Gra strategiczno - pamięciowa Odyseja

Gra strategiczno - pamięciowa

Odyseja

1258Wsparć
15 dnido końca
59 583 złz potrzebnych
25 000 zł
238%

Odyseja

Przemierzaj kosmos w fantastycznych rakietach, by poznać i zbadać tajemnicze planety. Rywalizuj z innymi odkrywcami, zdobywaj gwiezdny pył, zbierał kryształy myśli, psuj szyki przeciwnikom lub ratuj się z zasadzki. Wygraj dzięki swej pamięci i sprytowi!

Zawartość pudełka

Zachwycająca zawartość gry

Odyseja to arcydzieło w każdym aspekcie. Przepiękne  ilustracje i niesamowita jakość wykonania
każdego z elementów, to cechy charakterystyczne gry.


17 Planet

Surrealistyczne, tajemnicze lub bajecznie zabawne - te Planety będą celem Waszych badań. Są wyjątkowo szczegółowe. Każda Planeta opowiada inną historię, a poszczególne elementy zaprojektowano tak, by przyjemnie łączyć je w skojarzenia pomocne przy zapamiętywaniu i odnajdywaniu ich widoków.

Karty średnicy 110 mm, 350 g/m²

17 Widoków planet

Na rewersach żetonów umieściliśmy fragmenty grafik widocznych na Planetach. Dobierając widok staraliśmy się, żeby najtrafniej wskazywał macierzystą Planetę, a jednocześnie nie był zbyt oczywisty.

Żetony średnicy 50 mm, grubość kartonu 1,5 mm

4 Rakiety

Materiały z jakich zostały zbudowane rakiety przyprawiają o zawrót głowy inżynierów z największych agencji kosmicznych, którzy niezbyt przychylnie wypowiadają się o naszych konstruktorach. My wiemy, że to z zazdrości.

Rakieta do samodzielnego złożenia, max długość 80 mm, grubość kartonu 1,5 mm.

Znacznik Kwarantanny

Bardzo ważny element mechaniki gry, którego sprytne przemieszczanie może czasem zdecydować o wygranej. Blokuje możliwość pobrania próbki przez innych graczy.

6 Paskudnych chwytów

Żetony akcji specjalnych - ich zlekceważenie gwarantuje klęskę misji. Są tak paskudne, że umożliwiają m.in. zamianę Planet miejscami lub nawet uszkodzenie pulpitu sterowniczego przeciwnikowi.

4 Pulpity Sterownicze

Dzięki nim możecie łatwo zlokalizować swoją rakietę oraz składować na niej zdobyty Gwiezdny Pył.

Karty 50 mm x 80 mm, 350 g/m²

4 Żetony Gwiezdnego Pyłu

Odpowiednia ilość Gwiezdnego Pyłu pozwala uruchomić Paskudne Chwyty. Gromadzisz go, paradoksalnie, przez pomyłkę, jeśli odkryjesz niewłaściwy widok.

25 Żetonów Próbek

Materiał badawczy - skrystalizowane myśli mieszkańców Planet. W podstawowym wariancie gry o wygranej decyduje pierwszeństwo skompletowania po jednym krysztale w każdym kolorze.

KLAPSA

Kompletnie Losowy Akcelerator Prędkości Super Absurdalnych. Niezbędna do przeprowadzenia wyścigów międzyplanetarnych.

Jedyna forma Klapsa jaką tolerujemy, pod postacią drewnianej kostki 16mm firmy Gorema.

Domowy Symulator Lotu Kosmicznego (Instrukcja)

Instruktaż szkolenia dla Kadetów PASA - Polskiej Akademii Sztuk Astronautycznych - przechodząc ten instruktaż stajecie się pełnoprawnymi badaczami kosmosu.

De facto - proponujemy Wam instrukcję w wersji nieco fabularnej.

Niebanalne opakowanie

Mieści w środku więcej niż widać na zewnątrz.

Nasze galaktyki, co niebywałe, upchnęliśmy w kartonową tubę, o średnicy 120 mm. Wysokość będzie uzależniona od tego ile celów odblokujecie w kampanii.


+ Wszystkie odblokowane cele, a planujemy ich naprawdę sporo.

2-5

Liczba graczy

5+

Wiek graczy

15-45 minut

Czas rozgrywki

Opis gry

Odyseja to gra o podróży przez bajeczne, niezbadane galaktyki autorstwa Adama Kałuży oraz Przemka Dmytruszyńskiego z przepięknymi ilustracjami Alicji Kocurek.

W samej rozgrywce gracze pełnią rolę odkrywców przemierzających kosmiczną przestrzeń w celu poznania i zbadania nowych, tajemniczych planet. Oprócz Misji Badawczej do dyspozycji mamy jeszcze dwie całkiem odmienne formy eksploracji kosmosu. Pierwsza to Wyścig Międzyplanetarny - tu główną rolę odgrywać będą refleks, spostrzegawczość i koncentracja. Druga to Podstawy Nawigacji - bazuje na układaniu historii, skojarzeń i ich prawidłowym zapamiętywaniu z elementem szacowania ryzyka.

Zasady Odysei nie są skomplikowane i można je łatwo przyswoić, jednak rozgrywka cały czas jest bardzo angażująca i wymaga koncentracji. Co ciekawe, gracze bez względu na wiek mogą rywalizować ze sobą i mają równe szanse na wygraną. Jest to możliwe dzięki mechanice gry, która daje możliwość nadrobienia braków strategicznych dobrą pamięcią, a graczom ze słabszą pamięcią umożliwia bardziej strategiczne podejście do rozgrywki.

Malownicze, barwne i pełne szczegółów grafiki ułatwiają, a nawet niejako wymuszają świadome stosowanie metod pamięciowych. Gra rozwija myślenie narracyjne wraz z umiejętnością budowania i artykułowania opowieści, jednocześnie angażując do planowania, przewidywania konsekwencji swoich działań, a także do analizowania zmieniającej się sytuacji na planszy. Niewielka doza negatywnej interakcji nie zniechęca, ale mobilizuje do rozwoju i szukania lepszych rozwiązań taktycznych.

