Nowe nagrody u szynkarza!

Data dodania: 12.11.20 10:23:33

Dzień dobry!

W pierwszej kolejności chcielibyśmy wszystkim serdecznie podziękować za wsparcie i burzę mózgów! Z uwagą i pokorą franciszkańskiego fratera czytamy Wasze pomysły i opinię. Staramy się wszelkie decyzje odnośnie kampanii trzy razy przemyśleć, biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw. Mamy nadzieję że dzisiejsza aktualizacja Wam się spodoba i wyjdzie naprzeciw Waszym oczekiwaniom.

Mając nadzieję że humory Wam dziś Waćpaństwo dopisują, już dzisiaj w naszym kramie pojawiły się nowe nagrody - Dwie dodatkowe bandy do waszej dyspozycji. Są to Banda Charakterników i Wilczyce (obie bandy znajdziecie w sekcji "Nagrody" naszej kampanii, gdzie możecie nas wesprzeć poprzez dorzucenie ich do swojego wsparcia). Oczywiście niebawem pojawią się kolejne ale już teraz zachęcamy do dalszego wsparcia i pomocy w ufundowaniu gry:


Banda Charakternika - ich specjalną mocą jest Zabobon dzięki któremu mogą sporo namieszać na polu bitwy. Używają plugawych zaklęć i guseł do czynienia forteli i szkód swoim przeciwnikom. W skład tej upiornej bandy wchodzą: Samuel Czartowicz - wywołaniec paktujący z samym diabłem, który w zamian za swoją duszę odziedziczył piekielne moce walki szablą, Baba Jagienka - wyglądająca na wciąż młodą, wiekowa wiedźma która przy użyciu zaklęć i czarów jest w stanie przyzywać mroczne moce aby ją wspierały oraz Igor Ozarov zwany Nieśmiertelnym, wskrzeszony plugawą magią moskiewski zbój, rekieter i infamis, teraz służący wiedźmie i Czartowiczowi.

Banda Wilczyc - Barbara Burza, Alana McGregor, Sharida "Oblubienica". Trzy odważne i waleczne kobiety z różnych części świata, których wola zemsty, stracona miłość lub ucieczka ze ślubnego kobierca pchnęły na ścieżkę pełnego przygód życia. Poszukiwane, szukają schronienia w niebezpiecznych ostępach Rzeczpospolitej. Ich siłą jest urok i pozorna słabość, które szybko okazują się być śmiertelne dla tych, którzy zbyt szybko osądzają Wilczyce. Ich wiernym towarzyszem i opiekunem jest wilk, który podąża za nimi krok w krok. Ich cechą specjalną jest Spryt którego zręcznie używają zarówno w walce jak i poza nią.

Wytrwale pracujemy nad kolejnymi elementami gry - chcemy by finalny produkt był piękny, grywalny i pełen zaskakujących treści i będzie to możliwe tylko dzięki Waszemu wsparciu.

Tymczasem "do szabel synkowie (i córuchny)!" :)

Liczba komentarzy: 41
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Hojoxhojo1 tydzień temu

Wsparłem projekt, zakupiłem dodatki, ale po przeczytaniu komentarzy tutaj moj entuzjazm na dalsze dodatki opadł. Teraz juz wątpię, zeby mozliwe było odblokowanie nawet dwoch celów...

Kazrak 1 tydzień temu

Szanowny Waćpanie, rozumiemy że czytanie komentarzy bywa trudnym doświadczeniem ale proszę nam zaufać że gra jest świetnym produktem i jeśli tylko uda nam się go współnie zrealizować - dajemy gwarancję bardzo dobrej rozrywki. Dzisiaj wleci duży update z aktualizacją nagród i rozwiązaniem które wierzymy że zmieni atmosferę w tej sekcji ;)

Mixthoor1 tydzień temu

Bandy można stworzyć różnorodne. Niezależnie od nazwy, istotne są różnice między nimi. Bez szczegółu nie kupię w ciemno. Nie interesują mnie nakładki (skins) na dwie podstawowe grupy. Poza tym mile widziane są nowe scenariusze i plansze. Płonąca stodoła, zamglony brzeg jeziora o brzasku, ruiny pałacu...

