Zdobądź grafikę - kości zostały rzucone

Data dodania: 17.02.19 23:42:32

Oj, się działo przez ostatni miesiąc. Troszkę nas nie było, gdyż w wirze pracy, jaki nas porwał, nieco straciliśmy poczucie czasu. Jednak mamy tak dużo ciekawych wiadomości, aż nie wiadomo od czego zacząć.

Tryb solo z Potworem Czarna dziura uzyskał ostateczne zasady i jest niesamowicie wymagającą łamigłówką dla pojedynczego gracza, choć i w większym gronie można spokojnie grać, jak to zwykle w trybach solo bywa. Posiada aż trzy poziomy trudności i jest niesamowicie grywalny. Spokojnie mógłby być niezależną grą, a przecież dzięki wam będzie w pudełku naszej Odysei. Jak pamiętacie, do tego trybu bardzo pomocna jest kość, która odlicza wasze ruchy, a jednocześnie pokazuje, kiedy nastąpi ruch Potwora. Kość ta dla każdego ze wspierających będzie wyjątkowa. Po pierwsze większa, dużo większa niż w wersjach sklepowych gry, a po drugie będzie posiadać wyjątkowy nadruk. A raczej nie będzie posiadać, bo już posiada :) czego dowodem są poniższe zdjęcia.


Jak widać Gorema spisała się świetnie i na podstawie naszego projektu wykonała naprawdę śliczne i niepowtarzalne kosteczki.

Co tam u nas jeszcze słychać zapytacie? Na przykład kończymy pracę nad przygotowaniem plików do druku i już niedługo wszystkie elementy kartonowe oraz karty Planet będą się drukować :) To nie znaczy, że gra będzie gotowa do wysyłki, ale to znaczy, że to co najważniejsze powinniśmy mieć ukończone do końca marca. I kto wie? Może gdzieś, gdzie akurat Lupo Art zawita, będziecie mogli je obejrzeć osobiście. Damy wam znać jak by co.

Jednak same komponenty to jeszcze nie gra. By nią była, musi być instrukcja. I ona naprawdę kosztowała nas sporo pracy. Jeszcze nasz niezastąpiony Paweł będzie ją ślicznie składał, jednak treść czterech gier, z których się ta instrukcja nomen omen składa jest już niemal ostateczna, co każdy może sobie sprawdzić, klikając na ten link.

I w związku z tym przechodzimy do tego, jak możecie zdobyć, bez wydawania jakiejkolwiek kasy, piękną, wyjątkową grafikę jednej z planet. Tak, to taka sama grafika, jakie były do zdobycia w czasie kampanii (50 cm x 50 cm). Otóż, wystarczy że przeczytacie instrukcję z powyższego linku i znajdziecie jakieś istotne błędy lub nieścisłości w jej treści. Może coś wyda wam się niezrozumiałe, nielogiczne lub wręcz błędne? Jakieś literówki, cokolwiek. Śmiało piszcie. Tym, którzy prześlą najwartościowsze uwagi (znalezienie brakującego przecinka, to może być troszkę za mało by zdobyć taką nagrodę, ale kto wie), dołączymy do przesyłki jedną z grafik w stosownej tubie :) 

Co tam u nas jeszcze? Mamy dwie dosyć ważne zmiany dotyczące wyglądu naszej, waszej gry. Pierwsza to wielkość widoków. Okazało się że proces technologiczny wymusił ich zmniejszenie i niestety będą minimalnie mniejsze niż to, co zapowiadaliśmy. Najprawdopodobniej będą mieć nieco ponad 45 mm. Jest to efekt, na który powinniśmy zwrócić uwagę wcześniej, jednak nie wzięliśmy pod uwagę pewnych technicznych ograniczeń związanych z wykrawaniem elementów kartonowych i przez to będziemy mieć troszkę mniejsze widoki. Nie wpłynie to ani na rozgrywkę ani na czytelność ich grafik, ale jednak będą mniejsze i chcemy od razu o tym wspomnieć, by być w pełni uczciwym w stosunku do was.

