figurkowa gra planszowa Tytani

figurkowa gra planszowa

Tytani

Zakończono sukcesem
3103Wsparć
385%celu finansowego
385 420 złz potrzebnych
100 000 zł
385%

Tytani

TYTANI to gra typu area control osadzona w realiach krwawych wojen rozdzierających XVII wieczną Europę. Zostań Królem jednego z 4 narodów i wspierany przez mitycznego Tytana stań do walki o dominację na Starym Kontynencie! Zostań częścią naszego projektu, pomóż w wydaniu gry i ciesz się ekskluzywną zawartością, najlepszą ceną i najszybszą dostawą!

Zawartość pudełka

Bogata zawartość gry

Gra Tytani to emocjonująca i dopracowana mechanika,
wspierana przez komponenty, które wciągną Cię w wyjątkowy klimat gry.


Główna podwójna plansza - mapa Europy

Większość strategicznych decyzji w grze rozgrywa się na planszy i to ona stanowi jej serce. Znajduje się na niej nie tylko mapa Europy, na której będziesz mobilizował i przemieszczał swoje oddziały, ale i miejsce na rozkazy, które będziesz zlecał do wykonania oraz karty wsparcia.

Plansza jest ponadprzeciętnie duża! Spowodowane jest to ilością komponentów, które znajdują się w grze oraz naszą dbałością o swobodę działania i wygodę również w rozgrywce 4-osobowej.

Dodatkowo, na drugiej stronie planszy znajdziesz poszerzoną mapę europy z alternatywnym układem pól, co znacznie podnosi regrywalność gry.

Wielość planszy: 59 x 88,5cm



4 figurki Tytanów

Powstali z energii pradawnych Duchów Narodów Tytani stają ramię w ramię ze swoimi armiami, aby wspólnie stanąć do walki. Każdy z 4 narodów posiada Tytana, który swym wyglądem budzi strach, a swą siłą dorównuje kilku oddziałom.

Figurki w grze to efekt wielomiesięcznej pracy i wielkiego talentu Tomasza Kalisza.

Wysokość figurek Tytanów:

  • Tytan Rzeczpospolitej Obojga Narodów 94mm
  • Tytan Cesarstwa Rosyjskiego 106mm
  • Tytan Imperium Osmańskiego 91mm
  • Tytan Królestwa Szwecji 80mm

48 figurek oddziałów

Do walki poprowadzisz wielkie armie swoich najznamienitszych wojowników. Wśród nich znajdą się oddziały piechoty, kawalerii i artylerii. To dzięki ich sile i liczebności przełamiesz obronę przeciwników i zdobędziesz panowanie nad Europą.

Każdy z 4 narodów posiada 12 figurek oddziałów w kolorze gracza. W zestawie znajduje się 6 oddziałów piechoty, 4 oddziały kawalerii oraz 2 oddziały artylerii. Obecnie wszystkie narody posiadają figurki reprezentujące oddziały o takim samym wyglądzie, jednak liczymy, że dzięki Waszemu wsparciu możliwe stanie się, aby każdy gracz posiadał indywidualny komplet figurek.

Wysokość figurek oddziałów:

  • Piechota ~ 27,2 mm
  • Kawaleria ~ 37mm
  • Artyleria ~ 32,6mm



32 Karty Narodu

Karty Narodu pozwalają na ciągły rozwój Twojej armii. Odpowiednio ukierunkowując siłę drzemiącą w Duchu Twojego Narodu jesteś w stanie stworzyć armię, która przerażać będzie swoją potęgą.

Każdy gracz do dyspozycji posiada 8 indywidualnych Kart Narodu. Podczas rozgrywki możesz skomponować swój unikatowy zestaw. Różnorodność kart daje ponad 200 możliwych kombinacji, a co ważniejsze sprawia, że każda rozgrywka w grę Tytani jest inna!

Parametry Kart Narodu: 65 x 100mm, 350g/m2


16 Kart Rozkazu

Karty rozkazu stanowią trzon mechaniki gry. Wykorzystując odpowiednie rozkazy gracz posiada możliwość dociągania nowych oddziałów, przemieszczania swoich wojsk, rozpoczynania epickich bitew, budowania wielkich fortec, czy wykorzystywania siły drzemiącej w Duchu Narodu.

Parametry Kart Rozkazu: 41 x 63mmm, 350g/m2



32 Karty Wsparcia

W olbrzymich wojnach, jak i w niewielkich bitwach, ramię w ramie stoją wojownicy i Tytani. Swoje Wsparcie oferują również Duchy Narodu, które poprzez pokrzepienie Twoich wojsk i wlanie w ich serca odwagi wpływają na losy bitew.

W czasie gry będziesz zdobywał Karty Wsparcia, a reprezentującą przez nie siłę Ducha Narodu, wykorzystywać będziesz zarówno w czasie walki, jak i wykorzystując je do zagrywania Kart Narodu.

Parametry Kart Wsparcia: 65 x 100mm, 350g/m2


16 Kart Misji

Podczas gry każdy naród posiada indywidualne cele, które nie są znane innym graczom. Dzięki trzem, wybranym kartom Misji, które wybrał każdy gracz, w czasie rozgrywki dochodzi do nieoczywistych zwrotów akcji. Narody, aby wykonać Misje i zdobyć dodatkowe punkty zwycięstwa są w stanie na przykład przepuścić karkołomny sprint na obcą stolicę, czy bronić się zaciekle w jednym z miast Europy.

Parametry Kart Misji: 41 x 63mmm, 350g/m2


16 Żłobionych Kości

W czasie walki o dominację nad danym regionem Europy gracze wykorzystywać będą kości, które reprezentują oddziały biorące w niej udział oraz ich siłę. Oddziały mają odmienne statystyki siły, które odpowiadają rozłożeniu trafień na ściankach kości.

Wysokość Kości: 16mm



4 Plansze Gracza

Tytani to gra asymetryczna, dlatego każdy naród posiada swój indywidualny zestaw cech. Dzięki temu gracze zyskują unikatowe przewagi, które sprawnie wykorzystywane mogą przybliżyć ich do zwycięstwa .

Plansze gracza stanowi przestrzeń, gdzie znajdziesz informacje o tychże indywidualnych cechach narodu, licznik siły w walce, który ułatwia jej prowadzenie, przypomnienie rozkładu na kościach oraz przestrzeń dla Twoich zasobów.

Parametry Planszy Gracza: 280 x 100mm, 320g/m2


3 Żetony Twierdzy + 4 Żetony Stolicy

W czasie rozgrywki gracze posiadają możliwość wybudowania Twierdzy, która ułatwia obronę danego regionu. Twierdza jest jednak cennym budynkiem także dla Twoich przeciwników, ponieważ za trud włożony w jej zdobycie otrzyma dodatkowy punkt zwycięstwa.

W grze znajdują się również żetony stolic czterech państw. Zdobycie stolicy jest na tyle dużym wyzwaniem, że graczowi, któremu uda się dokonać tego osiągnięcia przynależne będą dodatokwe punkty zwycięstwa.

Parametry Żetonu Twierdzy: 50 x 50mm, wysokość 1,5mm

Parametry Żetonu Stolicy: średnica 44mm, wysokość 1,5mm


126 Pozostałe Żetony

W grze znajdują się również inne żetony, które są niezbędne w czasie rozgrywki. Są to: punkty zwycięstwa, żetony kontroli, korona gracza rozpoczynającego, żetony nieaktywnych pól, wskaźnik rundy.



8 Drewnianych kosteczek

Siła armi w bitwie oparta jest o kilka czynników: kości, karty wsparcia, karty narodu, cechy indywidualne narodu oraz zdolność specjalną Tytana. Wszystko to sprawia, że znacznym ułatwienie w jej określeniu jest tor siły znajdujący się na planszy gracza. W tym celu każdy gracz posiada 2 drewniane kosteczki w odpowiednim kolorze.

Wymiary kosteczek: 8 x 8 x 8mm



Pudełko

Na wieczku pudełka znajduje się epicka i niezwykle szczegółowa ilustracja Piotra Krężelewskiego, która wspaniale przedstawia skalę w jakiej odbywają się walki w grze.

