Wysyłka do Wspierających zakończona!

Data dodania: 27.04.21 12:03:04

Cześć,

wczoraj wieczorem otrzymaliśmy informację z centrum logistycznego, że wszystkie paczki do Wspierających z zagramw.to zostały wysłane! Poszło szybciej, niż pierwotnie zakładaliśmy, co bardzo nas cieszy.

Zadajcie nam sporo pytań związanych z grą, w tej aktualizacji postaramy się na wszystkie odpowiedzieć.


Status mojej przesyłki się jeszcze nie zmienił!

Choć wszystkie paczki są już przekazane z centrum logistycznego, możliwe, że - z uwagi na ich liczbę - nie zostały jeszcze zaktualizowane w systemie InPostu. Bardzo prosimy Was o chwilę cierpliwości. Jeśli status w aplikacji InPost nie zmieni się do jutra, odezwijcie się do nas na kontakt@goonboard.pl.


Mam uwagi do otrzymanej gry!

Niestety, nie uniknęliśmy drobnych błędów w instrukcji - dotyczą one informacji o liczbie komponentów w dodatkach. Rozpakowując grę, możecie być zaniepokojeni, że coś się nie zgadza. Uspokajamy. :)

Dodatek Duch Wojny: Powinien zawierać 36 kart (a nie 32, jak mówi instrukcja).

Dodatek Echa Przeszłości: Powinien zawierać 4 kości (a nie 5, jak mówi instrukcja).

Dodatek Moc Tytanów: Powinien zawierać 25 kart (a nie 20, jak mówi instrukcja).

Dodatkowo, jeśli zamówiliście osobno dodatek Moc Tytanów, w pudełku niestety nie znajdziecie do niego instrukcji (wszyscy, którzy otrzymali go wraz z Tytanami, instrukcję znajdą wśród innych instrukcji do dodatków z Kickstartera). Instrukcję do Mocy Tytanów załączamy poniżej:


>> INSTRUKCJA DO DODATKU MOC TYTANÓW <<


Jeśli macie jakiekolwiek inne uwagi do Waszych zamówień, odezwijcie się do nas na kontakt@goonboard.pl.W najbliższych dniach będziemy zbierać Wasze wiadomości - po majówce zajmiemy się rozpatrywaniem Waszych uwag.


Przegapiłem możliwość zakupu, a chciałbym coś jeszcze dobrać!

Dostajemy sporo pytań o możliwość zakupu poszczególnych dodatków do gry. Odpowiedź na wszystkie jest następująca:

Tytani w wersji retail trafią do sprzedaży w maju, gdy wszystkie paczki zostaną już rozesłane Wspierającym, a my rozpatrzymy ewentualne reklamacje. W tej chwili nie jesteśmy w stanie zadeklarować, które dodatki i w jakiej ilości będą dostępne. Sprzedaż będzie odbywać się na http://sklep.goonboard.pl


Mam pytanie odnośnie zasad!

Naturalnie wraz z Waszymi rozgrywkami, pojawiają się także pierwsze pytania i prośby o uściślenie zasad. Bardzo prosimy, żebyście podzielili się swoimi wątpliwościami co do zasad gry w komentarzach pod tą aktualizacją - zbierzemy je i odpowiemy na wszystkie w FAQ, które opublikujemy niebawem w aktualizacji.


Nie mogę znaleźć kampanii solowej!

W papierowej instrukcji możecie znaleźć opis pierwszego scenariusza kampanii solowej oraz informację, że następne scenariusze dostępne będą online. Pracujemy jeszcze nad digitalową wersją tych scenariuszy, szacujemy, że będzie gotowa w drugiej połowie maja.

Bardzo się cieszymy, że większość z Was ma już Tytanów u siebie, a spore grono zdążyło już rozegrać swoje pierwsze partie. Pamiętajcie, by dzielić się wrażeniami z rozgrywki!

Czekamy na Wasze opinie tutaj oraz w grupie na Facebooku, dodatkowo prosimy też o wystawianie ocen na BoardGameGeek.

Liczba komentarzy: 162
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Michaś99722 tygodni temu

Kiedy można się spodziewać opublikowania FAQ ? Po kampanii Wiedźmina, czy jednak wcześniej ?

fil0p22 tygodnie temu

FAQ: Czy jeśli armia imperium osmańskiego zostaje zaatakowana przez co wykonuje swój etap bitwy jako pierwsza to gdy ściągnie kartą wsparcia swojego tytana do tej bitwy to może odwrócić kolejność wykonywania etapów bitwy czy z tego efektu można skorzystać tylko przed bitwą?

Pablojap23 tygodnie temu

[FAQ] 1. Karta wsparcia, która pozwala dołączyć jeden oddział do bitwy. W instrukcji jest napisane, że można dołączyć oddział z sąsiedniego regionu ale na gameplayu gracie tak, że dołączacie oddział z tego samego regionu. Jak to jest? Można dołączyć z sąsiedniego regionu i z tego samego czy tylko z sąsiedniego? 2. Po przegranej bitwie atakujący wycofuje oddziały na region z którego przybyły. Rozumiem, że po użyciu karty wsparcia oddział z tej karty wraca na swój pierwotny sąsiadujący region?

Grzegorz J23 tygodnie temu

Ad1 Z sąsiedniego z atakowanym regionem. Skoro karta mówi, że można dołączyć do bitwy (czyli postawić na granicy), a np. nie wszystkie wojska z danego regionu mogłeś od razu postawić na granicy, to ta karta ci to umożliwia. Można też dołączyć jeden z innego regionu i postawić go na granicy z jego regionem. Ad2 Tak

fil0p23 tygodnie temu

FAQ: Czy karta wsparcia obniżająca koszt kart nardu obniża koszt zakupu monumentu czy tylko zniżka w 3 rundzie obniża ich koszt?

fil0p23 tygodnie temu

*Czy karta ROZKAZU obniżająca koszt kart nardu obniża koszt zakupu monumentu czy tylko zniżka w 3 rundzie obniża ich koszt?

fil0p23 tygodnie temu

FAQ: Czy po użyciu karty z dodatku Moc Tytanów zostaje ona odrzucona czy jest z nami do końca gry?

Kecag23 tygodnie temu

Upadly tytan do kupienia juz na sklepie go on board ... https://sklep.goonboard.pl/kategoria/wszystkie-gry/tytani-upadly-tytan

Patryk Wór23 tygodnie temu

Pytanie do FAQ SOLO: Czy w trybie solo podczas tury wrogiego generała armia może ruszyć się dwa razy na turę? Poniżej zdjęcia karty wrogiego generała. Na początku scenariusza wrogi generał ma 3 armię składające się z dwóch jednostek. 1. Akcja mówi o ruchu ekspansywnym największej armii dlatego ruszyłem armia składającą się z artylerii i piechoty bo była najbliżej Lini frontu. 2. Akcja mówi o ruchu na stolicę największej armii. W dalszym ciągu są 3 armie z dwoma oddziałami i na logikę najbliżej Lini frontu jest armia która przesunąłem przed chwilą czy ma się ona ruszyć ponownie czy inna armia która się jeszcze nie aktywowała ?

