Gra karciana / Card Drafting, Set Collection Zdobywcy Kosmosu

Gra karciana / Card Drafting, Set Collection

Zdobywcy Kosmosu

Zakończono sukcesem
1700Wsparć
269%celu finansowego
89 020 złz potrzebnych
33 000 zł
269%

Zdobywcy Kosmosu

Zostań dowódcą Ośrodka Badań i Rozwoju w Centrum Badań Kosmicznych. Kieruj swoim zespołem badawczym i rekrutuj nowych Specjalistów, których unikatowe umiejętności i szerokie kompetencje sprawią, że zrealizujesz najważniejsze projekty kosmiczne znane z historii „podboju kosmosu” XX wieku.

Zawartość pudełka

Zawartość pełna retro klimatu

    Znajdujące się w grze elementy, których trzonem są karty Specjalistów oraz kafelki Projektów Kosmicznych, przepełnione są oryginalnym i sugestywnym klimatem nawiązującym do początków radzieckiego programu "podboju kosmosu" XX wieku. Z pewnością nie ma takiej drugiej, kosmicznej gry na rynku, która w swoim retro-stylu graficznym jest tak konsekwentna.

60 Kart Specjalistów

    Każda karta Specjalistów została zaprojektowana w oryginalnym stylu graficznym przywodzącym na myśl stare plakaty propagandowej sztuki socrealistycznej. Kolor, symbolika i charakterystyczna kreska, wszystko tutaj jest konsekwentnie i klimatycznie uzasadnione. Umieszczone na kartach portrety przedstawiają wykwalifikowaną personę, która posiada unikatowe umiejętności oraz kompetencje, ukazane poprzez czytelną i sugestywną ikonografię. Znajdziesz tu Specjalistów wykwalifikowanych w różnych dziedzinach "przemysłu kosmicznego", tj. takich których możesz zatrudnić do różnych sektorów swojego Ośrodka Badań. Ponadto niemal każdy z nich charakteryzuje się  indywidualnymi i niepowtarzalnymi umiejętnościami, dzięki którym będziesz mógł sprawnie budować swoją strategię rozwoju zespołu badawczego i realizować ambitne plany podboju kosmosu. 

Karty o wymiarach 88 x 63 mm.


10 kafelków Projektów Kosmicznych

    Twój zespół Specjalistów będzie ciężko pracował, żeby móc ukończyć najważniejsze plany związane z badaniem przestrzeni kosmicznej. W tym celu będziesz budował rozmaite urządzenia, tj. Projekty Kosmiczne, które pozwolą Ci eksplorować kosmos i odkrywać jego tajemnice. W grze znajdować się będzie 10 dwustronnych kafelków Projektów Kosmicznych, które ukazywać będą radzieckie i amerykańskie załogowe statki kosmiczne, stacje międzyplanetarne oraz pojazdy. Oczywiście, w kwestii ilustracji i wykonania projektów, również w tym przypadku doświadczysz charakterystycznego dla epoki "podboju kosmosu" stylu graficznego. Pamiętaj, że realizacja każdego Projektu Kosmicznego przybliża Cię do upragnionego zwycięstwa w wyścigu kosmicznej eksploracji. 

Kafelki Projektów o wymiarach  50 x 50 mm.


20 żetonów Badań

    Żetony Badań symbolizują w grze aktualnie przeprowadzane prace naukowe w Twoim Ośrodku Badań w celu osiągnięcia ambitnych wyników w następujących strefach: Inżynierii, Testów, Badaniach Naukowych, Planów Konstrukcyjnych i Kontroli Lotów. Żetony Badań są głównym zasobem i najważniejszą "walutą" w grze. To właśnie dzięki nim możesz zrekrutować kolejnych Specjalistów do swojego korpusu badawczego. Wykonane są z twardej tektury i pomalowane na wzór "wyblakłych i zwietrzałych" retro żetonów z lat pierwszych planszówek. Ikonografia jest czytelna i odpowiada kolorystyce odpowiednich sektorów badawczych Twojego Ośrodka.

Żetony  o wymiarach 30 x 30 mm


4 składane arkusze Ośrodka Badań

    Ośrodek Badań i Rozwoju zwany w skrócie Ośrodkiem, to miejsce Twoich Badań Naukowych, poszukiwań Inżynieryjnych i Konstrukcyjnych, przestrzeń przeprowadzania Testów i oczywiście dział próbnych Lotów Kosmicznych. Prosty, składany arkusz w swojej funkcjonalnej formie (tj.porządkującej karty) ma symbolizować strukturę przemysłu kosmicznego i pracę  naukową Twojego Ośrodka podzielonego na pięć wymienionych sekcji, do których przydzielani będą odpowiedni Specjaliści. Każdy gracz dowodzi swoim Ośrodkiem, zarządza zespołem, czyli podejmuje strategiczne decyzje skupiające się na budowaniu najbardziej wydajnego korpusu badawczego w historii kosmonautyki. Rekrutując kolejnych Specjalistów, tj. zbierając odpowiednie karty, stworzysz panoramę kolekcji kart, która reprezentować będzie naukową drużynę Twoich  własnych "Zdobywców Kosmosu". Każdy z nich pracuje w Ośrodku w odpowiednim dla siebie miejscu, wykorzystując najlepiej swoje kompetencje i indywidualne umiejętności.


