Nowe Cele, film od autora i Wasze pytania

Data dodania: 02.06.21 16:48:06

Witajcie, wiedźmini, magowie i inni pogromcy potworów!


Znajdujemy się mniej więcej pośrodku kampanii i musimy przyznać, że jest to dla nas nie lada przygoda. Dziś chcielibyśmy skupić się na wielu kwestiach, które podnosiliście w ciągu ostatnich kilku dni.


Ale najpierw – wczoraj udało Wam się odblokować dwa kolejne Cele!


Wciąż jest nas tu coraz więcej, każdego dnia dołączają nowi ludzie. Bardzo się z tego cieszymy. Jesteście częścią dużej, silnej społeczności, której aktywność i wsparcie jest nie do przecenienia na każdym kroku.


Wielu Wspierających zdecydowało się rozbudować swoje wsparcie o dodatek Magowie. To pozwoliło kampanii nabrać wiatru w żagle! Wasza pomoc wpłynie na nowe Cele, ale więcej o tym później.




Odblokowane cele


Ogary Dzikiego Gonu


Dodatek Dziki Gon zawiera teraz 6 figurek, kart i znaczników Ogarów, 4 figurki Jeźdźców ze wszystkimi komponentami, specjalnymi kartami i znacznikami. To naprawdę duży dodatek, który otrzymacie za darmo! A planujemy dodać do niego jeszcze troche zawartości.


Furia – zaawansowana karta Akcji


Wiedźmińska technika walki wymaga precyzji, świetnego planowania i kontroli emocji. Czasem jednak, w trudnym starciu, nie ma miejsca na finezję.


Furia to szara karta – to szósty, specjalny kolor. Te karty charakteryzują się także posiadaniem wszystkich typów terenu do podróży.


Ta karta nie może zostać wykorzystana w Combo, ale jest silna sama w sobie.


Zadaje 1 Obrażenie i odnawia poziom Tarczy do maksimum. Dodatkowo, jeśli wiedźmin używa jej, mając 0 Tarcz i 0 kart w talii (więc pod koniec walki), zadaje 2 Obrażenia więcej. To silna karta, zwłaszcza gdy zostanie wykorzystana we właściwym momencie.




Nowe cele


Jak mówiliśmy wcześniej, duża liczba Wspierających dodała Magów do swojego zamówienia. Dziękujemy za Wasze wsparcie!


Zdecydowaliśmy się na dodanie kilku „jednoczesnych” Celów – połączenia dwóch rozszerzeń. Jednego, który rozbuduje podstawową zawartość (z paroma komponentami przeznaczonymi tylko dla wersji Deluxe) i drugiego, rozwijającego dodatek Magowie.


Przygotowywaliśmy się do tego od kilku dni, odkąd część Wspierających zasugerowała w komentarzach, że powinna pojawić się jeszcze jedna grywalna postać w dodatku Magowie (aby ich liczba odpowiadała liczbie wiedźminów z podstawowej wersji gry).


Dodanie kolejnego elementu do tej Nagrody jest możliwe, gdyż – widząc, jak powiększacie swoje zamówienia – możemy lepiej oszacować skalę produkcji (wliczając w to koszt produkcji różnych wersji językowych), która przełoży się na koszty w fabryce. Na niektóre pytania dotyczące ceny i zawartości odpowiemy w dalszej części tej Aktualności.


Wytrzymałość


Wiedźmini szlifują przede wszystkim swoje umiejętności w walce, ale czasem warto poświęcić uwagę wzmocnieniu kondycji. Przynosi to korzyści w trudnych starciach, ale przede wszystkim podczas długich podróży.


Wytrzymałość do szara karta - to szósty, specjalny kolor. Te karty charakteryzują się także posiadaniem wszystkich typów terenu do podróży.


Ta karta nie może zostać wykorzystana w Combo, ale jest bardzo przydatna, a jej koszt to 0.


Wykorzytana w Walce, zadaje 1 Obrażenie i zwiększa liczbę dobranych kart o 2 – proste, ale użyteczne działanie. Jednak, co ważniejsze, karta może zostać użyta także w Etapie I (podróżowanie i akcje), pozwalając graczowi na wykonanie drugiego, darmowego ruchu. To oznacza dłuższą podróż, więcej treningu i śledzenia potworów.

Nowe karty Akcji Magów


To Cel stworzony do płatnej Nagrody, który zostanie osiągnięty jednocześnie z zaawansowaną kartą Akcji Wytrzymałość. Gdy zostanie osiągnięty, wprowadzi nowe komponenty do dodatku Magowie, czyniąc go jeszcze bardziej regrywalnym.


Gdy osiągniemy ten Cel, duża 80-kartowa talia Akcji Magów urośnie do 90 kart. Większa talia i więcej różnych kart oznaczają więcej możliwości w budowaniu talii waszych Magów, do wykorzystania w walce.


Szepciucha


Druga z mieszkanek Krzywuchowych Moczar, spalona żywcem, powróciła jako okropna wiedźma.

Ludzie mówią o niej jedynie szeptem, ponieważ – gdy ich usłyszy – domaga się ich uszu, by rozwiesić je na bagnach.

Lepiej zachować milczenie, będąc w pobliżu moczar. Chyba że jesteś gotów, by ją zabić – tym razem na dobre.

Szepciucha to zupełnie nowy Potwór, z jakim przyjdzie się zmierzyć wiedźminom.

Szepciucha - karta, znacznik Potwora i duża karta do dodatku Na Tropie Potworów - znajdzie się za darmo w każdym egzemplarzu gry. W wersji Deluxe dołączona zostanie również figurka – będzie to 25 unikalna figurka, jaka trafi do wersji Deluxe!


Filippa Eilhart


To Cel stworzony do płatnej Nagrody, który zostanie osiągnięty jednocześnie z Szepciuchą. Gdy zostanie osiągnięty, wprowadzi nowe komponenty do dodatku Magowie.


Filippa Eilhart to piąta z Magów w tym płatnym dodatku. To największy z dotychczasowych Celów. Wprowadza do Dodatku:

- Figurkę Maga;

- Dwupoziomową planszetkę gracza;

- 6 znaczników do oznaczania poziomu Atrybutów i Energii;

- 10 kart talii startowej;

- 4 karty Trofeów;

- 1 Znacznik Maga do oznaczania punktów zwycięstwa;

- 1 Znacznik Specjalności (do oznaczenia Lokacji startowej).


Filippa Eilhart - Polimorfia

 Prototypowa planszetka gracza (ilustracja zostanie zmieniona w finalnej wersji).

Filippa posiada zdolność przemiany w zwierzę i wykorzystuje ją, by zapewnić sobie przewagę w Walce. W zależności od poziomu Zdolności Specjalnej, lepiej radzi sobie z kontrolowaniem przemiany w Kota, Wilka, Sowę lub Niedźwiwedzia. To pomaga jej atakować, bronić się lub przygotowywać się lepiej do kolejnej tury Walki.



Nowy film



Łukasz Woźniak - autor gry nagrał film, w którym krok po kroku przechodzi przez całą dotychczas odblokowaną zawartość.


Nagranie nie odpowie na wszystkie pytania i nie wyjaśni szczegółowo każdego elementu gry. Jednakże w tym 15-minutowym nagraniu opowiada o wszystkich komponentach, odblokowanych Celach i dostępnych Nagrodach. Wierzymy, że pomoże to Wam (i osobom, które jeszcze nie wsparły projektu) lepiej zrozumieć, co otrzymacie.


Jeśli cokolwiek jest dla Was niezrozumiałe, prosimy, byście dali nam znać i odniesiemy się do tego w kolejnym nagraniu!


Możecie podzielić się tym filmem z przyjaciółmi – im więcej osób zobaczy, jaką wartość niesie ze sobą Wsparcie, tym więcej uda nam się wspólnie osiągnąć!


Przy okazji chcielibyśmy wspomnieć, że pojawiło się nowe wideo na anglojęzycznym kanale Quackalope. Jesse nagrał rozgrywkę i wideo, w którym dzieli się pozytywnymi wrażeniami z gry – obejrzyjcie jego nagranie!



Odpowiedzi na pytania zadawane najczęściej przez społeczność!


Jak pewnie wiecie, Go on Board nie jest dużą firmą, ale cały czas się rozwijamy. Wiedźmin: Stary Świat jest teraz tematem, na którym skupiamy się w pełni. Rozbudowaliśmy już nasz zespół, by działać jeszcze lepiej – i nie zamierzamy na tym poprzestać, by móc poświęcić projektowi tyle uwagi, ile wymaga!


Na teraz jednak, to po prostu niemożliwe, by odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania i przedyskutować wszystkie proponowane przez Was Cele i Nagrody. Ponownie chcielibyśmy zachęcić Was do przeczytania poprzednich Aktualności. Dla siebie lub dla innych – by pokazać im, gdzie mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania.


Po drugie, jesteśmy wdzięczni nie tylko za Wasze spostrzeżenia, ale za zaangażowane, pełne pasji i kultury rozmowy w komentarzach!


Po trzecie, spróbujemy dziś odpowiedzieć na Wasze uwagi, ale niektóre z pewnością będziemy musieli zostawić na później (ponieważ obecnie pracujemy nad czymś, co będziemy chcieli Wam pokazać).



Wartość wersji Deluxe


Część z Was zastanawia się nad wartością komponentów w wersji Deluxe.


Po pierwsze, chcemy powiedzieć, że wersja Deluxe zapewnia niesamowity klimat i wrażenia wizualne. Stworzyliśmy wersję Standardową dla ludzi, którzy nie są w stanie pozwolić sobie na Deluxe, ponieważ wiemy, że ta gra dotrze do szerokiego grona odbiorców.


Jeśli chodzi o wartość, wersja Deluxe zawiera wszystko to, co Standardowa + następujące elementy:

- 6 znaczników Wiedźminów;

- 1 Znacznik Zamkniętej Karczmy;

- 24 unikalne figurki.


Aktualnie jesteśmy na dobrej drodze do odblokowania kolejnego Celu z Potworem, więc ta liczba wzrnośnie do 25 unikalnych figurek.


WSZYSTKIE FIGURKI POTWORÓW MOŻECIE ZOBACZYĆ TUTAJ


Oczywiście, niektórzy z Was mogą uważać, że różnica w cenie nie jest warta posiadania tych wszystkich dodatkowych komponentów, ale koszt zaprojektowania i produkcji tego jest wysoki i wierzymy, że gdy otrzymacie swoje wersje, przekonacie się, że było warto ; )


Gdy wysłaliśmy gry do recenzentów, grali w wersję Standardową – możecie więc usłyszeć opinie oparte głównie o samą rozgrywkę oraz projekt kart, planszy i figurek wiedźminów. Jednak, jak pewnie wiecie, na planszy są zawsze 3 potwory, ich figurki nie są więc po prostu wyjmowane od czasu do czasu – korzystacie z nich bez przerwy. King of Average, jako jeden z wielu ludzi, z którymi rozmawialiśmy, powiedział, że „są gry, w których figurki pojawiają się i znikają. (…) Tutaj dobrze prezentują się na stole, zasługując na podziw i oglądanie".



Magowie – stosunek ceny do zawartości


Jak pisaliśmy wcześniej w tej Aktualności, duża liczba Wspierających zdecydowala się na dodanie Magów, pomagając kampanii w osiągnięciu kolejnych Celów. Wiecie też, że dodaliśmy Cele dedykowane temu dodatkowi.


Jednocześnie pojawiło się także sporo głosów niezadowolonych ze stosunku ceny do zawartości w tym Dodatku, do czego chcielibyśmy się odnieść.