Wymiary Pudełka: 325 x 325 x 123mm

1 - 4

Liczba graczy

14+ lat

Wiek graczy

90 - 180 min

Czas rozgrywki

Opis gry

Wielkie bitwy przełomu XVI i XVII wieku zbierają śmiertelne żniwo na Starym Kontynencie. Europejskie mocarstwa po raz kolejny zaciągają ludzi do armii w wojnie o dominację, która zdaje się nie mieć końca. Zbierają się czarne chmury nad kontynentem i wiara w narodach podupada. Jesteś królem walczącym o swój naród, ale widzisz, że Twoi poddani nie widzą szansy na pokój, brakuje im nadziei.


Pośród tego marazmu powstają pradawne Duchy Narodu, które nie są w stanie dalej tolerować powszechnego cierpienia. Stają ramię w ramię z armią swojego narodu wzbudzając do walki potężnych wojowników zwanych Tytanami. Olbrzymi Tytani ruszają do walki pod przywództwem królów i sieją postrach we wrogiej armii, pokrzepiając i prowadząc swój lud, a Duch Narodu obdarowuje wojsko nadzwyczajną mocą do walki.


Nowa nadzieja i nowa siła wzmaga się u twoich rodaków. Rozpoczyna się bitwa od której zależą losy kontynentu. Wzbudź na nowo ducha walki w narodzie, prowadź do bitwy swoją armię i zostań władcą Europy!

W grze Tytani stajesz się królem potężnego państwa i prowadzisz swoją armię do wojny. Powołując wojska i tocząc epickie bitwy poszerzysz swoją dominację w Europie. Cztery unikatowe Narody, Wariant Solo i wiele godzin emocjonujących rozgrywek... Czy jesteś gotowy do walki?


Klimatyczny wygląd

Do walki możesz stanąć jednym z 4 narodów. Każdy z nich posiada swoje własne klimatyczne ilustracje, które charakteryzują się wysoką szczegółowością oraz różnorodnością. Znajdziesz na nich bronie oraz ubiór z epoki. Element fantasy gry podkreślony jest przez specyficzną dla każdej nacji moc Ducha Narodu, która okala oręż armii i wspomaga ją w walce.

Piękną oprawę wizualną gry dopełniają figurki Tytanów oraz oddziałów, które posiadają bardzo szczegółowe detale.


Rozgrywka

Innowacyjna mechanika

Tytani dzięki zastosowaniu unikatowych mechanik w połączeniu z doskonale zaprojektowaną, intuicyjną obsługą rozgrywki, będzie grą jedyną w swoim rodzaju na Twojej półce.

Sercem gry jest Mechanika Kart Rozkazu, które zmuszają Cię do planowania zarówno taktycznego jak i strategicznego, pozwalając jednocześnie na przewidywanie ruchów innych graczy i zapobieganiu tym najmniej dla Ciebie korzystnym.


Wydawaj właściwe rozkazy


Gra opiera się na wyjątkowej i niezwykle intuicyjnej mechanice Kart Rozkazu. Podczas rozgrywki będziecie korzystać ze wspólnej talii Kart Rozkazu, które pozwalą wam zaciągać Oddziały, wzbudzać moc Ducha Narodu i przemieszczać swoje Armie po planszy.

W swojej turze, wybierasz jedną z Kart Rozkazów obecnie dostępnych, mając na uwadze Karty, które są w puli nadchodzących Rozkazów. Twoja decyzja podyktowana będzie tym, jaką strategię obrałeś, a także obserwacją potencjalnych ruchów Twoich przeciwników. Będziesz chciał zdobyć kluczowe Regiony, przesuwać odpowiednio swoja linię frontu i atakować przeciwników tam, gdzie są najsłabsi. Rozgrywka w Tytanach jest dynamiczna i w każdej turze wymaga od Ciebie umiejętności taktycznych, jak i strategicznych.


Buduj potęgę Twojego narodu


W grze Tytani zdobywasz Punkty Zwycięstwa na 3 sposoby. Po pierwsze, do wygranej przybliża Cię realizowanie Ukrytych Misji, które dobierasz w drafcie na początku rozgrywki. Indywidualne misje oraz ich specyficzne połączenie w danej partii powodują, że strategię obierasz już na pierwsze ruchy, a także planujesz swoje działania na dalszą część gry.

Po drugie, zdobywasz Punkty za wygrane Bitwy w grze. Im większą przewagę siły osiągniesz nad swoim przeciwnikiem, tym więcej Punktów otrzymasz. Masz również szanse zdobyć dodatkowe punkty jeśli zdołałeś zniszczyć Tytana przeciwnika, zdobyłeś twierdzę, lub przejąłeś kontrolę nad stolicą Twojego rywala. Musisz odpowiednio wybrać miejsce i czas ataku, aby zwiększyć szansę na epickie zwycięstwo!

Po trzecie, otrzymujesz 1 Punkt Zwycięstwa za każdy Region który kontrolujesz na końcu Rundy. Ekspansja na puste Regiony, czy przejmowanie ich od przeciwników zawsze jest dla Ciebie korzystne.


Twój naród jest w Twoich rękach


Każdy Naród w grze ma inne cechy startowe i każdy Tytan ma swoją specjalną cechę (oprócz siły, którą daje w Bitwie). Posiada on również unikatowy zestaw Kart Narodu, które będziesz kupował w trakcie gry, rozwijając swoją potężną armię.

Cztery Narody w grze są dobrze zbalansowane pomimo tego, że zaczynają grę z pewnymi różnymi cechami. Jednak wraz z przebiegiem gry to Ty wybierasz ścieżkę rozwoju Twojego Narodu. Strategia, którą obierzesz zdeterminuje czy kupisz karty wzmacniające konkretny typ Oddziałów, całą Armię, czy takie, które dają dodatkowe ruchy lub premie punktowe.


Walcz i twórz potężne "combosy"


W Bitwie każdy Oddział dostarcza specjalną kość z różnymi wynikami Siły. Kości dodają grze nieco nieprzewidywalności, ale zakres kości pozwala graczom realnie szacować swoją Siłę w walce. Dodatkowo masz do dyspozycji prosty mechanizm przerzutów, więc Kości powinny usatysfakcjonować zarówno wielbicieli, jak i przeciwników losowości w grach wojennych.

Kluczowe w Bitwach jest wykorzystanie Kart Narodu i ręki Kart Wsparcia. Karty Wsparcia pozwalają na dodatkowy ruch lub dodatkową Siłę, ale każda ma wymagania które gracz musi spełniać przed jej zagraniem. Wiele z tych Kart można łączyć ze sobą i osiągnąć potężne premie, ale jest to możliwe tylko, gdy naprawdę dobrze przygotujesz się do Bitwy.

Wariant solo

TYTANI zawierają w podstawowym pudełku wariant Solo, który pozwala walczyć z „Wrogiem automatycznym” - przeciwnikiem kontrolowanym przez grę. Podstawowa rozgrywka w Wariancie Solo wygląda podobnie do tej 2-osobowej, z kilkoma kluczowymi różnicami. Poniżej znajduje się uproszczony opis tego wariantu:

  • „Wróg automatyczny” wykonuje swoje tury w oparciu o pulę specjalnych akcji. Przed ruchem „Wroga automatycznego” gracz losuje, jaki zestaw akcji on wykona i gracz obsługuje jego ruchy. Kilka zestawów akcji sprawia, że gracz nie jest pewny, jakie ruchy wykona „Wróg automatyczny”. Jego akcje są nieco inne od tych, które znajdują sią na Kartach Rozkazów – dzięki temu obsługa tego wariantu jest intuicyjna, a ruchy „Wroga automatycznego” naprawdę groźne.
  • Wróg automatyczny porusza się zgodnie z określonymi, logicznymi zasadami, dążąc do ekspansji i zniszczenia Stolicy gracza. Zawsze porusza się jedna z armii Wroga, co znaczenie ułatwia obsługę tego wariantu i sprawa, że bitwy są wyzwaniem.
  • Wróg automatyczny porusza się zgodnie z określonymi, logicznymi zasadami, dążąc do ekspansji i zniszczenia Stolicy gracza. Zawsze porusza się jedna z armii Wroga, co znaczenie ułatwia obsługę tego wariantu i sprawa, że bitwy są wyzwaniem.
  • W walce „Wróg automatyczny” korzysta z podstawowych zasad walki, a określona kolejność jego tury sprawia, że dąży on do jak najlepszego wyniku. Jednakże walka dla gracza zawsze rodzi spore emocje, bo Wróg także korzysta z puli Kart Wsparcia, które przed walką są ukryte.
  • Celem gracza jest zdobyć jak największa liczbę punktów zwycięstwa poprzez walkę, ekspansję i realizowanie Misji. „Wróg automatyczny” dąży do ekspansji i otrzymuje 2 punkty (zamiast 1) za każdy Region na końcu Rundy, co sprawia że niełatwo jest pobić jego wynik. Dodatkowo, gracz przegrywa, gdy „Wróg automatyczny” zdobędzie jego stolicę, co wprowadza jeszcze więcej emocji w tym wariancie.
  • Wróg również kupuje w trakcie gry Karty Narodu, dlatego każda rozgrywka w tym wariancie będzie prawdziwie niepowtarzalna.