4 Karty Pomocy

    Każdy gracz otrzymuje swoją dwustronną Kartę Pomocy, w której przedstawione zostaną Umiejętności każdego Specjalisty. Będziesz mógł w prosty i szybki sposób wyszukać konkretną kartę po jej numerze. Pamiętaj Towarzyszu, że nie musisz być "Zdobywcą Kosmosu", aby szybko zrozumieć ikonografię dodatkowej funkcji każdej karty opisanej w Karcie Pomocy. Zapewniamy, że szybko odłożysz ją na bok, kiedy pojmiesz zasadę "czytania" - intuicyjnej w swej formie - symboliki umiejętności Specjalistów. 


Żeton Pierwszego Gracza.

    Gracz, który jako ostatni przebywał w przestrzeni kosmicznej lub czytał, oglądał coś o podboju kosmosu, otrzymuje Żeton Pierwszego Gracza i rozpoczyna grę. Żeton pierwszego gracza nie jest przekazywany innym graczom, jednak jest istotne to, w czyim posiadaniu będzie na koniec gry. Minimalistyczna forma tego elementu prezentuje głowę kosmonauty, również jest wpisana w "retro konwencję" całościowej konstrukcji gry. Z pewnością nasza autorska propozycja ekskluzywnego zamiennika może posłużyć jako medal dla zwycięzcy, pierwszego "Zdobywcy Kosmosu".


Odblokowana zawartość gry

Dzięki Waszemu wsparciu gra została wzbogacona o dodatkowe elementy. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie!

Zwiększona jakość kart na płótnowane.

Dzięki Waszemu wsparciu, drodzy Towarzysze, polska edycja gry będzie posiadać zwiększoną jakość kart na płótnowane. Wiemy, że karty Specjalistów muszą być odporne na kosmiczne warunki, muszą wytrzymać niebezpieczne promieniowanie jonizujące, dlatego płótnowana struktura zwiększy odporność kart na bezpośrednie, rozgrzewające działanie promieni słonecznych, skrajnie wysokie i niskie temperatury. Karty posiadać będą również warstwę ochronną na tzw. potliwość wewnątrz-ośrodkową dłoni graczy – szczególnie przykra przypadłość kosmonautów.

Nowy kafelek Projektu Kosmicznego – Rakieta Turbulence.

My również możemy pochwalić się osiągnięciami w rozwijaniu technologii przemysłu kosmicznego, a w szczególności w budowie rakiet. Rakieta „Turbulencja” stworzona przez studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zajęła drugie miejsce w kategorii rakiet zasilanych paliwem ciekłym i osiągających pułap ponad 9 km w konkursie rakietowym IREC w USA dla młodych konstruktorów z całego świata. To właśnie ta kosmicznie polska rakieta „Turbulencja” pojawi się w naszej, Waszej wersji „Zdobywców Kosmosu”.

Nowy tryb rozgrywki – wariant solo.

Każdy wspierający otrzyma instrukcję w wersji papierowej. Później będzie dostępna do pobrania na stronie www.watermelonpublishing.pl.

Przygotowaliśmy dla Was wyjątkową możliwość wyruszenia w kosmos w pojedynkę. Przychodzi taki czas dla każdego gracza, kiedy odczuwamy pragnienie doznania całkowitej pustki i jej głębokiej kontemplacji w samotności, tej wszechogarniającej ciemności kosmosu i całej wypełniającej jej próżni… Tajemnicy. Albo po prostu nie ma z kim grać, i mamy ochotę zawalczyć o tytuł „Zdobywcy Kosmosu” w pojedynkę.

Wariant stworzony przez autora gry.

Nowy wariant rozgrywki – dodatkowe Karty Telegramów z Ministerstwa.

5 dodatkowych kart Telegramów z ministerstwa tylko dla wspierających.

Karty Telegramów będą modyfikowały podstawową rozgrywkę w „Zdobywców Kosmosu”, tj. wprowadzą szereg dodatkowych wyzwań, blokad i zmiennych, które urozmaicą naturalny przebieg rozgrywki o nowe zaskakujące mechanizmy (np. nagła zmiana kierunku przekazywania żetonów Badań) i klimatyczne wydarzenia (np. Kontrola przeprowadzanych badań w centrum badawczym, zmusza nas do ponownego monitorowania przebiegu realizacji programu kosmicznego itp.). Karty Telegramów to nowy poziom trudności i narracyjne motywy budujące klimat „wyścigu o podbój kosmosu”. Wariant stworzony przez PoGraMy TV.