Założeniem autorów było zilustrowanie gry w taki sposób, by na planszach (kartach planet) grafiki były kompozycjami posiadającymi mnogość szczegółów, by opowiadały jakąś historię, nie ograniczając równocześnie możliwości swobodnej interpretacji ich zawartości. Planety miały być możliwie różnorodne. Pojedyncze grafiki musiały być niezależnymi tworami, a jednocześnie miały posiadać pewne punkty wspólne tak, aby pasowały do całości i jako całość tworzyły spójny świat. Nie było to łatwe zadanie. Grafiki powstawały przez wiele miesięcy, wymagały wielu godzin pracy i szlifowania szczegółów. Ich ostateczny efekt śmiało możemy nazwać dziełem sztuki.


Z kim zasiąść do Odysei? Odyseja nikogo nie wyklucza. Jak mówi Asia z OnTable: "To dużo zabawy w jednym pudełku. Mamy trzy różne warianty i każdy możemy sobie poziomować pod względem trudności, dostosowując do graczy(...)"

Łatwiejsze warianty Odysei proponujemy dzieciom już od 5 roku życia. Warianty bardziej rozbudowane, z dodatkowymi akcjami (Paskudnymi Chwytami), przy większej ilości planet - polecamy graczom starszym powyżej 10 roku. W każdym z wariantów gracze młodsi mogą grać z graczami starszymi i wszyscy niezależnie od wieku mają równe szanse na zwycięstwo.


*Za udostępnienie zdjęć dziękujemy Ani z GryfGra.pl

Rozgrywka


Pamiętaj i myśl: Quad-Ruple czy Tri-Trap?


Głównym celem misji Odyseja jest zebranie 5 różnych żetonów próbek. Dokonywać tego możemy poruszając się po różnych układach planet. Układy te, zwane Galaktykami, dostosowane są do wieku i możliwości graczy. W instrukcji proponujemy kilka Galaktyk, zachęcamy jednak do tworzenia własnych.

Na początek ta bardziej wymagająca, czyli Galaktyka Quad-Ruple:

Macie do dyspozycji 17 planet. Aby polecieć swoją rakietą na sąsiednią planetę, należy najpierw odkryć jej widok. Musicie w pierwszej kolejności patrzeć na ruchy graczy i zapamiętywać, jakie widoki były odkrywane. Oprócz zapamiętania trasy stworzonej z widoków planet, musicie jeszcze uważać na przeciwników i ich paskudne chwyty. Sami również będziecie je stosować, ale tylko jeżeli będziecie mieć wystarczającą ilość gwiezdnego pyłu by je kupić. Musicie też pamiętać o przestrzeganiu kwarantanny, żeby nie zniszczyć żadnej z planet.

Mniej wymagająca opcja rozgrywa się w Galaktyce Tri-Trap. Po 9 planetach łatwiej jest poruszać się najmłodszym graczom. Nadal zbieracie żetony próbek i pilnujecie kwarantanny, ale nie ma paskudnych chwytów i opieracie się wyłącznie na technikach pamięciowych. Niby łatwo, lecz pozorna bułka z masłem potrafi czasem stanąć ością w gardle - większość znanych nam sześciolatków rozkłada tu starszyznę na łopatki.


Śpiesz się: Międzyplanetarny Wyścig!

W tym wariancie układacie tor z planet. Kiedy aktywny gracz rzuci kostką, wszyscy gracze błyskawicznie sprawdzają, na którą planetę przesunęłaby się rakieta rzucającego (stosownie do liczby oczek), następnie szukają widoku tej planety. Gracz, który wskaże właściwy widok jako pierwszy, przesuwa swoją rakietę o tyle planet, ile oczek wypadło na kostce. Teraz kostkę przejmuje kolejny gracz. Ta wersja Odysei jest niezwykle dynamiczna. W Wyścigu liczy się spostrzegawczość, refleks i tempo - dobrze zostawić trochę miejsca do podskakiwania i przepychania łokciami!



Opowiadaj historie: Podstawy Nawigacji Międzyplanetarnej

Od tego powinni zacząć najmłodsi oraz ci, którzy chcą poprawić swoje wyniki w zapamiętywaniu - nauka budowania skojarzeń i łączenia ich w historie pomoże im później powalczyć w pozostałych wariantach Odysei. Ta opcja gry polega na odkrywaniu kolejnych planet ze wspólnego stosu i tworzeniu historii tak, by każda odsłaniana planeta nawiązywała do poprzedniej. Każdy kolejny gracz odkrywając kartę, wplata ją w opowieść i odkłada na stos kart odkrytych. Wszyscy gracze starają się zapamiętać opowiedziane historie, żeby w drugiej części rozgrywki bezbłędnie odtworzyć kolejność kart. Tu też zdobywamy i tracimy kryształy, a wygrywa zdobywca największej ich ilości.

Instrukcja Gry:

https://docs.google.com/document/d/15N0eSu0ibhE9TV5woLI_LkEUzReT2GHF4tflaHNI-YI/edit?usp=sharing

