystkich kafelków miasta z woreczka lub do momentu w którym wskaźnik pościgu nie przesunie się na pierwsze miejsce z prawej strony. Wynikiem czego będzie oczywiście złapanie naszego Kierowcy przez Policję.

Recenzje gry

  • PoGraMY"Emocje na pewno są. Wynikające z prostej mechaniki budowania tego pościgu"
  • Geek Factor"Klimat przemawia do mnie, ja faktycznie to czuję...Dużo gry w małym pudełku to jest coś, co trzeba uszanować...Decyzje, które są w grze są fajne i naprawdę budują takie napięcie...Zdecydowanie mógłbym tę grę polecić"
  • Fani Gier"Gra ma bardzo ciekawą tematykę pościgu. I to napięcie da się wyczuć...Nie ma tu jednakowego celu, nie ma też jednakowych kart, a możliwości zagrywek jest całkiem sporo. Gra zawsze może wyglądać inaczej, więc sporo zyskuje na regrywalności...Grę możemy polecić każdemu kto lubi klimatyczne, trzymające w napięciu gry."
  • Natalia Stanek, Kawerna.pl"Getaway Driver to niepozornie wyglądająca gra skrywająca w sobie prawdziwie angażującą rozrywkę...tytuł sprawnie działający zarówno przy pierwszej rozgrywce, jak i przy dwudziestej...Emocje, przyjemnie lekkie móżdzenie oraz rywalizacja na najwyższym biegu gwarantowana!"
  • Board Times" Co grze należy zaliczyć na plus: - ciekawy temat, dość rzadko spotykany w grach planszowych - asymetria - prosta struktura tury - kilka kart po stronie kierowcy, które dobrze wykorzystane mogą diametralnie zmienić rozgrywkę - ciekawe możliwości także po stronie policji - przez cały czas gracze próbują przewidzieć wzajemnie swoje kolejne posunięcia - klimat zdecydowanie odczuwalny, a emocje dość napięte - świetne ilustracje - dodatkowe warianty - gramy w obrębie “prawdziwej”, ograniczonej przestrzeni" Ocena: 4/5
  • Blog na wolny czas"Do tej pory Jeff Beck kojarzył mi się wyłącznie z wybitnym gitarzystą rockowym. Do czasu zapoznania się Getaway Driverem. Autor gry nazywa się dokładnie tak samo jak sławny muzyk. Gra naprawdę się nam spodobała i żal nam się było rozstawać z jej prototypem. To bardzo dobrze zaprojektowany tytuł..."
  • KubaGra"Produkt już na ten moment prezentuje się dobrze pod każdym względem. Tematyka gry nie jest za często spotykana w grach planszowych, co tworzy z Getaway Driver jeszcze lepszy tytuł na rynku. Najczęściej w domu gramy właśnie w dwie osoby i od teraz wiem, jaki tytuł będzie często lądował na naszym stole."
  • GambitTV"Po pierwsze tematyka. Jestem zadowolony że powstała gra traktująca o właśnie takich pościgach samochodowych [...] jak widzieliśmy w komputerowym Driver. Druga rzecz która mi się spodobała to niektóre rozwiązania mechaniczne . Podoba mi się też wykonanie tej gry [...]
  • Radho Runs Through"Opowiada tak ciekawą historię... równocześnie mechanika gry w jej oprawie to bezpardonowy i intelektualny pojedynek na spryt"
  • Geed Dad (Dave Banks)"Aż gęsta od klimatu.... obfitująca w napięcie... nienagannie wyważona i wciągająco dobra... poświęcony jej czas jest wart grzechu"

Korzyści projektu

Najniższa cena gry Getaway Driver
- 30,00 złTyle zaoszczędzisz

Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.

Sugerowana cena detaliczna gry Getaway Driver to 89,99 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 30,00 zł

Najszybsza dostawa Getaway Driver
o 21 dnibędziesz miał szybciej grę

Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 21 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.

Unikatowe elemnenty Getaway Driver
4unikatowych elementów

W projekcie zaplanowanych jest 4 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Getaway Driver.

Unikatowe elemnenty Getaway Driver
Program Ochrony Wspierających

Kampania bierze udział Programie Ochrony Wspierających. Oznacza to, że wydawca raportuje dla zagramw.to przebieg procesu rozwoju i produkcji gry. Na podstawie raportów wypłacane są kolejne transze środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z produkcją gry.

Wydawca zobowiązuje się również do umieszczania aktualności co najmniej, co dwa tygodnie po zakończeniu zbiórki, aż do wysyłki gry do wspierających.

Dzięki temu maksymalizujemy szansę na szybkie i sprawne dostarczenie gry do Ciebie.

Twórcy gry


Jeff Beck

Jeff Beck to projektant z USA stojący za tytułami takimi jak Hardback czy World Domination. Pierwsze wykroczenie drogowe popełnił w wieku 16 lat. Jest pewien, że samochód stał wtedy nieruchomo.


"Nie przestajemy grać dlatego że się starzejemy, starzejemy się ponieważ przestajemy grać!"
-- Benjamin Franklin


Ryan Goldsberry

Ryan Goldsberry jest artystą odpowiedzialnym za takie gry jak Paperback, Word Domination, Hardback, Burgle Bros, Fugitive czy Now Boarding. Na pierwszej randce z obecną żoną przejechał na czerwonym świetle co przyczyniło się do wypadku drogowego. Ku jego zaskoczeniu i tak zgodziła się za niego wyjść.


Cele projektu

Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.