Wariant Solo pozwala rozegrać partię na poziomie podstawowym lub zaawansowanym, który będzie wyzwaniem nawet dla doświadczonych graczy. Działa on sprawnie, płynnie i daje graczowi niemałe wyzwanie. Pomimo iż opiera się na tej samej mechanice co rozgrywka dwu-osobowa wariant Solo inne doznania strategiczne, które spodobają się nie tylko fanom samotnych rozgrywek.

Recenzje gry

  • Game Troll TV"Jest to gra w którą łatwo jest wejść i rozgrywka jest bardzo ciekawa. (...) Zdecydowanie chcę mieć w swojej kolekcji. {...) Sytuacja na planszy cały czas jest inna i ma duży potencjał regrywalności. (...) Kibicuję ponieważ gra mi się podobała. Chciałbym żeby fajne gry polskich autorów znajdowały się na polskim rynku. Gratuluję fajnej, ciekawej gry w którą chętnie będę grał z najbliższymi. " --- Ocena BGG: 9/10
  • Granie w Chmurach"Większości osób, z którymi grałem zdecydowanie im się podobało. (...) Ja jestem dużym fanem area control i widzę siebie grającego w tę grę w przyszłości. Gra jest mechanicznie głęboka. " ---- Ocena BGG: 8,5/10
  • HUMIGraj"Kiedy pierwszy raz, zagrałem w grę Tytani, od razu poczułem, że to będzie hit. Ciągła walka o terytoria, epickie bitwy, prowadzone nad stołem negocjacje i zerwane pakty, to wszystko odnalazłem w Tytanach. Ten tytuł to kwintesencja gry bitewnej a dodatkowo to wszystko w otoczeniu epickich grafik i przepięknych figurek. Polecam!!!"
  • PoGraMy"Czytelne, przyjemne, wykonanie figurek i ilustracji na najwyższym poziomie. Mechanicznie wszystko jest spięte, a karty rozkazów tworzą wyzwanie, kojarzy nam się z grami ekonomicznymi. Grę serdecznie polecamy! Bawiliśmy się przy niej bardzo dobrze:)"
  • Kaimada ZnadPlanszy"Jacy są Tytani? Jest to bardzo ciekawy tytuł, który posiada ogrom zalet. (...) Dzięki systemowi rozkazów gra działa bardzo płynnie, brak typowej waluty przyspiesza rozgrywkę, walka na kostkach jak zwykle się sprawdza. Do tego bardzo ciekawie działa pomysł uaktywniania się większości kart w zależności od posiadanych przez nas i przeciwnika jednostek w bitwie. Ciekawa jest również asymetria nacji. Każdą gra się odrobinę inaczej, każda ma swoje mocne strony." ---- Ocena BGG: 9/10
  • Angry Boardgamer"Mimo że byłem do niej dość mocno sceptycznie nastawiony, to grało mi się świetnie. Gra pozwala pokombinować, wyborów jest sporo, losowość jest kontrolowalna (...), a każdym ze stronnictw gra się zupełnie inaczej. (...) Myślę, że jest to produkt ciekawy dla fanów strategii typu Area Control — szczególnie tych, którzy z prostych zasad lubią wyciągać sporo możliwości." ---- Ocena BGG: 9/10
  • On Table"W grze Tytani podoba mi się rozwiązanie w systemie walki. (...) Podoba mi się to, że Karty Rozkazów mamy odkryte - możemy zaplanować swoje ruchy, możemy trochę blokować przeciwnika i patrząc na to, co dzieje się na planszy będziemy próbowali co może zrobić. (...) Jest to gra, którą z przyjemnością wyciągnę na stół, mam towarzystwo, które chętnie do niej usiądzie. Gra jest prosta, szybka i dynamiczna, a daje frajdę kombinowania Kartami Rozkazu."
  • Board Times"Gra Tytani opiera się na bardzo zgrabnej kombinacji znanych mechanik, połączonych i wykończonych w wyjątkowy sposób. I całość naprawdę dobrze tutaj działa. (...) podczas rozgrywek gra wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie, grało mi się dobrze, bez zgrzytów i niepotrzebnych przestojów. Figurki i mapa robią klimat a cała reszta, pomimo prostoty mechaniki, wymaga ciągłej analizy sytuacji na mapie i dostarcza emocji."

Korzyści projektu

Najniższa cena gry Tytani
- 100,00 złTyle zaoszczędzisz

Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.

Sugerowana cena detaliczna gry Tytani to 399,00 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 100,00 zł

Najszybsza dostawa Tytani
o 14 dnibędziesz miał szybciej grę

Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 14 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.

Unikatowe elemnenty Tytani
12unikatowych elementów

W projekcie zaplanowanych jest 12 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Tytani.

Twórcy gry

Pierwszy pomysł na Tytanów pojawił się w roku 2012, wtedy też powstał pierwszy prototyp i działająca mechanika. W międzyczasie Łukaszowi Woźniakowi, autorowi gry, udało się wydać swoje tytuły w kilku różnych wydawnictwach w Polsce – w sumie wydał ich dotychczas 12, jednak Tytani byli rozwijani w dalszym ciągu. Projekt musiał przejść kilkaset gier testowych, żeby osiągnąć zamierzony cel – grę z przystępnymi zasadami i decyzjami, które będą przyciągały do kolejnych partii. Efekt wieloletniej pracy to gra dopracowana mechanicznie, która niesie dużo emocji i prawdziwe poczucie kierowaniem swojej armii podczas wojny.

Oprócz pracy autorskiej, Tytani to praca ilustratora, Piotra Krężelewskiego. Stworzył on nie tylko szczegółowe, klimatyczne ilustracje, ale nadał im niepowtarzalnego charakteru świetnie oddając temat historycznego fantasy. Twórcą modeli figurek w grze jest Tomasz Kalisz, który wykonał tytaniczną pracę przenosząc ilustracje na trójwymiarowe modele. Zarówno tytani, jak i figurki armii, są przygotowane z niezwykłą dbałością o szczegóły. Gra osadzona jest w realiach historycznych, które przenikają się z legendarnymi, nadprzyrodzonymi wątkami fabularnymi. Tak wymagający projekt spowodował, że prace nad stworzeniem oprawy wizualnej trwały ponad rok.


Wydawnictwo

Tytani jest czwartą grą wydawaną przez „Go On Board” – wydawca ma doświadczenie w produkcji, logistyce i dystrybucji krajowej i międzynarodowej. Prace wydawnicze nad przygotowaniem Tytanów do druku trwają już półtorej roku. Testy balansu, rozwijanie poszczególnych mechanik i przygotowanie czytelnej oprawy graficznej pochłonęło mnóstwo czasu i energii, ale ostateczny efekt zdecydowanie był tego wart. Rozmiar gry sprawia, że koniecznie jest zaangażowanie finansowania społecznościowego, bez którego Tytani nigdy nie ujrzeliby światła dziennego.

Zagramw.to pozwala na zdobycie środków niezbędnych do wydania wersji podstawowej gry, a także daje możliwość zebrania funduszy, które pozwolą wydać ją z dodatkami i ekskluzywnymi elementami. Wydawca ma doświadczenie w projektowaniu, testowaniu i produkcji gier, ale zwrócił się do graczy o pomoc w zebraniu środków na realizację tego celu. Kampania na Zagramw.to pozwala także graczom wpłynąć na ostateczny wygląd i zawartość gry.

Podziękowania

„Chcemy podziękować wszystkim zaangażowanym w pracę nad projektem Tytanów. Dziękujemy testerom, którzy od samego początku wspierali grę, sprawdzając kolejne zmiany i szlify. Dziękujemy również ilustratorowi i modelarzowi za stworzenie niepowtarzalnego wyglądu gry. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za wsparcie osób z kręgu naszego hobby, które były zachętą i dołożyły swoje pomysły przy tym projekcie. Oprócz tego, jest mnóstwo osób, które w mniejszy i większy sposób pomogły w promocji gry – bez Was efekty naszej pracy nie ujrzałyby światła dziennego.