Kazrak 1 tydzień temu

Nowe plansze są dostępne w celach kampanii i jesteśmy więcej niż pewni że uda nam się je wspólnie odblokować!

Reiden2 tygodni temu

Mnie trochę niepokoi prezentacja figurek. Niby mają być metalowe i ta metalowość ma usprawiedliwiać cenę, ale ewidentnie na obrazkach figurki są plastikowe. Czy to oznacza że metalowe figurki nie prezentują się dobrze? Te plastikowe wyglądają świetnie więc jeśli metal wygląda na tyle gorzej, że nie chcecie go pokazywać to może warto pomyśleć nad alternatywą. A jeśli metalowe wyglądają dobrze to należałoby pokazywać właśnie te figurki, a nie obrazki wygenerowane na bazie projektu. Ludzie zgłaszają różne nieścisłości i niekonsekwencje w opisach i w kampanii, a to co wskazuję jest kolejną. Może to są drobiazgi ale pieniądze nie są małe jak na zawartość, a wszystko razem tylko podkopuje zaufanie. Wspierający mają wykładać w ciemno pieniądze i ślepo wierzyć, że będzie dobrze? Oklepany zwrot "dokładamy/dołożymy wszelkich starań" jest pusty. Wszelkie instytucje i korporacje tak już go nadużywały, że nikt nie wierzy w jego szczerość. W akcie dobrej woli można dorzucić te 20-30zł ponad to co wydaje się rozsądną ceną ale inwestować 200pln w demo gry, gdy w tej cenie można kupić już spore i całkiem bogato wyposażone tytuły. Jeszcze mi tak przyszło do głowy, że jeśli metal tak mocno wpływa na cenę gry, to może warto zaproponować jakieś meeple a całą grę zaoferować za 79pln a nie 179.

Gregi Boy2 tygodni temu

Jestem rozczarowany tym w jaki sposób podeszliście do wspieraczki... Po przeczytaniu 32 komentarzy i tego w jaki sposób odpowiadacie myślę, że ten projekt ma jakieś szanse tylko wtedy gdy zagracie ze wspierającymi w otwarte karty - Tu oto jest nasz projekt, który z waszą pomocą chcemy zrealizować, a co bedzię ponad to, to będzie wspólnym sukcesem... Tym czasem podstawka zawartością, że tak powiem niczego nie urywa i wymaga dodatków które jednocześnie nie są celami do odblokowania tylko niejako ukrytą opcją podnoszącą cenę jakby nie było podstawki. Wsparłem tytanów bo projekt od początku wydawał się klarowny i oczywisty. Tu nie wiem o co chodzi. Nie bójmy się rozmawiać o pieniądzach jeśli potrzebujecie wsparcia finansowego. Moim zdaniem gra od pierwszego dnia powinna być jako całość jawna w bardzo podstawowej wersji w pełni grywalnej oraz z ostateczną ceną , a odblokowane cele powinny tę grę ulepszać figurkami, żętonami wersją solo jeśli planujecie, scenariusze itd. czekam do ostatniej chwili jak przedmówcy licząc na to, że ten projekt nie rozjedzie mi kieszeni. Pozdrawiam Was

Kazrak 2 tygodni temu

Jak już wspomnieliśmy - jutro pojawi się aktualizacja będąca naszą skromną odpowiedzią na zawarte w komentarzach uwagi. Cieszymy się że jesteście z Nami i pomagacie nam zrealizować ten projekt w jak najlepszy sposób.

danziger2 tygodni temu

Jeszcze raz, bo panowie chyba udają, że nie rozumieją w czym leży problem. Nikt Wam nie zarzuca braku dbałości o jakość itp. Chodzi o to, że zrobiliście dziwną akcję z "downgradingiem" własnej gry i żałosną próbą "utajnienia" przed wspierającymi jej zawartości (gadki, że nie jest gotowa od a do z itp., mimo, że każdy mógł sobie sprawdzić kampanię na KS i to co tam oferowaliście). A najgorsze co mogliście zrobić to walenie ściemy tutaj w odpowiedzi na negatywne komentarze - tak się zaufania nie zbuduje. Innymi słowy - trzeba było przyznać otwarcie, że dajecie "wykastrowaną" w stosunku do KS wersję bo tak jest taniej, ale dla chętnych będzie wersja full, która kosztować będzie odpowiednio drożej. Tak, żeby każdy znał koszty z góry. A nie ściemniać, że dopiero opracowujecie komponenty, które już były na KS.