  • Postępy, poślizg w produkcji oraz przybliżone terminy

    Cześć,Poniżej kolejna porcja newsów.Poślizg w produkcji i przybliżone terminy Niestety ze względu na konieczność przeniesienia produkcji dodatkowych kafelków z Polski do Chin będziemy mieli 2 miesiące obsuwki. Jest to związane z koniecznym dostosowaniem linii produkcyjnych. Zaktualizowane daty wyglądają następująco Połowa wrze... czytaj więcej

    komentarzy: 4
  • Kolejne wieści z garażu Getaway Driver'a

    Cześć ! Trochę czasu minęło dlatego chcieliśmy dać znać co słychać w Getaway Driver’owym warsztacie.Produkcja Getaway Driver PLNa razie bez problemów. Dostaliśmy do zaakceptowania PMS (Kolory) meeple’i przekazane od autora gry do fabryki. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia podesłane z fabryki celem weryfikacji.Metalic Gold - Ko... czytaj więcej

    komentarzy: 11
  • Kolejna porcja news’ów z produkcji

    Produkcja nagród Część nagród mamy już u siebie i czekają na wysyłkę razem z grą. Poniżej możemy się już pochwalić pudełkiem lnianych woreczków z nadrukami, jak również pudełkiem 2-box sleev’ów.Pudełko z lnianymi woreczkamiPudełko z 2 box sleevami2 box sleeveProdukcja mat została już zlecona i jest w toku :) Jak tylko pr... czytaj więcej

    komentarzy: 4
  • Status z produkcji nagród / produkcji gry

    Produkcja nagród Prężnie rozpoczęliśmy produkcję nagród. W zeszłym tygodniu zaczęliśmy zbierać wzory mat od osób, które je wybrały jako nagrody. W Tym tygodniu zakończymy zbieranie wzorów i zlecimy ich produkcję. Rozpoczęliśmy produkcję lnianych woreczków z logiem  Rozpoczęliśmy produkcję 2-Box Sleeve'ów W nadchodzący... czytaj więcej

    komentarzy: 1
  • Zakończenie przygotowań plików graficznych

    Witajcie ponownie! Tym razem chcielibyśmy poinformować, że faza przygotowania plików graficznych do produkcji zakończyła się dzisiaj. W związku z tym zgodnie z planem produkcja wchodzi w kolejny etap. W najbliższych kilku dniach odbędzie się druk testowy, po czym zostanie nam wysłana kopia gry do zaakceptowania. Jak tylko będziemy mi... czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Polskie wersje PnP właśnie opuściły nasze garaże

    Cześć !Dziś szybki update. Getaway Driver Print and Play - PLWszyscy wspierający, którzy wsparli polską wersję PnP Getaway Driver'a powinni już mieć na swoich skrzynkach maila z linkiem, dzięki któremu będą mogli ściągnąć PDF do wydruku. Jeśli z jakiegoś powodu nie dostałaś/ dostałeś maila, sprawdź folder spam.Jeśli i tam... czytaj więcej

    komentarzy: 17
  • Status z prac / Instrukcja PL do najnowszego modelu

    Cześć ! :)Poniżej chcieliśmy się podzielić statusem z postępu prac.Tłumaczenie elementów / pliki graficzne w wersji PLPliki graficzne w wersji PL, zgodnie z założeniami, trafiły w ten weekend do fabryki. Są obecnie weryfikowane i sprawdzane. Na moment bieżący wszystko przebiega zgodnie z planem. Mając gotowe pliki graficzne, zaczęl... czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Dorzucamy kolejny cel / update z tłumaczenia.

    Cześć Wszystkim !Dziś tak krótko chcieliśmy dać znać, jak idą nam prace.Dogrywanie produkcji . Dorzucamy płótnowane kafelki :)Byliście super blisko osiągnięcia tego celu, tak więc po pochyleniu się nad excelem i zobaczeniu, że wszystko się spina, postanowiliśmy dorzucić ten cel do bagażnika ! :)Jesteśmy na etapie szykowania pli... czytaj więcej

    komentarzy: 9
  • Po kampanii zaczyna się nowa przygoda

    Witajcie ponownie!Poniżej dzielimy się tym, co aktualnie dzieje się w garażu Midgard Board Games.Przede wszystkim czas na szósty kafelek miasta - Fotoradar!I oto jest, żółty i świetlisty jak letnie słońce! Jak zawsze jesteśmy ciekawi, co o nim myślicie.Poza tym tłumaczymy, żeby w kwietniu rozesłać wersje Print and Play.Kiedy już j... czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Przekroczyliśmy metę

    Dziękujemy !!Na prawie pełnym baku dojechaliśmy do mety. Nie byłoby to możliwe bez waszego wsparcia. Teraz dla nas zaczyna się kolejny etap działań które, opisaliśmy w poprzednim poście. Z postępu prac będziemy Was na bieżąco informowali. Chcemy Byście brali udział w procesie powstawania Polskiej wersji Getaway Driver'a od począ... czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Plany po dojechaniu na metę

    Plany na kolejne dni / tygodnie Dziękujemy wszystkim za wsparcie kampanii i za bycie z nami na tym ostatnim odcinku. Pomimo tego, że szczęśliwie dojeżdżamy do mety, dla nas to nie koniec drogi, a dopiero początek. Po zakończeniu kampanii zabieramy się za tłumaczenie materiału (instrukcja, karty, kafelki itp.). W ciągu około tygodnia po... czytaj więcej

    komentarzy: 0
  • Ostatnia prosta / dwa kolejne kafelki miasta

    Ostatnia prosta No to ruszyliśmy z ostatnimi 12 godzinami kampanii. Wrzuciliśmy 6-ty bieg, włączyliśmy miłą muzykę z lat 80'tych celem zagłuszenia policyjnych syren i jedziemy cała naprzód w kierunku zjazdu, który wyprowadzi nas z miasta.Ostatnia szansa na wsparcie gry, zanim ta w brawurowy sposób, skokiem na rampie ominie ostatnie bar... czytaj więcej

    komentarzy: 0
  • Ostatni odcinek specjalny przed metą - mamy drugi cel społecznościowy!