*Za udostępnienie zdjęć dziękujemy Ani z GryfGra.pl

Recenzje gry

  • Psychologicoach.pl"niezwykłe narzędzie w rękach świadomego rodzica, pedagoga, psychologa czy trenera technik uczenia się" "pomaga w świadomym rozwoju pamięci. umożliwia graczom korzystanie z technik zapamiętywania jak: skojarzenia, twórcze opowieści, haki pamięciowe." "Sprawdziłam to na uczniach w szkole w której pracuję – kilka partii w Odyseję wraz z edukacją w ramach warsztatów z technik zapamiętywania podnosi skuteczność pamięci! Poza tym gra zwyczajnie się podoba (wizualnie oraz emocjonalnie i poznawczo)."
  • GRYFGRA"Nasze wrażenia co do Odysei są bardzo pozytywne. Lubimy tego typu gry z piękną grafiką, gdzie trzeba ćwiczyć pamięć, a jeśli jest tam możliwość do pobudzenia własnej wyobraźni to tym bardziej! " "Trening pamięci dla naszego umysłu, jaki serwuje nam ten tytuł to mało powiedziane. Ćwiczymy tu zarówno pamięć fotograficzną, jak i zapamiętywanie położenia na zasadzie skojarzeń." "Do tego dochodzi budowanie strategii, jak tu dotrzeć do naszych upragnionych próbek lub jej zmiana, kiedy to inny z graczy dotrze tam pierwszy i położy znacznik Kwarantanny."
  • ON TABLE Gry Planszowe"...w tym pudełku jest skryte naprawdę sporo frajdy." "To jest świetna gra dla dzieci, to jest świetna gra z dziećmi i myślę że jest to naprawdę fajna propozycja dla osób dorosłych jako gra imprezowa"
  • Sterta Gier"Odyseja to gra dla wszystkich - od najmłodszych graczy, przez osoby dopiero poznające nowoczesne gry planszowe, do starych wyjadaczy ciężkich tytułów." "Polecamy Odyseję przede wszystkim rodzicom, aby zastanowili się nad kupnem dla swoich pociech. Jest to tytuł bardzo rozwijający umysł. Wasze dzieci będą zapamiętywały wiele detali i obrazków. Rozwiną swój strategiczny zmysł oraz żyłkę rywalizacji. A ilustracje w grze zdecydowanie pobudzą dziecięcą wyobraźnię."
  • GameAge"bogactwo szczegółów ilustracji i szybkie tempo nie ułatwiają namierzania celu ekspedycji" "nie ma tu typowego zapamiętywania obrazków ale za to trzeba zapamiętać mapę galaktyki" "dążenie do uzyskania wszystkich próbek pozwala na zastosowanie niewielkiej taktyki" "pamiętajcie gdzie byliście, a będziecie wiedzieć gdzie podążać"
  • Tomasz (Gambit) Dobosz"Gry z mechaniką memory, tak mocno wbitą w rozgrywkę, to w zasadzie nie moja bajka. Ale W Odyseję bawiłem się świetnie. Nie pamiętałem kart, które przed 10 sekundami sam podnosiłem, albo podniósł je gracz tuż przede mną. Przerżnąłem okrutnie, ale zabawa była niezła. Graliśmy w gronie wyjadaczy. Na mój gust, na pewno świetna gra dla całej rodziny :)"
  • DzieciPrzyPlanszy.pl"Wykonanie wprost bombowe! Każda z 17 planet jest osobną perełką!" "Tutaj każda rozgrywka jest inna, a to tylko jedna z trzech gier składających się na „Odyseję”." "Czy podoba się nadal po 20 grach? W dwudziestu grach „Odyseja” dopiero się rozkręca… W końcu to aż trzy gry."
  • Znad Planszy - Wywiad z Autorem z 2017r - naprawdę polecamy!"Takim ludziom jak Adam Kałuża czy Filip Miłuński to ja buty mogę wiązać" "To są wspaniałe chwile, kiedy obserwujemy jak wiele radości nasza gra daje graczom."
  • Geek Factor"dwa wariaty gry okazały się bardzo wciągające" "tu się wszystko spina w bardzo elegancką całość" "bardzo fajne ćwiczenie na pamięć, na refleks opakowane prześlicznie" "zdecydowanie polecam na rodzinne rozgrywki"
  • popbookownik.pl"Mechanika wykorzystująca zapamiętywanie sprawia, że musimy sięgać po zupełnie inne umiejętności, uruchomić zakurzone pokłady wyobraźni. Przez to gra jest bardzo zaskakująca, nagle okazuje się, że to nie jest takie proste – wygrać z sześciolatkiem."
  • Gry planszowe u Wookiego"mało jest takich gier gdzie faktycznie możesz rywalizować z dziećmi" "tu jest wiele możliwości, wiele taktyk" "jak gram w tę grę, to nie czuję że gram w grę dla dzieci" "to jest wyzwanie" "to nie jest gra w której grając z dzieckiem musisz mu się podkładać, przeciwnie"
  • HUMIgraj"bardzo kreatywna i dająca duże pole do popisu w ćwiczeniu pamięci sekwencyjnej" "uważam że to bardzo dobry pomysł i on się świetnie sprawdził u moich najmłodszych testerów" "i grałem z graczami 16 i 17 letnimi i widziałem że oni zaczęli nieźle główkować - czachy parowały"
  • PoGraMy TV"Gra kosmiczna" "przepiękne ilustracje" "drugim najważniejszym plusem (gry) jest prostota zasad" "trochę taktycznego myślenia pod względem ruchu" "podaje to w taki sposób, tak przyjemny i taki bajkowy, że w tę grę gra się po prostu przyjemnie, sympatycznie" "Ładne, nietypowe, oryginalne" "tu już obcujemy z małymi dziełami sztuki"

Korzyści projektu

Najniższa cena gry Odyseja
- 30,00 złTyle zaoszczędzisz

Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą w historii. Nigdzie nie kupisz tej gry taniej.

Sugerowana cena detaliczna gry Odyseja to 95,00 zł. Wspierając projekt w tym momencie zaoszczędzisz więc aż 30,00 zł

Najszybsza dostawa Odyseja
o 30 dnibędziesz miał szybciej grę

Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 30 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.

Unikatowe elemnenty Odyseja
5unikatowych elementów

W projekcie zaplanowanych jest 5 unikatowych elementów, które można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Odyseja.

Unikatowe elemnenty Odyseja
Program Ochrony Wspierających

Kampania bierze udział Programie Ochrony Wspierających. Oznacza to, że wydawca raportuje dla zagramw.to przebieg procesu rozwoju i produkcji gry. Na podstawie raportów wypłacane są kolejne transze środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z produkcją gry.

Wydawca zobowiązuje się również do umieszczania aktualności co najmniej, co dwa tygodnie po zakończeniu zbiórki, aż do wysyłki gry do wspierających.

Dzięki temu maksymalizujemy szansę na szybkie i sprawne dostarczenie gry do Ciebie.

Twórcy gry


Adam Kałuża

- autor gier planszowych. Od zawsze interesowały go gry logiczne. Jeszcze w podstawówce, zaczął grać w go. Przez kilka lat prowadził zajęcia Atari Go, oraz Wodzisławski klub Go. Zaprojektował znaną na całym świecie grę K2, która była pierwszą grą polskiego autora, nominowaną do nagrody Kennerspiel des Jahres. Autor wielu gier m.in: Jaskinia (2012), Mount Everest (2013), Mr House (2014), Frogi (2017) i innych.