Wiemy, że każdy patrzy na cenę produktu z innej perspektywy. Niektórzy oceniają regrywalność i wpływ na jakość rozgrywki, inni patrzą na wygląd, fabułę i ilustracje, które otrzymają, a wielu koncentruje się na komponentach. Nie chcemy redukować gry do jej komponentów, ale ten temat był szeroko omawiany, chcielibyśmy więc wyróżnić komponenty w dodatku Magowie:

- 4 (niedługo 5) unikalne figurki;

- 4 (niedługo 5) kompletnych zestawów komponentów, zawierających dość drogą w produkcji dwupoziomową planszetkę, niestandardowe znaczniki i sporo kart;

- 80 (niedługo 90) kart Akcji o nowym wyglądzie, nowych funkcjach, dających nowe możliwości do zbudowania talii i tworzenia Serii;

- składana plansza;

- instrukcja, plastikowa wypraska i pudełko.


Pod względem liczby komponentów, ten dodatek przekracza połowę zawartości Standardowego pudełka. W ramach kampanii możecie kupić ten dodatek o cenie niższej niż SCD.


Pamiętajcie, że jest to dodatkowa Nagroda, możecie więc zdecydować, że jej nie chcecie i cieszyć się grą z wciąż dodawanymi Celami, zawartymi w 4 dodatkach.



Inne dodatki w Nagrodach?


Początkowo planowaliśmy 2 dodatki w Nagrodach, ale wysłuchaliśmy Waszych głosów i przeanalizowaliśmy nasze możliwości, by dodać więcej do tej kampanii. W Nagrodach pojawią się 3 dodatki (a więc jeszcze dwa zostaną pokazane).


Jak mówiliśmy, niektóre z Waszych sugestii pojawiły się jako Cele. Mamy nadzieję, że widzicie, jak te pomysły się rozbudowywały (przed i w trakcie kampanii).


Inne Wasze pomysły i sugestie są większej skali (na przykład Magowie z dużą liczbą komponentów postaci i nową talią kart Akcji) – one mogą być wprowadzone jako oddzielne Nagrody.


Jeszcze inne pomysły są po prostu zbyt ambitne, by pojawić się w tym projekcie. Zdecydowanie będziemy chcieli wrócić do nich, gdy skończymy pracę nad tym projektem.


Wspomniane płatne dodatki zostaną przedstawione w nadchodzących dniach!



Inne akcesoria w Nagrodach?

Dotychczas pokazaliśmy Wam zestaw Metalowych Monet, planujemy także wprowadzić playmatę i zestawy kości dla wszystkich graczy. Pracujemy nad nimi i dyskutujemy z fabryką o szczegółach produkcji.


W związku z Waszymi sugestiami, rozważamy także sundrop i koszulki na karty.



All-in?

Pojawi się możliwość wybrania Nagrody All-In, w której znajdzie się wersja Deluxe z 3 płatnymi dodatkami, a także Metalowe Monety, kości i playmata.


Gdy ta Nagroda się pojawi, poinformujemy Was szczegółowo, jak z niej skorzystać. Nie martwcie się, jeśli już dorzuciliście do swojego zamówienia rzeczy, które znajdą się w zestawie All-in. Szczegóły podamy niebawem.



Wiedźmiński kanon

Wielokrotnie wspominaliśmy, że jesteśmy fanami świata Wiedźmina. Za spójność tego świata odpowiada CD PROJEKT RED. Ze względu na to, że akcja naszej gry nie dzieje się w określonym roku, ale osadzona jest w przeszłości, ograniczają nas pewne znane zdarzenia, ale nie konkretne daty i szczegóły.


Gra reprezentuje istniejące realia, starając się bazować na nich mocno w warstwach mechaniki i komponentów. Przede wszystkim zależy nam na stworzeniu możliwie najlepszej gry planszowej osadzonej w świecie Wiedźmina, ale każda adaptacja musi pozwolić sobie na pewną swobodę, by nie poświęcić medium na rzecz 100% dokładności.


Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi, postaramy się odpowiedzieć na nie w kolejnej aktualności.


Liczba komentarzy: 301
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Morpheus17 tygodni temu

A co z wersją Sundrop?

Szakal17 tygodni temu

Mam pytanie kiedy zostaną ujawnione wszystkie cele?

ZENobiusz17 tygodni temu

Poruszę nieco inną kwestię, mianowicie ogólne założenia SG. Z czasem dochodzą kolejne i kolejne. Jak np. obecnie widzę, że na odblokowanie czekają dwa zestawy kart akcji do dodatku "Monster Trail": atak z ukrycia i odwet. I ogólnie pięknie, każdy dodatkowy element cieszy, zwłaszcza, że zapłaciło się raz (a jeszcze czekam na All-In). Ale... (to nie zarzut do kogokolwiek a pytanie) skoro SG pojawiają się jak z rękawa, to czy nie jest tak, że Twórcy mają je względnie przygotowane? Karty wszakże wymagają nie tylko designu, ale również, a może przede wszystkim dopasowania do mechanik, balansu itd. A, jeśli/skoro tak jest, to istnieje bliżej nieokreślona pula kart (różnych, nie tylko akcji), które mogą się pojawić, gdy tylko wcześniejsze SG zostaną odblokowane. I do meritum... Po zakończeniu kampanii, dostaniemy to, co zdążyliśmy odblokować. W retail ludzie kupią to samo. Nie szkoda zatem niewykorzystanych kart? Bo tak jak rozumiem, że mogą pojawić się inne postkampanijne dodatki, tak jakoś nie wyobrażam sobie, że np. takie niewykorzystane karty będą sprzedawane jako dodatek do dodatku (pudełkowy "Monster Trail" - 179zł + "paczka kart do Monster Trail"- x zł). Konkludując... Kupiłbym już to All-In czy All-In Plus, z opcją "wszystkiego (do istniejących, ujawnionych dodatków i podstawki) co nie zostało pokazane, a było planowane".

Szakal17 tygodni temu

To co nie zostanie odblokowane nie pojawi się w sprzedaży. No chyba, że będzie nowa kampania z dodatkami do wieśka i tam ewentualnie mogą pojawić się te cele.

Szakal17 tygodni temu

Ja liczę na to, że po zakończeniu kampani jeśli zostaną jakieś cele do odblokowania to będzie można je odblokować poprzez pledge managera

ZENobiusz17 tygodni temu

O, widzisz. Też bym był za takim rozwiązaniem.

Mareckii17 tygodni temu

Budżet pozwala mi najwyżej na jeden dodatek. Dopóki nie poznam wszystkich trzech dostępnych do kupienia nie mogę zrobić ruchu w kierunku zakupu. No to czekam dalej.

Thorinson17 tygodni temu

Czy jeśli ktoś jest bystry inaczej i przed założeniem konta zamówił oddzielnie wersję delux i dodatek magów, będzie możliwość podpięcia obu tych wsparć pod opcję all-in?

Nimrod Zajdar17 tygodni temu

Na taką informację czekałem! W sumie 3 płatne dodatki i możliwość załączenia All-In. Jeszcze tylko szacunkowa kwota tej rozrastającej się do gargantuicznych rozmiarów gry i będę w pełni kontent. Pozdrawiam!

Szakal17 tygodni temu

Jak na ten moment delux, monety i magowie to 743zł. Dwa płatne dodatki, playmata i kości to kwota może sięgnąć 1200zł

Nimrod Zajdar17 tygodni temu

@Szakal Pewnie masz rację. Dzięki.

DraXan17 tygodni temu

Czy rozważacie dodanie kości K6 jako np. celu w której 3 pola to „szarża” a trzy pozostałe to „ugryzienie”, zabieg jedynie kosmetyczny ale za to przyjemny.

Kruk17 tygodni temu

+1 super sprawa ale nawet jak tego nie wprowadzą to możesz sam taką zasadę wprowadzić rzutem kością wiedźmińską od 1 do 3 gryzie od 3 do 6 szarża chociaż nie powiem taka kość była by super i nie był by to taki drogi dodatek aby go dać w SG :) a i tura gracza by się specjalnie nie wydłużyła a na pewno w grze solo było by to bardziej klimatyczne ... +1

Nimrod Zajdar17 tygodni temu

Ja bym w ogóle dał większą kontrolę graczom nad potworami. Obniżył bym siłę kart, ale pozwoliłbym wybierać graczowi atak z talii potwora (mechanika jak w prowadzeniu wiedźminów). Poza tym mocne kary dla wiedźminów za przegraną z potworem. Co najmniej utrata kolejki i wzmocnienie potwora o 1 dodatkową kartę za pokonanie wiedźmina.

Kruk17 tygodni temu

No co ty jak gracz miałby wybierać atak .. to zawsze by cię atakował za 5 i za 3 bez sensu pomysł

Nimrod Zajdar17 tygodni temu

@Kruk, przyjacielu, nie czytasz dokładnie. Pisałem, że obniżyłbym siłę kart potworów, bo te są za mocne, więc nie było by 5 ataku. Tak, trzeba byłoby zmienić mechanikę walki potworami, ale dając możliwość innym graczom "kontorlowania" potworów przez strzelanie na chybił trafił jego ataku to półśrodek.

Szakal17 tygodni temu

A nie lepiej dać możliwość innym graczom wyboru szarży albo ugryzienia? Tak jak na filmiku jest, według mnie to lepsza zabawa.

DraXan17 tygodni temu

@Szakal ale tu chodzi o dodatkowy cel, klimatycznej kostki z obrazkami z kart ugryzienie/szarża. Mając taką kostkę sam możesz zadecydować czy któryś gracz wskazuje czy rzut kostką. Oczywiście ze można to zrobić już teraz za pomocą zwykłej K6 nieparzyste=ugryzienie, parzyste szarżą (jak kto woli), ale to sposób na dodatkowy cel, który nic nie komplikuje w „mechanice”.

Mateusz Bartoszewski17 tygodni temu

Magów to po Novigradzku na stos :P Serio na co nam to było? Tyle jęczenia o te kobiece postacie w komentarzach, tyle głowienia się jak tych magów i te kobity wpleść i raptem okazuje się, że 10% wspierających jest tym zainteresowane... Oczywiście dali palec, a ci już by rękę do ramienia chcieli i teraz nowe lamenty:" A czemu takie drogie? Czemu nas oszukaliście!" "To powinno być za darmo w w pudełku"( sic!). Już pomijam fakt, że wiedźmin to ma być wiedźmin a nie jakaś popierdółka. To właśnie mnie wnerwiało w Wieśku Trzewiczka, że były tam inne postaci z dupy, które niespecjalnie po co miałyby walczyć z potworami i wykonywać zadania oraz to , że poza Geraltem i może Yarpenem to reszta niespecjalnie nadawała się do walki z potworami ( hitem była moja partia jako Jaskier, gdzie od byle szeregowych potworków obskakiwałem srogi łomot do tego stopnia, że gdy reszta grała ja jedyne co mogłem robić to leczyć otrzymywane rany i modlić się o cud na kościach). Błagam GoB nie uginajcie się już pod tymi bzdurnymi prośbami na KS i zagram... Zróbcie fajną grę, którą chcieliście zrobić od początku zanim zaczęliście dogadzać malkontentom i marnować swoje siły po próżnicy.

