Asymetria Narodów w Tytanach

Data dodania: 04.10.19 16:20:40

Cześć!

Właśnie udało Wam się odblokować dodatek Duch Wojny, który jest ekskluzywny dla kampanii na zagramw.to/KS. Z tej okazji chcemy Wam przypomnieć co ten dodatek wnosi do gry.

Duch Wojny to dodatkowe Karty Wsparcia z dodatkowymi, specjalnymi kośćmi bitwy. Ten dodatek, jak wszystkie elementy gry Tytani odnosi się do realiów historycznych, wplatając w nie wątki legendarne, nadprzyrodzone. Armie gracza wspierane są działaniem Ducha Wojny, potężnej siły która wzmacnia, mobilizuje i pokrzepia w walce.

Karty Ducha Wojny powiększają talię Kart Wsparcia o nowe karty, które pozwalają graczowi dobrać w walce specjalne kości. Kości Ducha Wojny mogą przynieść dodatkową siłę w walce, albo specjalne działanie, wynikające z zagranych kart. W grze pojawiają się 4 typy specjalnego działania na kartach Ducha Wojny, co zwiększa strategiczne decyzje w planowaniu bitew i emocje podczas ich rozpatrywania.

Tak, jak w wypadku podstawowych Kart Wsparcia – gracz chce stworzyć jak najlepszy ‘combos’ z tych kart i wykorzystać specjalne działanie w odpowiedniej bitwie.


Nowy cel – kartonowe plansze gracza

Ostatnio dodaliśmy też najnowszy cel zwiększający jakość wydania gry. Po jego osiągnięciu plansze gracza będą wykonane z kartonu o grubości 1,5 mm.


Asymetria Narodów w Tytanach

Dostawaliśmy od Was wiele pytań czym różnią się między sobą poszczególne narody w grze. Jakie mają cechy specjalne i jak je wykorzystywać w walce. W związku z tym przygotowaliśmy dla Was materiał wideo, w którym Łukasz przedstawia charakterystykę każdego z narodów. Zapraszamy do oglądania! 



Dziękujemy za Wasze dotychczasowe wsparcie! Weszliśmy w ostatni tydzień i polska kampania zbliża się do finału. My z naszej strony jednak nie zwalniamy tempa i bardzo mocno pracujemy już nad kampanią na Kickstarterze! 

Liczba komentarzy: 6
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Albert1 tydzień temu

Dobrą pracę wykonał Hubert. Kilka ciekawych sugestii zostało poruszonych które też są warte rozpatrzenia. Tak wyjaśniające filmy powinny mieć miejsce zwłaszcza przy prototypie gry kiedy Gra nabiera swoich walorów strategicznych. Dobry materiał.

sebix1 tydzień temu

Dodajcie sobie ten filmik do opisu projektu go on board bo go tam nie widziałem. Pozdrawiam

Adam Grzeluszka1 tydzień temu

W porównaniu do Valhalli jest o wiele mniej filmów... mysleliscie o tym w kwestii sprzedaży gry?

sebix1 tydzień temu

Myślę, że wpływ miał też ślub który był o wiele ważniejszy niż kampania gry. I tak gra zbiera dużo zwolenników mimo ceny. Niestety wydawanie gier jest bardzo drogie i wymaga wiele pracy. Nam kupującym łatwo jest wszystko powiedzieć i narzekać, ale prawda jest taka że na niektóre elementy nie ma wpływu np. Czas dostawy czy jakość elementów z fabryki. Jedyne co wydawca tutaj może zrobić to uczyć się na błedach i wyciągać wnioski na kolejne wydania gier.

Go On Board 1 tydzień temu

O ile dobrze liczymy różnica w tym momencie to 2 filmy, a kampania się jeszcze nie skończyła więc coś jeszcze może się pojawić :)

polwac1 tydzień temu

Mam nadzieję, że obiecana rozgrywka solo ;) Śluby, porody, walka z dostarczeniem Valhalli...skąd tu na te nagrania wziąć czas. Mam nadzieję, że w finał kampanii pojawi się może jakiś live? :)