Patryk Wór23 tygodnie temu

Pytanie kolejne: Gdy pokonamy tytania wrogiego generała w jakiej armi jest on umieszczany na planszy w fazie D wrogiego generała ?

Podbipięta24 tygodnie temu

Ja bym prosił by wydawnictwo odpowiedziało na mojego maila , wysłałem 4 wiadomości . Wątpliwości dotyczące zamówienia. Pozdrawiam

Majster24 tygodnie temu

No i jak tam z tą sprzedażą na sklep.goonboard.pl ? Czekam i czekam i ni ma nic. ⊂(・﹏・⊂)

Patryk Wór24 tygodnie temu

Pytanie do FAQ: Dodatek Stępy krwi posiada karty z symbolem +1 kostki w lewym górnym rogu. O jaką kostkę chodzi ? Czy tak jak w grze podstawowej 1 taka karta daje kość piechoty a dwie takie karty zagrane w zestawie dają kość Tytana ?

Grzegorz J23 tygodnie temu

Symbol ten mógłby mieć dowolną graficzkę, jest akurat taki pomocniczo, by łatwiej było skojarzyć jakiego bonusu dotyczy. Bonus za jedną kartę z tym symbolem lub za takie dwie (czasem trzy) jest pokazany na dole tego typu karty.

pio.trek24 tygodnie temu

Bardzo mi się spodobają Tytani i fajnie by było gdyby autor zaczął odpowiadać na pytania sukcesywnie bo jeszcze lepiej by się grało znając odpowiedzi 1) Dla mnie dołączający do bitwy musi graniczyć z polem walki i dołącza do swojej granicy a przy wycofaniu cofa się na pole gdzie stała pierwsza grupa atakująca czyli zmienia swój region - czy dobrze myślę? 2) Duch wojny: przeniesienie oddziału o 1 lub 2 regiony czyli odział robi 1 albo 2 ruchy?

Grzegorz J24 tygodnie temu

Też żałuję, że autor nie udziela się jak np Ted Alspach, który na BGG i na KS chyba nie przeoczył ani jednego pytania. Ad1. Każda jednostka staje na granicy między swoim regionem a regionem atakowanym. Po przegranej każdy (który przeżył) wraca skąd przybył. Po wygranej, wszystkie jednostki (biorące udział w walce) zajmują zdobyty teren. Ad2. Raczej chodzi o przeniesienie oddziału, w jednym ruchu, na granicę z sąsiednim nam regionem, który chcemy zaatakować lub na granicę sąsiadującą z sąsiednim regionem (jeżeli ten jest nasz) ;) Bardzo niefortunnie jest to opisane, bo sugeruje dwie rzeczy. Że gracz ma dwa oddzielne i niezależne ruchy. A chodzi raczej o przeniesienie jednostki w dwóch krokach. Drugą bardziej istotną sugestią jest to, że skoro pierwszy "ruch" tej jednostki musi być przez pole zajmowane przez gracza, to implikuje, że już w pierwszym "ruchu" przeskakujemy o jeden region. Bo przecież zawsze jesteśmy na "swoim" regionie gdy zaczynamy ruch. Nie trzeba by tego pisać. Wtedy drugi ruch dawałby możliwość przeskoczenia o jeszcze jeden region. Czyli tak naprawdę po drugim "ruchu" bylibyśmy na trzeciej granicy - licząc od naszej. To było by zbyt mocne i bardzo sytuacyjne, bo musielibyśmy mieć przed sobą dwa własne regiony.

Grzegorz J24 tygodnie temu

Jeżeli druga interpretacja jest jednak słuszna, to czemu tylko przy pierwszym ruchu musi to być nasz region? W drugim już można przeskakiwać nie nasze? Mam nadzieję na jednoznaczną interpretację tej opcji.

Pablojap24 tygodnie temu

[FAQ] 1. Czy jednostka Tytana traktowana jest jako jeden oddział? Czy używając Tytana mogę zaliczyć zadanie, które wymaga posiadania 4 oddziałów na dwóch obszarach? Czy karta narodu Rzeczpospolitej, która pozwala odrzucić w bitwie jeden oddział przeciwnika umożliwia odrzucenie Tytana? 2. Czy mogę zaatakować jeden region oddziałami z kilku różnych regionów? Czy w takiej sytuacji odbywa się jedna bitwa, w której rzucam kośćmi dla wszystkich oddziałów, którymi zaatakowałem wybrany region, czy też dla każdego z tych oddziałów, jeżeli każdy pochodzi z innego regionu, to odbywa się osobna bitwa? 3. Po przegranej bitwie, jeżeli wrogi Tytan nie może się wycofać i ląduje na karcie narodu przeciwnika, to dostaję za niego 3 pkty?

Grzegorz J24 tygodnie temu

Ad1. Tytan to jeden oddział. Możesz zaliczyć, jeżeli masz jeszcze trzy inne oddziały. Zasady nie zabraniają odrzucania Tytana. Ad2. Jeżeli karta rozkazu lub inna pozwala zaatakować (wezwać jednostkę) z kilku miejsc, to można. Jedna bitwa. Ad3 Siła wyższa niech się wypowie.

Pablojap24 tygodnie temu

@Grzegorz J A1. Nie jestem do końca pewien, bo w instrukcji mowa jest o oddziałach piechoty, kawalerii i artylerii. Tytan określany jest jako Tytan i nigdzie nie ma mowy o tym, że to jest jednostka. Fabularnie Tytan jest duchem narodu. AD2. Karty rozkazu określają rodzaj m.in. rodzaj jednostek, którymi możemy się poruszyć na sąsiedni region i mam na myśli dokładnie taki przypadek: ruszam po jednym oddziale z trzech różnych regionów na jeden i ten sam region z armią przeciwnika. Intuicyjnie zgodzę się, że to jest jedna bitwa, ale wątpliwości pewne mam.

Grzegorz J23 tygodnie temu

2str "52 Oddziały - 1 Tytan (traktowany jako Oddział)"

Arbar24 tygodnie temu

Pytanie o dodatek Mocy Tytanów połączony z innymi, czy do aktywowania mocy tytanów mogę użyć kostek upadłych / kozaków / ducha wojny czy tylko 4 podstawowe ?

SebiS24 tygodnie temu

Wszystko się zgadza. Brak autografu. Szkoda, pisałem e-mail w tym temacie. Jakość gry świetna! Dzięki!

arkads24 tygodnie temu

A co jest ze scenariuszami odblokowanymi na KS w PDF - Legacy Scenario ?