UncleDzioobas17 tygodni temu

+100. Robic gre jaką miała byc a nie jaką chcą obrońcy cholera wie czego

Kruk17 tygodni temu

Akurat Magów chcieli zrobić od początku ... Wiadomo że każdy duży dodatek kupi od 10 do 20 procent wspierających. Ja kupię dodatek ale tylko taki który wprowadza coś ciekawego a kolejne grywalne postacie ... Po co ? Ale jak jest zapotrzebowanie to dlaczego nie ... . Kto co lubi . Ale ja sam nie wiem jaki dodatek bym bym chciał dostać xD

Xian17 tygodni temu

Może już ktoś poruszył tę kwestię, ale muszę przyznać, że nie podoba mi się, iż w dodatku Magowie pojawią się w wersji standardowej plastikowe żetony postaci, a wersji standardowej gry już tych znaczników nie zobaczymy, co przy wsparciu wersji standardowej i dodatku doprowadzi do sytuacji, gdzie część znaczników to żetony, a część to plastikowe tokeny. Może dałoby radę dodać plastikowe znaczniki jako rozszerzenie do wersji standardowej, bez wspierania deluxe?

Biszkopcik xD17 tygodni temu

Dodatek magowie jest płatny i nie musi być ograniczny przez mniejszy pakiet podstawki...

Xian17 tygodni temu

Oczywiście, ale mi chodzi o jednakowej jakości tokeny zarówno w wersji standardowej jak i dodatku tzn. chce mięc w obu możliwość posiadania plastikowych bez kupowania delux/figurek, na których mi nie zależy. Proszę o możliwość zakupu samych tokenów z wersji delux.

Szakal17 tygodni temu

Nie będzie takiej opcji, plastikowe znaczniki są tylko w wersji delux. Co mi odpowiada bo między innymi wsparłem dla tego wersję delux

Kruk17 tygodni temu

Plastikowe tokeny jako płatny addona dla tych co nie mają delux spoko.

Szakal17 tygodni temu

Mam cichą nadzieję, że uda nam się dobić przynajmniej do 200 dodatkowych kart w naszych sg

florinx17 tygodni temu

Wydaje mi się że damy radę, wiele osób czeka na pokazanie wszystkich płatnych dodatków, żeby zdecydować co brać - czy wszystkie czy tylko niektóre.

Kobraseeker17 tygodni temu

Czy dodatek Magowie będzie później dostępny w sprzedarzy??

polako17 tygodni temu

Z tego co zrozumiałem, to tak

Szakal17 tygodni temu

tak a jego cena to będzie około 200zł

polako17 tygodni temu

Kto chce mieć magów - kupi, kto nie chce - nie kupi. Proste. Dodanie równoległych SG dla tego dodatku wydaje mi się ciekawą opcją, która sprawia, że zaczynam się zastanawiać nad dorzuceniem magów do zamówienia, a chyba o to chodzi twórcom i jest to dla mnie w pełni zrozumiałe. Prosiłbym uprzejmie tylko o zapewnienie, że karty przygody nie zostaną zmienione na bardziej bezosobowe, aby pasowały do wszystkich. To byłby poważny cios dla klimatu gry, a bądź co bądź, to jest jedna z ważniejszych rzeczy jak dla mnie.

RaptorRiv17 tygodni temu

+1

Szakal17 tygodni temu

1+

Biszkopcik xD17 tygodni temu

Ja bym dodał przynajmniej 20-40 kart przygody dla magów jako SG.

maciekj7817 tygodni temu

+1

Wiskor17 tygodni temu

Hej Łukasz, nie wiem, czy temat był poruszany, więc jak coś, to przepraszam. Chodzi o to, że na grafice planszetki Fillippy ma ona zasłonięte oczy. Ich uszkodzenie miało miejsce po wydarzeniach z Wiedźmina 2, dlatego moim zdaniem powinna je w Starym Świecie jeszcze mieć ;)

Szakal17 tygodni temu

Tak było to już poruszane i na figurce to już ostało zmienione. W dodatku pod grafiką masz napisane "Prototypowa planszetka gracza (ilustracja zostanie zmieniona w finalnej wersji)"

Cahir17 tygodni temu

Nie mogłem znaleźć nigdzie informacji na ten temat - czy te dodatkowe nagrody jak np. dodatek magów, monetki będą też normalnie dostępne w sklepach i czy ich cena będzie się wtedy różnić od ceny nagrody?

Szakal17 tygodni temu

Tak będzie się różnić magowie chyba 200zł mają kosztować poza kampanią. Co do monet to nie wiem czy będą w normalnej sprzedaży obstawiał bym, że niezbyt.

szymon17 tygodni temu

dlaczego w celach jest zawartość dla dodatkowo płatnego dodatku? w opisie projektu napisane jest że wspierając otrzymam wszystkie odblokowane cele

Szakal17 tygodni temu

Żeby bardziej się opłacało go kupić? Ja kupiłem i mi się to podoba, że jest możliwość powiększenia jego zawartości

AdamPesso17 tygodni temu

Szakal a nie sądzisz że to juz powinno być w dodatku zawarte? Pierwszy raz widzę że kupując dodatek w sklepie muszę dokupywać dodatkowe komponenty aby gra w dodatku była grywalna z podstawką a na ten czas nie jest bo karty wydarzeń przygód się do tej podstawki nijak komponują

szymon17 tygodni temu

wspierając pierwszego dnia wersję deluxe miałem informacje, że dostanę wszystkie odblokowane cele dodatkowe. Teraz okazuje się, że musiałbym dopłacić 165 zł, jakby dodatek był wprowadzany po kampanii to od razu by miał 5 magów.

Szakal17 tygodni temu

AdamPesso w sumie nic nie dokupujesz, cele się pokrywają z normalnymi cenami.

polako17 tygodni temu

Miałbyś 5 magów, ale w wyższej cenie, a tutaj te sg są równoległe z tymi "normlanymi". Przynajmniej dla mnie to ciekawy pomysł i powoduje, że rozważam dorzucenie magów. Mam tylko nadzieję, że nie zostaną zmienione karty przygody na bardziej bezosobowe.

Szakal17 tygodni temu

O tak pojawiły się plastikowe znaczniki czarodziei w sg :D

Basai17 tygodni temu

Czekam na All-in. Zobaczę czy mnie będzie stać na to :)

Nimrod Zajdar17 tygodni temu

+1

Habaneros17 tygodni temu

Witam, szczerze to mega skok na kasę.... Ludzie fundują grę za nie mały hajs a wy jeszcze wyłudzacie kasę za dodatki zamiast rozbudować wersję standard która wszyscy dostaną i potem zarabiać nie teraz. Rozumiem dodatki kosmetyczne typu monety plansza czy box itd alemoim zdaniem to jest oszukiwanie ludzi bo na początku nic nie było pisane na ten temat. Jak narazie czuje się wręcz oszukany bo zapłaciłem sporo kasy a dostanę połowę gry która funduje, zamiast dostać więcej niż dostanie osoba która kupi gotowca. Jak mi ktoś powie ze mam już dodatki to padnę śmiechem. Widać że te dodatki są wyjęte z podstawowego zakresu gry aby tylko porobić "cele". chyba trzeba będzie wycofać zamówienie jak będzie taka praktyka, bo czuje się walony na hajs. Magowie to pal licho - to jest gra o wiedźminach ale jak wejdzie dodatek który będzie żywcem wyjęty z mechaniki podstawki aby tylko okroic i doić. To zabieram bagaż i wyskakuje z pociągu. Na początku zasady były jasne i klarowne teraz zmiana zasad w trakcie gry jest karygodna. Cena i tak jest wysoka 530 za planszowke a potem "dej orena bo mam chórom curke"

AdamPesso17 tygodni temu

Też mi tu nie gra rozbudowywanie dodatku magowie. Jeśli kupuję go za nie mała kasę a potem dodają w sg dodatkowe rzeczy które myślę że się pojawią w dodatku już jako produkt gotowy za rok w sklepach to znaczy że My kupilismy niepełny za 165 zł a dodatki gratis gdy w sklepie można kupić za nie dużo większą kasę wszystko wraz z dodatkiem. Nie wiem więc jak się do tego odnieść bo to tak jakby kupić matę ale nie pełną z pustymi polami a potem w ramach sg ją rozbudowywać:)

Kruk17 tygodni temu

Jak byś pierwszy raz coś wspierał ... Porównaj zawartość magów z grą i cenę i przestań marudzić nikt nie każe ci wspierać projektu. Bierz teczkę i wysiadaj z pociągu a zobaczymy na finiszu jakie bd ceny sklepowe :) patrząc na inne akcje wspieraczkowe .. zakupiłem TaintedG.... Za nie małą kasę i czekam teraz na dwa dodatki co dostałem za free koszt dodatków w sklepie ? Po 440zł ... Zaoszczędzone prawie 900zł inna sprawa że człowiek czeka już rok ale wracając do tematu na pewno wspierając teraz nic nie stracisz bo to co jest wg. Ciebie wycięte z gry bd jako płatny dodatek w sklepie :) co do dodatku z potworami to też mi się wydaje że go wycięli z gry ... . Bo bez tego dodatku to spory ale gra jest pusta :):) pozdrawiam

Pablo17 tygodni temu

Jest dodatek Magowie ,więc ja bym dołożył cos dla osób chcący pograć solo i dla osób grających kooperacyjnie .Mam na myśli jakieś fajne płatne dodatki z mocnymi bosami itp (np.smok ) Ale mam nad,ieje ze Łukasz nas nie zawiedzie ,Ja narazie magów odpuszczam i czekam na coś co bardziej mi podejdzie.Dobra robota i oby tak dalej

Gibon17RSN17 tygodni temu

Mam tylko jedno pytanie. Ile za to wszystko trzeba będzie zapłacić? 1000zł? Zaczynam wychodzić ze swojej strefy komfortu i czas chyba odwołać swoje zamówienie.

Zimkowski17 tygodni temu

Cóż za takie gry trzeba dużo płacić jeśli chcesz mieć "Wszystko".

Sebastian Czapiewski17 tygodni temu

Jeśli chcesz tylko podstawkę bez żadnych dodatków która jest grywalna ,płacisz 289zl. Chcesz,więcej, to się z tym licz. Przykładowo startuje kampania Rundebound 3ed. Cena 229(jak na Rebel). W pewnym momencie pojawiają się płatne addony, 4 zestawy scenariuszy (każdy po 74) i dodatek "nierozerwalne więzi" z trybem solo i dwoma scenariuszami za 169. Ktoś chce mieć wszystko płaci 700 wtedy. Albo sobie zobacz grę Talizman(239zl), czy Posiadłość szaleństwa(409zl) i dodatków tych gier jakie oferują.. Nie porównuję gier pod względem zawartości i grywalności, tylko przykład jak drastycznie wzrasta cena kiedy ktoś chce mieć tzw. Wszystko. Pamiętaj że jest to crowdfounding, i nikt Cię nie zmusza do zakupu. Możesz poczekać rok. Kto wie czy w sklepach będą ceny wyższe, czy niższe, czy może ktoś prywatny będzie sprzedawać exclusive niedostępne w sklepach. Ja osobiście liczę na odpowiednią cenę allin aby na koniec kampanii był mocny zastrzyk gotówki i jeszcze więcej odblokowanych celów. Pozdrawiam

Putin17 tygodni temu

Przeciez za 289 masz podstawke, dodatek Dziki Gon o wartosci 200zl, na Tropie Potworow o wartosci 180zl i karty przygod o wartosci 110. Mysle, ze ok cena

Sebastian Czapiewski17 tygodni temu

To co już dają do podstawki to już nie liczę, wliczałem jako część podstawki crowdfoundingowej (co będzie w sklepach, nikt nie przewidzi). Tłumaczyłem tylko że takie są już addony, kupując wszystkie trzeba się liczyć z znaczną podwyżką swojego wsparcia.