    Mamy drugi celZdjęcia w ramach konkursu na drugi cel społecznościowy można dosyłać jeszcze do jutra do północy, ale dzięki Wam już dzisiaj zrealizowany jest drugi cel społecznościowy! W związku z tym do każdego pudełka dokładamy 3 kolejne karty wydarzeń:Dziękujemy Wam za tak aktywny udział ! czytaj więcej

    komentarzy: 0
  • Ostatni Zakręt / Wyniki ankiety

    Ostatnia prosta Po minięciu paru korków, jak i wyjściu z kilku poślizgów zbliżamy się do końca. Dobiliśmy do 150% celu – bardzo dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście. Kickstarterowy projekt został ufundowany w ciągu pierwszych godzin – nam zajęło to niespełna 30h, co przy pierwszym projekcie uważamy za sukces. Dzięk... czytaj więcej

    komentarzy: 5
  • Wrzucamy drugi bieg i ruszamy po kolejny cel społecznościowy !

    Cześć!Meta jest już prawie za rogiem, a my chętnie dorzucilibyśmy jeszcze parę rzeczy do pudełka :)Dlatego startujemy z drugim celem społecznościowym! Tym razem zabawa będzie polegała na czym innym. Na czym polega konkurs?Na tablicę fanpage'a zagramw.to wrzuć zdjęcie pod tytułem "Uciekam z łupem". Liczymy na Twoją kr... czytaj więcej

    komentarzy: 3
  • Pierwsze 3 kafelki z konkursu / Pierwszy cel społecznościowy ufundowany!!

    Cześć!Mamy pierwsze 3 kafelki z zestawu kafelków z przeszkodami, które były inspirowane pomysłami wspierających.Poniżej:    - Wieczny remont    - Kałuża z dziurą    - Szeryf lewego pasaJak Wam się podobają?Również chcieliśmy Wam podziękować ponieważ udało nam się się ... czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Nowe miasto, nowe ulice

    Cześć!! Dorzuciliśmy kolejną wersję maty! :)Według waszych wskazówek:    a) powiększyliśmy logo    b) Dorzuciliśmy kolejny teren zielony ... z balonem    c) Dorzuciliśmy więcej szczegółów do miasta by było ciekawsze     d) wrzuciliśmy wersję z przytłu... czytaj więcej

    komentarzy: 15
  • Teraz po cel społecznościowy... jedziemy dwa razy szybciej!!

    Cześć! Żeby liczba udostępnień nie zatrzymała się na progu zwalniającym, zbieramy ją z dwóch miejsc jednocześnie. Wcześniej prosiliśmy o udostępnienie posta na grupie gier planszowych. Teraz mamy post na fanpage zagramw.toZatem, wszystkie udostępnienia sumujemy żeby łatwiej osiągnąć cel! Przy 100 udostępnieniach poniższego pos... czytaj więcej

    komentarzy: 0
  • Nowy ekskluzywny kafelek i cel społecznościowy

    Cześć, Wy też nie lubicie zwalniać na progach zwalniających ? Możliwe, że od dziś nie będziecie musieli ! Poniżej prezentujemy kolejny ekskluzywny kafelek miasta, dostępny tylko na naszej kampanii na zagramw.to. Jest on powiązany z naszym pierwszym celem społecznościowym. Przy 100 udostępnieniach poniższego postu, kafelek ten zosta... czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Trzeci odcinek specjalny

    Do końca kampanii liczba dni to nadal rząd wielkości nastu, a Wy odblokowaliście już trzeci cel!Od teraz wiemy na pewno, że karty we wszystkich egzemplarzach gry będą płótnowane. Dziękujemy i utrzymujemy tylko jedną prędkość: cała naprzód! czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Wariant 4 – osobowy. Rzut okiem na zasady i nowe nagrody

    Cześć, Tak jak obiecaliśmy pojawiły się nowe nagrody, którymi chcieliśmy nadrobić brak komunikacji wariantu 4-osobowego. Naszym celem było opracowanie nagród, tak by w zestawie móc zaoferować grę w przybliżonej cenie do EB z pierwszego dnia kampanii (59 zł). I tak oto pojawiły się dwie nowe nagrody. Jedna dla osób, które kupiły... czytaj więcej

    komentarzy: 13
  • Podwyżek już nie będzie!

    I tak oto na 138% wypadła nam nowa cena. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za Wasze zaufanie i Wasze uwagi, z których, jak widzicie już próbujemy tworzyć nowe atrakcje! Obiecujemy, że to koniec podwyżek w trakcie tej kampanii! czytaj więcej

    komentarzy: 0
  • Nowy wzór maty

    Cześć, Dzisiaj chcieliśmy się pochwalić, że będzie dostępny nowy wzór maty. Wzór przedstawiający miasto, po którym będziemy uciekać. Mata idealna dla osób lubiących masę szczegółów i detali. Dajcie nam znać co myślicie :) Może wolelibyście sam układ ulic bez budynków, parków i pojazdów ? czytaj więcej

    komentarzy: 31
  • [Ankieta] Kafelki ograniczające przestrzeń gry. Jakie byście chcieli ?

    Cześć, Uznaliśmy, że fajnie by było, gdyby każdy kafelek ograniczający przestrzeń gry był powiązany z innym miastem. Obecnie mamy 3 kafle ograniczające przestrzeń gry z Gdańska. Zastanawiamy się, czy 2 z nich nie wymienić. Daj nam znać w poniższej ankiecie. https://www.survio.com/survey/d/P7T7K7E9B6V5K6C0G W drugim pytaniu pr... czytaj więcej

    komentarzy: 11
  • Kolejny odcinek specjalny za nami!