Druga sprawa już dużo bardziej przyjemna, to rewers kart Planet. Na filmach prezentujących Odyseję, a zapewne i na żywo, wielu z was widziało rewersy Planet, na których widniała grafika taka sama, jaką planujemy umieścić na pudełku, czyli dym (całkowicie ekologiczny) z rakiet układający się w napis Odyseja (Odyssey) z kilkoma planetkami. Nie chcemy iść na łatwiznę i dlatego zdecydowaliśmy, by napis taki został wyłącznie na opakowaniu z grą i poprosiliśmy Alicję o narysowanie nowego wyjątkowego rewersu dla Planet. Bardzo jej się spodobała nasza koncepcja, dlatego już niedługo będziemy mogli go wam pokazać. Uchylę tylko rąbka tajemnicy, że ma on coś wspólnego z Potworem Czarną Dziurą i będzie związany bezpośrednio z odblokowanym przez was trybem solo. Jeżeli macie jakiś pomysł, co to może być, to śmiało piszcie w komentarzach poniżej. Treść instrukcji również może nieco pomóc ;)

 Na dziś to wszystko, jednak już nie długo znowu się odezwiemy. gj


Liczba komentarzy: 10
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Cormi22 tygodni temu

1. Str 4: Po ruchu Pojazdem gracz najpierw zakrywa wcześniejszy Widok następnie musi znowu odwrócić dowolny z Widoków i jeśli to możliwe, ponownie przemieścić swój Pojazd i ewentualnie zebrać próbkę (patrz pkt 3). ---> Powinno być "...wcześniejszy Widok, a następnie". 2. Str 4: Tura gracza, to kolejne odkrywanie Widoków (i ich rozpatrywanie), trwa do chwili gdy gracz nie może już przemieścić swojego Pojazdu w wyniku błędu (patrz pkt 2) lub pobrania Próbki (patrz pkt 3). ---> To raczej nie błąd, a kwestia kosmetyczna - ja powyższe zdanie podzieliłabym na dwa osobne zdania [tj. Tura gracza, to kolejne odkrywanie Widoków (i ich rozpatrywanie). Trwa do chwili gdy gracz nie może już przemieścić swojego Pojazdu w wyniku błędu (patrz pkt 2) lub pobrania Próbki (patrz pkt 3).] 3. Str 4: Jeżeli odkryty Widok przedstawia fragment Planety, na której stoi już Pojazd tego gracza, to ten kończy turę i nie może lecieć dalej. ---> Zdanie to może sugerować, że w innym przypadku błędnego wyboru Widoku (pkt a, b w tym samym akapicie) można grać dalej/kontynuować odkrywanie Widoków. Proponuję zmienić konstrukcję zdania na np "Tura gracza kończy się, gdy nastąpi któraś z powyższych sytuacji", lub całkowicie usunąć tą wskazówkę z instrukcji. [*Chyba, że się mylę i źle zrozumiałam tą zasadę - wtedy proszę zignorować powyższą uwagę ;) ] 4. Str 5: W jednej turze nie można bezpośrednio wrócić na Planetę, z której się przyleciało na obecnie zajmowaną. ---> Być może to wina późnej godziny, ale musiałam przeczytać to zdanie kilka razy, zanim zrozumiałam jego sens. Może dałoby się zapisać tą zasadę innymi słowami? ;) 5. Str 5: Wyłącznie ten kto zobowiąże się do zabezpieczenia Planety, dostaje pozwolenie na wywóz materiału badawczego poza obręb Planety (patrz Strefa Kwarantanny procedura nr 1408). ---> Wstawiłabym przecinek w miejscu "Wyłącznie ten, kto...", gdyż (na moje niepolonistyczne oko) jest to zdanie podrzędnie złożone. ;) 6. Str 5: Od tej chwili aż do końca gry zawsze na jednej z Planet Badawczych będzie znajdował się ten znacznik. ---> Tutaj także wstawiłabym przecinek, a nawet dwa: "Od tej chwili, aż do końca gry, zawsze..." 7. Str 7: Pamiętaj! Nie możesz pobrać Próbki, jeżeli wylądowałeś na Planecie Badawczej dzięki użyciu Paskudnego Chwytu (wyjątkiem są zasady Samotnej Misji oraz Mgławic Zapomnienia) ---> Brakuje kropki na końcu zdania. ;) 8. Zauważyłam, że w wypunktowaniu poszczególnych zasad (np 1. Zdobywanie Gwiezdnego Pyłu; 2. Początkowy wybór Paskudnych Chwytów. ) raz jest kropka na końcu danego nagłówka/danej zasady, a raz jej nie ma - zauważyłam to w wielu miejscach w instrukcji. Należałoby to ujednolicić i albo dać wszędzie kropki, albo nigdzie ich nie dawać. ;) 9. Str 8: Można przenieść się z jednej Planety Badawczej na inną wtedy Znacznik Kwarantanny przenoszony jest również. ---> Tutaj zdanie oddzieliłabym przecinkiem, myślnikiem, kropką, lub wtrąceniem drugiej części zdania do nawiasu, i delikatnie zmieniłabym szyk zdania, np "Można przenieść się z jednej Planety Badawczej na inną - wtedy Znacznik Kwarantanny również jest przenoszony." 10. Str 8: Teleskop Bubble’a ---> Tutaj nie jestem pewna czy jest błąd, czy jednak go nie ma... Istnieje Teleskop Hubble'a (a nie Bubble'a) - nie wiem czy literówka została tutaj wprowadzona celowo, czy przez przypadek. ;) 11. Str 14: Potwory nie są głupie, jeżeli zobaczą, że coś im podbieracie z Planet, to stają się bardziej czujne, ---> Na końcu zdania jest przecinek zamiast kropki. 12. Str 18: A teraz ponieważ silniki macie rozgrzane, sprawdzimy kto z was jest najszybszy. ---> Brakuje przecinka ("A teraz, ponieważ..."). 13. Str 19: By zorientować się, ile już okrążeń przebył dany Pojazd, każdy po osiągnięciu Planety startowej, pokazuje rękę z taką ilością palców ile okrążeń osiągnął. Po pierwszym okrążeniu gracz trzyma rękę cały czas widoczną aż do końca wyścigu. ---> Czy nie byłoby lepiej do naliczania okrążeń wykorzystać np żetonów próbek? 14. Str 19: Pamiętaj! Z z ---> Te literki "Z z" wkradły się tam chyba przez przypadek. :) 15. Str 19: Gracza który prowadzi w wyścigu obowiązuje następująca zasada ---> Brakuje przecinków ("Gracza, który prowadzi w wyścigu, obowiązuje..."). 16. Str 20: Pamiętaj! Wyprzedzasz wszystkich lecisz wolniej (max 3 Planety), nadmiar przekazujesz ostatniemu. ---> Brak przecinka ("Wyprzedzasz wszystkich, lecisz wolniej..."). I to chyba tyle z mojej strony... ;) Pozdrawiam! :)