Imrihil24 tygodnie temu

Pracują jeszcze nad digitalową wersją tych scenariuszy i szacują, że będzie gotowa w drugiej połowie maja. Ta informacja jest pod koniec artykułu.

Th0m4S24 tygodnie temu

Do FAQ: Jaka jest kolejność rozpatrywania efektów przed bitwą? np. przejrzyj karty przeciwnika i odrzuć jedną  Cesarstwa Rosyjskiego vs dobierz kartę wsparcia Królestwa Szwecji

fil0p24 tygodnie temu

+1

Oskar Socha24 tygodnie temu

Czy 2 ustawienie na 4 osoby na pewno jest poprawne, ponieważ Osmanie mają wtedy 1 oddział piechoty mniej od wszystkich.

Konrad Rutkiewicz24 tygodnie temu

Hej. Może tu uzyskam odpowiedź na pytania. Czy karty wsparcia użyte w jednej bitwie są odrzucane na deck odrzucanych ? Czy można je ponownie wykorzystać w następnej bitwie w swojej turze? Gdzie na ten temat jest w instrukcji informacja ?

kaem8724 tygodnie temu

Od razu lądują na decku kart odrzuconych.

Konrad Rutkiewicz24 tygodnie temu

Gdzie jest o tym mowa w instrukcji?

Imrihil24 tygodnie temu

Po angielsku jest sformułowanie "play a card", a po polsku "zagraj kartę". W opisie bitwy. Zgadza się - jest nieprecyzyjne, jednak tak należy je traktować. Mam nadzieję, że będzie doprecyzowane w FAQ.

Alek25 tygodni temu

Errata: (?) Blad w rozmieszczeniu osmanow w grze dla 4os strona A (str. 24) oraz w przykladowym przygotowaniu do gry (str. 4 i 5). wg filmu https://www.youtube.com/watch?v=4tMhndoKwlA&ab_channel=zagramw.to brakuje jednego piechora.

Tofiusz25 tygodni temu

W filmie o asymetrii narodów* Łukasz mówił, że różne narodu mają różne limity kry wsparcia. Ale, jeśli dobrze rozumiem, to zgodnie z instrukcją (i planszami graczy) wszystkie narody mają limit 5 kart. Coś się zmieniło w procesie produkcji? — https://m.youtube.com/watch?v=ULGSmnXAPWo&t=607s

Imrihil24 tygodnie temu

Tak, zmieniło się, teraz wszystkie Narody mają taki sam limit. Podobnie jak zmieniło się to, że nie zmienia się pierwszy gracz.

Alek25 tygodni temu

FAQ: Podczas ataku, kiedy gracz wprowadza oddzial do bitwy z regionu sasiadujacego, ten region ma sasiadowac z regionem w ktorym jest bitwa, czy regionem z ktorego wyprowadzono atak?

Grzegorz J25 tygodni temu

Gdy jesteś atakującym, to na 99% chodzi o region przylegający do regionu atakowanego. Gdy broniącym, to na 100%

Wilq25 tygodni temu

Hej. Tak dawno wspierałem tytanów ze od dłuższego czasu juz nie śledziłem co tam z wysyłką dopiero jak wszedłem na fejsa zauważyłem że są posty dodawane od ludzi ze Tytani dotarli. Odrazu sprawdziłem aplikacje inpostu i się okazało że owszem moja paczka z tytanami przyszła ale została odesłana ;( Pisałem już w tej sprawie na waszego e-maila 27kwietnia i zero odzewu.

Wilq25 tygodni temu

Juz wszystko oky. Paczka z tytanami do tarła po raz drugi, tym razem odebrałem ale był inny nadawca.

apitala25 tygodni temu

Po pierwsze: Gratulacje dla Tworcow - efekt koncowy jest niesamowity!! Gra prezentuje sie mega super i rozgrywka tez jest przyjemna. Ale 2 pytania: 1. Nigdzie w instrukcji nie jest napisane, zeby znacznik pierwszego gracza zminial wlasciciela w trakcie gry. Czy to znaczy, ze zamiarem autorow bylo aby jeden grac (najmlodszy, lub losowo wybray) mial przewage pierwszego wyboru przez wszystkie tury? 2. Gdzie mozna znalesc kampanie solo? W zakladce Files na BGG niestety nic nie ma :(

Alek25 tygodni temu

1. dyskusja o tym toczy sie na fb tytanow. lukasz usunal ta zasade, bo i tak nie rozkladala sprawiedliwie pierwszenstwa w rundach. proponuje home rule: "na koniec rundy, osoba kontrolujaca region centralny przekazuje znacznik pierwszego gracza wybranej przez siebie osobie (w tym sobie samemu). jesli nikt nie kontroluje centralnego regionu, znacznik pozostaje z dotychczasowym posiadaczem.

Alek25 tygodni temu

PS: nie ma przewagi przez wszystkie tury, bo tury w rundzie sa rozlozone sprawiedliwie. pierwszy gracz ma natomiast wiekszy wybor (i jest pierwszy) na poczatku kazdej rundy po odnowieniu sie kart narodow. ma wiec leciutka przewage w tym zakresie

fil0p25 tygodni temu

FAQ: 1) Czy posiadanie Upadłego Tytana w armii pozwala używać kart wsparcia, które wymagają tytana w armii? Bo w instrukcji jest napisane: "Upadły Tytan zapewnia wyłącznie Siłę Bojową, nie posiada innych zdolności, typowych dla Tytanów Narodów.". Wiec nie jestem do pewien jak to zinterpretować. 2) Czy Upadły Tytan może dodać kość upadłych oddziałów czy tylko z tych 8 podstawowych? Jeśli może dodać kość upadłych oddziałów co w przypadku gdy wyrzuci ściankę z czaszką? 3) Czy pokonanie Upadłego Tytana daje daje zwycięzcy +1PZ? 4) Czy stracony Upadły Tytan dalej wspiera jego aktualnego właściciela czy jest usuwany z planszy?

Tofiusz25 tygodni temu

Czy wszystkie karty misji powinny być inne? Bo ja mam dwie „Wygraj bitwę bez zagrywania żadnych kart wsparcia”.

Alek25 tygodni temu

FAQ: doprecyzowanie karty narodu szwecja karta nr 8: ikonka mówi mniejsza lub równa, opis w instrukcji tylko mniejsza.