    Jeszcze 17 dni do końca a już mamy pierwszy dodatkowy cel!Dzięki Waszemu wsparciu każdy Kierowca będzie mógł wybrać kolor swojego auta przed rozpoczęciem pościgu!Dziękujemy Wam bardzo i nie zwalniamy tempa! czytaj więcej

    komentarzy: 4
  • Zasady dotyczące kafelków ograniczających przestrzeń gry

    Cześć ! :) Dostaliśmy wiele pytań odnośnie do zasad dotyczących kafli polskich budynków, służących do ograniczania powierzchni gry. Dlatego ten krótki update poświęcimy wyjaśnieniu, dotyczących ich zasad. Przed rozpoczęciem rozgrywki wybieramy dowolną liczbę kafli ograniczającą przestrzeń gry. Kierując się przy tym rozsądkie... czytaj więcej

    komentarzy: 10
  • Koniec pierwszego odcinka specjalnego

    WOW !!! od 0 do 100 (%) w niespełna 30 godzin!!! Niesamowicie zachęcający start! Bardzo dziękujemy za zaufanie.Skoro już wiemy, że uda się ufundować projekt to podciągamy rękawy i do pracy. Nad następnymi dodatkami, oczywiście.  Jesteśmy ciekawi na ilu procentach zamkniemy licznik? czytaj więcej

    komentarzy: 13
  • Kolejny zakręt za nami

    Hej,I tak oto kolejna grupa wspierających, wspólnymi siłami, przesunęła granicę wsparcia kafelków ograniczających powierzchnię gry. W zestawie będzie już dostępne nie 4, a 5 przeszkód! Jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni i dokładamy starań aby ta liczba jeszcze wzrosła. W nadchodzących dniach podzielimy się z Wami jaki budyn... czytaj więcej

    komentarzy: 3
  • Za pierwszym zakrętem

    Hej,Musimy przyznać, że emocje podczas kampanii są niesamowite - bardzo Wam dziękujemy!!Udało nam się zebrać grupę 40 osób zainteresowanych dodatkowymi kafelkami miasta z polskimi przeszkodami. Tym samym do każdego z obecnych jak i przyszłych bonusowych zestawów dorzucamy dodatkowy kafelek. Jeśli uda nam się zebrać co najmniej 40 kol... czytaj więcej

    komentarzy: 0
  • Czerwone… Żółte… Zielone… i gaz do dechy

    Długo szukaliśmy gry od której zaczniemy przygodę z wydawnictwem. Miała to być gra szybka, bez skomplikowanej instrukcji czy długiego przygotowywania. Szukaliśmy pozycji dla 2 graczy – tak aby pudełko nie kurzyło się w długie spokojne wieczory. Chcieliśmy aby łatwo bilansowana gra sprawiała przyjemność doświadczonym jak i zdobyw... czytaj więcej

    komentarzy: 19

Postępy, poślizg w produkcji oraz przybliżone terminy

11.08.2019

Cześć,Poniżej kolejna porcja newsów.Poślizg w produkcji i przybliżone terminy Niestety ze względu na konieczność przeniesienia produkcji dodatkowych kafelków z Polski do Chin będziemy mieli 2 miesiące obsuwki. Jest to związane z koniecznym dostosowaniem linii produkcyjnych. Zaktualizowane daty wyglądają następująco Połowa wrze... czytaj więcej

komentarzy: 4

Kolejne wieści z garażu Getaway Driver'a

27.07.2019

Cześć ! Trochę czasu minęło dlatego chcieliśmy dać znać co słychać w Getaway Driver’owym warsztacie.Produkcja Getaway Driver PLNa razie bez problemów. Dostaliśmy do zaakceptowania PMS (Kolory) meeple’i przekazane od autora gry do fabryki. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia podesłane z fabryki celem weryfikacji.Metalic Gold - Ko... czytaj więcej

komentarzy: 11

Kolejna porcja news’ów z produkcji

08.07.2019

Produkcja nagród Część nagród mamy już u siebie i czekają na wysyłkę razem z grą. Poniżej możemy się już pochwalić pudełkiem lnianych woreczków z nadrukami, jak również pudełkiem 2-box sleev’ów.Pudełko z lnianymi woreczkamiPudełko z 2 box sleevami2 box sleeveProdukcja mat została już zlecona i jest w toku :) Jak tylko pr... czytaj więcej

komentarzy: 4

Status z produkcji nagród / produkcji gry

03.06.2019

Produkcja nagród Prężnie rozpoczęliśmy produkcję nagród. W zeszłym tygodniu zaczęliśmy zbierać wzory mat od osób, które je wybrały jako nagrody. W Tym tygodniu zakończymy zbieranie wzorów i zlecimy ich produkcję. Rozpoczęliśmy produkcję lnianych woreczków z logiem  Rozpoczęliśmy produkcję 2-Box Sleeve'ów W nadchodzący... czytaj więcej

komentarzy: 1

Zakończenie przygotowań plików graficznych

14.05.2019

Witajcie ponownie! Tym razem chcielibyśmy poinformować, że faza przygotowania plików graficznych do produkcji zakończyła się dzisiaj. W związku z tym zgodnie z planem produkcja wchodzi w kolejny etap. W najbliższych kilku dniach odbędzie się druk testowy, po czym zostanie nam wysłana kopia gry do zaakceptowania. Jak tylko będziemy mi... czytaj więcej