Nimrod Zajdar17 tygodni temu

@Zimkowski No właśnie ja nie wiem czy trzeba tak dużo płacić... Niestety ceny gier ogólnie skoczyły. Fakt, żeby np. dostać całą grę Mythic Battles wersję grecką i nordycką trzeba było ostatnio na KS zapłacić ponda 3000 zł + dostawa... Chyba Game Troll TV mówił o Terraformacji Marsa + dodatki (także fanowskie), jeśli dobrze pamiętam za > 2000 zł... OK, nie wiem jak się rozkłada podział tych kosztów, ale nawet biorąc pod uwagę galopującą inflację to ceny są z ... kosmosu...

tugi17 tygodni temu

Tylko wspomnę, ale myślę że Wookie i zespół GoOnBoard są tego świadomi: Gdy w grze będzie nierówna ilość wiedźminów i magów - gra NIE BĘDZIE ZBALANSOWANA. Już tłumaczę o co chodzi. Jak w każdej grze w której występuje wyścig o zasoby (w tym przypadku karty akcji do skompletowania talii), ułatwienie ma ten z mniejszą konkurencją. Przykład: w grze 3 wiedźminów + 1 mag - wiedźmini ścigają się/podbierają sobie karty akcji ze wspólnej puli, a mag ma wolny wybór, bo jako jedyny dobiera karty ze swojej puli. Z czasem (jeżeli obie pule są tego samego rozmiaru), najlepsze karty z puli wiedźminów będą podzielone na 3 wiedźminów, a pula maga będzie cała dostępna dla niego. Przez co mag (jeżeli tego nie popsuje :) ) zyskuje z każdą turą i w endgamie będzie znacznie silniejszy. Bez dodatkowych zasad tworzenia bazowj puli kart akcji, mag będzie miał duże ułatwienie. A dodatek będzie grywalny tylko w sytuacjach (wiedzmin vs mag) 1vs1 i 2vs2 (oraz oczywiście 4vs0 i 0vs4) Czekam na instrukcję setupu gry podstawowej + magów (chociażby wstępną) by zobaczyć jak ten problem został zaadresowany (tworzenie mniejszej puli startowej?).

PitorOfRivia17 tygodni temu

+1

Nimrod Zajdar17 tygodni temu

Poza tym że wiedźmini i magowie są policzlni, więc "liczba", a nie ilość, to pełna zgoda! +1 Choć z drugiej strony, czy to będzie jedyna niezbalansowana gra? Terraformacja Marsa, żeby daleko nie szukać, ma taki efekt "śnieżnej kuli", że hej!

Kruk17 tygodni temu

A co jak trafisz karty słabe w swojej puli i bd musiał zapchać swoją talię słabymi atakami... . Nie czaje kto kupuje dodatek Magowie skoro oni nic nie wnoszą do gry i są zbędni :) czekam na jakiś epicki dodatek może coś z inną planszą i spotkaniami na trasie zadedykowane "podróż" .

Michał Wiśniewski17 tygodni temu

Nie będzie pewnje skolopendromof bo to jest ze współpracą z RED i grafiki są z Gwinta więc pewnie musi być Yghern

Zimkowski17 tygodni temu

Ale co ma to do rzeczy? W czym to przeszkadza taka nazwa?

glan_ik17 tygodni temu

Mi przeszkadza Yghern - kłuje nie dość, że po oczach, to i po uszach. Jednak widząc wcześniejsze komentarze, to chyba niewiele jest osób z podobnymi odczuciami.

ZENobiusz17 tygodni temu

Dla mnie (oczywiście zwolennika Skolopendromorfa), jedyny sensowny powód jaki mogą mieć Twórcy (czego nam nie komunikują!) to, że owa nazwa bestii albo nie zmieści się w jednej linii na karcie, albo będzie zauważalnie mniejszą czcionką niż inne stworzenia.

thomas17 tygodni temu

+1 oby zmienili..

Szakal17 tygodni temu

Czy playmata będzie już miała wdrukowaną planszetkę z dodatku magowie?

AdamPesso17 tygodni temu

zapewne nie.

Sebastian Czapiewski17 tygodni temu

Playmaty zazwyczaj większe. Fajnie by było, podniosłoby zainteresowanie że tylko jedna plansza bez tzw. Wstawek. Z drugiej strony, nie każdy wspieracz bierze magów

Kruk17 tygodni temu

Niby tak ale poczekajmy na następne dodatki ... Może wprowadzą coś ciekawego i ewentualnie w miejsca "kart walki magów" bd można umieścić inne z dodatku ... .

Mareckii17 tygodni temu

A jakby na kartach przygód zrobić opisy bezosobowe.... czyli .....zamiast .... "Wiedźminie spotkałeś na swojej drodze ..... co wybierasz...." było by "Spotkałeś na swojej drodze .... co wybierasz..." ...chyba by wtedy pasowało do magów też ... nie znam treści kart przygód ale może by się tak dało zrobić a to chyba by sporo pomogło.

Hiob17 tygodni temu

Tylko np mnie nie stać już na magów, a mam deluxe więc dlaczego z już odblokowanych kart mam psuć sobie przygodę bo jest jakiś dodatek i dla niego trzeba zmieniać podstawę.. to powinno iść w drugą stronę ;)

Hiob17 tygodni temu

W sensie to dodatek powinien zmieniac/modyfikować/uatrakcyjniać podstawkę a nie podstawka na etapie produkcji bo ktoś wymyślił dodatek ;)

ave.crux17 tygodni temu

Bezosobowosc kart imho popsuje grę. Czym wtedy będzie sie ten wiedzmin wyróżniał jesli poza planszetka gracza nic innego nie bedzie nam mówiło ze jestesmy wiedzminem

Patryk Racki17 tygodni temu

Tak na prawdę jedyne dobre rozwiązanie jakie widzę to oddzielne karty przygód skrojone pod magów, w innym przypadku aspekt przygodowy, na który tak wielu wspierających zwraca uwagę po prostu polegnie. Wiem, że ta gra to głównie wyścig ale jednak szkoda byłoby zmarnować potencjał tego świata w zakresie fabularnym.

PitorOfRivia17 tygodni temu

Jestem za oddzielnymi kartami przygód dla Magów, gdyby takie dali wziąlbym dodatek bez zastanowienia

UncleDzioobas17 tygodni temu

@PitorOfRivia +1 dostosowanie kart z podstawki pod dodatek z magami moze spłaszczyć klimat dla osób, które dodatku nie kupią.

maciekj7817 tygodni temu

Jeśli karty z podstawki będą bezosobowe to zabije to wiedźmiński klimat gry z podstawki.. Nie każdy chce kupić dodatek..na chwilę obecną jest to jakieś 10-15 % wspierających. Ja osobiście liczę że karty przygód będą bardzo mocno "wiedźmińskie"..jeśli to zmienią to osobiście będę BARDZO zawiedziony.

maciekj7817 tygodni temu

Jedynym sensownym rozwiązaniem jest dodanie osobnych kart przygód do dodatku..wiem że to koszty no aleraz że przecież nie musi ich być tak dużo jak w podstawce a dwa to uważam że dodatek nie jest tani i można by było dorzucić kolejne karty..

maciekj7817 tygodni temu

Poza tym dodatkowe przygody pewnie zachęcą niektórych niezdecydowanych do zakupu magów..dla mnie brak tych kart to w chwili obecnej jedyny minus dodatku.

AdamPesso17 tygodni temu

maciekj78 nie jedyny minus. Wyobraź sobie że dadzą te karty w sg więc czy one też będą do kupienia za rok w sklepie w dodatku magowie bo bez nich dodatek by sie nie kleił do podstawki. Nie może tak być że podstawka ma się ustosunkować do dodatku.

maciekj7817 tygodni temu

Adam Pesso oczywiście się z Tobę zgadzam i właśnie dlatego uważam że muszą być osobne karty dla magów a nie że będziemy podstawkę (i ich przygody które przynajmniej w tych już pokazywanych na gameplayach były typowo wiedźmińskie ) dostosowywać do płatnego dodatku. To by było najzwyczajnij w świecie nieuczciwe głównie względem polskich wspierających którzy rozbudowują dodatek fabularny.

UncleDzioobas17 tygodni temu

No i dlatego liczę, że chłopaki podejdą do temetu rozsądnie i pójdą konsekwentnie w klimat, a ewentualne dodatki będą miały wszystko co trzeba, żeby nie psuć zabawy tym co dodatków nie kupią.

ZENobiusz17 tygodni temu

W mojej opinii dodatek "Magowie" cenowo jest do zaakceptowania. Porównajcie go sobie do retailowych cen innych dodatków (podanych w zakładce Opis projektu): Wild Hunt - 199zł Monster Trail - 179zł Adventure Pack - 109zł Także te 165zł wpasowuje się w realia. Natomiast... Drodzy Twórcy... 1) Grając magiem otrzymanie takiej karty przygody (https://www.youtube.com/watch?v=0Ol-AOjO2sk&t=1332s) musi aż zapierać dech ("Pomóż wiedźminie (...)"). Jeśli magowie mają współdzielić te same karty przygód, to robi się trochę dziwnie. 2) Byłoby miło, aby choćby w Deluxe, albo w All-In pojawiły się zunifikowane pod względem materiału wykonania żetony (czyt. wszystko plastik, żeby nie rotować między kartonikiem, plastikiem i metalowymi monetami). PS dwa pytania do współwspierających zorientowanych w przygodowych grach planszowych: a) co sądzicie o idei tej playmaty? patrzyłem, jak to wygląda w innych grach i w sumie nie wiem, jaką to rolę pełni, podkładki? Myślałem brać All-In, ale nie wiem, czy chcę tą matę. b) wiem, że do premiery W:SŚ jeszcze rok czasu, ale akurat niebawem będę wymieniał stół w pokoju. Zastanawiam się, jaki rozmiar blatu mi wystarczy. Plansza ma 56x84. Jakby dołożyć do niej po każdej stronie gracza ze swoją planszą 12x28 to robi się z tego 80x108. Czy np. 90x120 wystarczy, czy to za mały zapas (m.in. dodatkowa plansza z dodatku "Magowie)"?

ZENobiusz17 tygodni temu

Ach i jeszcze jeden punkt, do Twórców - na litość Melitele - Skolopendromorf zamiast Yarpen... tfu Yghern ;-)

Albert17 tygodni temu

taka płaszczyzna na gry jest OK

AdamPesso17 tygodni temu

A jak kupię dodatek już z półki sklepowej to czy będzie np bez dodatków odblokowanych w sg? A jeśli tak to cz będzie możliwość kupienia tej 5 wiedźmy później. Chciałbym wiedzieć czy to będzie sprzedawane w całości razem z odblokowanymi celami tutaj. Jest to bardzo istotna rzecz dla tych którzy jednak się zdecydują poczekać bo ja chciałbym wiedzieć o mechanice itp tego dodatku. Przydała by się instrukcja do każdego dodatku abyśmy mieli niejaki podgląd do tej kwestii.

Adam Foltyn17 tygodni temu

Pewnie już ktoś pytał. Ale w ogromie komentarzy. Jak zaglądam tu co jakiś czas nie natrafiłem. Te wszystkie dodatki. Darmowe jak i płatne będą w osobnych pudełkach czy np jakas czesc w głównych pudelku a inne w osobnych?

Szakal17 tygodni temu

W głównym pudełku raczej będą wszystkie darmowe dodatki, bo robić dodatkowe pudełka do dodatków to są kolejne niepotrzebne koszta. Magowie i monety będę osobno.

elkatarro17 tygodni temu

Jak rozwiążecie kwestię tekstów na kartach wydarzeń w świetle obecności w grze magów? Mam grać magiem, a czytać na karcie o wiedźminie...?