Mistrztom2 tygodni temu

Z pierwszych zdań Waszej kampanii : "W Szabli i Krwi każdy gracz dowodzi bandą trzech postaci, walczących do ostatniej kropli krwi na różnorakich planszach, oddających klimat tamtej epoki". Wchodzimy w projekt i... z wielorakich plansz zrobiła się jedna planszetka, kolejna być może jak uzbiera się drugie tyle. Pewnie scenariusz będzie taki, że na koniec kampanii (o ile gra się ufunduje) będzie żebranie u wspierających żeby wyłożyli jeszcze po stówce na dodatki, aby chociaż druga strona planszy powstała. Druga sprawa to drużyny. Podstawa super, szczególnie na tej kampanii dla polskiego odbiorcy, ale gdzie reszta? Do kamapanii w zasadzie przygotowywaliście się 4 lata (na KS w 2018 pisaliście, że 2 lata). Sporo rzeczy z tamtej kampanii można sobie zobaczyć i podejrzewam, że pewnie będziecie je tutaj sukcesywnie wrzucać. W międzyczasie na forach ludzie np. pisali, że pograliby przeciw Moskalom, Szwedom, itp. Taki klimat. A tutaj pojawiają się jacyś nawiedzeni magowie i panny z wilka, jeszcze dodajcie do kompletu zombiaków czy leśne skrzaty... Na prawdę nie wiem o co chodzi z tą kampanią. Szanuję za wielką pasję i ogromne zaangażowanie, które widać chociażby jak mówicie o grze na filmikach. Ale Waćpanowie szykujcie się na czarną polewkę.

Bożydar Iranek2 tygodni temu

Super! Pamiętajcie o trybie solo, najlepiej dla wszystkich, to na pewno ożywiło by kampanię :)

dfm2 tygodni temu

Tu nie o tryby chodzi, tylko o nieadekwatną kasę. Każdy dodatek będzie super, ale dodanie solo nie ożywi kampanii. Ożywi ją tylko to co napisałem w poprzedniej aktualizacji.

Bożydar Iranek2 tygodni temu

@dmf, tryb solo poszerzy grupę docelową a dzięki temu dostanę swój egzemplarz gry

Mixthoor1 tydzień temu

Tryb solo jest tej grze tak potrzebny, jak tryb solo w szachach...

Cpt. CLavish2 tygodni temu

Trochę rozumiem wątpliwości i pretensje niektórych, trochę nie. Cenowo wygląda to ok. Zarzut o zbyt małą zawartość pudełka tłumaczę sobie metalowymi figurkami. Jedna metalowa figurka np. do Infiniti może kosztować 75zł i ta gra cieszy się sporą popularnością. Prawdopodobnie najpopularniejszy obecnie bitewniak: x-wing, sprzedaje jeden plastikowy stateczek za 50 zł. Biorąc pod uwagę, że całość Szabli i Krwii powstaje w Polsce i ma oprawę artystyczną na najwyższym poziomie to dla mnie jesteście hitem. Czego brakuje? Dużych nakładów na marketing;) Chyba temat trafia w głęboką niszę. Jest konkretnie, ale surowo. Więcej dodatków dla zdecydowanych? W kampanii Kickstarterowej było jakoś bardziej kolorowo. Więcej merchu? (To podobno on robi sporą część roboty) Przypadkowych ludzi tu chyba nie ma zbyt wielu. Panowie, byłem z wami na kickstarcie i ucieszyłem się, jak wystartowaliście tutaj. Ta gra jest bardzo fajną i regrywalną propozycją na dynamiczny pojedynek z krótkim setupem, w ciekawym klimacie. Mam nadzieję, że wasza rzetelnie wykonana robota i wysoka jakość tego bitewniaka obroni cały projekt. Ja w to wchodzę all-in.