Dziękujemy również Wam, graczom! Dziękujemy za wsparcie finansowe wszystkim, którzy zdecydowali się kupić swój egzemplarz gry. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za pomoc merytoryczną, którą oferowaliście przy wielu okazjach, a także za wsparcie zachętą i dobrym słowem! Tytani to nasze kolejne WSPÓLNE dzieło!”

- autor i wydawcy gry Tytani

Cele projektu

Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.

  • Kickstarter wystartował

    Witajcie, Dzisiaj wystartowała kampania Tytanów na Kickstarterze, której celem jest ufundowanie wersji angielskiej gry, ale ma ona także ogromny wpływ na grę, którą Wy otrzymacie. Po pierwsze - wraz z osiągnięciem podstawowego celu kampanii, wszystkie unikatowe modele figurek zostaną odblokowane. Oznacza to, że każdy z 4 Narodów w g... czytaj więcej

    komentarzy: 27
  • Podsumowanie kampanii i co dalej?

    Cześć!Chcemy Wam bardzo podziękować za udział w polskiej kampanii Tytanów. To były dla nas długie miesiące przygotowań i cieszymy się, że niemal 1000 osób zdecydowało się pomóc nam w realizacji tego projektu. Uważamy, że na polskim rynku jest to bardzo dobry wynik, z którego wszyscy możemy być zadowoleni! Odblokowane cele Wasze... czytaj więcej

    komentarzy: 13
  • Cel specjalny, wariant Solo i Q&A

    Cześć! Dziękujemy za Wasze wsparcie, dyskusje w komentarzach i pomoc w promocji kampanii – jesteście naprawdę wielcy! Dzisiaj przedostatni dzień kampanii, kończymy jutro (czwartek 10.10) o 23:59. Dlatego dzisiaj i jutro to ostatnia okazja, żeby namówić znajomych na wsparcie Tytanów. Gra już teraz posiada 3 (!) ekskluzywne dodatki... czytaj więcej

    komentarzy: 28
  • Unikatowe modele dla Szwecji i Imperium Osmańskiego

    Cel na 310.000 odblokowany!Cieszymy się bardzo, że dodatek Pola Krwi przypadł Wam do gustu i wspólnie udało się nam poszerzyć ekskluzywny dodatek Duch Wojny o kolejne karty i kości! Przed nami teraz bardzo duży cel, który mocno wpłynie na wizualny aspekt gry zastępując żetony twierdz figurkami.Nowe modele dla figurek Szwecji i Imperiu... czytaj więcej

    komentarzy: 54
  • Nowe Cele i Dodatek „Stepy krwi”

    Witajcie, Przed nami ostatnie dni kampanii i kolejne cele powiększające Waszą zawartość gry. Jesteśmy tuż przed osiągnięciem celu za 290.000 zł, czyli dużego zwiększenia jakości komponentu. Plansze gracza zamiast grubości karty, będą grubości tekturowego żetonu, czyli 1,5mm. Przed nami kolejne dwa ambitne cele, które na pewno ra... czytaj więcej

    komentarzy: 100
  • Asymetria Narodów w Tytanach

    Cześć! Właśnie udało Wam się odblokować dodatek Duch Wojny, który jest ekskluzywny dla kampanii na zagramw.to/KS. Z tej okazji chcemy Wam przypomnieć co ten dodatek wnosi do gry. Duch Wojny to dodatkowe Karty Wsparcia z dodatkowymi, specjalnymi kośćmi bitwy. Ten dodatek, jak wszystkie elementy gry Tytani odnosi się do realiów historyc... czytaj więcej

    komentarzy: 6
  • Druga mapa i Playmata

    Witajcie, Mamy drugi tydzień kampanii i chcemy dzisiaj odblokować kolejny Cel specjalny. Najpierw jednak, warto przypomnieć, że odblokowaliście 3 dodatkowe Misje do dodatku Emisariusze, który zawiera w tym momencie 12 kart i 4 żetony specjalne. Gratulacje! Miasta na mapieZanim powiemy o Celu specjalnym warto wspomnieć o tym, że zgodn... czytaj więcej

    komentarzy: 43
  • Odblokowany cel - Tytani w Valhalli i Valhalla w Tytanach

    Jednym zdaniem: Odblokowaliśmy nowy, ekskluzywny dodatek! Dzisiejsza aktualność zawiera sporo informacji, bo w kampanii pojawiła się niemała rzecz. Chcemy dobrze to wyjaśnić, a jak pojawią się z Waszej strony pytania to śmiało je zadawajcie!  Mija tydzień od rozpoczęcia kampanii i w podziękowaniu za Wasze wsparcie, chcemy dać ... czytaj więcej

    komentarzy: 66
  • Odblokowany kolejny cel, nowa nagroda i inne wieści

    Cześć ekipo! Udało nam się odblokować kolejny cel w postaci nowego modelu figurki dla Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Poniżej możecie zobaczyć jak figurka się prezentuje w 360 stopniach. To oznacza również, że mamy już pełen komplet indywidualnych modeli dla Cesarstwa Rosyjskiego (figurki, które od początku znajdują się w gr... czytaj więcej

    komentarzy: 39
  • Witajcie po weekendzie!

    Przez pierwsze, szalone dni kampanii nie mieliśmy okazji podziękować za Wsparcie, dlatego chcemy zrobić to teraz: dziękujemy, że uwierzyliście w projekt Tytanów, jesteście z nami i aktywnie dzielicie się swoimi pomysłami. My oczywiście wszystkie Wasze pomysły mechaniczne sprawdzamy i wszystkie pomysły na cele i nagrody wyceniamy – n... czytaj więcej

    komentarzy: 26
  • Rekord 24h kampanii, Wariant Solo i Cele dodatkowe

    Za nami pierwsze 24 godziny kampanii – udało nam się osiągnąć rekordowy wynik pierwszej doby dla kampanii planszówkowej w Polsce! A co najważniejsze – przed nami cały dzień w najlepszej cenie, a potem kolejne 20 dni kampanii. Będzie się działo! Tak jak pisaliśmy wczoraj – czytamy Wasze komentarze i będziemy sukcesywnie odnosić ... czytaj więcej

    komentarzy: 76
  • Emisariusze Króla i dalsze plany

    Minęło nieco ponad 12 godzin od startu kampanii i udało nam się osiągnąć niesamowity wynik. Właśnie osiągnęliśmy 170.000 zł, kilka naprawdę solidnych celów odblokowanych, a to dopiero początek kampanii :) Dziękujemy za Wasze wsparcie, zaufanie i zaangażowanie w ten projekt! Zanim przejdziemy do opisu „Emisariuszy Króla” chc... czytaj więcej

    komentarzy: 46
  • Tytani ufundowani!

    Bardzo dziękujemy za Wasze wsparcie, które jest naprawdę niesamowite! Ostatni rok to był dla nas czas bardzo intensywnej pracy nad Tytanami. W związku z tym, tym bardziej cieszymy się, że zechcieliście, w tak licznym gronie zostać częścią tego projektu i naszej drużyny Tytanów! :) Podobnie jak w przypadku Valhalli Wasz głos mia... czytaj więcej

    komentarzy: 26
  • Witajcie na polu bitwy!

    W pierwszej aktualności chcemy przybliżyć Wam cele dodatkowe, które widnieją w kampanii do odblokowania. Zanim przejdziemy do opisu, chcemy Wam gorąco podziękować za Wasze wsparcie oraz za to że tutaj z nami jesteście. Słuchanie Waszych sugestii i pomysłów zainspirowało nas do wielu rozwiązań w grze i wierzymy, że wspólnie uda nam... czytaj więcej

    komentarzy: 84

Kickstarter wystartował

05.11.2019

Witajcie, Dzisiaj wystartowała kampania Tytanów na Kickstarterze, której celem jest ufundowanie wersji angielskiej gry, ale ma ona także ogromny wpływ na grę, którą Wy otrzymacie. Po pierwsze - wraz z osiągnięciem podstawowego celu kampanii, wszystkie unikatowe modele figurek zostaną odblokowane. Oznacza to, że każdy z 4 Narodów w g... czytaj więcej

komentarzy: 27

Podsumowanie kampanii i co dalej?