Ulfhedhnar17 tygodni temu

+1 Czy karty w podstawce zostaną przerobione na bezosobowe? Czy może będą osobne dla magów i osobne dla wiedźminów? Czy ani jedni i drugie, a trzeci możliwość w instrukcji w dodatku do magów będzie napisane - "grając magiem po wylosowaniu karty, zamiast wiedźmin czytaj mag" ;)?

Mareckii17 tygodni temu

A jakby na kartach przygód zrobić opisy bezosobowe.... czyli .....zamiast .... "Wiedźminie spotkałeś na swojej drodze ..... co wybierasz...." było by "Spotkałeś na swojej drodze .... co wybierasz..." ...chyba by wtedy pasowało do magów też ... nie znam treści kart przygód ale może by się tak dało zrobić a to chyba by sporo pomogło.

Albert17 tygodni temu

temat wałkowany od czasu pojawienia się magów. Odpowiedzi szczegółowej póki co brak. Ważne aby karty oddawały też klimat. Wiedźmin jest dość publiczną postacią znaną ze względu na podróże. Więc bezosobowa forma nie będzie dobra.

GUCHU17 tygodni temu

Dołącze się do tych "obaw". Troszkę zgrzyta mi np nietrafione połączenie : dziecko niespodzianka (pokazana w game playu)i mag

Igneel9417 tygodni temu

Czy odblokowane dodatki będą w wersji deluxe lub trzeba będzie dokupywać wszystkie dodatki osobno ?

Bartek030717 tygodni temu

Mógłbyś napisać coś więcej? Nie wiadomo o co Ci chodzi.

sulanik17 tygodni temu

W każdej wersji masz „Dziki Gon”, „Na tropie potworów”, „Zestaw przygód” i „Zaginiony wierzchowiec”. Jeśli chcesz Magów to musisz ich osobno dokupić - tak samo jak zapowiedziane 2 kolejne dodatki

Łukasz Kasica17 tygodni temu

CzY dodatek komponenty od dodatku Magowie zmieści się w insercie od wersji Deluxe?

kampai17 tygodni temu

raczej będzie w osobnym pudełku

Adam17 tygodni temu

No to ja czekam na samego Geralta oraz Ciri do trybu Solo, tak, aby można było pograć jak na PC.

Morpheus17 tygodni temu

Chyba jest solo a raczej musi bo jest napisane od 1 do 5 graczy

Morpheus17 tygodni temu

PS Co do Geralta i Citi. Jakby mieli się pojawić, to najszybciej w jakimś płatnym dodatku. Bo akcja gry dzieje się jeszcze przed sagą. Więc Geralta tym bardziej Ciri nie ma jeszcze na świecie

pyz17 tygodni temu

A może zamiast grać w planszowke jak na PC, to dać planszowce być swoim, odrębnym bytem, a na PC grać jak na PC? Po co na sile wrzucać cos, co nie pasuje do świata tu kreowanego? Brak wyobraźni, smutne to. JEST WIEDŹMIN TO MUSI BYĆ GERALT I CIRI!!1!1

B_George_B17 tygodni temu

Weź wiedźmina ze szkoły Wilka i nazwij Geralt. Nie dziękuj :)

Zimkowski17 tygodni temu

To nie miało by sensu...

UncleDzioobas17 tygodni temu

Ja również chciałbym, żeby zostali dodani w tej kampanii. Mam nadzieję, że nie zrobią zabiegu jak w przypadku Valhalli gdzie Ragnara, Laghertę i innych powiązali z wydaniem zupełnie innej gry.

PitorOfRivia17 tygodni temu

Kampania idzie w ciekawym kierunku i mamy już dużo ciekawych potworów z którymi będziemy walczyć mimo iż niektórych ikonicznych bestii cały czas brakuje (Bazyliszek, Golem, Kikimora, Troll). Zastanawia mnie jedna rzecz, skoro mamy taki dodatek jak Dziki Gon z potężniejszymi przeciwnikami robiącymi za bossów to czy możemy się w przyszłości spodziewać jakiś dodatków dających innych przeciwników mogących robić za bossów np. Smoka lub Wampira wyższego? Osobiście uważam że np. tematyczny dodatek z Wampirami których jest póki co mało i np. Wampirem Wyższym jako bossem lub specjalnym przeciwnikiem mógłby być ciekawy.

WJCust17 tygodni temu

Wiadomo coś kiedy można się spodziewać instrukcji do podstawki oraz wszystkich dodatków?

Morpheus17 tygodni temu

Nie mam pojęcia ale przytulił bym nawet wersję alfa żeby się móc zapoznać się już z mechaniką gry

Morpheus17 tygodni temu

A figurki będą malowane?

Karol Wróblewski17 tygodni temu

Nie. Malowanie to ogromny koszt a sporo ludzi maluję samemu. Jeśli byłby jakiś sundrop to tylko ekstra platny

Korgor17 tygodni temu

Rozważany jest" sundrop" jest to powiedzmy w skrócie minimalistyczne, szybkie malowanie bez szczegółów. Polecam wygooglować nazwę.

thomas17 tygodni temu

oby ten sundrop się pojawił na 100% :) o niebo lepiej figurki z nim wyglądają..

Morpheus17 tygodni temu

Czy zamierzacie wprowadzić do gry kości o większej liczbie boków typu K8? I czy jest szansa że figurki będą malowane (nawet za dopłatą)

sulanik17 tygodni temu

Nie, kości te same - ludzie półprostą prosili o możliwość dokupienia tych kości co tu są aby każdy gracz miał swoje

Leszek17 tygodni temu

Obecnie dodatek Magowie niewiele wnosi do gry, jeśli... wszyscy gracze zechcą grać wiedźminami, a cena 165zł, to koszt niejednej pełnowartościowej gry. Myślę, że dodatek ten zyskałby na atrakcyjności, gdyby wpływał dodatkowo na wygląd mapy i przebieg gry. Proponuję zatem: 1) Wprowadzić 8 żetonów zamków hrabiów (figurek w wersji Deluxe? :) ), które kładłoby się na losowo wybranych połączeniach między obecnymi miastami, np. między Stygga a Dhu Woed. Losowałoby się 8 żetonów spośród 31 dróg (tyle ich naliczyłem) określających konkretne połączenia. Losowanie dawałoby dodatkowy aspekt innej mapy przy każdej rozgrywce. Do zamku można by iść używając dowolną kartę. Zamki miałyby np. 80 kart przygód typu: Jeśli jesteś magiem: Możesz wejść do sklepu alchemika. Jeśli jesteś wiedźminem: Ostatnimi czasy wiedźmini nie są tu mile widziani - musisz wrócić skąd przyszedłeś i odrzucić jedną kartę, jeśli masz jeszcze jakąś na ręku. - Do gry można by dodać kilka kart zleceń Hrabiów na zabicie najbliższego danemu zamkowi potwora - nagrodą, po okazaniu trofeum byłoby tyle złota, ile siły miał dany potwór. 2) Magowie nie mogliby korzystać z kart przygód w miastach, bo raczej nie są zainteresowani pomaganiem jakimś wieśniakom. Oni odwiedzaliby zamki oraz, jeśli chociaż jeden gracz wybrałby grę magiem, to rozkładano by na takiej samej zasadzie, co żetony zamków, 5 żetonów Wieży Magów i 5 żetonów Bibliotek, do których tylko magowie mogliby wchodzić. Znowu po 60 kart przygód by się przydało. W Wieży Maga mogliby dostawać zlecenie na pokonanie Wiedźmina - każdy wiedźmin posiadałby 5 żetonów swojej szkoły. Mag dostający zlecenie losowałby jeden spośród wszystkich żetonów wiedźminów biorących udział w rozgrywce i ujawniał go dopiero po ataku na wiedźmina, co by było pewną niewiadomą dla graczy wiedźmińskich. Nie byłoby innej możliwości stoczenia walki między nimi (magowie chyba raczej nie pojedynkowali się z wiedźminami). Podobnie mag mógłby dostać zlecenie na zabicie najbliższego danej Wieży Magów potwora i tylko wówczas mógłby zechcieć poświęcić swój czas na ubicie jakiejś bestii - co by było pewnym utrudnieniem, ale mag posiadałby inne zalety w stosunku do wiedźminów. W Bibliotekach mógłby zdobywać odpowiedniki wiedźmińskich tropów dotyczących potworów. 3) Magowie mogliby w miastach, grając w kościanego pokera, przerzucać po swoich rzutach dodatkowo jedną kość - takie magiczne sztuczki. 4) Dobrze żeby warto było wziąć chociaż jednego maga przy grze kooperacyjnej - może mogliby mieć zdolność teleportacji siebie lub wiedźmina z dowolnego miejsca planszy do miejsca, gdzie jest mag lub w drugą stronę - jeśli mag znajduje się z wiedźminem w jakiejś lokacji, to mógłby go teleportować w dowolne miejsce. Im dalsze odległości i ilość osób do teleportowania, tym większy koszt w energii/kartach. Magowie mieliby ułatwione teleportowanie się między Wieżami Magów. Może któryś z powyższych pomysłów się spodoba, zachęcam też do dodawania nowych, żeby dodatek Magowie zyskał na swoim znaczeniu :)

Symbiot17 tygodni temu

+1

sulanik17 tygodni temu

Ale w tym dodatku chodziło właśnie o nowe grywalne postacie. Noe licz na nowe mechaniki. Nie wiemy za to co jest zaplanowane na 2 kolejne dodatki

Batoner17 tygodni temu

Toś mi panie zaimponował. +1

vernit17 tygodni temu

+1

danziger17 tygodni temu

+1

Albert17 tygodni temu

Ciekawa koncepcja +1

Joachim Soliński17 tygodni temu

+1

Sebastian Czapiewski17 tygodni temu

+1

Leszek Pach17 tygodni temu

+1

Witahaya17 tygodni temu

+1

Woda17 tygodni temu

1. Piękna robota i wielkie dzięki dla całej ekipy Twórców. 2.Bardzo doceniłbym, upgrade mapy, z lepiej wytyczonymi szlakami i narysowanymi bardziej w stylu mapy, nie zaś generycznych linii. Może mostki, przeprawy i pola? Tak aby mapa korespondowała z kartami akcji. Wieś na mapie, mogła by istnieć, mimo że nie jako lokacja:)

Spike17 tygodni temu

+1 popieram :)

Morpheus17 tygodni temu

Jestem za

WJCust17 tygodni temu

+1 i +100 do klimatu

PitorOfRivia17 tygodni temu

+1 Dobry pomysł

Ulfhedhnar17 tygodni temu

+1

JosikP17 tygodni temu

jak najbardziej...popieram pomysł

obcyastronom17 tygodni temu

+1

Giera17 tygodni temu

+1

Bartek030717 tygodni temu

Zdecydowanie!