Karty będą wielkości 88x63mm Identyczne jak karty Specjalistów.

To kolejny dowód na to, że jesteśmy narodem, który ma szansę dosięgnąć gwiazd, a nawet wybrać się na Marsa! Studenci Politechniki Częstochowskiej udowadniają, że tak właśnie może się stać. Skonstruowany przez nich łazik marsjański Modernity 2 wygrał najbardziej prestiżowe zawody na świecie University Rover Challenge, organizowane na pustyni w stanie Utah. To właśnie ten kosmiczny pojazd pojawi się w polskiej wersji „Zdobywców Kosmosu”.


Do każdego egzemplarza gry "Zdobywcy Kosmosu” dodany będzie nowy, dwustronny kafelek polskiego Projektu Kosmicznego, który z jednej strony posiadać będzie rakietę Turbulence, a z drugiej - łazik Modernity II.


Nowy wariant rozgrywki – dodatkowe Karty Telegramów z Ministerstwa.

Kolejne 5 dodatkowych kart Telegramów z Ministerstwa tylko dla wspierających.

Karty Telegramów będą modyfikowały podstawową rozgrywkę w „Zdobywców Kosmosu”, tj. wprowadzą szereg dodatkowych wyzwań, blokad i zmiennych, które urozmaicą naturalny przebieg rozgrywki o nowe zaskakujące mechanizmy (np. Specjaliści w Centrum wracają do Talii...) i klimatyczne wydarzenia (np. Zaleca się ponowną weryfikację personelu... itp.). Karty Telegramów to nowy poziom trudności i narracyjne motywy budujące klimat „wyścigu o podbój kosmosu”. Nowe karty to jeszcze więcej ciekawych „twistów” mechanicznych i kolejna dawka klimatu.

Wariant stworzony przez PoGraMy TV.


Kompendium statków kosmicznych – tylko dla wspierających.

Fizyczna eksploracja przestrzeni kosmicznej stała się możliwa dzięki rozwojowi dużych silników rakietowych na paliwo płynne na początku XX wieku. Bezzałogowe próbniki, jak i załogowe pojazdy kosmiczne pozwolił przekroczyć granicę atmosfery i wkroczyć w powierzchnię kosmosu. Początki „podboju kosmosu” były napędzane przez wyścig kosmiczny pomiędzy ZSRR a Stanami Zjednoczonymi.

Zaproponowane przez nas „Kompendium Statków Kosmicznych” koncentrować się będzie na przedstawieniu historii najważniejszych i występujących w grze statków, pojazdów i stacji międzyplanetarnych, które zapisały się w historii odkrywania kosmosu XX wieku. Kompendium stanowić będzie również świetny dodatek wprowadzając klimat w grze.

Forma: składana karta papieru, która zmieści się w pudełku z grą.


5 kart Szpiegostwa Przemysłowego - tylko dla wspierających

Szpiegowanie, blokowanie. Ogólny niedostatek wszystkiego. Takie słowa będą Wam się narzucać podczas używania tego wariantu gry. Te pięć kart uzupełnia "Telegramy z Ministerstwa" o kolejny poziom trudności. Blokowanie umiejętności Waszych Specjalistów w kluczowych momentach może się okazać nie lada wyzwaniem w osiągnięciu własnych celów.

Efekt kart jest globalny i ich działanie dotyczy wszystkich graczy. Ten wariant został przygotowany przez kanał PoGraMyTV. Miłej zabawy!


Wariant czasu w kartach wydarzeń!

Ten wariant będzie dodany do kart Telegramów z Ministerstwa oraz Szpiegostwa Przemysłowego. Nadaje on czas trwania poszczególnych efektów kart. Część będzie działać prze jedną turę np. - Zmieniamy kierunek przekazywania żetonów badań -, a inne będą trwać 3 tury uniemożliwiając szybkie zrealizowanie projektów kosmicznych.

Społeczność wspieraczy i widzów PoGraMyTV zdecydowała, że znacznikiem czasu będzie "Czarna Wołga". Będzie ona dodana do zestawu kart dla każdego wspierającego.

Uważajcie, bo jak przyjedzie Czarna Wołga... :)


Kolejne dwa projekty odblokowane!

Każdy wspierający otrzyma żeton z zestawem dwóch projektów kosmicznych przygotowanych specjalnie dla wspierających.

Luna 3 - bezzałogowa sonda kosmiczna, która jako pierwsza wykonała zdjęcia niewidocznej strony księżyca.

Surveyor 1 - sonda badawcza, która umożliwiła realizację programu Apollo.





Dwa dodatkowe projekty odblokowane!