dfm2 tygodni temu

Podstawiony wspieracz? Nie porównywałbym cen figurek w innych grach bo po 1. Albo gra ma wyrobioną renomę lub markę jak w przypadku SW 2. Panowie mają odlewnię metalu, więc jedynym poważniejszym kosztem może być projekt 3D, a ten pewnie też robiony jest po kosztach bo, uwaga, działają w branży, napewno mają jakieś znajomości. Grafiki są rewela, sto procent zgoda, ale jeżeli fakt powstawania większości gry w polsce generuje takie koszta, to po co? Dodam, że zwrot ,,takie koszta'' używam z powodu małej zawartości pudełka w porównaniu do innych gier i ich cen.Braki w nakładach na marketing? Serio? Mają podobny marketing do wszystkich świeżaków na zagramw.to, a zaznaczam że akurat ten projekt nie jest komercyjny i tutaj nie chodzi o ufundowanie + start, czyli ileś egzemplarzy na rynek, tylko o ufundowanie. Skoro byłeś na KS tym bardziej dziwi mnie Twoja opinia, bo w poprzednich komentarzach ludzi, którzy też byli na KS można jednoznacznie stwierdzić, że ta kampania to cień tego co było na KS. Do tego argument twórców o braku dwustronnej planszy z powodu konieczności projektowania nowej mapy kiedy ktoś wskazuje , że rzeczona już jest bo była na KS to lipa straszna i duży zawód dla mnie jako dla człowieka, który uwierzył w pasję i bezinteresowność.

Cpt. CLavish2 tygodni temu

Niestety nie znam żadnego z twórców, ale kibicuję temu projektowi od pierwszych dni. Projekt na kickstarterze był ponad dwa lata temu i już wtedy kosztował 55 funciaków. Wciąż można podejrzeć jak to wyglądało. Porównanie jest jak najbardziej na miejscu, biorąc pod uwagę masową produkcję plastikowego x-winga w Chinach - Szabla i Krew jest tańsza, metalowa i z Polski. Nie będę nikogo przekonywał, bo myślę że problem leży gdzieś indziej niż w braku dwustronnej planszy.

dfm2 tygodni temu

Ok, 2 lata temu funt kosztował 4,7 czyli na PLN to będzie 285,5, czyli 79,50 zł różnicy. W założeniu,że wtedy gra miała być normalnie dostępna w sklepach, czyli musiało wystarczyć na wyprodukowanie większej ilości egzemplarzy, wniosek nasuwa się sam - jakim cudem przy podobnej cenie i większej zawartości opakowania starczyło na egzemplarze dla wspierających i narzut do sklepów? Matematyka nigdy nie oszukuje. Sam podałeś kolejny argument na, nawet nie wiem jak to nazwać, kto przeczyta będzie wiedział o co chodzi. Jeśli chodzi o x-winga i taniość produkcji. W tego typu działalności najdroższe jest wukonanie projektu i potem na jego podstawie formy do odlewu, materiał spełnia tu drugo albo nawet trzecio rzędną kwestię, przy czym należy zauważyć, że twórcy, posiadają odlewnie metalu, więc jak już wspomniałem wcześniej, jest to dla nich najtańsza opcja.I co z tego , że jest z Polski? Nie można nazywać patriotyzmem konkurencyjności handlowej i produkcyjnej, to po prostu nie na tym polega - w drukarni nie wydrukują im taniej bo są z Polski, więc czemu to ja mam płacić dwa razy? Nie chcę nikogo zniechęcać oczywiście, ale wydaje mi się , że pewne błędne tezy i opinie, nie powinny a wręcz nie mogą pozostać bez komentarza. Ważna jest umiejętność spojrzenia na temat z kilku stron, dlatego tak istotne są dyskusje ;)