Darou22 tygodni temu

Cormi - dla Ciebie trzy grafiki powinny być :) Pozdrawiam!

Fundacja Lupo Art 21 tygodni temu

ad4 - Nie jest łatwo to napisać i dlatego poniżej jest przykład dotyczący tej zasady :) Nazwa Teleskop Bubble'a to nie błąd, to nazwa tego chwytu. Za resztę uwag bardzo dziękujemy. gj

Przemysław Mularczyk22 tygodni temu

Czy plany galaktyk odblokowanych w kampanii będą dołączone w instrukcji ?

Fundacja Lupo Art 22 tygodni temu

Plany udostępnimy na naszej stronie jak i w jednej z aktualizacji. gj

slawomirkus22 tygodni temu

Chyba 26 powinno być bo jedna jest tylko na zagramw.to

Fundacja Lupo Art 22 tygodni temu

26 - 1 ekskluzywna = 25 ;)

slawomirkus22 tygodni temu

W tej instrukcji napisano że planet jest 25 w pudełku. A w odblokowanych celach jest 26 planet + 1 planeta przema to chyba daje 27 tak ? Proszę mnie poprawić jak się mylę.

Fundacja Lupo Art 22 tygodni temu

Ilości podane w instrukcji dotyczą wersji sklepowej gry. W czasie kampanii zostało odblokowanych 9 planet, jedna z nich jest ekskluzywna (straszniejsza wersja planety starchów) jej nie będzie w normalnej sprzedaży i stąd 25 Planet. Dodatkowa 10ta planeta Przemo jest prezentem od zagramw.to i ona też jest ekskluzywną zawartością czyli w sklepowym pudełku również jej nie będzie. gj

Fundacja Lupo Art 22 tygodni temu

Oczywiście, każdy wspierający otrzyma łącznie z planetą Przemo 27 planet. gj