Każdy wspierający otrzyma dwustronny kafelek z nowymi projektami kosmicznymi przygotowanymi przez Alexye’a Kot’a, artystę grafika, który stworzył całość oryginalnych ilustracji występujących w grze.  Otrzymamy Projekt z amerykańskim statkiem Freedom 7, którym Alan Shepard poleciał w kosmos 23 dni po Juriju Gagarinie.  Będziemy mogli wysłać w kosmos Sputnika 2, drugiego z serii radzieckich satelitów Sputnik, który jako pierwszy w historii wyniósł na orbitę żywe zwierzę, psa Łajkę.  




2 - 4

Liczba graczy

12+

Wiek graczy

20 - 40min

Czas rozgrywki

Opis gry

    Podbój kosmosu był jednym z najważniejszych osiągnięć XX wieku. 4 października 1957 roku pierwsza satelita „Sputnik 1” został umieszczony na orbicie. Cztery lata później Jurij Gagarin wykonał pierwszy lot kosmiczny na pokładzie statku „Vostok 1”.


    Zostań dowódcą Ośrodka Badań i Rozwoju w Centrum Badań Kosmicznych. Kieruj swoim zespołem badawczym i rekrutuj nowych Specjalistów, których unikatowe umiejętności i szerokie kompetencje sprawią, że zrealizujesz najważniejsze projekty kosmiczne znane z historii „podboju kosmosu” XX wieku. Gra „Zdobywcy Kosmosu” jest w pełni spójna z duchem „Złotego Wieku” kosmonautyki, co ujawnia się w oryginalnie zaprojektowanej szacie graficznej stylizowanej na sztukę radzieckich plakatów propagandowych sławiących sukcesy w kosmicznym wyścigu. Oferuje niebanalną, niepowtarzalną rozgrywkę, której esencją jest elegancka mechanika, przystępność oraz intuicyjność zasad połączona z głębią strategicznych decyzji.

Jak powiedział Jurij Garagin w momencie startu: „Lećmy!”.



Gra "Zdobywcy kosmosu" pozwala na wypracowanie swojej strategii oraz zmusza do jej modyfikacji w oparciu o decyzje innych graczy. Po rozegraniu wielu partii, każdy z nas wypracował swoją, ulubioną strategię:

Strategia Karola [laserowe-cięcie]: Każda rozgrywka jest inna ze względu na różnorodny koszt realizacji Projektów Kosmicznych i nieprzewidywalną kolejność Specjalistów pojawiających się w Centrum. Karol wykorzystuje „nieznane”, poprzez rekrutowanie tylko tych Specjalistów i w takiej liczbie, którzy pozwolą mu szybko realizować kolejne projekty.

Strategia Marcina [blitz-trick]: Większość specjalistów posiada Umiejętności obniżające Koszt Rekrutacji, dające dodatkowe symbole badań lub pozwalające na manipulacje kartami. Z tego względu Marcin najmocniej skupia się na tworzeniu kombo poprzez wykorzystywanie tych umiejętności tylko raz, ale w odpowiedniej kolejności.

Strategia Piotra [zapomnij o projektach]: Ponoć można wygrać tę grę bez realizacji żadnego projektu. Założenie jest takie, by zatrudnić 12 specjalistów z wysokim kosztem rekrutacji przed innymi graczami. Karty tych Specjalistów dają dużo punktów postępu i dodatkowe boosty.

A którą strategię Ty wypróbujesz?


Tę grę dedykujemy pierwszym zdobywcom kosmosu – tym wyjątkowym ludziom, którzy urzeczywistnili marzenia o lotach w kosmos.

Rozgrywka


    "Zdobywcy Kosmosu" to gra karciana, której trzonem i jej głównym elementem są właśnie karty. Karty Specjalistów będziemy dobierać, wykładać, kolekcjonować, przekładać i odrzucać, by na końcu uzyskać z ich pomocą Punkty Postępu i wygrać wyścig o podbój kosmosu. Pamiętać należy jednak o tym strategicznym i ekonomicznym aspekcie gry, który skupia się na odpowiednim zarządzaniu żetonami Badań, zmyślnym i uważnym rekrutowaniu Specjalistów posiadających określone umiejętności, które powinny dopełniać pozostałych członków Twojego korpusu badawczego. Obserwuj, blokuj, buduj, uruchamiaj i realizuj Projekty Kosmiczne."

„Dla człowieka to jeden mały krok, a dla ludzkości skok ogromny.”