Cpt. CLavish2 tygodni temu

Dzięki za podliczenie :) Jeżeli wtedy było 285 a teraz jest 180, to po dobraniu dodatków wychodzi mniej więcej na to samo, zakładając że tak jak wtedy teraz też dodatku typu nowa mapa zostaną odblokowane w kampanii. Czyli po dwóch latach mają taką samą cenę tylko poprawili modele o lepszy projekt :) Zgadzam się, że warto spojrzeć na to z różnych stron. Na pierwszy rzut oka rzeczywiście nie ma fajerwerków, ale po bliższym spojrzeniu Szabla i Krew się po prostu broni jako niezła giera :)

dfm2 tygodni temu

Z tego co widzę KS miał 6 figurek w podstawie więcej i dodatkową frakcję, też w podstawie. Także większa zawartość w podstawie o figurki i frakcję.Nie ma za co, do usług ;) skoro widzisz kwoty to szkoda, że nie doczytałeś - na KS fundowali powstanie gry + start dla gry w sklepach, czyli potrzebowali więcej kasy, żeby wyprodukować też gry do sklepów.Gra się broni, dlatego rozmawiamy ;) to cena się nie broni.

Cpt. CLavish2 tygodni temu

Dodatkowe figurki to ta różnica w cenie między KS a Zagram. Tam też zebrali 2x tyle ile wynosi próg podstawowy, co odblokowało dodatki. Z kasą na produkcję masz rację (chociaż nie znamy szczegółów i tam cel zbiórki był dużo wyżej) ale ostatecznie jaka to różnica dla wspierających? Ewentualna dostępność dodatków po kampanii.

dfm2 tygodni temu

Tak - darmowe dodatki ;). Jaka różnica? Drogi Kapitanie, podstawowa - stosunek kasy do zawartości.

Verkland2 tygodni temu

Oj panowie niby mieczami władacie ale chyba z gumy nie ze stali... ciągle czytam jęki jak to się staracie wydać grę, której jeszcze nie ma. Myślę, że nikt tu ułomkiem nie jest i wszyscy wiedzą o co chodzi. Myślę, że zarzut jest inny, który i ja mam, a wsparłem już trochę projektów. Jako, że bardzo liczyłem na ta pozycje, a zawiodłem się sromotnie, bo widząc was pierwszy raz myślałem fajne chlopaki, konkretne, warto wesprzeć. 10.11 poczułem się jak Wołodyjowski u Radziwiłła... Nie przygotowaliście się nic a nic, lub wam zle doradzono. Puszczacie żołnierza na wojnę w gaciach, butach i z pochwa, licząc, że w trakcie wojaczki pozbiera resztę sprzętu... Ustalić wszystko trzeba było na początku, przygotować taktykę, ale tu chybs faktycznie za mocno XVI XVII wiek wsiąkł w kożuch, a wiemy z historii, że polityka doprowadziła do wielu nieciekawych zdarzeń. Mimo wszystko czekam co się wydarzy, na te chwile wstrzymując się od wsparcia.

Kazrak 2 tygodni temu

Dziękujemy za kolejny głos w tej sprawie. Jutro przygotujemy odpowiedni update odnoszący się do podniesionych tutaj kwestii. Głos naszych wspierajacych jest dla nas wazniejszy niż jakakolwiek lepsza czy gorsza obrana przez nas strategia, więc postaramy się wyjść naprzeciw wszelkim uwagą i pomysłom.

Verkland2 tygodni temu

Trzymam kciuki, bo wiele sobie obiecywałem

Zepter2 tygodni temu

Hmm. Według mnie trochę się to robi skok na kasę. Ja rozumiem, że to jest to pierwszy Państwa taki projekt. Jak już to powinni Państwo, od razu zaprezentować finalny produkt, z wszystkimi dodatkami. Określić progi kwotowe oraz ich zawartość. Było by to zrozumiałe dla wszystkich. A najlepiej, jak fundujemy grę, to dodatki umieszcza się w progach dla wspierających. A dopiero po zakończeniu, wypuszcza się za dodatkową opłatą rozszerzenia. Zapewne wiele osób tym zachowaniem zniechęciliście do wsparcia. Jestem wśród nich. Bo nie zamierzam wydawać pieniędzy za projekt, który jest w podstawowej cenie bardzo ubogi. Mam nadzieję, że zmienicie podejście i będę mógł wesprzeć wasz projekt. Pozdrawiam.