16.10.2019

Cześć!Chcemy Wam bardzo podziękować za udział w polskiej kampanii Tytanów. To były dla nas długie miesiące przygotowań i cieszymy się, że niemal 1000 osób zdecydowało się pomóc nam w realizacji tego projektu. Uważamy, że na polskim rynku jest to bardzo dobry wynik, z którego wszyscy możemy być zadowoleni! Odblokowane cele Wasze... czytaj więcej

komentarzy: 13

Cel specjalny, wariant Solo i Q&A

09.10.2019

Cześć! Dziękujemy za Wasze wsparcie, dyskusje w komentarzach i pomoc w promocji kampanii – jesteście naprawdę wielcy! Dzisiaj przedostatni dzień kampanii, kończymy jutro (czwartek 10.10) o 23:59. Dlatego dzisiaj i jutro to ostatnia okazja, żeby namówić znajomych na wsparcie Tytanów. Gra już teraz posiada 3 (!) ekskluzywne dodatki... czytaj więcej

komentarzy: 28

Unikatowe modele dla Szwecji i Imperium Osmańskiego

08.10.2019

Cel na 310.000 odblokowany!Cieszymy się bardzo, że dodatek Pola Krwi przypadł Wam do gustu i wspólnie udało się nam poszerzyć ekskluzywny dodatek Duch Wojny o kolejne karty i kości! Przed nami teraz bardzo duży cel, który mocno wpłynie na wizualny aspekt gry zastępując żetony twierdz figurkami.Nowe modele dla figurek Szwecji i Imperiu... czytaj więcej

komentarzy: 54

Nowe Cele i Dodatek „Stepy krwi”

07.10.2019

Witajcie, Przed nami ostatnie dni kampanii i kolejne cele powiększające Waszą zawartość gry. Jesteśmy tuż przed osiągnięciem celu za 290.000 zł, czyli dużego zwiększenia jakości komponentu. Plansze gracza zamiast grubości karty, będą grubości tekturowego żetonu, czyli 1,5mm. Przed nami kolejne dwa ambitne cele, które na pewno ra... czytaj więcej

komentarzy: 100

Asymetria Narodów w Tytanach

04.10.2019

Cześć! Właśnie udało Wam się odblokować dodatek Duch Wojny, który jest ekskluzywny dla kampanii na zagramw.to/KS. Z tej okazji chcemy Wam przypomnieć co ten dodatek wnosi do gry. Duch Wojny to dodatkowe Karty Wsparcia z dodatkowymi, specjalnymi kośćmi bitwy. Ten dodatek, jak wszystkie elementy gry Tytani odnosi się do realiów historyc... czytaj więcej

komentarzy: 6

Druga mapa i Playmata

01.10.2019

Witajcie, Mamy drugi tydzień kampanii i chcemy dzisiaj odblokować kolejny Cel specjalny. Najpierw jednak, warto przypomnieć, że odblokowaliście 3 dodatkowe Misje do dodatku Emisariusze, który zawiera w tym momencie 12 kart i 4 żetony specjalne. Gratulacje! Miasta na mapieZanim powiemy o Celu specjalnym warto wspomnieć o tym, że zgodn... czytaj więcej

komentarzy: 43

Odblokowany cel - Tytani w Valhalli i Valhalla w Tytanach

26.09.2019

Jednym zdaniem: Odblokowaliśmy nowy, ekskluzywny dodatek! Dzisiejsza aktualność zawiera sporo informacji, bo w kampanii pojawiła się niemała rzecz. Chcemy dobrze to wyjaśnić, a jak pojawią się z Waszej strony pytania to śmiało je zadawajcie!  Mija tydzień od rozpoczęcia kampanii i w podziękowaniu za Wasze wsparcie, chcemy dać ... czytaj więcej

komentarzy: 66

Odblokowany kolejny cel, nowa nagroda i inne wieści

25.09.2019

Cześć ekipo! Udało nam się odblokować kolejny cel w postaci nowego modelu figurki dla Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Poniżej możecie zobaczyć jak figurka się prezentuje w 360 stopniach. To oznacza również, że mamy już pełen komplet indywidualnych modeli dla Cesarstwa Rosyjskiego (figurki, które od początku znajdują się w gr... czytaj więcej

komentarzy: 39

Witajcie po weekendzie!

23.09.2019

Przez pierwsze, szalone dni kampanii nie mieliśmy okazji podziękować za Wsparcie, dlatego chcemy zrobić to teraz: dziękujemy, że uwierzyliście w projekt Tytanów, jesteście z nami i aktywnie dzielicie się swoimi pomysłami. My oczywiście wszystkie Wasze pomysły mechaniczne sprawdzamy i wszystkie pomysły na cele i nagrody wyceniamy – n... czytaj więcej

komentarzy: 26

Rekord 24h kampanii, Wariant Solo i Cele dodatkowe

20.09.2019

Za nami pierwsze 24 godziny kampanii – udało nam się osiągnąć rekordowy wynik pierwszej doby dla kampanii planszówkowej w Polsce! A co najważniejsze – przed nami cały dzień w najlepszej cenie, a potem kolejne 20 dni kampanii. Będzie się działo! Tak jak pisaliśmy wczoraj – czytamy Wasze komentarze i będziemy sukcesywnie odnosić ... czytaj więcej

komentarzy: 76

Emisariusze Króla i dalsze plany

19.09.2019

Minęło nieco ponad 12 godzin od startu kampanii i udało nam się osiągnąć niesamowity wynik. Właśnie osiągnęliśmy 170.000 zł, kilka naprawdę solidnych celów odblokowanych, a to dopiero początek kampanii :) Dziękujemy za Wasze wsparcie, zaufanie i zaangażowanie w ten projekt! Zanim przejdziemy do opisu „Emisariuszy Króla” chc... czytaj więcej

komentarzy: 46

Tytani ufundowani!

19.09.2019

Bardzo dziękujemy za Wasze wsparcie, które jest naprawdę niesamowite! Ostatni rok to był dla nas czas bardzo intensywnej pracy nad Tytanami. W związku z tym, tym bardziej cieszymy się, że zechcieliście, w tak licznym gronie zostać częścią tego projektu i naszej drużyny Tytanów! :) Podobnie jak w przypadku Valhalli Wasz głos mia... czytaj więcej

komentarzy: 26

Witajcie na polu bitwy!

19.09.2019

W pierwszej aktualności chcemy przybliżyć Wam cele dodatkowe, które widnieją w kampanii do odblokowania. Zanim przejdziemy do opisu, chcemy Wam gorąco podziękować za Wasze wsparcie oraz za to że tutaj z nami jesteście. Słuchanie Waszych sugestii i pomysłów zainspirowało nas do wielu rozwiązań w grze i wierzymy, że wspólnie uda nam... czytaj więcej

komentarzy: 84

Komentarze wspierających

W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.

Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Tytani.

Liczba komentarzy: 885
Gacek4 godziny temu

Co do nieumarłych... Pomysł dodania zombie w jakiejkolwiek formie to strzał w kolano. Zdecydowanie lepiej byłoby pomyśleć o czymś realnym, jak już pisano poniżej, np. chłopi z wioski czy uciekający ranni z pokonane armi, którzy mogą (jako partioci) wrócić do swojego wojska lub przejść na stronę rywala. Ulozyliscie grę w której balans między historia a fantasy był ok, nie psujcie tego umarlakami!

Darlos7 godzin temu

Czytam te wszystkie wypowiedzi i mam swoje przemyslenia. Po pierwsze od poczatku autor zapowiadal swoisty miks realiow historycznych z pewna forma fantasy, wiec nic w tej kwestii sie niezmienilo . Rozumiem ze sa tacy wspierajacy ktorzy poszli za wartosciami historycznymi i chca dalej takich klimatów i super bo mi sie to tez podoba. Mysle jednak, ze caly urok tej gry jest wlasnie w kompromisie fantasy i historii bo to jakby polaczyc doswiadczenia hisorii z teza "a co by bylo gdyby" . Drogi Lukaszu nie przejmuj sie zbytnio naszymi marudzeniami bo w koncu to Ty jestes tworca i tworzysz cos unikalnego za co ja Ci bardzo dziekuje. W mysl powiedzenia " jeszcze sie taki nie urodzil..." rob swoje, ja cie wspieram.Rownie dobrze mozesz stworzy kolejny dodatek tym razem historyczny tupu np. "swieta inwizycja" ktory podwyzszy trudnosc gry i zadowoli historycznych koneserow.Zycze powodzenia i trzymam kciuki. P.S. sory za brak polskich znakow pisze na PS4

Albert6 godzin temu

Może jeszcze konie będą wstawać z martwych? Wystarczy jak pokonany Tytan wraca do gry.