"Co jest takiego w grach, że spędzam przy nich swój wolny czas?
Kontakt z rodziną, z ludźmi, to najważniejszy element. Cenię sobie również wyzwanie intelektualne, ale to przede wszystkim w przypadku gier logicznych. Przy grach odpoczywam, odrywam się od problemów."



Przemek Dmytruszyński

- założyciel Fundacji Lupo Art Sztuka Myślenia, inżynier, ojciec, wizjoner a w chwilach wolnych gracz. Jego marzeniem było własnoręcznie wydać grę swojego autorstwa – tak na świecie pojawiło się AARRR!, którego współautorkami były jego córki. Każdy ze swoich pomysłów starannie rozpracowuje na czynniki pierwsze, tworzy prototypy i poddaje niezliczonej ilości prób na ludziach. W skupieniu przyjmuje krytykę testerów, udoskonalając projekty aż do fazy końcowej, jaką jest czysta przyjemność z gry.

                            




Alicja Kocurek

- w latach 2005-2006 studiowała grafikę na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie. Ukończyła Grafikę Warsztatową na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. W grudniu 2012 r. została nagrodzona medalem uczelni za dyplom magisterski w Pracowni Druku Wklęsłego pod kierunkiem prof. Jana Szmatlocha. Zajmuje się głównie ilustracją dziecięcą, realizuje także własne projekty w tej dziedzinie. Posiada doświadczenia wydawnicze, współpracuje w tworzeniu interaktywnej grafiki dla stron internetowych. Coraz częściej zajmuje się scenografią. Laureatka konkursu Książka Dobrze Zaprojektowana – zacznijmy od dzieci w 2010 oraz 2012 roku.

 Oto i drużyna fundacji LUPO ART, bez nich Odysei nikt by nie zobaczył


Paweł Niziołek

jest odpowiedzią na większość naszych fundacyjnych potrzeb, geek i dizajner w jednej osobie. Grafik komputerowy, współtwórca takich projektów jak This War of Mine, Superhot, Page Quest, Martians: a Story of Civilization, Micro City, InBetween, A4Quest. Prywatnie mąż Żonie, ojciec Dzieciom i spacermistrz Edka.


Tomasz Sroka

dobry duch, anglista i gracz. Tłumacz strony LupoArtGames, znawca gier, solidnie osadzony w temacie. Ambasador naszego wydawnictwa, delegowany do świata geeków. Tomasz opiekuje się i zarządza profilem na forum gry-planszowe.pl oraz  na BoardGameGeek.

Jarek Kaźmierczak

jest jednym z filarów wydawnictwa, co dałoby się zauważyć, gdyby nie fakt, że to skromny z natury człowiek. Jarek dzielnie zagrzewa nas do boju, reprezentuje LUPO na każdym wydarzeniu w południowych ostępach naszego kraju. Dysponuje wielką wiedzą i entuzjazmem. Zawodowo nauczyciel, prywatnie ojciec rodziny i psychofan planszówek. Jest naszym specjalistą od Paskudnych Chwytów.

Grzegorz Janusik  człowiek wielofunkcyjny: nauczyciel, chemik, sozolog i elektronik. Szczery do bólu, wytrwały poszukiwacz dziury w całym. Miłośnik literatury sf, gier planszowych, snookera, gitary klasycznej, bluesa i fado. Bez pamięci zakochany w swojej drugiej połowie, dzieciach i kocie. Znacząco wpłynął na zmianę prędkości działań Lupo Art i scementował grupę.

Marcin Szafran

nasza sekcja IT, zawsze z drugiej strony kabla, nie jesteśmy nawet pewni, czy on na serio istnieje. To dość mistyczna relacja – nikt go nie widział, ale jak o coś poprosimy, to się spełnia!

Anula Dmytruszyńska

 Kolejny człowiek renesansu w zespole, trochę socjolożka, trochę rolniczka, trochę pisarka. Wskazała kierunek ART dla LUPO, zauważyła niszę i stwierdziła, że to właśnie my jesteśmy w stanie ją wypełnić. Jest autorką książki „Panna i Smok”, do której Adam Kałuża miał pierwotnie zaprojektować grę planszową, a wyszło, że powstała z tego Odyseja. W zespole LUPO Anula stanowi widoczną przeciwwagę dla watahy geeków i nerdów.


Cele projektu

Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.

  • Mega grafiki

    Dziś mało słów a dużo zdjęć. Dodajemy nową nagrodę. Zestaw czterech przepięknych grafik 50 cm x 50 cm. Dwie z nich są kopiami odręcznych rysunków, widać na nich każdą kreseczkę i każde muśnięcie ołówka pani Alicji. Dwie pozostałe są wierną kopią tych, które znajdą się w grze, ale oczywiście na tak dużych szczegół... czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Hibernatus wylądował w pudełku.

    Super wiadomość! Najpiękniejszy pojazd w całym kosmosie będzie w pudełku każdego wspierającego w cenie gry. Bardzo się cieszymy, gdyż bardzo nam zależało, aby znalazł się w zestawie i byście mogli cieszyć się nim wszyscy. Hibernatus już leci z nami, teraz zbliża się cudowna planeta z superbohaterami w wersji junior, a zaraz z... czytaj więcej

    komentarzy: 4
  • Nasz nowy cel Paskudny Chwyt

    Tak szybciutko, tylko informacyjnie, że właśnie objawił nam się wśród celów nowy Paskudny Chwyt dzięki któremu jeszcze bardziej zwiększymy nasze możliwości przeszkadzania przeciwnikom w dotarciu do celu.

    Nazwa nawiązuje do pana Wimbleda dzielnie odbijającego kule armatnie, którego możecie znać z naszej pierwszej gry Aarrr... czytaj więcej

    komentarzy: 1
  • Kiedy cena wzrośnie i o ile?

    Witajcie.

    Wspomnę tylko, że odblokowaliście już dwunasty cel! Czyli mamy już 24 planety, a z planetą Przemo nawet 25. A nadlatuje do nas nowy, piękny pojazd Hibernatus czyli nowy zestaw dla dodatkowego gracza.