Kazrak 2 tygodni temu

Bardzo nam przykro się czyta o skoku na kasę w projekcie który realizujemy dokładając jak największej dbałości o jakość modeli, grafik i oprawy wizualnej. Ta zbiórka nie jest przesprzadażą. Nie mamy gotowego produktu od a do z. Potrzebujemy Waszego wsparcia aby dokończyć grę i być w stanie wypełnić wszystkie zoobowiązania. Stopniowo dorzucamy kolejne nagrody i chcemy by finalny produkt był jak najlepszy. Nie jesteśmy wydawnictwem. Ceny wszystkiego co prezentujemy są że tak się wyrażę "rynkowe", nie zawierają żadnych wymyślnych marż. Cena jest współmierna do jakości tego co prezentujemy - zarówno pod kątem graficznym jak i projektowym. Jednym z istotnych zabiegów z naszej strony była wymiaana ręcznie rzeźbionych figurek na rendery 3d w najlepszej możliwej jakości, właśnie po to by ten produkt odznaczał się dbałością o detal w każdym stopniu. Mamy szczerą nadzieję że nasi obserwujący rozumieją ideę która stoi za ufundowaniem się tego tytułu. Jesteśmy pasjonatami, nie handlarzami.

Miwicz2 tygodni temu

Pytanko, bo chyba zrozumiałem inaczej: w opisie gry widnieje, że gra jest dla 2-4 osób, jednocześnie w tymże opisie, w wymienionych komponentach są zaledwie 2 frakcje - pomyślałem, ok projekt dopiero wystartował pewnie jeszcze dopracowujecie dwie pozostałe frakcje. No właśnie... czy w głównym/podstawowym pudełku z grą będą 4 frakcje, czy się będzie dało grać w 4 osoby jednocześnie, czy te dwie ("brakujące") frakcje to są te które dziś się pojawiły - o których mowa powyżej i można osobno dokupić ??

Kazrak 2 tygodni temu

Tryb dla więcej niż dwóch osoób znajduje się już w instrukcji. Aby móc go rozegrać potrzebujemy wsparcia na poziomie nagród. Dwie dodatkowe frakcje które dziś dorzuciliśmy są oczywiście naszym zoobowiazaniem do ich wyprodukowania i uzupełnienia. Dlatego organizujemy zbiórkę dla wszystkich tych którzy wierzą w ten projekt i są w stanie nam zaufać że biorąc pod uwagę dotychczasowe wykonanie i oprawę gry, finalnie wszystko na co zbieramy będzie najwyższej jakości

Miwicz2 tygodni temu

Ok, wszystko chyba jasne, tylko pytałem, bo ja najczęściej gram w około 4 osoby, a jeszcze jedna kwestia, czy to jakoś będzie zrobione tak że scenariusze na 2, 3, 4 osoby czy poprostu rozgrywka i zmiany w stosunku do ilości osób ? Chodzi mi o to że jak najczęściej gram w te około 4 osoby a np będą scenariusze i mniejszość będzie na 4 os, a większość na np 2, to się będę zastanawiał czy w ogóle brać grę. Zrozumcie mnie, chcę tylko się zorientować mniej więcej, bo to jednak jest wydatek, zwłaszcza że lubię takie klimaty i jak bym brał, to pewnie jak sie pojawią kolejne nagrody, to bym dokupywał, czyli więcej wydawał, a jakby miało być tak że gra miałaby leżeć, bo żadko bym grał w mniejszą ilość graczy, a na większą by się "wyczerpała"... Absolutnie nie mam zamiaru ktytykować, tylko jak piasłem chcę się zorientować :)

Maciej Krawczyk2 tygodni temu

Dokupione. Ale ... ogarnijcie prosze jakoś dodatkową planszę (bez oglądania się na próg do odblokowania). Czemu nie można było dać 10 zł większej ceny i zrobić planszy dwustronnej ?

Kazrak 2 tygodni temu

Dodatkowa plansza to wykonanie grafiki planszy plus wykonanie grafik na karty oraz stowrzenie scenariuszy. To tak jak i wszystko inne w projektowaniu gier wymaga nakładu finasnowego a ten wyczerpaliśmy na ten moment. Dlatego potrzebujemy Waszego wsparcia by go zrealizować

Maciej Krawczyk2 tygodni temu

Przecież mieliście dodatkową planszę i grafiki na kickstarter przygotowaną wystarczyło ją dołączyć a nie wrzucać w próg (bo z wyglądu to ta sama).