Alek25 tygodni temu

FAQ: tytan turków atakujący twierdze oczywiście niweluje jej działanie?

fil0p25 tygodni temu

Tak

Alek25 tygodni temu

FAQ: - jesli atakuje z 2 obszarow 2 inne, to czy moge (1) w pierwszej bitwie przywolac oddzial z drugiej, albo (2) w drugiej bitwie przywolac oddzial ktory przed chwila sie wycofal, albo (3) przywolac oddzial ktory wygral bitwe i zajal wrogi teren? - jesli sie bronie na 2 obszarach, to (4) czy moge przywolac oddzial z jednego obszaru do drugiego, czy taki atak przeciwnika generalnie blokuje mi wszelkie roszady? - (5) czy mozna z 2 obszarow zaatakowac ten sam obszar, przykladowo specjalnie przegrywajac pierwsza bitwe, aby obronca sie pozbyl kart, po czym (6) przy drugim ataku przyzwac wycofana jednostke z pierwszego? albo (7) czy w przypadku wygranej pierwszej bitwy, druga jest anulowana i nic sie nie dzieje, czy jednostki z drugiej przechodza do nowego regionu.

fil0p25 tygodni temu

1) nie możesz bo jak atakujesz to przestawiasz jednostki na granice regionów pomiędzy regionem atakowanym a regionem z, którego atakujesz. A przywoływać możesz tylko z regionu a nie z jego granicy. 2) tak możesz zrobić. 3) tak też możesz zrobić. 4) wydaje mi się, że tak możesz zrobić bo atakujący zadecydował o kolejności bitew wiec taka "roszada" jest dopuszczalna. 5) nie można, bo jak z 2 regionów zaatakujesz jeden to będzie to jedna bitwa a nie dwie osobne.

Alek25 tygodni temu

@fil0p, i tak autor musi sie odniesc do w/w sytuacji, bo gdzies na bgg napisal wlasnie ze nie mozna wykonac ruchu (4). zobaczymy. a co do (5) to jakby byla jedna bitwa, to po przegranej kazdy oddzial musialby wracac do swojego regionu, wiec tez wymaga doprecyzowania.

fil0p25 tygodni temu

@Alek absolutnie się z Toba zgadzam, że autor musi się odnieść do tych sytuacji. Sam mam wątpliwości, które umieściłem pod tym postem w osobnych komentarzach. Moja odpowiedź to jest to co wywnioskowałem z instrukcji, może pomoże w partiach do momentu ukazania się oficjalnego FAQ ;)

matt78925 tygodni temu

Pytanie do FAQ: po przegranej bitwie, dobierane są karty wsparcia w zależności od straty do wygrywającego, ikona na przypominajce wyraźnie wskazuje, że tylko ze stosu, choć w instrukcji nie jest to doprecyzowane. Ta sama ikona jest np. na jednej z kart narodu Szwecji, str. 7 w drugiej instrukcji i tam jest wyraźnie napisane, że można dobrać tylko z wierzchu talii. W akapicie gdzie opisywany jest punkt C tury, jest inna ikona i jest napisane, że można dobrać zarówno ze stosu jak i z wyłożonych kart. Zakładając, że jest tak jak to interpretuję, nie ma znaczenia kolejność kto pierwszy dobiera karty w przypadku użycia karty narodu "dobrania karty wsparcia po bitwie", i dobierającego jako przegrany w bitwie. Jeśli jednak jest inaczej to należy do doprecyzować i wynika z tego, że jest błędna ikona na przypominajce podsumowania bitwy.

Imrihil24 tygodnie temu

W angielskim podręczniki, który chyba jest głównym źródłem prawdy, jest napisane: "The player that has lost the battle draws 1, 2 or 3 Support Card(s) from the Deck" - zgadzałoby się to z ikonografią.

Tomasz Hus25 tygodni temu

PYTANIE do trybu solo czy w zasadach dotyczących limitu armii str 13 nie powinno być w punkcie 1 więcej niż z 2 oddziałami kawalerki a w punkcie 2 więcej niż 3 oddziałami piechoty

matt78925 tygodni temu

Pytanie do FAQ: przy bitwie, gdy atakujący zagrywa kartę dodawania oddziału do bitwy, oddział ten staje na granicy regionu na którym stoi broniąca się armia a swoim obecnym czy, na tej samej granicy co początkowo atakująca armia? W instrukcji też jest napisane "sąsiedni region", przy opisie tej karty, więc zakładam, że sąsiedni do regionu armii broniącej. Co się dzieje z tym jednym odziałem gdy armia atakująca przegra?

fil0p25 tygodni temu

Moim zdaniem ten jeden oddział wycofuje się razem z całą armia na region z którego rozpoczął się atak.

Grzegorz J25 tygodni temu

Autor wyjaśnił, że oddziały przegranego wracają skąd przybyły :) Jeżeli atakujący wygra wtedy wszystkie jego jednostki (biorące udział w bitwie) wkraczają do zdobytego regionu.

Tomasz Hus25 tygodni temu

FAQ Proszę o doprecyzowanie w trybie solo jak liczną armię na jednym polu może mieć wrogi Generał i jaką maksymalną armią może atakować. Co w sytuacji gdy po przegranej bitwie wrogi Generał wycofuje oddziały na teren gdzie ma się odbyć kolejna walka czy te wycofane jednostki też biorą udział w walce. Co w sytuacji kiedy generał ma wycofać oddziały a na terenach przyległych przez niego kontrolowanych znajdują się jego armie z max ilością jednostek (czy wycofane jednostki giną??)

Baja25 tygodni temu

-FAQ- Znacznik pierwszego gracza: czy przechodzi po każdej z 2 rund do następnego gracza ? I czy właśnie pierwszy gracz zaczyna turę w nowej rundzie ? p.s. Gra jest świetna. Brawa i czapki z głów dla Łukasza i całej ekipy.

Imrihil24 tygodnie temu

Tak, pierwszy gracz nie zmienia się przez całą grę.

Marcin Wronka25 tygodni temu

-- FAQ -- 1. KARTA MISJI "Kontroluj 2 Armie składające się z przynajmniej 4 oddziałów przez pełną kolejkę". Pytania: (a) Czy w danej Armii muszą być przez pełną kolejkę te same jednostki czy można np. do Armii liczącej 4 oddziały dołączyć w trakcie swojej tury Piechotę i przemieścić z tej Armii Kawalerię do sąsiedniego regionu (warunek minimalny nadal będzie zachowany)? (b) Rozumiem, że misja nie zostanie spełniona, jeśli w którymkolwiek momencie pełnej kolejki Armia będzie liczyła mniej niż 4 oddziały, nawet jeśli na koniec mojej tury ostatecznie będzie liczyła te min. 4 oddziały (np. w bitwie udało mi się dołączyć brakujący oddział). W ten sposób pod koniec swojej pierwszej tury mógłbym mieć spełniony warunek (min. 4 oddziały), a pod koniec drugiej tury również byłby on spełniony (nawet jeśli pomiędzy tymi turami liczyłaby mniej). 2. KARTA MISJI "Wygraj Bitwę, atakując mniejszą Armią od Armii przeciwnika". Pytanie: (a) Polska ma Kartę Narodu mówiącą o tym, że jeśli zaatakuję, to przeciwnik na początku przed rzutami kostkami musi wycofać swój jeden oddział. Co w sytuacji gdy: mam 2 oddziały; przeciwnik ma 3 oddziały. Przystępuję do ataku - mam mniejszą Armię. Używam Karty Narodu - przeciwnik ma teraz 2 oddziały tak jak ja. Czy wygrywając Bitwę mogę wypełnić tę misję? Czy użycie wspomnianej Karty Narodu zalicza się już do Bitwy czy to jest działanie tuż przed Bitwą?