Neil Alden Armstrong

    Przed rozpoczęciem gry uczestnicy otrzymują tzw. arkusz Ośrodka Badań i Rozwoju, czyli tablicę podzieloną na 5 sekcji o różnych kolorach, nazywanych Działami. Odzwierciedlają one w sposób symboliczny funkcjonowanie “przemysłu kosmicznego”. Strukturalnie każda taka strefa składa się z Działu Inżynierii, Testów, Badań, Konstrukcji i oczywiście Działu Lotów Kosmicznych. Każdy z graczy zarządza swoim Ośrodkiem, tj. zespołem badawczym, czyli przydziela do niego odpowiednich Specjalistów w formie kart. Gracze mogą dodawać do swojego ośrodka Specjalistów różniących się Kompetencjami oraz Umiejętnościami. W poszczególnych sekcjach budynku badawczego będą działać Konstruktorzy, Naukowcy, Inżynierowie, Testerzy oraz Kosmonauci.



Jurij: „Badania naukowe są kluczem do sukcesu!”

    Będzie ich można przyjmować do swojego korpusu z Centrum Badań Kosmicznych, czyli z tzw. przestrzeni Centrum, którą tworzą odkryte karty Specjalistów leżących obok głównej, zakrytej talii. To właśnie z przestrzeni Centrum i zakrytej talii kart, gracze dobierają nową kartę Specjalisty na rękę lub rekrutują Specjalistę, co znaczy – przydzielają go do pasującego sektora w Ośrodku Badań i Rozwoju. Należy pamiętać jednak o tym, że dany Specjalista może zostać przydzielony do określonego Działu zgodnego z jego Kompetencjami. Oczywiście bywają sytuacje, kiedy dany Specjalista posiada Kompetencje w różnych dziedzinach, wtedy od gracza zależy, do którego Działu zostanie on przydzielony. Ponadto gracz, który rekrutuje Specjalistę musi pamiętać o opłaceniu tzw. Kosztu Rekrutacji, który jest mierzony w symbolach Badań znajdujących się na kartach. Wart odnotowania jest jeszcze jeden fakt, że zgromadzeni specjaliści redukują Koszt Rekrutacji przyszłych Specjalistów przydzielonych do tego Działu.



Neil: „Celem są ambitne projekty.”

    Nasz wysoko wyspecjalizowany zespół może uruchomić i zrealizować konkretny Projekt Kosmiczny. Jeśli gracz dysponuje Kompetencjami wystarczającymi do ukończenia Projektu, czyli posiada w swojej drużynie wymaganą ilość symboli Kompetencji odpowiedniego koloru, to bierze odpowiedni kafelek Projektu i umieszcza go obok swojego Ośrodka Badań. Oznacza to, że jest on ukończony i przyniesie punkty na koniec gry.

    Każdy z graczy powinien stosować odpowiednią taktykę przydzielania Specjalistów do swojego korpusu badawczego, ponieważ musi pamiętać o tym, że jego Umiejętność jest aktywna tylko wtedy, kiedy taka karta jest na wierzchu stosu danego Działu. Pamiętać należy również o tym strategicznym aspekcie gry, który jest sumą różnych sposobów opłacania Kosztu Rekrutacji Specjalistów. Badania to stały rozwój naukowy i technologiczny, dzięki którym możemy zatrudniać kolejnych wyjątkowych Specjalistów oraz realizować ambitne projekty. Zasoby Badań są głównym zasobem dostępnym dla graczy i siłą napędową całego “przemysłu kosmicznego”.

    Istnieje kilka sposobów na zdobycie tego zasobu, jakim są Badania Naukowe. Żetony Badań są przekazywane graczowi w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara. Innymi słowy, gracz może podzielić się wynikami pracy swojego korpusu z sąsiednim Ośrodkiem. Odpowiednie postępy w procesie badań naukowych mogą dostarczyć nam karty Specjalistów, których odrzucimy do Centrum (dwa dowolne, ale wirtualne symbole do wykorzystania w danej turze), lub wytwarzane zasoby poprzez stałe Umiejętności aktualnych Specjalistów. Niektóre ich umiejętności będą oddziaływać przez całą grę, a inne będą miały zastosowanie tylko na jej koniec, podczas ostatecznego zliczania Punktów Postępów, kiedy sprawdzamy, który z graczy został prawdziwym “Zdobywcą Kosmosu”.

"Być pierwszym w kosmosie, dołączyć do pojedynku w bezprecedensowym pojedynku z naturą

- czy można marzyć o czymś więcej?"