Hiob17 tygodni temu

+1

Joachim Soliński17 tygodni temu

+1

Kris17 tygodni temu

+ 1000 dokładnie tak

Sebastian Czapiewski17 tygodni temu

+1

Leszek Pach17 tygodni temu

+1

thomas17 tygodni temu

+1

Ar017 tygodni temu

Wszystko super ale naprawdę liczę że all in nie będzie lepszą ofertą niż wsparcie w pierwsze 24h. Była "gwarancja" ceny i w moim odczuciu będzie bardzo słabo, jeśli czekanie na ostatni dzień będzie lepsze niż ufundowanie. Dodatek kupuję w ciemno, mam nadzieję że pomoże to zwiększyć zawartość całej gry :)

sulanik17 tygodni temu

Spokojnie - powiedzieli, że w razie czego będą też odpowiednie upgrade’y do all-in. Tak samo jak to miało miejsce z upgrade’m std->deluxe

Hardkor17 tygodni temu

Oby wpadł sundrop!

thomas17 tygodni temu

+1

Leszek17 tygodni temu

Wydaje mi się, że na planszach magów są błędy przy określaniu wyników rzutu kośćmi. Np. Filippa Eilhart ma wartości rzutu: 1-6, 3-6, 5-6 i 6, natomiast Alzur za wyrzucenie 6 - zadaje 0 obrażeń :)

Hidetoshi17 tygodni temu

Może po prostu możesz wybrać wynik, czyli np. jak wyrzucisz 3 możesz albo wybrać kota (1-6) albo wilka (3-6). Liczę, że wytłumaczą dokładnie przed końcem kampanii.

Marcin Kozłowski17 tygodni temu

Z Fillipą - IMHO tak jak wyjaśnione powyżej, brzmi jak wybór gracza (co ma sens, mistrzyni magii zmieniająca się w losowe zwierze brzmi dziwnie). Z Alzurem - podejrzewam celowy zabieg - chcesz mieć wysoki wynik, ale nie za wysoki.

Woda17 tygodni temu

+1 dla Hidetoshi

Paweł Cichocki17 tygodni temu

Będzie możliwość nagrody w postaci kostek do try, które ostatnio tworzyła ekipa z Poznania na kickstarterze? Byłoby super :)

sulanik17 tygodni temu

Będzie nagroda z zestawem kości. Ale nie spodziewałbym się innych niż te, których projekt ujrzeliśmy tutaj. Q-workshop ma swój sklep i miał swoją kampanię. Jak ktoś będzie chciał to będzie jeszcze late-pledge

Kargul8517 tygodni temu

Jak się ma dodatek Magowie do kart eksploracji? Będzie inny zestaw kart eksploracji czy tamte będą zmodyfikowane? Przydało by się by ktoś zaczął odpowiadać na pytania z komentarzy :D

Şahin17 tygodni temu

Tak. Poproszę sundrop.

Hiob17 tygodni temu

Jakie mogą być koszty sundropu dla wersji deluxe ? Pytam bo nie mam kompletnie doświadczenia/znajomości tematu :)

Hidetoshi17 tygodni temu

@Hioba, w Lords of Hellas add-on sundrop kosztował 20 USD/15 GBP, ale był też w niektórych pledgach, więc wtedy był tańszy.

Şahin17 tygodni temu

@Hiob, ciężko powiedzieć. Wszystko zależy od tego, ile ostatecznie będzie figurek. Nie ma co gdybać, bo nie można akurat rzucać cen, jakich używało AR przy swoich grach. Po prostu cierpliwość i zobaczymy czy w ogóle będzie.

Szakal17 tygodni temu

Czy są przewidziane plastikowe znaczniki zamiast tekturowych? W sg dla wersji delux albo w płatnym dodatku?

Ge'els17 tygodni temu

Zapewne się pojawią w jakimś sg ;)

Szakal17 tygodni temu

bardzo bym na to liczył

Ulfhedhnar17 tygodni temu

+1

Khaash17 tygodni temu

Kurcze w takim tempie all in będzie kosztować tyle co r'lyeh rising albo all-in w Primal: the awakening. A 60 cm Cthulu albo 15 cm potworów brakuje... Odpuszczę dodatki i zaczęłam na BRW Rebirth

Khaash17 tygodni temu

Zaczekam* pierniczona autokorekta

Krajan17 tygodni temu

Nie wiem czy już ktoś zwrócił na to uwagę, ale chciałbym poruszyć kwestię Filippy. Na figurce nie posiada ona opaski na oczach, a na grafice już taką ma. Jak wiemy została ona oślepiona dopiero przez króla Radowida, więc dużo później niż czasy, w których osadzona jest gra planszowa..

Ge'els17 tygodni temu

Pod tym masz dopisek "Prototypowa planszetka gracza (ilustracja zostanie zmieniona w finalnej wersji)."

Krajan17 tygodni temu

Faktycznie! Dzięki za czujność!

Radek17 tygodni temu

Szepciucha czy Szeptucha?

Killjoy17 tygodni temu

+ milion...

Hidetoshi17 tygodni temu

Szepciucha. Szeptucha to inne stworze słowiańskie, niewątpliwie inspiracja dla Szepciuchy.

sireMartin17 tygodni temu

Dobra aktualizacja, widać, że jednak reagujecie na głosy społeczności :) Podsumuję kilka swoich uwag i pomysłów: - zmieńcie nazwę ygherna na skolopendromorfa - zmieńcie jeszcze monety, żeby miały różne awers i rewers - fajnie, że postanowiliście rozwijać dodatek magów, i to niczyim kosztem, tylko obok celów do podstawki - rzeczywiście martwią mnie karty przygód ad. Magów, trzeba to jakoś rozsądnie rozwiązać - spójność Świata, akcja dzieje się 300 lat przed sagą, powiedzmy, że Filippa pasuje, choć byłaby tutaj bardzo młoda, to nie wiem jak z Alzurem, w ogóle nie jest to przypadkiem zbyt potężna postać, żeby być zwykłą postacią gracza? Nie pasuje mi to za bardzo, on w ogóle wtedy żył, ktoś się orientuje? - potwory, które chciałbym zobaczyć: kuroliszek, kikimora, zjadarka, bazyliszek, zeugl (w ogóle wolałbym je od wiedźm, ich mogłoby w ogóle nie być szczerze mówiąc), na koniec kampanii powinien pojawić się smok jako alternatywny sposób zakończenia gry, taki final boss ;) Ogólnie projekt mi się podoba, żeby nie było. Poddaję swojej pomysły i sugestie zgodnie z wolą samych twórców ;)

Ge'els17 tygodni temu

Jak Fill bardzo młoda? Pierwsi Wiedźmini wyruszają na szlak w 967r. Fillipa urodziła się około 900r. Więc ma na pewno 67 lat. Pierwsi wiedźmini więc zapewne Ci z wspólnej szkoły przed podziałem więc ma z 100. Porównując ją do Yennefer która urodziła się w 1173 r, akcja z dżinem jest w 1250 to miała wtedy 77lat. A Fill była jednak potężniejszą czarodziejką z Yen. Alzur wg Gwinta czyli wg CPDR a oni odpowiadają za spójność tego świata jeszcze żył. On stworzył Wiedźminów jak i wiele potworów jak np. ogromnego wija - mutacje skolopendromorfa

sireMartin17 tygodni temu

Ok, więc z Filippa jest w porządku, nadal nie widzę jednak Alzura jako zwyczajnej postaci gracza, twórcy Wiedźminów, który teraz z nimi rywalizuje, jakos mi się to gryzie.

M4X17 tygodni temu

Zgadzam się z prawie wszystkim co napisałeś, odpuściłbym tylko Alzurowi ;) jeżeli natomiast chodzi o potwory to wielki + dla Ciebie (powalczyć z zeuglem... Byłoby świetnie)

Woda17 tygodni temu

+1 Ge'els

Putin17 tygodni temu

Zaloze sie, ze jednym z dodatkow bedzie Skellige z dodatkowa mapa i moze z grywalnymi postaciami Jarlow

gstk17 tygodni temu

Hej GOB, Moim skromnym zdaniem świetna aktualizacja, zawierająca w sobie wiele treści i niepomijająca pewnych przewijających się wątków na KS i tutaj (nareszcie!). Oczywiście mega mnie irytuje zwracanie uwagi na to jak bardzo wszystko jest zajebiste i warte swojej ceny ale rozumiem co za tym stoi i że inaczej się nie da :P Kilka pytań / uwag: 1) Papierowe tokeny - czy możecie proszę odnieść się również do tego punktu. Chętnie poszedłbym w full opcję ale ciężko mi sobie wyobrazić, że gram świetnie skrojonymi na potrzeby gry metalowymi monetami i równocześnie korzystam z papierowych kartoników. Uważam, że psuje to odbiór gry. Czy moglibyście w jednym z kolejnych SG odblokować taką opcję dla wersji delux, byłbym full content. 2) Instrukcja / gameplay solo, co-op - Wookie, przed kampanią wspominałeś, że takowe pojawią się przed lub na początku kampanii (o ile czegoś nie pomieszałem). Jesteśmy już jednak na takim etapie, że ciężko się mocniej angażować bez jakiś twardych materiałów na temat wspomnianych modów. Wiem, że ciężko się wyrobić ze wszystkim ale chyba najwyższy czas aby nadać temu priorytet. 3) All-in - czy jest szansa abyście zaspoilerowali odrobinę te kolejne dodatki i już odblokowali all-in. Myślę, że wiele osób chciałoby wesprzeć w ten sposób odblokowywanie kolejnych SG. 4) Dodatek magowie - tu już mam duperele typowo kosmetyczne. -- - Dodatkowy board - czy nie dałoby się tego jakoś inaczej rozwiązać? Zawsze irytują mnie w grze takie dostawiane elementy, które co chwilę się przesuwają i wyglądają sztucznie. Może jakiś "trik" ze sztywnym połączeniem dwóch map aby był lepszy odbiór jakościowy tego elementu? - Lekka modyfikacja graficzna mapy - jakieś wieże magów przy szkołach wiedźminów?

Vizard17 tygodni temu

Łaczenie dodatkowych tablic to dobry pomysl. Wystarczy jakies wypustki w stylu tuch z puzzli i zwyczajne dołączanie kolejnych elementów

Cychu199617 tygodni temu

Hej, Czy nagrody za streach goale, które dotyczą płatnych dodatków np. wspomnianych magów ( bo z tego co rozumiem mają być jeszcze dwa dodatki płatne) będą możliwe do zakupienia po kampanii oraz po premierze gry? Załóżmy sytuację ze gra ma swoją premierę (mamy 2022 rok ;) ) i ktoś będzie chciał dokupić np. dodatek magów. Czy wówczas również otrzyma nagrody za streach goale, lub czy będą one dostępne do zakupu ( Ta Philippa jest genialna, ale 3 x po 160zł za dodatki to troszkę sporo :P ) ?

Wilk17 tygodni temu

podstawka i dodatki będą posiadać wszystkie odpowiadające im SG odblokowane podczas kampanii, prócz eredina na koniu i płotki na dachu

sebihye17 tygodni temu

Czy mag nie powinien mieć many zamiast energii?

sebihye17 tygodni temu

I jak chcecie rozwiązać kwestię tych kart przygód skierowanych do wiedźminów?

Ge'els17 tygodni temu

W Wiedźminie czarodzieje nie korzystali z many, brali energię z natury.

danziger17 tygodni temu

Obejrzałem filmik i dalej nie wiem czemu miałbym kupić dodatek magowie. Co on konkretnie wnosi do mechaniki, poza tym, że dostajemy nowe postacie? Na czym polega rozgrywka magami? Sorry, ale informacja, że magowie "czerpią i zużywają energię" niewiele mówi. To jest dla mnie podstawowy minus tego dodatku, a nie cena. Po prostu nie chcę kupować kota w worku. Do tego nieco drażnią mnie też detale wyglądu dodatku (aczkolwiek to nie jest aż tak istotne) - mianowicie w dalszym ciągu nie rozumiem, czemu magowie nie mają różnych kolorów - z rozróżnieniem 3 odcieni fioletu mogą mieć problem nie tylko daltoniści. Powtórzę też, że duży + za Filippę - wreszcie to ktoś znajomy z książek. Ponawiam też postulat, by figurki czarodziejek były bardziej... hmmm... kobiece. Nie muszą być przesadnie sexy - nie o to przecież chodzi, ale muszą być atrakcyjne, no i fajnie żeby były nieco bardziej "posh". To po prostu obowiązek jeśli chodzi o zgodność z sagą.