Drakkainen25 tygodni temu

Sorry, że odpowiem tylko na drugie pytanie ale akurat znam odpowiedź, bo pojawilo się takie samo na grupie na FB. Łukasz osobiście potwierdził, że liczy się moment rozpoczęcia bitwy i wszelkie zmiany liczby jednostek w jej trakcie, czy pod koniec nie mają znaczenia. Jeśli rozpoczniesz bitwę mają mniejszą Armię od przeciwnika, wypełnisz misję.

Arbar25 tygodni temu

Pytanie o dodatek Stepy krwi, karta wsparcia daję kostkę, ale nie wiem o którą chodzi.

kaem8725 tygodni temu

Witam, pytanie do autora: czy można wprowadzić home rules dot. zdobywania stolic tzn to do gracza który zdobył stolicę przeciwnika zależy czy ją niszczy i dostaje od razu 3 pkt czy ją okupuje i dostaje 1 pkt za jej zdobycie plus np 3 pkt za jej kontrolę na końcu gry [lub np 2 pkt na końcu każdej rundy] ? Tutaj pojawia się fajny smaczek czy od razu dostać pewną liczbę pkt czy zaryzykować i poczekać do końca gry i dostać jeszcze więcej punktów.

Arbar25 tygodni temu

Na 17 stronie instrukcji są tryby gry i tam jest tryb z przejmowaniem stolic zamiast niszczenia

fil0p26 tygodni temu

Pytania do FAQ: 1) Czy grając z dodatkiem Moc Tytanów i Echa Przeszłości mogę używać kości upadłych oddziałów do aktywowania mocy tytanów? 2) Czy w przygotowaniu dodatku Moc Tytanów tasujemy talię i każdy z graczy dobiera 5 losowych kart czy dobiera się 5 kart z grafiką odpowiadającą tytanowi swojego narodu?

fil0p26 tygodni temu

3) Co dzieje się w przypadku gdy gracz jako drugi gra swój etap bitwy i chce dobrać kość upadłych oddziałów lub kość ducha wojny ale tych brakuje bo poprzedni gracz posiada w swojej puli wszystkie/większość? Może każdy gracz ma dostęp do tej samej ilości kości? Podstawowe kości są ograniczone po 8 na gracza, a jak to jest z kośćmi z dodatków?

fil0p25 tygodni temu

4) Czy znacznik emisariuszy króla może zostać przejęty przez przeciwną armię (np. gdy zostanie na kontrolowanym regionie bez jednostek i przeciwna armia przejmie to pole)? Co dzieje się ze znacznikiem gdy po przegranej bitwie pozostałe oddziały zostają stracone bo nie mają się gdzie wycofać?

Daron26 tygodni temu

Mam pytania do FAQ odnośnie dołączania do bitwy przy użyciu karty wsparcia. 1. Czy jednostka dołączająca do bitwy, po wygranej bitwie zostaje na polu z którego się przemieszczała czy na polu, na którym toczyła się walka? 2. Jesli zostały rozpoczęte 2 bitwy naraz, to czy do pierwszej bitwy może dołączyć jednostka z regionu sąsiedniego, na którym powinna odbyć się druga bitwa? Co w przypadku jesli jest to jedyna jednostka? Czekam na FAQ ze zniecierpliwieniem, bo gra się świetnie, ale niepewności w zasadach wybijają z gry ;)

Grzegorz J25 tygodni temu

Ad2. Rozpatrujesz bitwy pojedynczo więc to, że będzie druga bitwa, nie ma znaczenia. A jak po tej pierwszej, na terenie obok, nie masz wojska, to już twój problem ;). Tzn gdy jesteś obrońcą, bo atakując, masz jednostkę na tej drugiej granicy i z niej nie możesz wysłać wojska do pierwszej bitwy - bo już zostało przeniesione (właśnie na granicę), by wywołać bitwę. Ale może faktycznie trzeba by to sprecyzować w FAQ.

Gilas26 tygodni temu

Tytani - Narody i Tryb Solo.pdf - strona 7, kolumna 2, karta 3 (szkoda że karty nie mają nazw lub chociaż numerów) - na karcie jest symbol mniejszy lub równy a w opisie karty "Gracz może jej użyć, jeśli w Bitwie miał mniejszą Armię niż przeciwnik". Błąd jest na karcie czy w opisie ?

Grzegorz J25 tygodni temu

Tu przydało by się jeszcze sprecyzować co znaczy "w bitwie". Czy chodzi o czas rozpoczęcia bitwy (czyli liczba jednostek gdy bitwa została wywołana/rozpoczęta), czy o czas zakończenia, czy o czas po rozpatrzeniu kart i efektów obu graczy.

Gilas26 tygodni temu

Czy jest możliwość żeby pojawił się skrót z wszystkimi ikonami jakie występują w grze i ich objaśnieniem?

kaem8726 tygodni temu

Podpinam się, ikon jest multum, taka pomoc to świetny pomysł!

Pablojap26 tygodni temu

Popieram. Taki zestaw w pliku, nawet do samodzielnego wydruku bardzo ułatwiłby mi życie. Na przyszłość, w kontekście Wiedźmina, warto pomyśleć o takim zestawieniu już w pudełku i na grubym kartonie.

Podbipięta26 tygodni temu

Dzień dobry , zapytam jeszcze raz ,gdyż Go On Board omija pytania ... Co z wysyłką Polskich wersji z Gamefound ?

sebol26 tygodni temu

wnioskując po omijaniu odpowiedzi zakładam, że nie przed majówką ;)

Go On Board 26 tygodni temu

Obecnie realizujemy zamówienia w ramach Kickstartera. Zamówienia z late pledge będą realizowane w przyszłym tygodniu.

Podbipięta26 tygodni temu

Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

Apo26 tygodni temu

A może komuś już udało się rozkminić jakiej wielkości tuba jest potrzebna na mate?

Khazzar26 tygodni temu

Pytanie co do zasad dodatku Valhalla Moc Tytanów. Nadaje się do FAQ. Czy bonus od tytana "otrzymujesz wskazaną wartość siły" np. "+3" dostajemy tylko podczas przywoływania tytana (w walce, w której go przywołaliśmy) tak jak wszystkie inne bonusy z lewej górnej strony karty, czy ten ten bonus jest aktywny w późniejszych walkach również?

Inchon195026 tygodni temu

Czy misja: "Zagraj 6 kart Wsparcia w jednej Bitwie." jest poprawna zważywszy na limit kart wsparcia na ręce wynoszący 5?