Jurij Aleksiejewicz Gagarin

Recenzje gry

  • ZnadPlanszy.pl / Mirocław "Tycjan" Gucwa"Czuję się trochę ojcem chrzestnym polskiego wydania „Space Explorers”, bo to chyba ja po raz pierwszy wspomniałem o tej grze w polskich mediach podczas jednego z odcinków Rozmów.ZP." "Zastosowana tu mechanika nie jest może odkrywcza i bez dużego wysiłku można tu wyczuć ducha „Splendoru”, ale zastosowano tu rozwiązanie, które wnosi do tego typu gier coś nowego. Specjalne zdolności kart (w zasadzie każda jest inna) i konieczność dokonywania wyborów związanych z ich aktywacją, dodają znanemu zbieraniu kart z wykorzystaniem upustów związanych ze wcześniejszymi zakupami, nowego wymiaru." Mirosław "Tycjan" Gucwa / ZnadPlanszy.pl
  • "Granie w Chmurach""Ta gra stoi na własnych nogach, ma swoje własne pomysły na kolekcjonowanie kart i zarządzanie umiejętnościami. Jest to mózgożerna rozgrywka, a ilustracje świetnie oddają ducha tamtej epoki. Jest to bardzo ciekawy tytuł w swoich założeniach. Ja w wersję polską z wielką przyjemnością zagram"
  • Gry planszowe u Wookiego"Czuć w niej klimat, ale najważniejsza jest mechanika tej gry. Czy to jest Splendor na sterydach? Na pewno mogą bez wstydu stać na jednej półce. Jest to obowiązkowy tytuł dla wszystkich fanów tego typu gier."
  • Board Times / Maksymilian Maczurek"Myślę, że jest to dobry przykład gry, w której uczeń przerósł mistrza. Splendor zastąpię Zdobywcami (lub ewentualnie postawię ich obok Splendoru ), przy których nie tylko się lepiej bawię, ale przede wszystkim mam te nostalgiczne marzenia o lotach w kosmos. A może i mnie uda się kiedyś polecieć… tam… na orbitę, a może i dalej…?"
  • On Table - gry planszowe„Nastawmy się na taktyczne i strategiczne myślenie, w którym nie ma miejsca na przypadek. Przy zachowaniu bardzo prostych i przystępnych zasad, mamy głębie rozgrywki i wielowątkowość.”
  • Diceland - Blog o grach planszowych"Dostając pudełeczko zdobywców kosmosu cofamy się niejako trochę w czasie. Pomimo tego, że nie doświadczyłem tego na własnej skórze, odczuwam atmosferę czasów PRL-u i pojawiających się wtedy obrazów propagandowych. W tej stylistyce utrzymano wszystkie elementy gry, co całkiem nieźle buduje klimat gry." Piotr Struś, Diceland

Korzyści projektu

Najniższa cena gry Zdobywcy Kosmosu
- 36,00 złTyle zaoszczędzisz

Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą w historii. Nigdzie nie kupisz tej gry taniej.

Sugerowana cena detaliczna gry Zdobywcy Kosmosu to 125,00 zł. Wspierając projekt w tym momencie zaoszczędzisz więc aż 36,00 zł

Najszybsza dostawa Zdobywcy Kosmosu
o 14 dnibędziesz miał szybciej grę

Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 14 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.

Unikatowe elemnenty Zdobywcy Kosmosu
4unikatowych elementów

W projekcie zaplanowanych jest 4 unikatowych elementów, które można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Zdobywcy Kosmosu.

Unikatowe elemnenty Zdobywcy Kosmosu
Program Ochrony Wspierających

Kampania bierze udział Programie Ochrony Wspierających. Oznacza to, że wydawca raportuje dla zagramw.to przebieg procesu rozwoju i produkcji gry. Na podstawie raportów wypłacane są kolejne transze środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z produkcją gry.

Wydawca zobowiązuje się również do umieszczania aktualności co najmniej, co dwa tygodnie po zakończeniu zbiórki, aż do wysyłki gry do wspierających.

Dzięki temu maksymalizujemy szansę na szybkie i sprawne dostarczenie gry do Ciebie.

Twórcy gry

Yuri Zhuravlev - autor

Jeden z najbardziej znanych i doświadczonych rosyjskich projektantów gier. Jego pierwsza gra została wydana sześć lat temu. Yuri stworzył kilka znanych i lubianych gier planszowych, m.in. "Namiestnik", "Costa Ruana", "The Golden Sails", "Catham City" i kilka innych. W latach 2013-2016 pracował w firmie "Lifestyle", będąc jednym z organizatorów i kuratorów projektu wydawniczego KORNI. W tym samym okresie (do początku 2017 r.) wspierał moskiewski klub gier stołowych "Losowe Miejsce". Trzy lata z rzędu prowadził blog z publikacjami na temat projektowania gier. Najnowsze dzieło tego autora, to oczywiście "Space Explorers", czyli w naszym kosmicznym tłumaczeniu - "Zdobywcy Kosmosu".