komentarzy: 2

Polskie wersje PnP właśnie opuściły nasze garaże

29.04.2019

Cześć !Dziś szybki update. Getaway Driver Print and Play - PLWszyscy wspierający, którzy wsparli polską wersję PnP Getaway Driver'a powinni już mieć na swoich skrzynkach maila z linkiem, dzięki któremu będą mogli ściągnąć PDF do wydruku. Jeśli z jakiegoś powodu nie dostałaś/ dostałeś maila, sprawdź folder spam.Jeśli i tam... czytaj więcej

komentarzy: 17

Status z prac / Instrukcja PL do najnowszego modelu

24.04.2019

Cześć ! :)Poniżej chcieliśmy się podzielić statusem z postępu prac.Tłumaczenie elementów / pliki graficzne w wersji PLPliki graficzne w wersji PL, zgodnie z założeniami, trafiły w ten weekend do fabryki. Są obecnie weryfikowane i sprawdzane. Na moment bieżący wszystko przebiega zgodnie z planem. Mając gotowe pliki graficzne, zaczęl... czytaj więcej

komentarzy: 2

Dorzucamy kolejny cel / update z tłumaczenia.

10.04.2019

Cześć Wszystkim !Dziś tak krótko chcieliśmy dać znać, jak idą nam prace.Dogrywanie produkcji . Dorzucamy płótnowane kafelki :)Byliście super blisko osiągnięcia tego celu, tak więc po pochyleniu się nad excelem i zobaczeniu, że wszystko się spina, postanowiliśmy dorzucić ten cel do bagażnika ! :)Jesteśmy na etapie szykowania pli... czytaj więcej

komentarzy: 9

Po kampanii zaczyna się nowa przygoda

02.04.2019

Witajcie ponownie!Poniżej dzielimy się tym, co aktualnie dzieje się w garażu Midgard Board Games.Przede wszystkim czas na szósty kafelek miasta - Fotoradar!I oto jest, żółty i świetlisty jak letnie słońce! Jak zawsze jesteśmy ciekawi, co o nim myślicie.Poza tym tłumaczymy, żeby w kwietniu rozesłać wersje Print and Play.Kiedy już j... czytaj więcej

komentarzy: 2

Przekroczyliśmy metę

26.03.2019

Dziękujemy !!Na prawie pełnym baku dojechaliśmy do mety. Nie byłoby to możliwe bez waszego wsparcia. Teraz dla nas zaczyna się kolejny etap działań które, opisaliśmy w poprzednim poście. Z postępu prac będziemy Was na bieżąco informowali. Chcemy Byście brali udział w procesie powstawania Polskiej wersji Getaway Driver'a od począ... czytaj więcej

komentarzy: 2

Plany po dojechaniu na metę

26.03.2019

Plany na kolejne dni / tygodnie Dziękujemy wszystkim za wsparcie kampanii i za bycie z nami na tym ostatnim odcinku. Pomimo tego, że szczęśliwie dojeżdżamy do mety, dla nas to nie koniec drogi, a dopiero początek. Po zakończeniu kampanii zabieramy się za tłumaczenie materiału (instrukcja, karty, kafelki itp.). W ciągu około tygodnia po... czytaj więcej

komentarzy: 0

Ostatnia prosta / dwa kolejne kafelki miasta

26.03.2019

Ostatnia prosta No to ruszyliśmy z ostatnimi 12 godzinami kampanii. Wrzuciliśmy 6-ty bieg, włączyliśmy miłą muzykę z lat 80'tych celem zagłuszenia policyjnych syren i jedziemy cała naprzód w kierunku zjazdu, który wyprowadzi nas z miasta.Ostatnia szansa na wsparcie gry, zanim ta w brawurowy sposób, skokiem na rampie ominie ostatnie bar... czytaj więcej

komentarzy: 0

Ostatni odcinek specjalny przed metą - mamy drugi cel społecznościowy!

25.03.2019

Mamy drugi celZdjęcia w ramach konkursu na drugi cel społecznościowy można dosyłać jeszcze do jutra do północy, ale dzięki Wam już dzisiaj zrealizowany jest drugi cel społecznościowy! W związku z tym do każdego pudełka dokładamy 3 kolejne karty wydarzeń:Dziękujemy Wam za tak aktywny udział ! czytaj więcej

komentarzy: 0

Ostatni Zakręt / Wyniki ankiety

24.03.2019

Ostatnia prosta Po minięciu paru korków, jak i wyjściu z kilku poślizgów zbliżamy się do końca. Dobiliśmy do 150% celu – bardzo dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście. Kickstarterowy projekt został ufundowany w ciągu pierwszych godzin – nam zajęło to niespełna 30h, co przy pierwszym projekcie uważamy za sukces. Dzięk... czytaj więcej

komentarzy: 5

Wrzucamy drugi bieg i ruszamy po kolejny cel społecznościowy !

21.03.2019

Cześć!Meta jest już prawie za rogiem, a my chętnie dorzucilibyśmy jeszcze parę rzeczy do pudełka :)Dlatego startujemy z drugim celem społecznościowym! Tym razem zabawa będzie polegała na czym innym. Na czym polega konkurs?Na tablicę fanpage'a zagramw.to wrzuć zdjęcie pod tytułem "Uciekam z łupem". Liczymy na Twoją kr... czytaj więcej

komentarzy: 3

Pierwsze 3 kafelki z konkursu / Pierwszy cel społecznościowy ufundowany!!