Patryk Łapiński26 tygodni temu

Z twierdza/stolica możesz mieć 6 :)

SzPArKa_HuNtEr26 tygodni temu

Tak z różnych przyczyn dlatego jest wprowadzony limit kart na ręku pa każdej ryże jeżeli na ręce jest więcej musisz odrzucić.

Myeshko126 tygodni temu

Da się mieć nawet 7, a może i więcej ze względu na to że karty odrzuca się dopiero na samym końcu własnej tury.

Inchon195026 tygodni temu

Dzięki ;) Nie skojarzyłem, że limit kart jest sprawdany dopier pod koniec tury

Drakkainen26 tygodni temu

Hej, czy ktoś mógłby mi wyjaśnić zasadę zagrywania kart wsparcia podczas bitwy? 1. Rozumiem, że po zagraniu kart, one zostają mi na ręce, nie odrzucam ich. 2. Jak dokładnie mam rozumieć wielokrotne zagrywanie kart "dodaj kość" i "dodaj siły"? 3. Czy jak zagram jakąś kartę wsparcia i skorzystam z jej efektu, to mogę ją później odrzucić za przerzut?

Myeshko126 tygodni temu

1. Zagrane karty się zużywają po walce. Nie wiem gdzie znalazłeś że zostają na ręce, ale być może to ja czegoś nie doczytałem. 2. Ja rozumiem to w ten sposób że można kilka krotnie zagrać zestaw tych kart, czyli np. zagrywając 5 kart "dodaj siły" otrzymujesz 8 (zestaw za 5 + zestaw za 3). 3. Wątpię, było by to zbyt niezbalansowane.

Drakkainen26 tygodni temu

Myeshko1, w zasadzie nie widzę w instrukcji informacji wprost, że zagrane karty wsparcia są odrzucane ale takie rozwiązuje punkty 2 i 3. Czyli jeżeli mam na ręcę dwie karty "dodaj oddział" to mogę w bitwie zagrac tylko jedną z nich. Ale jeśli mam tak jak napisałeś 5 kart "dodaj siły" to ten konkretny rodzaj kart mogę zagrać wielokrotnie (np. w sposób jaki podałeś). Dzięki za pomoc :)

JanJ26 tygodni temu

Wiadomo kiedy wysyłka zamówień z Gamefound?

sebol26 tygodni temu

podpinam się pod pytanie

Pajdos26 tygodni temu

Wielka radość, odpakowanie pudełek i... spory zawód, że duża część małych figurek ma powyginane elementy (chodzi przede wszystkim o miecze i halabardy/włócznie/nadziaki i inne tego typu bronie długie. Czy można to zareklamować? Albo czy ktoś ma sposób na domowe ich odgięcie? I jak przechowywać figurki w opakowaniu, aby za każdym razem nie ulegały zgięciom? :(((

Pajdos26 tygodni temu

Na szczęście duże figurki tytanów to majstersztyk - i do reszty elementów trudno się przyczepić, bo wykonane zostały fantastycznie, ale boli patrzenie na żołnierzy z powyginanym uzbrojeniem...

polwac26 tygodni temu

Gorąca woda daje rade na tego typu odgięcia.

Pajdos26 tygodni temu

@polwac Czy masz może jakiś filmik na temat tego jak to zrobić poprawnie? Albo wskazówki? Nie chcę uszkodzić figurek, a jednocześnie chciałbym to zrobić na porządnie. + jak to przechowywać, by tego ciągle nie wyginać :D

polwac26 tygodni temu

https://youtu.be/a0br9MzJN2Y co so przechowywania to chyba bym dał sobie spokój. One są na tyle małe, że nawet w trakcie gry nie będziesz zwracał uwagi na delikatne odgięcia :)

axialtis26 tygodni temu

Ja używam suszarki. Trochę ciepłego powietrza i najczęściej elementy wygięte same wracają do kształtu z formy. Oczywiście wszystko robimy rozważnie, aby nie stopić materiału.

Mariusz Kur26 tygodni temu

No i stało się. Myślałem że kupiłem wszystkie dodatki a tu nagle brakuje mi Upadłego Tytana, czy można go jeszcze zakupić? Musiałem jakoś przegapić informacje z nim związane :(

danziger26 tygodni temu

Po pierwszym wku*wie, zrobiłem drugie podejście. Poza wspomnianymi niżej mankamentami nie jest źle. Pozytywnym zaskoczeniem jest fakt, że cała zawartość (poza matą) mieści się w podstawowym pudle. I tu pytanie do ekipy Go on Board - czy matę można przez dłuższy czas przechowywać w pudełku transportowym bez ryzyka odkształcenia?

danziger26 tygodni temu

Sam sobie odpowiem - nie, nie można. Jest wyraźne odkształcenie po zgięciu na czas transportu. Mam nadzieję, że nie będzie trwałe, ale lepiej jednak matę zwinąć w rulon.

SzPArKa_HuNtEr26 tygodni temu

Dziś z żona dostaliśmy swój egzemplarz i powiem że jak dla nas jakość gry stoi na bardzo wysokim poziomie. Przepiękne ilustracje na kartach, planszy oraz pudełku. Jakość figurek dosłownie mnie rozwaliła nie spodziewałem się aż tak dużej ilości detali. Instrukcja petarda, kilka błędów, naprawdę szkoda bo było by idealnie. W grę jeszcze nie grałem dziś wieczorem pierwsze podejście jak będę miał jakieś wrażenia po kilku rozgrywkach to na pewno się z wami podzielę swoimi spostrzeżeniami. Poprzednią grą teritory control jaką kupiłem było MEZO. Porównanie? Nie ma o czym rozmawiać jakiś bubel oddałem do sklepu najszczęśliwszych się dało zwrócić :). Gratulacje dla całej ekipy za wspaniałą pracę, poprawcie komunikacje, postarajcie się lepiej oszacować termin wydania projektu a przy następnym projekcie będzie mniej nerwowo :D.

Patryk Łapiński26 tygodni temu

Mezo bubel nie zgodzę się mam ze wszystkimi dodatkami gra ma swój potencjał :) a u mnie w kolekcji same Area Control.

SzPArKa_HuNtEr26 tygodni temu

Mezo ma potencjał? Ok może za szybko się tego pozbyłem. Wypraska rozsypana instrukcja to jakaś pomyłka, No nie ma czego bronić, jeszcze z błędami przetłumaczona. Jednostki od pierdu się by pozaginały, wszystkie krzywe. Jedyny plus to fajny klimat i przepiękne figurki bóstw. A ta wypraska tam to nawet jak by nie była połamana to do wy... bo po zamknięciu pudełko się niezamykaniu ;). Ale to fakt może za mało pograłem.