    Dziś jednak o przyziemnych sprawach, czyli o kasie :)

    Jak zapewne większość z was zauważyła, niedług... czytaj więcej

    komentarzy: 6
  • Ujawniamy nowe Cele i posiadacza Znacznika Kwarantanny z nr 1

    Wiadomość z orbity: “Ujawnić STOP następne cele STOP nie obudźcie go STOP Powodzenia”

    Tak więc ujawniamy. Nowym celem, który na pewno każdy chętnie przygarnie, jest fantastyczny pojazd z zag... czytaj więcej

    komentarzy: 7
  • Gruby karton i 1000 wsparć.

    No, no, dzieje się sporo stąd jeszcze jedna aktualizacja dziś, nie dlatego że mi kazali ;)

    Dziś został odblokowany bardzo praktyczny cel a mianowicie dużo grubsze żetony. Bardzo się cieszymy, że dzięki wam możemy zastosować karton o grubości 2mm. Każdy, kto miał w ręce tak grube żetony wie, że to robi różnicę. Następ... czytaj więcej

    komentarzy: 15
  • Planeta inna niż wszystkie.

    Witajcie.

    Dziś wielki dzień, ekipa zagramw.to postanowiła zrobić niespodziankę Przemkowi "Przemo" Ciemniejewskiemu z okazji 30 urodzin i samodzielnie opracowała nowy ekskluzywny cel. Planeta Przemo, to specjalna planeta przygotowana tylko dla wspierających Odyseję na zagramw.to. Została odblokowana natychmiast, bez potrzeby osiąg... czytaj więcej

    komentarzy: 12
  • Tadeusz, co mamy na kole?

    Dziś krótko i treściwie.

    Mamy już odblokowanych 6 dodatkowych pięknych i wyjątkowych Planet w tym jedną ekskluzywną (przypomnę, że nie będzie jej w sklepowej wersji pudełka z grą), jeden Parawan, czyli dodatkową świetną akcję w grze, super wielką drewnianą kostkę do gry w wariant wyścigowy (również jest to cel dost... czytaj więcej

    komentarzy: 8
  • W którym rzucamy okiem na nagrody.

    Dziękuję za zaangażowanie w liczeniu oczek. Tak to faktycznie było podchwytliwe pytanie i narysowanych oczek jest co prawda 20, jednak jak słuszne zauważyła Cormi oczek musi być 21. Twoja odpowiedź najbardziej spodobała się komisji ;) W zamian za argumentację i bezbłędną dedukcję dorzucimy Ci małą niespodziankę do przesy... czytaj więcej

    komentarzy: 22
  • Mamy nowe Planety.

    Dziś widzę że trzymamy tempo i nasz dział graficzny nie nadąża z odblokowaniem nowych celów. Może nawet niektórzy mieli szansę zobaczyć więcej ;) 

    Podsumujmy co przybyło dodatkowego w drugim dniu kampanii. Odblokowaliście nowe dwie niesamowite Planety w tym jedną ekskluzywną wyłącznie dla was, której nie będzie w s... czytaj więcej

    komentarzy: 39
  • Uffundowana!

    Wracałem sobie spokojnie do domku z nagrania live u Łukasza i Przema (na szczęście Przemek D dotarł, bo byście musieli oglądać moją zestresowaną facjatę), myśląc, co by tu ładnego napisać z rana, jeśli się ufunduje nasza gra. Tymczasem telefony zaczęły się urywać. Jakieś krzyki, wrzaski, trzaski i bulgoty. Czyżby komisja ... czytaj więcej

    komentarzy: 11
  • Nasze rakiety wystartowały.

    Witajcie kochani! Dziś wystartowaliśmy w wielką, niezwykłą podróż. Cała ekipa fundacji jest mocno podekscytowana tą kampanią. Wierzymy, że wyruszycie z nami na podbój przestrzeni tak odległych a jednocześnie tak bliskich każdemu z nas. Przestrzeni pełnych wyobraźni, sztuki, piękna i mądrości. Chcemy, by właśnie takie gry pl... czytaj więcej

    komentarzy: 30

Mega grafiki

16.11.2018

Dziś mało słów a dużo zdjęć. Dodajemy nową nagrodę. Zestaw czterech przepięknych grafik 50 cm x 50 cm. Dwie z nich są kopiami odręcznych rysunków, widać na nich każdą kreseczkę i każde muśnięcie ołówka pani Alicji. Dwie pozostałe są wierną kopią tych, które znajdą się w grze, ale oczywiście na tak dużych szczegół... czytaj więcej

komentarzy: 2

Hibernatus wylądował w pudełku.

14.11.2018

Super wiadomość! Najpiękniejszy pojazd w całym kosmosie będzie w pudełku każdego wspierającego w cenie gry. Bardzo się cieszymy, gdyż bardzo nam zależało, aby znalazł się w zestawie i byście mogli cieszyć się nim wszyscy. Hibernatus już leci z nami, teraz zbliża się cudowna planeta z superbohaterami w wersji junior, a zaraz z... czytaj więcej

komentarzy: 4

Nasz nowy cel Paskudny Chwyt

13.11.2018

Tak szybciutko, tylko informacyjnie, że właśnie objawił nam się wśród celów nowy Paskudny Chwyt dzięki któremu jeszcze bardziej zwiększymy nasze możliwości przeszkadzania przeciwnikom w dotarciu do celu.

Nazwa nawiązuje do pana Wimbleda dzielnie odbijającego kule armatnie, którego możecie znać z naszej pierwszej gry Aarrr... czytaj więcej

komentarzy: 1

Kiedy cena wzrośnie i o ile?

12.11.2018

Witajcie.

Wspomnę tylko, że odblokowaliście już dwunasty cel! Czyli mamy już 24 planety, a z planetą Przemo nawet 25. A nadlatuje do nas nowy, piękny pojazd Hibernatus czyli nowy zestaw dla dodatkowego gracza.

Dziś jednak o przyziemnych sprawach, czyli o kasie :)

Jak zapewne większość z was zauważyła, niedług... czytaj więcej

komentarzy: 6

Ujawniamy nowe Cele i posiadacza Znacznika Kwarantanny z nr 1

11.11.2018

Wiadomość z orbity: “Ujawnić STOP następne cele STOP nie obudźcie go STOP Powodzenia”

Tak więc ujawniamy. Nowym celem, który na pewno każdy chętnie przygarnie, jest fantastyczny pojazd z zag... czytaj więcej

komentarzy: 7

Gruby karton i 1000 wsparć.