21.03.2019

Cześć!Mamy pierwsze 3 kafelki z zestawu kafelków z przeszkodami, które były inspirowane pomysłami wspierających.Poniżej:    - Wieczny remont    - Kałuża z dziurą    - Szeryf lewego pasaJak Wam się podobają?Również chcieliśmy Wam podziękować ponieważ udało nam się się ... czytaj więcej

komentarzy: 2

Nowe miasto, nowe ulice

20.03.2019

Cześć!! Dorzuciliśmy kolejną wersję maty! :)Według waszych wskazówek:    a) powiększyliśmy logo    b) Dorzuciliśmy kolejny teren zielony ... z balonem    c) Dorzuciliśmy więcej szczegółów do miasta by było ciekawsze     d) wrzuciliśmy wersję z przytłu... czytaj więcej

komentarzy: 15

Teraz po cel społecznościowy... jedziemy dwa razy szybciej!!

18.03.2019

Cześć! Żeby liczba udostępnień nie zatrzymała się na progu zwalniającym, zbieramy ją z dwóch miejsc jednocześnie. Wcześniej prosiliśmy o udostępnienie posta na grupie gier planszowych. Teraz mamy post na fanpage zagramw.toZatem, wszystkie udostępnienia sumujemy żeby łatwiej osiągnąć cel! Przy 100 udostępnieniach poniższego pos... czytaj więcej

komentarzy: 0

Nowy ekskluzywny kafelek i cel społecznościowy

17.03.2019

Cześć, Wy też nie lubicie zwalniać na progach zwalniających ? Możliwe, że od dziś nie będziecie musieli ! Poniżej prezentujemy kolejny ekskluzywny kafelek miasta, dostępny tylko na naszej kampanii na zagramw.to. Jest on powiązany z naszym pierwszym celem społecznościowym. Przy 100 udostępnieniach poniższego postu, kafelek ten zosta... czytaj więcej

komentarzy: 2

Trzeci odcinek specjalny

15.03.2019

Do końca kampanii liczba dni to nadal rząd wielkości nastu, a Wy odblokowaliście już trzeci cel!Od teraz wiemy na pewno, że karty we wszystkich egzemplarzach gry będą płótnowane. Dziękujemy i utrzymujemy tylko jedną prędkość: cała naprzód! czytaj więcej

komentarzy: 2

Wariant 4 – osobowy. Rzut okiem na zasady i nowe nagrody

14.03.2019

Cześć, Tak jak obiecaliśmy pojawiły się nowe nagrody, którymi chcieliśmy nadrobić brak komunikacji wariantu 4-osobowego. Naszym celem było opracowanie nagród, tak by w zestawie móc zaoferować grę w przybliżonej cenie do EB z pierwszego dnia kampanii (59 zł). I tak oto pojawiły się dwie nowe nagrody. Jedna dla osób, które kupiły... czytaj więcej

komentarzy: 13

Podwyżek już nie będzie!

14.03.2019

I tak oto na 138% wypadła nam nowa cena. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za Wasze zaufanie i Wasze uwagi, z których, jak widzicie już próbujemy tworzyć nowe atrakcje! Obiecujemy, że to koniec podwyżek w trakcie tej kampanii! czytaj więcej

komentarzy: 0

Nowy wzór maty

11.03.2019

Cześć, Dzisiaj chcieliśmy się pochwalić, że będzie dostępny nowy wzór maty. Wzór przedstawiający miasto, po którym będziemy uciekać. Mata idealna dla osób lubiących masę szczegółów i detali. Dajcie nam znać co myślicie :) Może wolelibyście sam układ ulic bez budynków, parków i pojazdów ? czytaj więcej

komentarzy: 31

[Ankieta] Kafelki ograniczające przestrzeń gry. Jakie byście chcieli ?

09.03.2019

Cześć, Uznaliśmy, że fajnie by było, gdyby każdy kafelek ograniczający przestrzeń gry był powiązany z innym miastem. Obecnie mamy 3 kafle ograniczające przestrzeń gry z Gdańska. Zastanawiamy się, czy 2 z nich nie wymienić. Daj nam znać w poniższej ankiecie. https://www.survio.com/survey/d/P7T7K7E9B6V5K6C0G W drugim pytaniu pr... czytaj więcej

komentarzy: 11

Kolejny odcinek specjalny za nami!

09.03.2019

Jeszcze 17 dni do końca a już mamy pierwszy dodatkowy cel!Dzięki Waszemu wsparciu każdy Kierowca będzie mógł wybrać kolor swojego auta przed rozpoczęciem pościgu!Dziękujemy Wam bardzo i nie zwalniamy tempa! czytaj więcej

komentarzy: 4

Zasady dotyczące kafelków ograniczających przestrzeń gry

07.03.2019

Cześć ! :) Dostaliśmy wiele pytań odnośnie do zasad dotyczących kafli polskich budynków, służących do ograniczania powierzchni gry. Dlatego ten krótki update poświęcimy wyjaśnieniu, dotyczących ich zasad. Przed rozpoczęciem rozgrywki wybieramy dowolną liczbę kafli ograniczającą przestrzeń gry. Kierując się przy tym rozsądkie... czytaj więcej

komentarzy: 10

Koniec pierwszego odcinka specjalnego

06.03.2019

WOW !!! od 0 do 100 (%) w niespełna 30 godzin!!! Niesamowicie zachęcający start! Bardzo dziękujemy za zaufanie.Skoro już wiemy, że uda się ufundować projekt to podciągamy rękawy i do pracy. Nad następnymi dodatkami, oczywiście.  Jesteśmy ciekawi na ilu procentach zamkniemy licznik? czytaj więcej

komentarzy: 13

Kolejny zakręt za nami

06.03.2019

Hej,I tak oto kolejna grupa wspierających, wspólnymi siłami, przesunęła granicę wsparcia kafelków ograniczających powierzchnię gry. W zestawie będzie już dostępne nie 4, a 5 przeszkód! Jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni i dokładamy starań aby ta liczba jeszcze wzrosła. W nadchodzących dniach podzielimy się z Wami jaki budyn... czytaj więcej

