Kilka słów wstępu

Data dodania: 13.11.18 09:55:09

Witajcie,

przed nami ostatnia kampania w tym roku na portalu zagramw.to. Jako autorzy polskiej edycji chcielibyśmy podzielić się z Wami kilkoma zmianami, które wprowadzamy od tego projektu w naszym wydawnictwie. Chcemy, żebyście byli w 100% zadowoleni z jakości wszystkich elementów występujących w grze, z tłumaczenia kart oraz instrukcji, krótko mówiąc, żebyście chcieli dawać nam szansę w przyszłym roku przy okazji realizacji kolejnych świetnych gier przez nasze wydawnictwo.

W czasie trwania tej kampanii udostepnimy Wam polską instrukcję (jest w tej chwili tłumaczona) i poprosimy Was o zapoznanie się z nią. Jeśli po korekcie zdażą się jakiekolwiek błędy z naszej strony, będziemy je na bieżąco korygowali i udostępniali ewentualne poprawki. Wprowadzamy również drugiego niezależnego korektora, który po wprowadzeniu wszystkich poprawek spojrzy na karty oraz instrukcję raz jeszcze, żebyśmy mieli pewność, że całość jest bezbłędnie przygotowana. 

Kolejną zmianą będą aktualizacje, a w zasadzie ich regularność. Chcemy po zakończonym projekcie informować Was o postępach prac w okresach dwutygodniowych tak, żebyście na bieżąco mogli śledzić postęp prac na polską edycją. Również przed przesłaniem finalnych plików do druku udostępnimy je Wam do ostatecznego sprawdzenia. Chcemy żebyście uczestniczyli razem z nami w procesie tworzenia polskiej edycji gry.

Jeśli chodzi o komunikację, tutaj również możemy posypać głowę popiołem za ten aspekt w poprzednich niektórych naszych kampaniach. Ten aspekt również postaramy się mocno poprawić. Chcemy słuchać Waszych opinii, rad i sugestii i wszystko dokładnie rozważać, a na końcu ogłaszać nasze stanowisko w danej sprawie. Postaramy się oczywiście w miarę możliwości szybko reagować na Wasze pytania i dawać Wam konkretne odpowiedzi. 

Cele w kampanii będą ekskluzywne co oznacza, że nie będzie można ich nigdzie kupić (wyjątkiem jest, jeśli jakiś użytkownik/sklep wesprze projekt w cenie takiej jak Wy i później będzie odsprzedawał - nie mamy wpływu na to, kto wspiera ten projekt). Nie będziemy prowadzili rozmów z żadnymi sklepami o możliwości wsparcia wersji gry z ekskluzywną zawartością. Cele mają być TYLKO dla wspierających jako podziękowanie za pomoc w realizacji projektu. 

Mamy nadzieję, że zmiany wprowadzone w naszym wydawnictwie pozwolą nam wszystkim cieszyć się z polskiej edycji gry Pola Zieleni, a także spowodują, że będziecie w pełni zadowoleni z naszej pracy nad tą grą. Oczywiście liczymy na Waszą pomoc w realizacji tego projektu, na jego ufundowanie i odblokowanie wszystkich 25 zaplanowanych przez nas ekskluzywnych celów.

Zapraszamy zatem do wspierania naszego projektu.

Dziękujemy Wam z góry za pomoc.

Zespół Czacha Games

Liczba komentarzy: 24
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Jan Rzeszewicz4 tygodni temu

Myślałem że szybciej pójdzie fundowanie, choć nie jest źle, ale trochę się obawiam o to że niektórzy dla zasady nie wesprą bo się zrazili do wydawnictwa. Szkoda. Ja wsparłem bo widzę potencjał :)

Czacha Games 4 tygodni temu

dzięki, ale 79% w 22 godziny to bardzo przyzwoity wynik

polwac4 tygodni temu

Mnie tylko martwi, że możliwe, że nie uda się odblokować wszystkich celów...a wiadomo, że chcielibyśmy mieć jak najbardziej "wypaśną" grę

Adam Skowroński4 tygodni temu

Czacha: można by pomyśleć na tę ewentualność, o płatnym dodatku zawierającym to co nie da się ufundować. Tak dzień przed końcem kampanii, by dało się sensownie skalkulować.

polwac4 tygodni temu

To w ostateczności, ale mam nadzieję, że progi celów na tyle są sensownie ustawione, że będzie szansa je osiągnąć