10.11.2018

No, no, dzieje się sporo stąd jeszcze jedna aktualizacja dziś, nie dlatego że mi kazali ;)

Dziś został odblokowany bardzo praktyczny cel a mianowicie dużo grubsze żetony. Bardzo się cieszymy, że dzięki wam możemy zastosować karton o grubości 2mm. Każdy, kto miał w ręce tak grube żetony wie, że to robi różnicę. Następ... czytaj więcej

komentarzy: 15

Planeta inna niż wszystkie.

10.11.2018

Witajcie.

Dziś wielki dzień, ekipa zagramw.to postanowiła zrobić niespodziankę Przemkowi "Przemo" Ciemniejewskiemu z okazji 30 urodzin i samodzielnie opracowała nowy ekskluzywny cel. Planeta Przemo, to specjalna planeta przygotowana tylko dla wspierających Odyseję na zagramw.to. Została odblokowana natychmiast, bez potrzeby osiąg... czytaj więcej

komentarzy: 12

Tadeusz, co mamy na kole?

07.11.2018

Dziś krótko i treściwie.

Mamy już odblokowanych 6 dodatkowych pięknych i wyjątkowych Planet w tym jedną ekskluzywną (przypomnę, że nie będzie jej w sklepowej wersji pudełka z grą), jeden Parawan, czyli dodatkową świetną akcję w grze, super wielką drewnianą kostkę do gry w wariant wyścigowy (również jest to cel dost... czytaj więcej

komentarzy: 8

W którym rzucamy okiem na nagrody.

06.11.2018

Dziękuję za zaangażowanie w liczeniu oczek. Tak to faktycznie było podchwytliwe pytanie i narysowanych oczek jest co prawda 20, jednak jak słuszne zauważyła Cormi oczek musi być 21. Twoja odpowiedź najbardziej spodobała się komisji ;) W zamian za argumentację i bezbłędną dedukcję dorzucimy Ci małą niespodziankę do przesy... czytaj więcej

komentarzy: 22

Mamy nowe Planety.

06.11.2018

Dziś widzę że trzymamy tempo i nasz dział graficzny nie nadąża z odblokowaniem nowych celów. Może nawet niektórzy mieli szansę zobaczyć więcej ;) 

Podsumujmy co przybyło dodatkowego w drugim dniu kampanii. Odblokowaliście nowe dwie niesamowite Planety w tym jedną ekskluzywną wyłącznie dla was, której nie będzie w s... czytaj więcej

komentarzy: 39

Uffundowana!

06.11.2018

Wracałem sobie spokojnie do domku z nagrania live u Łukasza i Przema (na szczęście Przemek D dotarł, bo byście musieli oglądać moją zestresowaną facjatę), myśląc, co by tu ładnego napisać z rana, jeśli się ufunduje nasza gra. Tymczasem telefony zaczęły się urywać. Jakieś krzyki, wrzaski, trzaski i bulgoty. Czyżby komisja ... czytaj więcej

komentarzy: 11

Nasze rakiety wystartowały.

03.11.2018

Witajcie kochani! Dziś wystartowaliśmy w wielką, niezwykłą podróż. Cała ekipa fundacji jest mocno podekscytowana tą kampanią. Wierzymy, że wyruszycie z nami na podbój przestrzeni tak odległych a jednocześnie tak bliskich każdemu z nas. Przestrzeni pełnych wyobraźni, sztuki, piękna i mądrości. Chcemy, by właśnie takie gry pl... czytaj więcej

komentarzy: 30

Komentarze wspierających

W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.

Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Odyseja.

Liczba komentarzy: 195
Amar1 dzień temu

Niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu... ostatecznie w sklepach pojawi się tylko wersja podstawowa? 17 planet i cieńszy karton? Czyli bez dodatkowych celów?

Łukasz1 dzień temu

Patrząc na te, że celów ekskluzywnych prawie w ogóle nie ma (chyba 3 są w tej chwili), to można zakładać, że docelowo gra (poza zagramw.to) będzie miała zdecydowanie więcej niż 17 planet.

r3lo4d1 dzień temu

Tylko 4 cele są eksluzywne więc oprócz nich będzie pewnie wszystko :)

Amar1 dzień temu

4? Planeta Przemo, Czacha i mega kostka...coś jeszcze?

Fundacja Lupo Art 1 dzień temu

Aktualnie mamy trzy cele ekskluzywne. Mamy w planach jeszcze dwa. Dodatkowo znacznik Kwarantanny, w jego wypadku każda sztuka jest ekskluzywna :)

kamil00s3 dni temu

POMYSŁ NA NAGRODĘ: Zestaw podkładek pod kubki z grafikami z gry. Świetnie wyglądałby na stole. Ja z chęcią był takie kupił!

kamil00s2 dni temu

Kupisz dwa zestawy podkładek i możesz nimi grac w prostą gre memory :)

KANDERA2 dni temu

Kupisz dodatkową grę i będziesz miał podkładek pod kufle i kieliszek :)

Amar1 dzień temu

Oooo podkładki dobra myśl!

kamil00s1 dzień temu

@KANDERA papierowe podkładki są słabe. Chodzi mi o taka jakoś jak podkładki do gry Stworze.

KANDERA23 godziny temu

@kamil00s widze żę nie załapałeś sarkazmu w mojej wypowiedzi.

Atram11 godzin temu

Popieram, również bym chętnie kupiła podkładki

Tholrin3 dni temu

Nie pamiętam czy ktoś już o tym nie pisał ale na wszelki wypadek napiszę i ja. Może jako dodatkową nagrodę wprowadźcie figurki rakiet. Takie coś byłoby super po własnoręcznym pomalowaniu ;)

KANDERA3 dni temu

Mieli przeanalizować koszty i dać znać a przynajmniej coś takiego padło podczas chyba liva. Drewniane rakiety coś w stylu tych z breloczka. Czy coś z tego wyjdzie może dowiemy się w którejś z aktualizacji lub w odpowiedzi na twoje pytanie .

Tholrin3 dni temu

Albo plastykowe figurki czy z czego się je tam robi.