Ge'els17 tygodni temu

Mamy Fill która jest atrakcyjna ;) Gekhira znana z Gwinta jako Krucza Matka to Nekromantka z Skellige więc od niej tej atrakcyjności bym się nie spodziewał. Ardea też grafika z Gwinta Adeptka z Aretuzy, może jeszcze nie przeszła "upiększania" ale jak się spojrzy na jej art karty to spoko wygląda.

Szakal17 tygodni temu

To jest jeszcze prototyp więc kolory mogą zostać zmienione i pewnie to zrobią

Szakal17 tygodni temu

W valhalli niektórzy moi znajomi mają problem z kolorem dwóch klanów bo jest bardzo podobny do siebie

danziger17 tygodni temu

@Szakal - no właśnie w Valhalli to jest duży problem z tymi kolorami i boję się, żeby tu się nie powtórzył. @Ge'els - nekromantki się nie czepiam, skoro to taka postać, niech już będzie (choć wolałbym w jej miejscu taką Tissaię de Vries na przykład). Filippa natomiast mogłaby wyglądać lepiej - rozumiem, że to kwestia gustu, ale jakoś mi ten jej strój nie bardzo pasuje. A ta trzecia to w ogóle porażka - kojarzy mi się z handlarką ze straganu przywaloną towarem :)

Ge'els17 tygodni temu

@danziger strój jak strój taki miała i w W2 i W3 więc nie wiem jaki by miała by mieć? A co do Tissaii zgadzam się fajnie jak by się pojawiła, tylko nie wiem czy ona już wtedy nie nauczała w Aretuzie. A co do tej Nekromantki jeszcze jak by tak spojrzeć jest ona złą postacią jak panie lasu więc powinna być chyba sojuszniczką potwór niż z nimi walczyć takie przemyślenie mi przyszły.

Bartek030717 tygodni temu

Nie wszyscy źli trzymają się razem :)

Fester3317 tygodni temu

kolega coś chyba słabo czytał jeśli nie kojarzy Alzura z książek

danziger17 tygodni temu

@Ge'els - co do Filippy - ok, w gry nie grałem. Inaczej ją sobie wyobrażałem z książek. @Fester33 - ciężko zapamięta jakąś poboczną postać, o której ktoś tam jedynie wspomina, zwłaszcza jeśli książkę się czytało ostatni raz parę lat temu.

Qwertak17 tygodni temu

Świetna robota, czekam na te dodatki i gratuluję! ;) Chciałbym też zasugerować by może faktycznie jakoś na końcu lub już po zakończeniu zbiórki dać do wglądu wszystkie elementy, a głównie karty (jeśli to możliwe) w jakiejś wersji pdf by uniknąć błędów, gdyż w porównaniu do tytanów będzie tu o wiele więcej tekstu z tego co rozumiem. A pilne oko krytycznych i niecierpliwych fanów, z pewnością zapewniłoby dodatkową gwarancję eliminacji ewentualnych błędów. ;P

Witahaya17 tygodni temu

+1

Adrian Czyż17 tygodni temu

Moim zdaniem powinniście dodać specjalne karty i znaczniki umieszczane na ścieżkach pomiędzy poszczególnymi lokacjami. Przemieszczając się obracał byś znaczni a na nim znajdował by się numer prowadzący do karty akcji a w nich np. - walczysz z napotkanym potworem, - znajdujesz miksturę, - nic się nie dzieje, - obrabowali Cię podczas podróży - tracisz 1 kartę. Myślę, że urozmaiciło by to przemieszczanie się po mapie, i dodało by feeling prawdziwej podróży.

bartaz17 tygodni temu

To praktycznie to samo co już teraz jest w fazie eksploracji, tyle że na koniec tury a nie po drodze. Równie dobrze można sobie kartę eksploracji okolicy czytać po drodze, a na koniec tury jedną w mieście.

Shiro17 tygodni temu

To jest nierealne. W sowje turze możesz wykonać kolka ruchów a co za tym idzie zebrać więcej niż jeden żeton. Tura gracza trwała by ekstremalnie długo a już teraz jest narzekanie na downtime.

Kanio17 tygodni temu

Gerhart z Aelle w książkach był najstarszym żyjącym magiem. Ur ok 760.

Kanio17 tygodni temu

Filippa ur się ok roku 900. Ciri ur się w 1251. W książce jest mowa, że Filippa ma ponad 300 lat. I ja też jestem za Tissaią, która była mistrzynią Filippy.

danziger17 tygodni temu

Filippa na plus - wreszcie jakaś postać, którą kojarzę z książek.

Ge'els17 tygodni temu

a Alzura nie kojarszy? :O Piorun Alzura który próbowała wykonać Triss i tak powstało Niszczące Gradobicie Merigold. Może sama postać się nie pojawiła w książkach ale jednak był wspominany. W Gwincie ładnie jego postać rozwinęli jako twórcę Wiedźminów

danziger17 tygodni temu

Wiedźmina czytałem wprawdzie kilka razy, ale ostatni raz parę lat temu, więc jakoś nie zapamiętałem postaci wspomnianej jedynie epizodycznie. :)

Hidetoshi17 tygodni temu

Na KS jest też GAMEPLAY ALL-IN. Czy tutaj też się pojawi, czy będziemy mieli do wyboru "tylko" ALL-IN?

Szakal17 tygodni temu

Według mnie to bardzo prawdopodobne

Szakal17 tygodni temu

nie tutaj ten komentarz :p

loonyjoe17 tygodni temu

Całkiem szczerze, nie przekonuje mnie wasze uzasadnienie ceny dodatku- wystarczy spojrzeć na rynek- porównywalne dodatki do np. talismana (wydaje mi się dobrym porównaniem, jeśli chodzi o zawartość) to wydatek 100-120zl, większe 140 (ale te zawierają dodatkowe plansze). Wasze sugerowane ceny dodatków (te w euro na ks), które dajecie nam w cenie również są bardzo wysokie. Wniosek- po prostu jesteście drodzy :) No trudno, magowie już wczoraj wpadli do koszyka, zobaczymy, co będzie dalej...naprawdę wierzę w ten projekt, podobają mi się wasze pomysły, ale trochę obawiam się końcowego rachunku i jak go wyjaśnię żonie...

Ge'els17 tygodni temu

Może jeszcze wpadną jakieś sg do tego dodatku.

Szakal17 tygodni temu

Myślę, że jest to bardzo prawdopodobne

slodkamalinka17 tygodni temu

Może porównajmy podobne produkty i w podobnym czasie. Bo obecnie cały czas widać porównania totalnie innych gier np do Diuny. Do gier bez licencji. Do gier wydawanych przed ogólnymi, gigantycznymi podwyżkami cen transportu papieru itp. Robinson Crusoe kampania kilka mies temu. Cena all-in 335 euro, czyli ok. 1500 zł. A figurek dużo mniej. Podstawka+dodatki z kampanii 512 zł. A zawartością nie wiem czy dorównuje wersji delux, a trzeba pamiętać, że wiedźmin to jednak licencja i kampania się jeszcze nie skończyła

maciekj7817 tygodni temu

Dodatek magowie się rozwija i super.. do pełni szczęścia brakuje osobnych KART PRZYGÓD. Jakbyście je dodali to pewnie zachęci to więcej osób do zakupu.. Z drugiej strony jakby były ogólne karty przygód dla wszystkich to raz że bardzo to osłabi wiedźmiński klimat przygody , a dwa że osoby które ostatecznie nie będą chciały zakupić dodatku będą poszkodawane..

KamilWiedźmin17 tygodni temu

Dokładnie, ja chcę wiedźmiński klimat bijący z kart przygód!

Antediluvian17 tygodni temu

+1

Szymon Ciupa Ciupa17 tygodni temu

+10000000

RaptorRiv17 tygodni temu

+1

Witahaya17 tygodni temu

+1

winoricznik9217 tygodni temu

Do dodatku Magowie będziemy potrzebowali nowych plastikowych znaczników. Dlaczego mielibyśmy używać znaczniki jakiejś szkoły jeżeli jesteśmy magami ?

Szakal17 tygodni temu

Też jestem tego zdania

Antediluvian17 tygodni temu

+1

Zenek17 tygodni temu

+

Witahaya17 tygodni temu

+1

Krzysztof Zając17 tygodni temu

Grafika Filippy chyba do wymiany ponieważ na niej jest ona oślepiona co miało miejsce w Wiedźminie 2 :)

Adi17 tygodni temu

Przecież jest napisane "Prototypowa planszetka gracza (ilustracja zostanie zmieniona w finalnej wersji)."

Maksov17 tygodni temu

A zdajesz sobie sprawę, że wydarzenia w Wiedźmin: Stary Świat, mają miejsce na długo zanim w ogóle urodził się Geralt? Dlatego Filippa będzie nieoślepiona :)

Maksov17 tygodni temu

Edit: Zwracam honor, źle przeczytałem :) Jednak figurka Filippy została już zmieniona.

Ge'els17 tygodni temu

Bardzo dużo grafik biorę z Gwinta, więc też i Fill. Ważne, że będzie poprawione :D

Marcin Wróbel17 tygodni temu

Akcja gry dzieje się za pierwszych wiedźminów i mamy Filippa Eilhart? To co ona ma kilkaset lat?

RaptorRiv17 tygodni temu

Mniej więcej :)

gnysek17 tygodni temu

Generalnie to Yennefer jakoś parę lat po tej planszówce się urodzi, bo czarodziejki się odmładzają :)

the_whtvr17 tygodni temu

Magowie w świecie Wiedźmina są... starzy, wg wiki Filippa urodziła sie ok roku 900, a wydarzenia w grach to po 1200, więc o ile "Stary świat" to nie czasy przed 900, to raczej Filippa może być :D

Ge'els17 tygodni temu

Opowiadania zaczynają się jakoś w 1231r. Gra Wiedźmin 3 to 1275. Pierwsi Wiedźmini wyruszają na szlak w 967r. Fillipa urodziła się około 900r. Więc ma na pewno ponad 100lat. Yennefer to 1173 r. więc jak napisał @gnysek jakoś po tej planszówce się urodzi może nawet w trakcie zależy jakie ramy czasowe zajmuje :D

Qwertak17 tygodni temu

Trochę dziwne, ale jak pamiętam to fabularnie jest możliwe w tym uniwersum.

Marcin Wróbel17 tygodni temu

Dzięki za wyjaśnienie sprawy. Jakoś jej wiek mi umknął.

Luke17 tygodni temu

Ja prosiłbym tylko o oficjalny komunikat, że żaden z elementów gry nie pojawi się NIGDY w niższej cenie na Waszym oficjalnym sklepie w stosunku do cen oferowanych na zagramw.to. Pozdrawiam

sulanik17 tygodni temu

Na pewno nie dostaniesz oświadczenia, że NIGDY nie pojawi się taniej - możesz zapomnieć :)

emgieer17 tygodni temu

Było takie info na początku kampanii. Ale mu się zniknęło.

emgieer17 tygodni temu

Więc nie liczył bym na to. Na pepperze ktoś punktował GoB że dawali takie obietnice przy innej grze (chyba Valhalli) a teraz w jakimś oficjalnym sklepie wydawnictwa była promocja na tą grę gdzie kosztowała mniej niż trakcie kampanii. Czy to punktowanie było słuszne czy nie, nie potrafię ocenić bo gry nie znam zupełnie i nie śledziłem kampanii.

emgieer17 tygodni temu

W sumie to web archive pamięta te deklaracje dla wiedźmina: https://web.archive.org/web/20210525133152/https://zagramw.to/wiedzmin-stary-swiat

emgieer17 tygodni temu

Cytat: Korzyści projektu Najniższa cena gry Wiedźmin: Stary Świat - 43,00 zł TYLE ZAOSZCZĘDZISZ Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.

loonyjoe17 tygodni temu

@emgieer fakt, pamiętam ten tekst...i aż sprawdziłem- rzeczywiście zniknął. przykre po prostu...