Reiden3 godziny temu

Jedna rzecz to elementy/akcent fantastyczny a druga to mega full wypas. O ile klimatyczni są tytani jako duchy narodów, to na prawdę trudno spokojnie łyknąć, to że w realiach bliskich historycznym przewalają się oddziały czyli setki i tysiące nieumarłych. Wiadomo, że o ile Tytan jest pojedynczym bytem, to zwykłe wojsko dajmy na to jeden konny na planszy nie oznacza jednego konnego w bitwie, tylko conajmniej oddziały/armię. To się niestety przekłada na nieumarłych, tam też jedna figurka to nie jeden nieumarły. tylko jakiś legion. A tu już ciężko widzieć w tym klimat. Jak się pozbędziemy klimatu to ok. możemy mówić jak King of Average w swojej recenzji, czerwoni walczą z niebieskimi albo żółtymi. Wtedy nie ma znaczenia klimat tylko liczą się parametry i taktyka. Jednak Klimat gry to jej duża zaleta, dla wiekszości. Jest taka gra gdzie czarni walczą z białymi. Są konie, król, hetman i piechota - nazywa się szachy ;-P. W sumie tak też mozna :-D tylko to już jest. Ja rozumiem że ciężko na kolanie zrobić od początku nową piątą armię, jeśli się jej wcześniej nie zaczęło planować. To szukanie nowej nazwy to tylko takie placebo, ale czasem placebo pomaga. Być może jak się ktoś zagra sto rozgrywek, to faktycznie stwierdzi, że już się nasycił klimatem. Wtedy wyciągnie z dna pudełka armię nieumarłych, nazwie ją czarnymi i będzie młócił w grę na zasadzie czarni na zielonych i niebieskich ;-).

bobiaczek10 godzin temu

@ Dawid Kołodziej Wracając do dodatku. Ponownie napiszę dlaczego moim zdaniem jest koncepcyjnie słaby, by nie powiedzieć, że jest pozbawiony sensu (o immersji już pisałem). Nie śmiem twierdzić, że powstał jako zapchaj dziura stwarzająca pozory celów (podstawki!), ale być może został wprowadzony po uwagach dotyczących braku mechaniki sprzyjającej gonieniu lidera. Tyle, że mechanizmy ograniczające odskakiwanie lidera już są (matryca tracenia jednostek) i albo ogarniamy taktycznie, co dzieje się na planszy, albo z gramy jak małpa, losowo wystawiając/przesuwając jednostki, czy też w ten sam sposób dobieramy karty (o jaka ładna ilustracja). Gra polega na ciągłym budowaniu przewagi, tworzeniu właściwych kombinacji plansza + ręka, tworzeniu presji i niepewności związanej z szykowanymi ruchami. To gra "wojenna", o komplikacji i poziomie decyzji pozycjonującym ją bardziej w grach euro, a nie ameri trasach. Jakaś losowość jest, wszak mamy kości, ale można nią nieco zarządzać przygotowaniem taktycznym. Dodawanie mechaniki ograniczającej tworzenie przewagi, czy też jej rozmydlanie jest w poprzek koncepcji gry. Tu naprawdę nie chodzi o to, czy figurki jednostek lub tytana są fajne, czy też nie. Tytan wygląda mega kozacko. Rzeźbiarz spisał się na medal. I co z tego?    

Albert6 godzin temu

Bardzo konstruktywne i sensowne uwagi stosujesz. Przychylam się do tego.

Dawid Kołodziej4 godziny temu

Tak, zgadzam się z tobą w pełni. Moja odpowiedź była do przedmówcy ;) Ale ogólnie masz racje. Jeśli temat nieumarłych będzie źle przekalkulowany, to może tylko namieszać. Też wolałbym chłopów i coś bardziej tematycznego z lekkim fantasy, ale staram się na ten moment nie narzekać już bardziej :D Mam tylko nadzieje, że kampania bardziej ruszy i może jeszcze coś ciekawego faktycznie wprowadzą

Łukasz11 godzin temu

Bardzo podoba mi się okładka pudełka, mam nadzieję, że wypraska będzie przemyślana żeby elementy nie walały się bez sensu. Może to zbędny bajer, ale pomyślałem o podstawce tekturowej, żeby je ładnie pudełko wyeksponować, widziałem coś takiego w Nemesis. Docelowo nawet pomyślę, żeby samemu coś podobnego zmajstrować ;) Słowa podzięki dla zespołu Go on Board, to pierwsza kampania w jakiej w ogóle zdecydowałem się uczestniczyć ;)

Pajdos1 dzień temu

Wygląda na to, że zmiany wprowadzone przez Go On Board odkorkowują - wciąż powoli, ale jednak - ten okropny czop, który narósł na uzbieranej kwocie. Widać, że zainteresowanie samych twórców wzmogło się - wiec pojawiają się nowe osoby wspierające projekt na KS. Progi po 5 tysięcy, gdyby były ustanowione od razu, nie zatrzymałyby darczyńców od inwestowania pieniędzy w projekt - szkoda, ale Go On Board też się uczy, wpadka zrozumiała i nie doszukuję się w niej złych intencji. Sądzę jednak, że - niestety - w poniższych komentarzach ktoś postawił trafną diagnozę, że na KS sprzedają się dobrze przede wszystkim plastikowe elementy. Sytuację więc na tę chwilę mogą w głównej mierze (przynajmniej według mnie) poprawić namacalne fanty do odblokowania. Czekam nieustannie na piątą armię, bo to tchnie nowego ducha w kampanię - jestem o tym przekonany (błagam, nie rozbijajcie jakoś tego celu, jeśli myślicie o SG z piątą armią, bo znów będzie cyrk z odblokowaniem). Pewnie jednak chwycić mogłyby również dodatkowe elementy - a pomysłów na nie padło już wiele. Najciekawszym wydają się metalowe monety zamiast tekturowych punkcików. Może jednak dałoby się wprowadzić coś dla figurkowych freaków (np. w postaci dodatkowo płatnego addonu) - w wielu kampaniach da się dostrzec, że pojawiają się dodatkowo odpłatne elementy rozszerzające, jak chociażby figurka wielkiego smoka, czy Sand Worma. Może warto iść w tym kierunku i pomyśleć o większych figurkach, które zmieniałyby nieco reguły gry (np. tłumu rozwścieczonych wieśniaków najeżdżanych wiosek wzmacniających wojska obronne lub strategicznych budowli, o które mogłyby na mapie toczyć się w losowych momentach spory - na pewno wymyślicie coś sensownego, jeśli w ogóle o takich większogabarytowych rozszerzeniach myślicie). W ostateczności można jednak pomyśleć nad dodatkami zwiększającymi liczbę figurek na polu walki (wspomniana już wcześniej siła - ale nie paranormalna - która walczy przeciwko wszystkim, sterowana przez komputer w sytuacjach spełniających pewne kryteria)? Jest na pewno czas na przemyślenia, więc warto go na przemyślenia wykorzystać ;) Zmieniając jednak temat mi bardzo podoba się wątek z nieumarłymi. Owszem - może warto zmienić ich nazwę, by była bardziej klimatyczna, ale jednak sama ich obecność na mapie może troszkę namieszać w trakcie rozgrywki (nawet jeśli ten element gry nie będzie super zbalansowany to... dobrze? Śmierć jako niezbalansowany element może być ciekawym urozmaiceniem?). Zresztą nie jest to dodatek obligatoryjny - można zagrać, a można schować do szafy. Ale w końcu, po parunastu-parudziesięciu-paruset rozgrywkach w Tytanów wszyscy malkontenci mający rozszerzenie schowane na dnie szafy... sięgną po nie, by spróbować czegoś nowego - a taka forma zabawy wpłynie na regrywalność. Może warto pomyśleć o wariancie mechaniki, w którym właśnie nieumarli są wspomnianą przeze mnie wyżej siłą sterowaną przez "komputer" (AI gry), która szaleje na mapie gry niezależnie od poczynań reszty graczy. Sprawiłoby to, że gracze będą musieli wykazać się sprytem, czasem godząc się nawet na współpracę z aktualnymi rywalami, aby pokonać nadnaturalne siły zagrażające swoim i sojuszniczym jednostkom (po pokonaniu wroga w danych bitwach, wciąż gracze mogliby ze sobą wojować niezależnie od pozycji nieumarłych na mapie - wzmogłoby to jednak miodność elementu taktycznego). PS. nie wiem, czy wypowiadam się jasno, bo już długo nie śpię - gdyby były jakieś pytania to doprecyzuję :D

Pablojap1 dzień temu

Pomysł z nieumarłymi w tej formie odpada. Wyobraź sobie, że grasz ze znajomymi, masz plan na rozgrywkę ale przegrywasz, bo "automa" niesprawiedliwie rozbiła ci armię. W Tytanach są już elementy losowości, ale przemyślane i długo testowane. Z tym zawsze trzeba uważać, bo zbyt duża niekontrolowana losowość w grach kompetytywnych wywołuje efekt inny od zamierzonego, czyli frustrację niesprawiedliwie potraktowanych graczy. Każdy nowy element, który wpływa na grę musi być zbalansowany i dać wszystkim graczom takie same szanse na zwycięstwo.