Yippee_Ki_Yay2 dni temu

Plastiku nie będzie, gdyż za bardzo podniesie koszt gry poza tym autorzy wolą na drewno i karton. Może będą drewniane do dokupienia. Padło to w dyskusji live 5 listopada na FB zagramw.to (od min 50:42)

KANDERA3 dni temu

Czy 14 nie powinny zejść nagrody że stara cena do niedostępnych i pojawić się nowe z nową cena. Jak odroznicie kto wsparł przed 14 a kto po 14.

Fundacja Lupo Art 3 dni temu

A musimy odróżniać kto wsparł przed 14tym a kto po? Zawartość się nie zmieniła więc wyślemy taką nagrodę jaka została wybrana :) gj

KANDERA3 dni temu

Zawsze te nagrody których czas minął wchodziły do niedostępnych. Żeby było wiadomo ile wsparło daną nagrodę osób. Cena się zmieniła więc wydaje mi się że powinno to być w nowej nagrodzie i restart licznika wspierających nowa nagrodę. Ale skoro uważacie że nie potrzebujecie tego rozeznać to już wasza sprawa.

KANDERA3 dni temu

Rozróżniać

Cormi3 dni temu

Po prostu nie mogłam się powstrzymać i dokupiłam dodatkowe kolorowanki, żeby pomóc dopełnić cel - no i mamy hibernatusa! :D

Fundacja Lupo Art 3 dni temu

Na pewno się nie zmarnują :) Zresztą to się dobrze składa, bo teraz i Hibernatus będzie w kolorowance.

Harry M4 dni temu

Miałem w tym roku jednak zostać przy wspieraniu samej Valhalli, ale planeta Pszemo mnie przekonała i wziąłem dzisiaj edycję Delux ;P. Piękne grafiki!

Fundacja Lupo Art 3 dni temu

Planeta Przemo faktycznie wydaje się pasować bardziej do gry o Wikingach ;) gj

KANDERA3 dni temu

No ale będzie miał pamiątkę Jaką to brodę miał. Niestety przegrał zakład i będzie musiał zapuszczać od nowa.

Krzysztof Sąsiadek4 dni temu

czy widoki planet też będą się mieścic na macie czy tylko planety a widoki trzeba będzie układać obok?

KANDERA4 dni temu

Na macie pomiescisz tylko te małe widoki . Planet są 2x większe i je wkładasz poza matką.

KANDERA4 dni temu

Co za głupie auto uzupełnianie. Ukladasz poza matą.

Krzysztof Sąsiadek4 dni temu

dzieki

kamil00s4 dni temu

Cześć, mogę mieć prośbe o pomalowania mojego Znacznik Kwarantanny (Ekskluz ywny) całego na czerwono?

r3lo4d4 dni temu

Nie przesadzasz? XD Zaraz połowa wspierających będzie potrzebowała indywidualnego designu breloka :)

Fundacja Lupo Art 4 dni temu

Nie przewidujemy indywidualizacji znaczników Kwarantanny. Bardzo mi przykro jednak musimy się trzymać jednego wzoru. gj

kamil00s4 dni temu

Dzięki za informację. Przesadzam? Zapytać można zawsze.

r3lo4d3 dni temu

Po prostu wiem jak to działa :) Zgodzisz się dla jednej osoby to potem cała mnóstwo innych osób wyskoczy ze swoimi pomysłami :)

Lesiok5 dni temu

Długo się opieraliśmy z Żonką, ale nasza silna wola w końcu uległa :) Wsparte.

Fundacja Lupo Art 5 dni temu

Dziękujemy. Jesteśmy pewni, że nie będziecie żałować. gj

KANDERA5 dni temu

No i mamy dwudziestą czwartą planetę. Teraz walczymy o hibernatusa. :)

KANDERA5 dni temu

Chociaż z planetą Przemo to chyba 25.

599Tyle osób wsparło projekt
Grę Odyseja wsparli
Tomasz Sitko
Jaroslaw Ruszkiewicz
Barbara Kuricka
Kamila Denisiuk
Adam Grzeluszka
Monika Rek
Aleksandra Belowska Grochal
Grandmaster B

Wybierz nagrodę

Genialnie, że chcesz wesprzeć wydanie gry Odyseja!
Wybierz nagrodę, którą otrzymasz w zamian za wsparcie.

Egzemplarz gry Odyseja
Opis nagrody

Egzemplarz gry Odyseja
+ wszystkie cele osiągnięte w czasie kampanii

59

Wsparć

05.2019

Data dostawy
69Wartość wsparcia
Zestaw Delux
Opis nagrody

Ekskluzywny zestaw zawierający grę podstawową
+ Matę 30cmx40cm
+ Tubę do przechowywania maty
+ Ręcznie wykonany znacznik Kwarantanny z indywidualnym nr przydzielanym losowo
+ Kryształki próbek i gwiezdnego pyłu
+ Ręcznie wykonaną Rakietę brelok.

Edycja Delux będzie posiadać specjalne wyróżnienie graficzne.

30

Wsparć

05.2019

Data dostawy
124Wartość wsparcia
Galaktyczna Kolorowanka
Opis nagrody

Książeczka 21cm x 21cm zawierająca 17 dużych grafik planet do samodzielnego pokolorowania. Każdy cel którego osiągnięcie odblokuje nową planetę, będzie też zwiększał zawartość tej kolorowanki.

177

Wsparć

05.2019

Data dostawy
10Wartość wsparcia
Pojazd UFO zestaw dla dodatkowego gracza.
Opis nagrody

Rozszerzenie umożliwiające wprowadzenie dodatkowego gracza.

Zawartość rozszerzenia:
Odlotowy pojazd UFO
+ karta jego pulpitu sterowniczego
+ żeton pyłu
+ 5 żetonów próbek.

59

Wsparć

05.2019

Data dostawy
10Wartość wsparcia
Przekształcenie nagrody z grą na wersję Delux
Opis nagrody

Każdy kto wsparł wcześniej grę podstawową może rozszerzyć ją o zestaw elementów zawarty w nagrodzie Delux. W skład zestawu wchodzą: Mata 30cmx40cm wraz z tubą do transportu i przechowywania.
+ Ręcznie wykonany, znacznik Kwarantanny z indywidualnym nr przydzielanym losowo
+ Zestaw kryształków zastępujący żetony próbek i gwiezdnego pyłu
+ Ręcznie wykonana Rakieta brelok
Edycja Delux będzie posiadać specjalne wyróżnienie graficzne.