Czacha Games 4 tygodni temu

@Adam: temat do przemyślenia, mamy jeszcze 19 dni kampanii, zobaczymy jak to pójdzie. Na ten moment jest 84% więc coraz bliżej ufundowania. Cele nie są odległe od siebie, średnio co 2-3 tysiące. Mamy ich określoną liczbę i chcemy je wszystkie również ufundować z Waszą pomocą. Dlatego udostępniajcie info u siebie na FB żeby zachęcić jak najwięcej osób do wsparcia. Wtedy się uda ;)

Adam Kuras4 tygodni temu

Chętnie zobaczyłbym jako cel ulepszone komponenty podobnie jak w Klanach Kaledonii. Monety naprawdę robią robotę!

Blizmord4 tygodni temu

Czym się różni wersja Early Bird za 199 od tej z dodatkową gra też za 199?

polwac4 tygodni temu

tym, że opcja z dodatkową grą się kiedyś wyczerpie

GRAsowaNIE4 tygodni temu

Wsparliśmy, a co :) Czy karty, tak jak instrukcja, też będą udostępnione graczom-wspieraczom do wglądu (niekoniecznie w jakości drukarskiej), żeby tam również wyeliminować potencjalne błędy, literówki itp.? Z drugiej strony niewiele da się zrobić, jeśli już na etapie tłumaczenia będzie coś wycięte, pominięte, "przeinaczone", czy to na kartach, czy w instrukcji (nie zakładamy tego, ale taka szansa istnieje). W końcu to najwięcej zależy właśnie od tłumacza, a ten nie zawsze musi znać i mieć ograną planszówkę, której zasady tłumaczy. Ewentualne poprawki po nim, to już wtedy bardziej kosmetyka, ale zawsze coś. Z pewnością przydadzą się gracze, którzy już mieli okazję poznać zagraniczną edycję. Zasady wydają się jednak prostsze niż chociażby w "Klanach Kaledonii", więc powinno pójść łatwiej ;) Powodzenia w kampanii!

Czacha Games 4 tygodni temu

tak wrzucimy karty ang + karty pol. żeby porównać, sprawdzić tłumaczenie

Miłosz4 tygodni temu

Miło by było widzieć jakąś matę z wyglądem startowym gospodarstwa tak ,,że jak układasz na niej karty to widzisz jak to wszystko ładnie rośnie na przykład wokół Twojego domu.

Czacha Games 4 tygodni temu

dzięki za pomysł, pomyślimy nad tym

Olbagamar4 tygodni temu

Problemem jest wielkośc tej maty. Już po grze Wookiego i Przema widać że mata musiałaby być duża, a i często takie gospodarstwo nie da zamknąć się w kwadracie, bo opłaca ci się na boki rozrastać. Jeżeli musiałbyś wyjśc poza matę to źle by to wyglądało i mata traciła by na funkcjonalności jakby była za mała.

Mangus4 tygodni temu

Mata dla graczy to zgodzę się że pomysł średni bo nie wiadomo co wyjdzie, ale mata do układania stosów i 6 wyłożonych kafli jest już ok. Było widać że z tym chłopaki podczas rozgrywki mieli problem - musieli kombinować z podważaniem kart.

polwac4 tygodni temu

+1

Adam Skowroński4 tygodni temu

Zakładam, że lecicie celami analogicznymi do tych z KSa. A czy promki : Crop Circle, Cabbages, Camels, Stolen Property są przewidziane ?

Czacha Games 4 tygodni temu

Crop Circle tak, Camels tak, Cabbages raczej tak, Stole Property - nie(to nie jest promka tylko specjalna karta, której nie będzie poza KS-em w żadnej wersji językowej) dziś dostaliśmy taką informację od licencjodawcy niestety

Stanisław Szombara4 tygodni temu

Na kiedy planowane jest wydanie?

Czacha Games 4 tygodni temu

założylismy początek kwietnia, ale jest szansa że będzie już w marcu

polwac4 tygodni temu

Mam nadzieję, że szczerze wyciagneliscie wnioski. Daje jeszcze szansę i wsparłem Waszą grę. Dalej Wam cicho kibicuje I mam nadzieję, że już wpadek nie będzie ;)

Czacha Games 4 tygodni temu

dzięki, zrobimy wszystko żeby tym razem poszło zgodnie z planem i bez żadnych "wpadek" z naszej strony

MaMiKr4 tygodni temu

Wsparte i powodzenia

Czacha Games 4 tygodni temu

wielkie dzięki