Emil Kaczyński26 tygodni temu

Nie rozpakowałem jeszcze gry, ale już widzę, że dostałem po jednej paczce dużych i małych koszulek. Jak widzę po komentarzach - powinno być po dwie, które i tak by nie wystarczyły. Jak reklamować?

polwac26 tygodni temu

Powinno być tyle ile zamówiłeś. Sprawdź sobie swoje zamówienie ;)

Go On Board 26 tygodni temu

Jeśli liczba otrzmymanych koszulek nie zgadza się z liczbą zamówionych, odezwij się do nas na kontakt@goonboard.pl :)

danziger26 tygodni temu

Z tego co pamiętam, obiecywaliście, że w wersji finalnej polski tytan nie będzie mańkutem. Okazało się, że jednak jest. Podobnie zresztą jak wszyscy Kozacy. Macie leworęcznego grafika, czy co? Słabe to strasznie. Dodatkowo pudełko słabej jakości - zdążyłem jedynie rozpakować z folii, a widzę, że jeden rant jest już obdarty... Wiem, że brzmię jak j...ny malkontent, ale ta leworęczność obrzydziła mi grę do tego stopnia, że nie wiem czy w ogóle będę chciał w nią grać.

Michuovitz26 tygodni temu

Ale czej, Ty tak serio? To, że postacie trzymając miecze w lewej ręce tak bardzo przeszkadza? Mańkutofob z Ciebie czy co?

danziger26 tygodni temu

Walczyło się dzierżąc oręż w prawej ręce. Nawet jak ktoś był leworęczny, "defaultowo" uczono go walczyć prawą ręką. Były przypadki, że ktoś walczył lewą (lub obiema), ale należące do rzadkości. Tak więc figurka z szablą w lewej razi - i to bardzo - każdego, kto ma jakie takie pojęcie o historii.

Michuovitz26 tygodni temu

Każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o historii powinien razić fakt, że jest wielki tytan na środku planszy, że są umarli wojownicy. To tak zgodzę się.

Norberto26 tygodni temu

brak słów... proponuję zrobiś komuś prezent, na pewn będzie chciał w nią grać ;)

danziger26 tygodni temu

Co innego konwencja fantastyczna (w której dopuszczamy takie rzeczy jak nieumarli etc.), a co innego zwykły błąd. Już mniej wkurzające byłyby skrzydlate zombie. No bo zgodnie z konwencją zombie "nie powinny" latać, ale jako że są bytem zmyślonym, aż tak to nie przeszkadza. Można oczywiście wprowadzić nawet konwencję XVII wieku z czołgami, ale skoro już przyjęliśmy, że poza tymi tytanami (i truposzami) realia są XVI, czy XVII wieczne, to powinniśmy się ich trzymać.

Michuovitz26 tygodni temu

Uznaj, że w tym uniwersum fantazy wszyscy są leworęczni razem z wielkimi tytanami.

danziger26 tygodni temu

Inne figurki temu przeczą :P

gerszom26 tygodni temu

Cytując klasyka: "Prawą ręką zadaj ból, lewą ręką zadaj śmierć, chyba, że jesteś mańkutem, to zadaj odwrotnie".

RobooWoo26 tygodni temu

Gra dotarła, została odpakowana i rozegrana!!! Jest dobrze :)

Karol Narowski26 tygodni temu

Czy ze względu na błąd w ilości karty, jest możliwość dokupienia koszulek? Bo nie starczy według tego co było pisane :(

Symbiot26 tygodni temu

Gra wyglada super!!! Papier kart świetna gramatura oraz fajna struktura (taki mat i chropowatość) figurki tytanów palce lizać. Grafiki na kartach świetne. Uwagi in minus: nie starcza na wszystko koszulek. Trzeba dokupić. Bajzel w układzie elementów do piątego gracza. Trochę tu trochę tam. Wiem szczegół.

Kubaturus26 tygodni temu

Gra dotarła, jest piękna. Dzięki za świetną robotę. Muszę jeszcze raz sprawdzić czy wszystko jest. Niestety brakuje mi jednej małej figurki nieumarłego. Gdzie zgłosić brak???

Go On Board 26 tygodni temu

Napisz na kontakt@goonboard.pl ;)

Marmil8526 tygodni temu

Witam. A kiedy wysyłka polskich wersji z gamefound.com??

fil0p26 tygodni temu

Co do FAQ to moim zdaniem powinny być wytłumaczone 2 sprawy. 1) Rozwiązanie wątpliwości co do przekazywania znacznika pierwszego gracza. 2) Atak armią z tytanem Osmańskim na twierdzę - kto w takim układzie przeprowadza bitwę jako pierwszy.

SzPArKa_HuNtEr26 tygodni temu

+1 ;)

Go On Board 26 tygodni temu

Będą!

Tomasz Jarząbek26 tygodni temu

U mnie również status od piątku bez zmian: "W przygotowaniu"

Go On Board 26 tygodni temu

Dostajemy informacje, że statusy zmieniły się wczoraj wieczorem/dziś rano. Czy status Twojej przesyłki również uległ zmianie?

Filippo26 tygodni temu

Ja również mam status przesyłki "W trakcie przygotowania" w aplikacji InPost od piątku, także zastanawiam się czy paczka do mnie w ogóle wyszła już z firmy logistycznej.

Kamil Julkowski26 tygodni temu

Również tak mam i mam nadzieje ze nie utknęła gdzieś

Go On Board 26 tygodni temu

Dostajemy informacje, że statusy zmieniły się wczoraj wieczorem/dziś rano. Czy status Twojej przesyłki również uległ zmianie?

Koszek26 tygodni temu

Jeśli jako kuriera mam DPD to tez powinienem dostać jakiś mail? Do tej pory nic nie dotarło. Mowa poniżej jest tylko o InPoście.

Kinga Zalewska26 tygodni temu

wszystko poszło inpostem, tak mi napisali jakiś czas temu i faktycznie dziś dostałam inpostem mimo, że miałam opcję dpd. Sprawdź w aplikacji Inpost bo tylko tam zobaczysz przesyłkę, maili żadnych nie ma jeśli wybrałes dpd.