Luke17 tygodni temu

właśnie kojarzę, że była taka informacja na początku kampanii a już jej nie ma. No cóż, ja kupowałem grę jak był ten zapis, więc będziemy się gniewać jak coś ;)

Michał Bieniek17 tygodni temu

Wydaje się super. Jedyne co to nie do końca jestem przekonany do Filippy Eilhart jako 5 maga, wolałbym kogoś jak np. Tissaia de Vries albo Artauda Terranova jeśli ma to być ktoś kto się pojawiał w sadze ale może te lub inne postaci z sagi jeszcze się pojawią ;)

Ulfhedhnar17 tygodni temu

Dzięki za aktualizacje i informacje. Ogólnie pofobs mi się całokształt. Na fodatek magów się skuszę. Jednakże chciałbym się dowiedzieć jaką macie z związku z tym dodatkim koncepcję na karty wydarzeń przygód by pasowały i do magów i do wiedźminów. Będą osobne czy wspólne na zasadzie bezosobowej?

RaptorRiv17 tygodni temu

+1 Dobre karty wydarzeń i przygód i biorę.

Salips17 tygodni temu

+1

KamilWiedźmin17 tygodni temu

Mam nadzieję, że nie popsują odbiór całej gry przez zrobienie takich bezosobowych kart wydarzeń, żeby pasowały również do magów :x

Witahaya17 tygodni temu

+1

se8ul8a17 tygodni temu

GoB jak rozumiem nie warto wspierać aktualnie Magów w kontekście All-In … a może osoby wspierające zostaną jakiś „inny” przelicznik ?

Wilk17 tygodni temu

Dowiemy się z czasem, ale wygląda na to że jeśli na bieżąco będziesz wspierać i dokupywać dodatki jakoś to później zrekompensują/naprawią tak żeby nikt nie był poszkodowany.

Shiro17 tygodni temu

przecież wyraźnie napisali żeby się nie martwic jeśli ktoś już kupił dodatki.

Salips17 tygodni temu

Bardzo fajny update. Czekamy z niecierpliwością na konkrety o kolejnych dodatkach i trzymamy kciuki aby jednym z nich były wiedźminki jako osobny (płatny) dodatek. Zdecydowanie wystarczą same damskie figurki po jednej dla każdej ze szkół, z planszetkami i z takimi samymi zdolnościami jak mają stworzeni już na potrzeby gry męscy wiedzmini. Chętni kupią, a Ci, których to tak bardzo razi ominą to szerokim łukiem. Dzięki czemu omijamy burzę i wyzywanie w komentarzach. Wilk syty i owca cała.

Kruk17 tygodni temu

Teraz to ty robisz jakąś gó..o burzę chcesz kobiety to bierz dodatek magów.... Jeżeli mają być jeszcze 2 dodatki to niech wniosą coś ciekawego a nie jakieś wiedźmiński.

bobiaczek17 tygodni temu

Ale rozumiesz, że to nie chodzi by ulegać żądaniom przyciętych inaczej tylko dlatego, że je wysuwają?

Salips17 tygodni temu

Kruku, na razie to tak czytając to dodatek o magach robi więcej komplikacji niż przewidzieli. Wprowadzili coś ciekawego - magów i masz drastycznie podzieloną, narzekającą sekcje komentarzy. Tworzą grę w grze wydając magów. A taki dodatek z wiedzminkami byłby mały i bezpieczny dla zasad i ilości kart. Bobiaczek proszę Cię odrobinę, wręcz naparstek, rozmiar dziecięcy, kultury osobistej.

Szakal17 tygodni temu

Jak dla mnie dodatek wiedźminki mija się z celem, nigdy nie było kobiety wiedźmin.

Szakal17 tygodni temu

I jak dla mnie psuło by to klimat gry

Ge'els17 tygodni temu

"Za spójność tego świata odpowiada CD PROJEKT RED" Więc jak oni zdecydują czy będą kobiety wiedźmini czy nie

Neomi17 tygodni temu

Propsuję bardzo wiedźminkę jako dodatek, chociaż wolałabym ją jako SG do wersji deluxe. Nadal nie rozumiem dlaczego miałabym dopłacać - kupować dodatek tylko po to aby móc zagrać żeńską figurką, także bardzo dziękuję za ten komentarz.

AdamPesso17 tygodni temu

Odpowie ktoś na jedno nurtujące pytanie. Czy ten dodatek magowie gdy trafi do sklepów będzie bez tych celów które tu zostaną odblokowane czy też pracujemy (wspieramy) nad projektem który będzie te dodatkowe karty, figurkę maga itp posiadać?

Olbagamar17 tygodni temu

Będzie ze wszystkimi celami ale w wyższej cenie, choć po jakichś przecenach będzie pewnie można go zdobyć trochę taniej.

Szakal17 tygodni temu

cena chyba po kampanii to będzie 200zł więc niewiele drożej

ixi2417 tygodni temu

Jeszcze dwa płatne dodatki :O Jaram się, oby to było Skelige i jakaś totalna nowa mechanika :)

Wilk17 tygodni temu

jeszcze ma wlecieć podobno coś wiekszego/fajnego jako exclusive dla KS/zagramw.to :))))

Grodo17 tygodni temu

Nie pogardziłbym Gaunterem o'Dimem :)

Szakal17 tygodni temu

O tak Skelige brał bym w ciemno :p

Arczi17 tygodni temu

Na KS-sie ładnie lecą :) Jak tempo się utrzyma to trzeba będzie jeszcze dzisiaj pokazać kolejne cele ;)

Szakal17 tygodni temu

Może do północy się wyrobią, według mnie powinni pokazać już kolejne cele żeby na zaś były

Robi17 tygodni temu

Tak chciałem brać Magów. Teraz to nie mogę doczekać się wypłaty. No... chyba, że znajdę kupca na nerki :)

Rzympolista17 tygodni temu

Mam nadzieję, że all-in będzie dostępne również tutaj i da się to jakoś zmienić w zarządzaniu zamówieniem

Ge'els17 tygodni temu

Jak by nie było zapewne nie umieszczali by tej informacji tutaj na zagramw.to

Rzympolista17 tygodni temu

Zawsze mogli z rozpędu zrobić kopiuj-wklej z kickstartera, tylko po polsku

WJCust17 tygodni temu

Przekonali...

Szakal17 tygodni temu

Mam nadzieję, że przy tworzeniu organizera jest brane od uwagę to, że karty mogą być w koszulkach i będą zajmować znacznie więcej miejsca

WJCust17 tygodni temu

+1

Zexceed17 tygodni temu

+1

Wilk17 tygodni temu

pisali o tym, biorą to pod uwagę :)

Adam Studziński17 tygodni temu

Częste pytanie. Potwierdzali, że postarają się tak to zaplanować, żeby koszulki się mieściły. Obecne już planszetki są zaprojektowane uwzględniając koszulki. W przypadku Valhalli mieściło się nawet kilka akcesoriów, więc i tym razem powinni podołać :)

Mareckii17 tygodni temu

Dziękuję za aktualizację :)

Zexceed17 tygodni temu

Super update, dodatek z magami na pewno będzie kupowany :D

KamilWiedźmin17 tygodni temu

Proszę odnieście się do tego jak będą finalnie brzmieć karty eksploracji i wydarzeń bo wprowadzenie magów do rozgrywki chyba trochę w tym namiesza? Dla mnie od tego zależy czy zdecyduje się na kupno dodatku z magami :)

Damon17 tygodni temu

U mnie tak samo. Jeszcze mnie nie przekonali. Wszystko można przyjąć, zabijanie dla składników, itp., ale karty eksploracji dla magów? Obawiam się, że ponad 170 odkrytych kart mogą być bezosobowe, bo może mag, może wiedźmin, to będzie lipa...

maciekj7817 tygodni temu

Dokładnie..do pełnego sukcesu "magów" powinni dorzucić osobne karty przygód. Jeśli zmienią te już odblokowane i z podstawki na takie ogólne i bezosobowe to będzie porażka..

Olbagamar17 tygodni temu

A widzieliście już karty eksploracji poza tymi z filmików.Pewnie zrobią je neutralne jeśli chodzi o klasy postaci lub z jakimiś uwagami że jeżeli Wiesiek to zrób to a mag to co innego.

Damon17 tygodni temu

Tak rozbudowane nie byłyby złe. Dla wiedźminów wszystko jedno, mogą nawet spowodować odpadnięcie główki jakiegoś króla;) To z magami będzie problem, przecież nie będą wieśniakom z utopcami pomagać za 1 dukato/korono/orena.

Wilk17 tygodni temu

Piękna robota! Dzięki :) Czekam z niecierpliwością na kolejne SG i nagrody!

Zexceed17 tygodni temu

"Początkowo planowaliśmy 2 dodatki w Nagrodach, ale wysłuchaliśmy Waszych głosów i przeanalizowaliśmy nasze możliwości, by dodać więcej do tej kampanii. W Nagrodach pojawią się 3 dodatki (a więc jeszcze dwa zostaną pokazane)." Pierwszym dodatkiem jest płotka? Czy o jakie dodatki chodzi?

Marcin Kozłowski17 tygodni temu

Chodzi o płatne dodatki, pierwszy to Magowie.

Zexceed17 tygodni temu

Oh wow, to trochę kasy się na to wyda :D

kampai17 tygodni temu

Na tej stronie nagrodami są nazywane płatne add-ony i gry, więc podejrzewam, że oprócz magów wyjdą jeszcze 2 dodatki do gry.

KamilWiedźmin17 tygodni temu

O płatne rozszerzenia. Pierwszym dodatkiem byli magowie

jurkiewka1317 tygodni temu

Ciekawa jestem czy jeden z płatnych dodatków będzie miał coś wspólnego z wiedźminkami.

Szakal17 tygodni temu

Wątpię by jakikolwiek dodatek miał coś wspólnego z wiedźminkami

Ge'els17 tygodni temu

"Za spójność tego świata odpowiada CD PROJEKT RED" Więc jak oni zdecydują czy będą czy nie

Szakal17 tygodni temu

Niby racja. Mam nadzieję, że się nie zgodzą na to

Zenek17 tygodni temu

Popieram Szakal.

Szakal17 tygodni temu

Czy magowie będą też mieli plastikowe podstawki odpowiadającym ich kolorom?? I czy będą znaczniki wiedź tak jak są znaczniki wiedźminów?

Olbagamar17 tygodni temu

Z tego co rozumiem to żetonem zaznaczasz szkołę Wieśków której akurat nikt nie używa i bierzesz jej znacznik jako swój.Trochę mniej klimatyczneale może dodadzą coś innego w SG.

Ge'els17 tygodni temu

Fajnie jak by były bo ładne kolory mają magowie jednak :D

Szakal17 tygodni temu

Bez sensu, psuje to trochę klimat według mnie

Szakal17 tygodni temu

w sensie to, że miały by wykorzystywane znaczniki wiedźminów ;p

Zenek17 tygodni temu

Trzymajmy kciuki żeby były odblokowane w SG lub chociaż do dokupienia.