PedroP2 tygodni temu

A jakaś prezentacja co zawiera dany dodatek, to nie łaska widzę? :)

Kazrak 2 tygodni temu

W tej chwili takiej wizualizacji nie zrobimy z prostej przyczyny - by było to możliwe gra musi się zrealizować. To nie jest gotowy produkt ale kampania wspierająca. Po to zbieramy pieniądze by zrealizować założone cele a naszych wspierajacych chronią gwarancje zagramw.to

pnzr2 tygodni temu

A będzie opcja by wilk i upiór nie byli żetonami tylko normalnymi figurkami? :)

Maciej Krawczyk2 tygodni temu

podbijam - przydałyby się ich figurki za parę dokatów do dokupienia

Kazrak 2 tygodni temu

Już niebawem będzie taka możliwość

danziger2 tygodni temu

Czyli cena gry idzie jak na razie o 100 w górę. Zastanawiałem się nad wsparciem, ale potem pomyślałem, że jednak poczekam i zobaczę ile finalnie będzie trzeba zapłacić. No i dobrze zrobiłem. Rozumiem, to chwyt psychologiczny - łatwiej jest "tylko dopłacić" za dodatkowe komponenty, gdy się już jakąś kwotę wybuliło. No ale ja z decyzją ws. wsparcia wstrzymam się do ostatniej chwili, bo nie chcę w ciemno kupować gry za 5 stów (czy ile tam ostatecznie wyjdzie), a z drugiej strony nie chcę też kupować tylko "wybrakowanej" gry z częścią komponentów.

Kazrak 2 tygodni temu

Szanowny Panie. To jest projekt zbiórkowy i gra będzie taka jaką wspólnie ufundujemy. Proszę nie zrozumieć nas źle, mimo wielu przyzwyczajeń z KS i podobnych zbiórek, my nie prowadzimy "przedsprzedaży" ale zbieramy pieniądze na to by rzeczywiście być w stanie wyprodukować grę ze wszystkimi elementami. W "Szabli i Krwii" postawiliśmy na miodnosć rozgrywki, innowacyjność zasad i przede wszytskim przepiękne ilustracje. Każda z naszych ponad 120 kart z pudełka postawowego posiada indywidualną grafikę wykonaną przez utalentowanego digital paintera. Dołożyliśmy wszelkich starań, wkładu czasu i finansów by doprowadzić ten projeky jak najbliżej finalnej wersji ale bez wsparcia po prostu nie podołamy wydać tej gry. To trudne zadanie, chcemy jednocześńie brzmieć szczerze i transparentnie, a z drugiej strony musimy obrać jakiś kierunek rozowju tej kampanii. Gra by była skończona i wyprodukowana potrzebuje zaufania i wsparcia Was, drodzy wspierający. .

tercio1272 tygodni temu

Po części Cię rozumiem, ale w sumie na tym polega wspieranie. Tak naprawdę, wspierasz główny projekt i na nim powinieneś się skupić podczas wspierania. Nie zawsze udaje się ufundować z dużą ilością dodatków "za darmo", bo wszystko zależy od ilości wspierających i jak rozłożą się koszty produkcji. Ja tam jestem zadowolony, że będą jakieś dodatki gameplay'owe, ale przemyślane i warte wydania :)

Tofiusz2 tygodni temu

Mości Panowie Kazraki, ale po co Wy ogóle dyskutujecie? W jakiś sposób to co napisaliście odnosi się do tematu? Wypuściliście 10.11 promocję niepełnego produktu i dwa dni później sprzedajecie dodatki. No to chyba normalne, że ktoś kto zapłacił 179 za (jak mógł sadzić pełną grę) może czuć się jak w zamtuzie (i to bynajmniej nie klient). Zamiast debatować o tym jak bardzo się staracie itd. (wierzę, że tak jest) potraktujecie ludzi zainteresowanych zakupem poważnie. „Mamy tyle, a tyle kontentu. To i to jest must have, to są dodatki, całość kosztuje x.” Znaczy... tak by mi się podobało, No ale jeśli macie jakiś master plan, żeby zrobić to lepiej, to się zamykam i obserwuję.