Pajdos1 dzień temu

@Pablojap - dlatego właśnie "automa" mogłaby być opcjonalną formą wykorzystania tego dodatku. Tym bardziej, że można zapowiedzieć taką opcję, a wprowadzić ją (po testach) już po zbiórce crowdfundingowej, bo proces developmentu może trwać jeszcze sporo :)

bobiaczek1 dzień temu

No i widzisz. Nie jestem pewien, ale chyba jesteś wyjątkiem wśród zabierających tu głos (w końcu najgłośniejsi są ci kontestujący LOL). Większość, przynajmniej moich, zastrzeżeń dotyczących tego rozszerzenia bierze się z zaburzenia imersji i utraty wyjątkowości tej pozycji. Gra jest przyzwoicie osadzona w realiach historycznych (gdyby się słuchali byłaby bardziej) z dodatkiem symboliczno-fantastycznym w postaci tytana. Wyszło bardzo zgrabne połączenie. To mnie przekonało do gry. Wprowadzenie nieumarłych, których lejemy w co drugiej figurkowej grze na KS, zabiera tej grze to, co stanowiło jej siłę. Unikalność. Mechanicznie też nie porywa, więc czy warto? Równie dobrze można dodać wilkołaki, strzygi, utopce, wróżki czy co tam w narodowych bajaniach tych nacji jest. Czy pozycja stanie się przez to ciekawsza, czy tylko pokaże galopadę autora za chwytliwymi elementami (ile to fajnego plastiku dałoby się dołożyć). Oczywiście mogę dodatek wrzucić do szafy i zapomnieć, ale wolałbym, by autorzy przyłożyli się bardziej i zaproponowali mniej wyeksploatowane rozwiązania.

Alek1 dzień temu

w valhalli dodatek lokiego robi gre, bo bez niego przegrywajacy czasem w ogole by nie rzucal koscmi, tu z pozoru zamysl jest podobny, zeby wesprzec przegranego ale IMO jest to na minus. taka mechanika prowadzi do glupiej bo bardzo losowej, albo bardzo dlugiej (bo trzeba przemyslec kazda ewentualnosc) gry, gdzie taktyczne myslenie i planowanie zostanie sprowadzone do mlocki cios za cios. a poza tym klimat dramatycznie odstaje.

Alek18 godzin temu

PS: piaty gracz ma byc platnym dodatkiem, wiadomo to juz od naszej kampanii niestety. jakby zamiast tych undeadow emisariuszy itd wrzucili wczesniej piatego gracza jako SG ludzie na pewno lepiej by to przyjeli. ktos pisal ze cele na poczatku nie sa do zarabiania, tylko do nakrecenia hypu. w pozniejszej fazie mozna wpychac jakies karty i tanie elementy pozostawiajac takie same progi i w ten sposob sobie odbijajac zarobkowo. stolice po 125k to byl strzal w kolano i teraz zbiera swoje zniwo.

bobiaczek10 godzin temu

Pewien przyrost wspierających wiązałbym raczej z pozytywną recenzją The King of Average. Pewna racjonalizacja celi jest dobra, ale odległość do tytana .. ogromna. Przy średniej kasie (podstawowe nagrody) i różnicy 20k potrzeba ponad 200 wspierających. To jest przyrost 13% Na jeden cel? Serio? A gdzie kolejne? W jaki poziom wsparcia celują autorzy? Chyba grubo za wysoko, ale niestety kotwicą jesteśmy my, bo to co na progach się funduje też musi pójść dla nas. Wspierający KS na to patrzą i być może ta gra ich nawet zainteresowała. Ale aktualna cena wskazująca na mega bufor nagród v/s pokazany kolejny próg, nagrody tygodniowe - generalnie KS na to ... meh. Nie to żeby zupełnie, bo sporo ludzi ma kasę i zapłaci, ale nie wygeneruje się satysfakcjonujący wszystkich poziom wsparcia

Go On Board 1 dzień temu

Cześć! Dzięki za Wasze wszystkie uwagi. Nie udzielaliśmy się przez chwilę, jednak czytaliśmy na bieżąco Wasze komentarze. Zmiany w kampanii na KS to również wynik Waszego feedbacku. Postaramy się jutro wrzucić aktualizację na kampanię zagramw.to.

bobiaczek1 dzień temu

Priorytet to KS. Skupcie się na tamtym froncie. Dobrze, że daliście znać, że nie bijemy tu piany po próżnicy, a może nawet mamy realny wpływ na Wasze decyzje.

TruP1 dzień temu

Jeżeli tak bardzo chcecie przywołać z grobów umarłych, to może zamiast undedów wprowadzić do gry ducha zemsty (nowy tytan – odpowiednik ducha narodu), którego wraz z zastępami duchów poległych przodków przyzywałby gracz, który odniósł klęskę w bitwie oraz spełnił określony warunek (nie wiem, jaki). Duch zemsty dawałby szansę na rewanż, lecz „zaślepiając” czy też zniesławiając gracza” przynosiłby mu jakieś negatywne efekty, które mogłyby rzutować na dalszą rozgrywkę. Pełniłby rolę takiej ostatniej szansy, odnosząc się do przysłowia „tonący brzytwy się chwyta”. Takie podejście do klimatu wydaje mi się bardziej klimatyczne niżeli nieumarli, którzy są odgrzewanym kotletem w wielu uniwersach.

qwertylian1 dzień temu

Fatalna sprawa z tymi nieumarłymi, pomysł nie spodobał się ani tutaj, ani na KS. Bronicie go na siłę, najpierw zmianą tej "obrączki" na figurki, a teraz szukaniem nazwy, a w komentarzach na KS nadal słabo jest to odbierane. Naprawdę jest to warte tego? Szukacie urozmaicenia i kozacy są ok, może zamiast nieumarłych do przegranej armii powinni dołączać chłopi z kosami, uciekający z najechanych terenów. Coś co na prawdę bardziej będzie odpowiadało naszej, być może błędnej wizji gry.

bobiaczek1 dzień temu

Tochę koloryzujesz ;) Wielu ludziom nie przypadło to do gustu, ale sporo ludzi jednak angażuje się w wymyślanie nazw. Już nie ma przysłowiowego wtf na widok podstawek w soczystych progach. Są figurki, tytan na horyzoncie ... wszystko się zgadza ;)

Dawid Kołodziej17 godzin temu

Ja bym nie powiedział, że nieumarli, to fatalna sprawa. Jak dla mnie kolejne super urozmaicenie i wykonanie (tytana) kosmicznie dobre! Kozaków już dawno dorzuciłem do swojego pudełka i traktuje, to jako kolejne super urozmaicenie! Mam tylko nadzieje, że na tym stretch gole się nie skończą i ekipa z GOB dorzuci jeszcze trochę plastiku, żeby KS znów się nie zatrzymał....

Albert1 dzień temu

Zanim wybiorą konkretną nazwę dla dodatku Nieumarłych to zdąży cofnąć sie kampania 130K funtów i będzie po sprawie. Dobrze, że się pojawiła takowa aktualizacja lecz nie jest dobrze, że mechanika gry jest robiona na przysłowiowym "kolanie". "Rzucam hasło a Was proszę o poukładanie reszty". Dobrze, że owa mechanika do "nieumarłych" lub "alternatywnej nazwy" jest opcją. Lepiej popracować nad klimatem historycznym gry. Kozacy pasują w realia wspólczesnej europy. Wystarczy "duchowy tytan". Upiory i demony są w grze zbyteczne. Łukaszu potrzebujesz "duchowego oleju" aby mieć bardziej twórcze pomysły.