Alexei Kot - ilustrator

Twórca portretów na Kartach Specjalistów i całości projektu graficznego gry "Zdobywcy Kosmosu". Często rysuje w stylu retro. Jest również autorem ilustracji na pudełku do gry "Festiwal Lampionów", opublikowanej w Polsce przez wydawnictwo Games Factory Publishing. Alexey jest malarzem i zawodowo realizuje się w wielu dziedzinach tej sztuki. Portrety, które znajdują się na kartach Specjalistów w grze "Zdobywcy Kosmosu”, zostały namalowane tradycyjną metodą oleju na płótnie, a potem dopracowane w programie graficznym. Wart odnotowania jest fakt, że jego plakat, który namalował dla własnej przyjemności, do epickiego filmu "Gwiezdne Wojny", został przyjęty przez Lucas Film na oficjalną prezentację najnowszej odsłony filmu. Z pewności jeszcze usłyszymy o tym artyście w kontekście niejednej, wyjątkowej gry.

Cele projektu

Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.

  • Witajcie „Zdobywcy Kosmosu” - nadajemy międzygwiezdną wiadomość...

        


        Komandorze, informujemy że szefostwo „Gwiezdnego Miasteczka - Baza Watermelon Publishing” obecnie zarządza procesem określonym kodem „Podbój kosmosu - Realizacja 001”. Poniżej tr... czytaj więcej

    komentarzy: 2
  • Jesteście Zdobywcami Kosmosu!

    To Wasz wielki sukces! Rozbudowaliście polską wersję Zdobywców Kosmosu do poziomu o jakim nikomu się nie śniło.
    269% z wymaganego celu! Podbiliście z nami wspaniały świat crowdfundingu!
    W pierwszych słowach chcieliśmy podziękować Wszystkim, którzy uwierzyli w nasz projekt. Wszystkim wspierającym Zdobywców Kosmosu i nasz... czytaj więcej

    komentarzy: 9
  • Nowe Dodatkowe Karty Misji Tajnych Programów Kosmicznych

    5 Dodatkowych Kart Tajnych Misji - cel połączony z nagrodą Tajnych Misji Kosmicznych. 

     

    Towarzysze! Proponujemy Wam poszerzenie kosmiczny... czytaj więcej

    komentarzy: 7
  • Kolejny kosmiczny cel - kafelek z Freedom 7 i Sputnik 2

    Idziecie jak burza, jak rakieta, jak Tommy Lee Jones w Ściganym . Opuściliśmy układ słoneczny. Zabrnęliśmy dalej niż przewidywał Komitet Generalny. Dlatego odpalamy dla Was kolejny cel. Oddalony niczym mars, o kilka minut świetlnych lecz w zasięgu zdeterminowanych Zdobywców Kosmosu. Jak już pewnie wiecie, gra w podstawowej wersji na... czytaj więcej

    komentarzy: 1
  • Żetony Badań, to najważniejszy zasób dla Zdobywców Kosmosu!

    Przygotowaliśmy dla Was specjalną edycję żetonów Badań w postaci akrylowych, wytrzymałych kafelków, które sprawią, że całość gry (oczywiście wraz z naszymi autorskimi matami Ośrodków Badań) prezentuje się hiper ekskluzywnie i zdecydowanie podnosi wrażenia estetyczne płynące z rozgrywki. Po... czytaj więcej

    komentarzy: 10
  • Obwieszczenie ministerialne - w dodatku Głos Ludu przemówił

    Idąc za Głosem Ludu zobowiązujemy się do wzbogacenia Kosmicznego Dodatku o kolejnych 5 kart przy ponad 500 wsparciach tej nagrody. Wychodzimy na przeciw waszym prośbom, jednocześnie uwzględniając nasze możliwości produkcyjne oraz wszystkie koszty dodatkowe. 

    Dziękujemy Wam za wszystkie komentarze i sugestie. Robimy wszystko... czytaj więcej

    komentarzy: 23
  • Kosmiczny dodatek - Misje Programów Kosmicznych + Kafelek projektów niezrealizowanych

    Mamy dla Was Kosmiczny dodatek, nad którym pracowała wynajęta przez nas Agencja Nieziemskich Koncepcji "NaSza Spejs Systems", w skrócie Watermelon Publishing .


    Prezentujemy Wam pakiet stworzona z myślą o graczach ceniących tajne misje i wyjątkowe projekty. Każdy gracz na początku rozgrywki dociąga jedną losowa kartę, któr... czytaj więcej

    komentarzy: 16
  • Odpowiedzi na Wasze pytania.

    Dzień dobry Zdobywcy!

    Powstają pytania i prośby odnośnie kampanii. Chcemy parę rzecz wyjaśnić i odpowiedzieć na nurtujące Was pytania.

    Zdobywcy Kosmosu nie posiadają żadnego oficjalnego dodatku w tym momencie. My od siebie dodaliśmy wariant "Kart Telegramów" i "Szpiegostwa Przemysłowego", który ma za ... czytaj więcej

    komentarzy: 10
  • Nowe projekty kosmiczne - nowe cele kampanii!

    Nowe projekty kosmiczne - nowe cele kampanii!