komentarzy: 3

Za pierwszym zakrętem

06.03.2019

Hej,Musimy przyznać, że emocje podczas kampanii są niesamowite - bardzo Wam dziękujemy!!Udało nam się zebrać grupę 40 osób zainteresowanych dodatkowymi kafelkami miasta z polskimi przeszkodami. Tym samym do każdego z obecnych jak i przyszłych bonusowych zestawów dorzucamy dodatkowy kafelek. Jeśli uda nam się zebrać co najmniej 40 kol... czytaj więcej

komentarzy: 0

Czerwone… Żółte… Zielone… i gaz do dechy

04.03.2019

Długo szukaliśmy gry od której zaczniemy przygodę z wydawnictwem. Miała to być gra szybka, bez skomplikowanej instrukcji czy długiego przygotowywania. Szukaliśmy pozycji dla 2 graczy – tak aby pudełko nie kurzyło się w długie spokojne wieczory. Chcieliśmy aby łatwo bilansowana gra sprawiała przyjemność doświadczonym jak i zdobyw... czytaj więcej

komentarzy: 19

Komentarze wspierających

W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.

Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Getaway Driver.

Liczba komentarzy: 146
arisw4 tygodni temu

cześć, jaki jest przewidywany na tą chwilę termin wysyłki gry ?

Midgard Board Games 3 tygodni temu

Cześć Waldemar, na razie bez zmian. Planowana wysyłka w przyszłym miesiącu. Bardziej przybliżoną datę podamy, jak będziemy wiedzieli, kiedy statek przybije do portu w Polsce.

Oskar Socha6 tygodni temu

Cześć można wiedzieć kiedy pojawi się aktualizacja. Czekam na odpowiedź

Midgard Board Games 6 tygodni temu

Cześć Oskar, aktualizacja pojawi się w nadchodzącym Tygodniu.

Oskar Socha7 tygodni temu

Cześć można wiedzieć kiedy pojawi się aktualizacja. Z góry dzięki za odpowiedź.

Urbansky11 tygodni temu

Cześć:D jakaś aktualizacja w drodze? Kiedy możemy spodziewać się wysyłki gier? Nie moge znaleźć nigdzie terminu dostarczenia:(

Midgard Board Games 11 tygodni temu

Cześć Urbansky, na dniach będzie kolejna aktualizacja. Wysyłka planowania jest na koniec sierpnia.

PijaQ15 tygodni temu

a ja mam pytanko czy da się jeszcze domówić jakimś sposobem mate ?? Podczas kampanii niestety nie było środków a teraz są :) Jest jakaś opcja ??

Midgard Board Games 15 tygodni temu

Na moment bieżący niestety nie. Maty były "zagramw.to exclusive" i nie możemy ich oferować poza kampanią.

Atram19 tygodni temu

Kiedy będzie można zgłaszać jaki rodzaj maty się wybrało?

Midgard Board Games 19 tygodni temu

Cześć Atram, obecnie dogrywamy rozpoczęcie produkcji gry coby nie było opóźnień. Jak tylko to ogarniemy, do wszystkich wspierających wyślemy maila z pytaniem o typ maty.

Paweł (zagramw.to)19 tygodni temu

Torbę w konkursie "Uciekam z łupem" wygrał Radosław Duda, który zaserwował nam spektakularną ucieczkę przed policją z grami... na bieżni :)

Luke20 tygodni temu

Kiedy wyniki konkursu?

Luke20 tygodni temu

???????????????????????

Radosław i Agata20 tygodni temu

Ktoś tu chyba uciekł z łupem ;) badumsss

Paweł (zagramw.to)20 tygodni temu

Wyniki konkursu będa w tym tygodniu :)

Midgard Board Games 20 tygodni temu

Cześć Luke :) Zwycięzcy konkursów są wspomniani w najnowszej aktualizacji. Ostatnie nagrody wylatują od nas dzisiaj :)

Adam Grzeluszka21 tygodni temu

Witam, mam problem... chciałem dokupić jeszcze przed północą dodatkowy pakiet aby grać na 4 osoby (karty i gra) niestety padł mi telefon i wróciłem do domu po północy... mialem juz nawet w koszyku, lecz się usunęła. Da radę domówić drugą grę?

Midgard Board Games 21 tygodni temu

Hej, każdemu czasem coś wypada. Nie wiemy jeszcze jak zrobić to od strony technicznej, ale na pewno się da ;) Odezwiemy się, jak już dowiemy się co i jak jest możliwe :)

Adam Grzeluszka20 tygodni temu

Dziękuję adam-grzeluszka@wp.pl

Midgard Board Games 21 tygodni temu

Właśnie pękły 32 000zł. Postanowiliśmy zaokrąglić to do 33 000zł na Waszą korzyść i dorzucić do pudełka pierwsze 3 karty wydarzeń. To daje nam razem z celem społecznościowym wszystkie 6 kart wydarzeń.

Koring21 tygodni temu

szacuneczek , takie manewry uskrzydlają dlatego dokupuję trochę więcej

398Tyle osób wsparło projekt
Grę Getaway Driver wsparli
Gunnar
Jacek Wojciechowski
Damian Pawełek
Wsparcie anonimowe
Paweł Filipecki
cempciak
Marcin Garnczarek
ThunderGrom

Niedostępne nagrody

Dostępność poniższych nagród się zakończyła.