Pablojap1 dzień temu

Może spróbujcie zamienić tematycznie nieumarłych na coś innego, zostawiając samą koncepcję mechaniczną. Można np. po przegranej bitwie wprowadzić "Pospolite ruszenie" i dać figurki chłopów, którzy napierają masą ale potem wracają do swoich domów (ściągamy pionki z planszy). Ewentualnie zastąpić nieumarłych rannymi jednostkami, które poświęcają swoje życie w ostatecznym kontrnatarciu. Można takie rozszerzenie nazwać "Poświęcenie". Szukajcie inspiracji w historii :) Nowy Tytan może być "Przeklętym", broń obosieczna, mocno bije przeciwnika, ale jednocześnie osłabia nas samych.

bobiaczek1 dzień temu

Widzę, że pojawiła się aktualizacja. Bardzo ładna. Nie do końca rozumiem w jaki sposób zmiana nazwy dodatku z Nieumarli na np "Uciekający w popłochu" ma współgrać z mechaniką wystruganą dla rzeczonych nieumarłych. Chyba nie chodzi, by się nie nazywali UNDEAD ale by takiej magicznej mechaniki nie było. Tytan zupełnie wystarcza. Mam nadzieję, że jednak coś wykombinujecie. Bardzo dobra sugestia na BGG by w skryptach "Rise of an Empire" dodać referencje stricte historyczne (daty/nazwy bitew). Wymaga więcej pracy, ale i smaczek większy.

bobiaczek1 dzień temu

Nie wygląda na to, by aktualizacja i wzbogacenie gry o dodatkowe elementy, odwróciła odpływ wspierających. Ilość wspierających po 1 funcie rośnie, czyli oferta nadal nie jest atrakcyjna na tyle by zaczęli dokładać się do wora. Jako błąd uznam dodanie nieumarłych. Toż takich umarlaków, zombie, czy innego fantastycznego tatałajstwa jest pełno na KS. Gra traci na "historycznej" unikalności. Zróbcie coś z tym elementem, bo wielu osobom to nie pasuje. Zaskoczyło mnie pojawienie się na KS posta z narzekaniem na mocno zawyżoną cenę (był tu wręcz cytowany). Generalnie nie lubię takiego ględzenia, bo nikt nikogo do wspierania nie przymusza, jednak to pokazuje jaki jest odbiór gry przez ludzi spoza naszego kraju (my narzekanie "Kurła, panie, co tak drogo" mamy we krwi) Wspomnienie o 5 nacji (woda na młyn spiskowych teorii, że z gry zostało coś wycięte) też dokłada swoje .... "aaa, więcej kasy chcą, a już drogo" Oczywiście komunikacyjnie pała. Tak się nie prowadzi KS.

Albert1 dzień temu

"... oferta nie jest atrakcyjna..." Hmm, może nie chodzi o ofertę skoro na początku tak wystrzeliła. Ludzie mają poczucie, ze chciano wycisnąć jak najwięcej za minimum (takie jest moje zdanie) a obecnie są bardziej ostrożni. W naszych wspieraczkac też powinna być taka polityka aby móc do końca mieć wpływ. Najwięcej zachęty i tzw "kiełbasy" jest zawsze w pierwszych dniach kampanii. Wówczas zaangażowanie jest obustronne. Potem jest jak jest. Ja też myślę, że "nieumarli" powinni być na wieki wsadzeni do biurka twórcy.

996Tyle osób wsparło projekt
Grę Tytani wsparli
Paweł Czebiołko
Wsparcie anonimowe
Wsparcie anonimowe
Wsparcie anonimowe
Karol Żurawski
Łukasz Wójcik
zyzyx
Łukasz Wójcik

Niedostępne nagrody

Dostępność poniższych nagród się zakończyła.

Tytani
Opis nagrody

Wybierając to wsparcie otrzymujesz:
1. Egzemplarz gry Tytani
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii dotyczące zawartości gry

930

Wsparć

08.2020

Data dostawy
339Wartość wsparcia
Tytani: Stepy Krwi
Opis nagrody

Stepy Krwi to dodatek do Tytanów, który wprowadza do gry nowy typ Oddziałów, czyli Kozaków. Oprócz 15 figurek, pudełko zawiera 8 specjalnych Kości Kozaków oraz talię Kart Wsparcia.
Ten dodatek to nowe figurki, kości i karty, a przede wszystkim nowa ekscytująca mechanika i jeszcze więcej regrywalności.

Zawartość:
- 15 figurek Kozaków
- 8 Kości Kozaków
- 36 Kart Wsparcia (65x100 mm)
- Instrukcja

551

Wsparć

08.2020

Data dostawy
89Wartość wsparcia
Playmata
Opis nagrody

Playmata do gry, z której możesz korzystać zamiast planszy.
Zawiera ona poszerzoną mapę, znajdującą się na odwrocie planszy w pudełku z grą.
Dodatkowo mapa jest większa o około 20% od planszy i zawiera informacje pomocnicze oraz miejsce na wszystkie karty.

Playmata neoprenowa o grubości 2mm. Wielkość ok. 700x1100 mm

235

Wsparć

08.2020

Data dostawy
129Wartość wsparcia
Valhalla: Moc Tytanów
Opis nagrody

Dodatek zawiera 20 kart, 4 kości tytana i instrukcję.
Jest to ekskluzywny dodatek, który można wykorzystać w Tytanach i w Valhalli.
Każdy, kto kupi grę Tytani, otrzymuje wszystkie komponenty tego dodatku gratis.
Opis działania dodatku znajduje się w aktualności.

150

Wsparć

08.2020

Data dostawy
39Wartość wsparcia
4 Figurki tytanów
Opis nagrody

4 figurki tytanów, identyczne jak te, które znajdują się w pudełko z grą.
W dodatku "Valhalla: Moc Tytanów" służą jako jego poszerzenie.
Są również dodatkowym komplet dla kolekcjonerów.

77

Wsparć

08.2020

Data dostawy
59Wartość wsparcia
Valhalla
Opis nagrody

Gra Valhalla - druga edycja (nowy druk)
Pudełko zawiera wszystkie podstawowe elementy gry, w tym 8 dodatków:
- Podstęp Lokiego,
- Valkirie,
- Karły ze Svartalfheim,
- Wariant Solo,
- Króla Góry,
- Gniew Tyra,
- Wsparcie Thora,
- Grę w Parach.

1-6 graczy | 13+ | 30-60 min

Jeśli chcesz otrzymać Valhallę w grudniu 2019, złóż oddzielne zamówienie ponosząc dodatkowy koszt wysyłki i gra dotrze do Ciebie jeszcze przed Świętami.

66

Wsparć

08.2020

Data dostawy

234/300

Dostępnych nagród
234 / 300
149Wartość wsparcia
Zestaw 16 kości do gry
Opis nagrody

W zestawie znajduje się 16 kolorowych i żłobionych kości, czyli dwa pełne komplety kości wykorzystywane w bitwach.
Dzięki tej nagrodzie, każdy gracz będzie mógł posiadać swój komplet kości pod ręką.

301

Wsparć

08.2020

Data dostawy
35Wartość wsparcia
Koszulki Premium 41x63 mm (100 sztuk)
Opis nagrody

100 sztuk koszulek na małe karty w grze Tytani czyli Rozkazy i Misje.
Koszulki są w jakości Premium (80 micronów) i świetnie przylegają do kart.

343

Wsparć

08.2020

Data dostawy
12Wartość wsparcia
Koszulki Premium 65x100 mm (100 sztuk)
Opis nagrody

100 sztuk koszulek na duże karty w grze Tytani czyli Karty Narodu i Wsparcia.
Koszulki są w jakości Premium (80 micronów) i świetnie przylegają do kart.

450

Wsparć

08.2020

Data dostawy
15Wartość wsparcia
Figurka pierwszego gracza
Opis nagrody

Figurka Króla jest bardzo szczegółowym modelem, który gracze używać będą jako klimatyczne zastępstwo kartonowego znacznika pierwszego gracza.

Zakup miniaturki możliwy jest tylko w czasie trwania kampanii na zagramw.to i kickstarter.com.

0

Wsparć

08.2020

Data dostawy
30Wartość wsparcia

Formy transportu

Paczkomaty18 złKoszt
transportu
Kurier DPD18 złKoszt
transportu