Nie zwiera gry podstawowej oraz zestawu UFO.

95

Wsparć

05.2019

Data dostawy
59Wartość wsparcia
Znacznik Kwarantanny - Ekskluzywny dodatek z unikalnym numerem
Opis nagrody

Ręcznie wykonany i pomalowany znacznik Kwarantanny. Z wysokiej jakości drewna bukowego. Przyjemny w dotyku, wyglądający jak ciasteczko. Przygotowany w zaprzyjaźnionej z nami pracowni buju.com.pl

Każdy egzemplarz będzie posiadać indywidualny numer, przydzielany losowo, który nie będzie powtórzony na żadnym znaczniku Kwarantanny w przyszłości.
Dzięki temu jest pierwszą naprawdę indywidualną i nie powtarzalną nagrodą, niemożliwą do uzyskania z innego źródła.

Wszystkie materiały wykorzystane w produkcji posiadają odpowiednie atesty.

59

Wsparć

05.2019

Data dostawy
10Wartość wsparcia
Kryształowe Próbki i Gwiezdny Pył
Opis nagrody

Zestaw przepięknych, dużych kryształków (20-25 mm).

W skład zestawu wchodzą:
25 kolorowych kryształków próbek
+ 4 bezbarwne kryształki znaczników pyłu.
+ do każdego zestawu zostanie dołączonych po 6 kryształków dla każdego z dokupionych (lub odblokowanych) pojazdów.

141

Wsparć

05.2019

Data dostawy
11Wartość wsparcia
Mata pod Widoki 30cm x 40cm
Opis nagrody

Specjalnie zaprojektowana mata pod widoki o wymiarach 30 cm x 40 cm.
Porządkuje pole gry, znacznie zwiększa komfort korzystania z widoków, a dodatkowo posiada miejsce na paskudne chwyty.

Dołączamy tubę do transportu i przechowywania.

10

Wsparć

05.2019

Data dostawy
37Wartość wsparcia
Breloczek Rakieta
Opis nagrody

Drewniana rakieta, ręcznie wycięta i pomalowana.
Wykonana przez zaprzyjaźnioną z nami pracownię buju.com.pl

Wszystkie materiały użyte do jej produkcji posiadają odpowiednie atesty.

6

Wsparć

05.2019

Data dostawy
10Wartość wsparcia
Panna i Smok Anna Dmytruszyńska
Opis nagrody

Przepięknie zilustrowana, przez autorkę grafik do naszej gry Alicję Kocurek oraz napisana przez nie mniej utalentowaną Annę Dmytruszyńską opowieść o nietypowej księżniczce i wytwornym smoku.
To ta książka zapoczątkowała naszą Odyseję.

Na życzenie autografy obu pań.

40

Wsparć

05.2019

Data dostawy

10/50

Dostępnych nagród
10 / 50
36Wartość wsparcia
Warsztaty dla dzieci i młodzieży
Opis nagrody

Niezwykłe zajęcia edukacyjne dla dzieci - warsztaty projektowania gier planszowych (wielkość grupy do 15 osób). Lupo Art posiada duże doświadczenie warsztatowe, szczegółowy przebieg zajęć dostosowujemy do oczekiwań zleceniodawcy, wśród zadowolonych klientów mamy m.in. poradnie psychologiczne, biblioteki, warszawski Teatr „Baj”, bielskie BWA, Zamek Cieszyn i wrocławski Festiwal Krasnoludków..
Data, miejsce i koszt dojazdu ustalane indywidualnie.
Termin realizacji do końca 2019r.

Pierwszeństwo w rezerwacji terminów zgodne z kolejnością wsparcia.

0

Wsparć

12.2019

Data dostawy

12/12

Dostępnych nagród
12 / 12
500Wartość wsparcia
Piękne duże grafiki
Opis nagrody

Dwie drukowane kopie odręcznych grafik Alicji Kocurek oraz dwie kolorowe grafiki umieszczone w grze.
Rozmiar 50 cm x 50 cm
gramatura 200 g/m²
Do zestawu dołączamy tubę do transportu i przechowywania.
Zestaw wysyłany bez ramek widocznych na zdjęciach.

Większe zdjęcia umieściliśmy w aktualności https://zagramw.to/odyseja/aktualnosc/199

0

Wsparć

05.2019

Data dostawy
89Wartość wsparcia

Niedostępne nagrody

Dostępność poniższych nagród się zakończyła.

Egzemplarz gry Odyseja wraz dodatkiem UFO
Opis nagrody

W skład zestawu wchodzą:
Gra podstawowa
+ wszystkie cele osiągnięte w czasie kampanii
+ rozszerzenie umożliwiające wprowadzenie dodatkowego gracza.

Zawartość rozszerzenia:
Odlotowy pojazd UFO
+ karta jego pulpitu sterowniczego
+ żeton pyłu
+ 5 żetonów próbek.

Tak atrakcyjna oferta dostępna będzie tylko do 6 Listopada do godziny 23:59. Od 7 listopada nagroda nie będzie zawierać rozszerzenia z pojazdem UFO.

529

Wsparć

05.2019

Data dostawy

06.11.2018 23:59

Dostępna do
65Wartość wsparcia
Zestaw Delux z dodatkiem UFO
Opis nagrody

Ekskluzywny zestaw zawierający grę podstawową
+ Matę 30cmx40cm
+ Tubę do przechowywania maty
+ Ręcznie wykonany i numerowany znacznik Kwarantanny
+ Kryształki próbek i gwiezdnego pyłu
+ Ręcznie wykonaną Rakietę brelok.

Edycja Delux będzie posiadać specjalne wyróżnienie graficzne.

Zawiera zestaw UFO - dostępny przez pierwsze dwa dni kampanii.

53

Wsparć

05.2019

Data dostawy

06.11.2018 23:59

Dostępna do
121Wartość wsparcia

Formy transportu

Paczkomaty12 złKoszt
transportu
Kurier DPD15 złKoszt
transportu