Jacz26 tygodni temu

Koszt dorzucenia papierowej instrukcji do Mocy Tytanów to wg mnie ok. 50 groszy. Spójrzcie potem na koszt tego dodatku. W tej cenie poświęcić 50 groszy na instrukcję to prawie żaden koszt. To nie powinno być tak, że ja za 40 zł mam raptem 20 kart, 4 kostki i dajecie link, żebym sam sobie wydrukował instrukcję... Nie żebym coś sugerował, ale ja za podobną cenę mogę kupić Star Realms. :) Weźcie to sobie do serca i przemyślcie jeszcze raz czy może wydrukować dla ludzi, którzy wzięli tylko ten dodatek tak na prawdę na ze względu na Valhalle.

pio.trek26 tygodni temu

to jak koszt tylko 50gr to może sobie wydrukuj ;). Jak zwykle są specjaliści od wydawania gier i wiedzą co by było lepsze. Może to zwykła pomyłka a może to jednak nie kosztuje 50gr i trzeba pamiętać że jeżeli już to jest 50 gr dla jednej osoby a jak się zbierze wszystkie zamówienia to już będzie więcej niż 50gr. :)

Jacz26 tygodni temu

pio.trek oczywiście, że sobie sam wydrukowałem. Nie zmienia to faktu, że porównując do innych produkcji mam prawo twierdzić, że coś tu jest nie tak. Mogę pójść o krok dalej -> Valhalla: Jeźdźcy wojny ma cenę na stronie wydawcy 70 zł (SCD, bez promocji). Za nieco ponad połowę tej ceny dostaję znacznie mniej zawartości w dodatku Moc Tytanów. Może to i jest więcej niż te 50 gr, ale nadal uważam, że przy takiej cenie instrukcja powinna być w środku w papierowej wersji.

Piotr Mrozinski26 tygodni temu

Otrzymałem wielką pake wczoraj :-)

kaem8726 tygodni temu

Moja paczka od piątku ma status "w trakcie przygotowania"... Wiem, że to nie wina wydawcy ale czuję troszeczkę niesmak, że mimo wsparcia gry w pierwszych 5 min od startu kampanii otrzymam ją jako jeden z ostatnich, spoglądając od piątku zazdrosnym okiem na tych, którzy ją ogrywają. Na dobicie dzisiaj news "wysyłka do wspierających zakończona" coś tu ewidentnie jest nie tak...

Go On Board 26 tygodni temu

Dostajemy informacje, że statusy zmieniły się wczoraj wieczorem/dziś rano. Czy status Twojej przesyłki również uległ zmianie?

smak26 tygodni temu

Udostępnicie instrukcję po poprawkach?

Alek26 tygodni temu

Nie to żebym się specjalnie przejmował, ale moja jak i widać nie tylko moja paczka jest od piątku w przygotowaniu, także takie teksty o zakończeniu wysyłki sprawdzajcie przed publikacją, bo troszke się kompromituje cię :)

pio.trek26 tygodni temu

A skąd maja wiedzieć co się dzieje z Twoją paczką jeżeli już wysłali.

Alek26 tygodni temu

nie wiem czego nie zrozumiales piotrek :) moja paczka nie musi ich obchodzic, wazne ze firma green logistics jej nie wyslala, a oni pisza ze ta firma wyslala juz wszystkie - musialo zajsc nieporozumienie na ich linii. anyway paczka wsylana zostala dopiero dzis we wtorek o 20:36 wiec pewnie dzis firma green logistics zakonczyla wysylke.

Marcin Szczepanik26 tygodni temu

Jeżeli otrzymaliście maila od InPost że nadano paczkę to możecie wejść sobie później na stronę https://www.epaka.pl/sledzenie-przesylek podajecie nr paczki (podany w mailu) i wiecie co się z nią dzieje ;)

WBAR26 tygodni temu

Gdybym wiedział, że wypraska wszystko pomieści nie brałbym tego drewnianego pudełeczka :) bo szkoda wyrzucać taką fajną wypraskę. Mieści się wszystko prócz przeogromnej maty. Jestem pełen podziwu ile roboty z tą grą mieliście począwszy od rejestracji barcodów pod te wszystkie pudełka, wytłoczki, karty i figurki. Robota SZTOS

polwac26 tygodni temu

+1

Podbipięta26 tygodni temu

Wysyłka Gamefound wersji Polskiej ,kiedy się rozpocznie ?

axialtis26 tygodni temu

Paczka dotarła, dziękuję i gratuluję zamknięcia projektu. Mam uwagę co do koszulek tych dużych: 1. Ciężko było rozdzielić koszulkę aby włożyć kartę. 2. Dwie paczki miały wystarczyć na wszystko ( kart jest chyba 217). Na duży plus zasługuje wypraska, zmieściłem do pudełka grę z wszystkimi dodatkami jakie były dostępne ( oczywiście bez maty, która jest ogromna i wyglada super). Pozdrawiam i do zobaczenia na kolejnej kampanii ;)

Damian Pawełek26 tygodni temu

Tak powinny starczyc niestety zabraklo :(

Wajsik26 tygodni temu

Mnie też dobijały duże koszulki.. Kilka pogniotłem przy próbie otwarcia... Potem otworzyłem drugą paczkę i bylo bezproblemowo... Także chyba zależy jak trafisz. Ale całość super na 5+ ;)

Symbiot26 tygodni temu

UWAGA!!! na moje oko aby zakoszulkować wszystkie karty dwa opakowania to za mało. Próbowałem to ominąć nie koszulkując kart dodatkowych (do trybu solo oraz pomocy) ale wtedy brakuje słownie na trzy karty :(

Keush26 tygodni temu

Mnie też brakło koszulek

polwac26 tygodni temu

Mi wystarczyło koszulek, bo i tak miałem Valhalle w koszulkach od Rebela, wiec 25 kart z dodatku musiałem w te same koszulki wsadzić.

Myeshko126 tygodni temu

Wystarczy nie koszulkować 12 kart do trybu solo i 5 kart z dodatku Echa przeszłości.

Damian Herbreder26 tygodni temu

Dzien dobry, Moze nie wiem po prostu jak to sprawdzic, ale gdzie znajdune sie informacja o statusie wysylki? Bo jezeli w mailu powinna dotrzec taka informacja to zadnej jeszcze nie dostalem...

Go On Board 26 tygodni temu

Spróbuj spojrzeć w aplikację InPostu. ;)

Marcin Szczepanik26 tygodni temu

Powinieneś dostać maila od InPost o nadaniu przesyłki .. może wspoczyło do SPAM

pguz26 tygodni temu

na początku paczka ma status "W przygotowaniu", potem "Nadana"/ "Przygotowana"/ "Oczekuje na odbiór" - i dopiero przy przejściu z "W przygotowaniu" na kolejny status jest mail. Prawdopodobnie Twoja, tak jak moja, paczka jest jeszcze w przygotowaniu. Żeby zobaczyć ten status musisz mieć aplikację InPost.

Damian Herbreder26 tygodni temu

Dziekuje za pomoc, aplikacja inpost wyjasnila sytuacje.

HUMIgraj26 tygodni temu

Kto jest nadawcą tej przesyłki ? Czy to Green Logistics Polska sp z oo ?

Go On Board 26 tygodni temu

Tak. ;)

pguz26 tygodni temu

tak

Rafał26 tygodni temu

Właśnie patrzyłem na swój status przesyłki „w trakcie przygotowania”, taki sam od piątku. A tu przychodzi mail i pierwsza kwestia „ Status mojej przesyłki się jeszcze nie zmienił!” xD czuję się uspokojony ;)

Śląska Księżniczka26 tygodni temu

https://www.instagram.com/p/COKWJU6hG04/ :)