Getaway Driver EARLY BIRD
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz:

1. Egzemplarz gry Getaway Driver
2. Wszystkie odblokowane cele

Nagroda EARLY BIRD jest limitowana czasowo od startu kampanii 05.03.2019r godz. 10:00 do dnia 06.03.2019r. godz. 23:59

327

Wsparć

08.2019

Data dostawy

06.03.2019 23:59

Dostępna do
59Wartość wsparcia
Getaway Driver EARLY BIRD
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz:

1. Egzemplarz gry Getaway Driver
2. Wszystkie odblokowane cele

Nagroda EARLY BIRD jest limitowana czasowo od startu kampanii 05.03.2019r godz. 10:00 do dnia 13.03.2019r. godz. 23:59

30

Wsparć

08.2019

Data dostawy

13.03.2019 23:59

Dostępna do
69Wartość wsparcia
Getaway Driver
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz:

1. Egzemplarz gry Getaway Driver
2. Wszystkie odblokowane cele

7

Wsparć

08.2019

Data dostawy
79Wartość wsparcia
Zestaw komponentów do rozgrywki 4-osobowej (wraz z egzemplarzem gry)
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz:

1. Egzemplarz gry Getaway Driver + wszystkie odblokowane cele
2. 2-Box sleeve (Zaprojektowany specjalnie dla osób które nie chciałyby widzieć dwóch identycznych gier u siebie na półce)
3. Unikatowy kafelek „Szybka Czwórka”
4. Unikatowy kafelek „Poczwórny dzwon”
5. Woreczek lniany 22 cm x 30 cm (Wariant 4-osobwy zakłada wymieszanie kafelków z obu wersji gry)

28

Wsparć

08.2019

Data dostawy
89Wartość wsparcia
Zestaw komponentów do rozgrywki 4-osobowej
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz:

1. 2-Box sleeve (Zaprojektowany specjalnie dla osób które nie chciałyby widzieć dwóch identycznych gier u siebie na półce)
2. Unikatowy kafelek „Szybka Czwórka”
3. Unikatowy kafelek „Poczwórny dzwon”
4. Woreczek lniany 22 cm x 30 cm (Wariant 4-osobwy zakłada wymieszanie kafelków z obu wersji gry)

Uwaga: Aby, możliwa była rozgrywka w wariancie 4-osobowym musisz posiadać dwa egzemplarze gry. Ta nagroda została dodana dla osób, które wcześniej dokonały zakupu dwóch egzemplarzy. Nagroda nie zawiera zestawu gry.

6

Wsparć

08.2019

Data dostawy
29Wartość wsparcia
Getaway Driver - wersja PnP
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz wersję Print and Play gry Getaway Driver w języku polskim.

48

Wsparć

04.2019

Data dostawy
9Wartość wsparcia
Mata do gry
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz:
Gumową matę o wymiarach 55x55 cm. Mata poprzez naniesioną na nią siatkę umożliwi w sposób uporządkowany rozbudować miasto jak również ułatwi poruszanie się Policją poza przestrzenią kafelków.

- Mata jest anytpoślizgowa (Kafelki w ten sposób pozostaną na miejscu)
- Odporna na wodę
- Odporna na zginanie

Dostępne są cztery grafiki playmaty do wyboru:
- Mapa miasta "Podstawowa"
- Mapa miasta "Czarno Biała"
- Mapa miasta "Wyblakła"
- Włoska robota
- Gaz do dechy
- Jazda na krawędzi
- Ostatnia Prosta

Nagroda dostępna tylko na portalu zagramw.to

W celu wybrania odpowiedniej grafiki playmaty skontaktujemy się z Wami.

35

Wsparć

08.2019

Data dostawy
79Wartość wsparcia
Zestaw 4 kafelków z przeszkodami - Polskie budynki
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz:
- 4 unikatowe kafelki o rozmiarach 130 mm x 90 mm przedstawiające polskie budynki.

Kafelki te podobnie jak karta gór, lasu czy jeziora służą jako naturalne ograniczenie powierzchni gry.

Budynki widniejące na kafelkach to:
- Warszawski Pałac Kultury i Nauki
- Krakowskie Sukiennice
- Gdański Ratusz
- Gdańska Archikatedra Oliwska
- Gdańska Wieża Więzienna

Nagroda dostępna tylko na portalu zagramw.to

Przy 40 sprzedanych egzemplarzach tego dodatku do każdego dorzucamy 1 kafelek przeszkody. (5 kafelków)
Przy 80 sprzedanych egzemplarzach tego dodatku do każdego dorzucamy kolejny kafelek przeszkody (6 kafelków)

97

Wsparć

08.2019

Data dostawy
25Wartość wsparcia
Zestaw 4 kafelków z przeszkodami - Pomysł wspierających
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymasz:
- 4 unikatowe kafelki miasta o rozmiarach 50 mm x 50 mm

Tematyka kafelków zostanie wybrana podczas kampanii według zasad konkursu

Nagroda dostępna tylko na portalu zagramw.to

Przy 40 sprzedanych egzemplarzach tego dodatku do każdego dorzucamy 1 kafelek miasta. (5 kafelków)
Przy 80 sprzedanych egzemplarzach tego dodatku do każdego dorzucamy kolejny kafelek miasta (6 kafelków)

135

Wsparć

08.2019

Data dostawy
19Wartość wsparcia
Lniany woreczek z logiem Getaway Driver
Opis nagrody

Lniany woreczek o wymiarach 18 cm x 24 cm z nadrukiem loga gry
Poza kultowym logiem gry, woreczek jest lekko większy niż ten standardowo dostępny w pudełku przez co wygodniej losuje się kafelki.

71

Wsparć

08.2019

Data dostawy
10Wartość wsparcia

Formy transportu

Paczkomaty11 złKoszt
transportu
Kurier DPD16 złKoszt
transportu