    Ponieważ osiągamy kolejny piękny wynik na crowdfundingu, zdecydowaliśmy się współpracować z oryginalnym wydawcą i dodać kolejne kafelki projektów. Jest to wyjątkowa okazja, aby wzbogacić swoją wersję właśnie o ten próg.


    Jako nadch... czytaj więcej

    komentarzy: 5
  • Głosujemy na znacznik czasowego wariantu wydarzeń

    Towarzysze! Obywatele! Ludu grający naszej wielkiej ojczyzny planszosferycznej! Witamy was w imieniu Komitetu Interkosmosu, który na swoim najnowszym celu naszej kampanii „Zdobywcy Kosmosu” dodał autorski wariant gry stworzony przez szanownych Panów z
    programu „PoGraMy”. Za pośrednictwem Kart Telegramów i Kart Sz... czytaj więcej

    komentarzy: 5
  • TRYB CZASOWY w kartach wydarzeń

    Wprowadzamy Czasowy Tryb w dodatkowych Kartach Telegramów z Ministerstwa i Szpiegostwa.

    Nasz autorski wariant „PoGraMy” dla „Zdobywców Kosmosu” wprowadza do gry aspekt czasowy, tj. niektóre Karty Telegramów z Ministerstwa i Karty Szpiegostwa Przemysłowego będą określać przez ile rund aktywn... czytaj więcej

    komentarzy: 17
  • STEELbox - prestiżowo zabezpiecz swoją grę

    Każdy odkrywca kosmosu powinien wyposażyć się w sprzęt najwyższej klasy, wyróżniający się jakością wykonania oraz odpornością na ekstremalne warunki panujące w przestrzeni kosmicznej. Dlatego proponujemy Wam produkt, który spełnia wymagania naszych Specjalistów w dziedzinie nowoczesnych k... czytaj więcej

    komentarzy: 23
  • Maty do gry - trwałość i czytelność.

    Witajcie Zdobywcy Kosmosu!

    Dziś prezentujemy Wam jak sprawują się nasze maty, które już dobrze ograliśmy, wymacaliśmy i wyruszyliśmy z nimi w nie jedną kosmiczną podróż.

    Zdecydowaliśmy się przygotować maty dla graczy z kilku ważnych powodów. Po pierwsze maty zawsze dobrze wyglądają n... czytaj więcej

    komentarzy: 7
  • Przemysł kosmiczny to nie przelewki - Karty Szpiegostwa Przemysłowego mocno to udowadniają

    Dzisiaj krótko i na temat. Jeśli dobijemy do 66 000zł to dokładamy wszystkim wspierającym na zagramw.to - exclusive, świeżutkie 3 Karty Szpiegostwa Przemysłowego, które działają na podobnej zasadzie jak Karty Telegramów urozmaicając rozgrywkę. Czy amerykańscy agenci pokrzyżują plany budowy zaplano... czytaj więcej

    komentarzy: 26
  • Towarzysze! Przed nami Wasza propozycja - Kompendium Statków Kosmicznych.


    Kompendium statków kosmicznych – tylko dla wspierających. 

     

    Fizyczna eksploracja ... czytaj więcej

    komentarzy: 12
  • Jesteśmy blisko zrealizowania kolejnych projektów kosmicznych.

    Generale! Właśnie zbliżamy się do orbity Marsa. Możemy zaczynać odliczanie do wyrzutu lądownika z naszym łazikiem MODERNITY II. Potrzebujemy Waszej zgody!



    Ponadto, nasz komputer pokładowy informuje, że dowództwo właśnie wysłało nam kolejne ... czytaj więcej

    komentarzy: 16
  • Kolejne kosmiczne cele przed nami!

    Udało się. Opuszczamy naszą orbitę i lecimy w nieznane!


    Do odblokowania nowe cele.

    Nowy wariant rozgrywki – dodatkowe Karty Telegramów z ministerstwa!
    (zagramw.to exlusive)

    Karty Telegramów będą modyfikowały podstawową rozgrywkę w „Zdobywców Kosmosu”, tj. wprowadzą szereg dodatkowych wyzwa... czytaj więcej

    komentarzy: 9
  • Startujemy!

    4 października 1957 roku został wystrzelony satelita Sputnik 1. Dokładnie 61 lat później o godzinie 10:00 czasu środkowo-europejskiego startuje ufundowanie Zdobywców Kosmosu. Przypadek? :)

    Przed Wami drodzy Zdobywcy pojawia się na horyzoncie cel podstawowy. Nasza... czytaj więcej

    komentarzy: 54

Witajcie „Zdobywcy Kosmosu” - nadajemy międzygwiezdną wiadomość...

20.11.2018

    


    Komandorze, informujemy że szefostwo „Gwiezdnego Miasteczka - Baza Watermelon Publishing” obecnie zarządza procesem określonym kodem „Podbój kosmosu - Realizacja 001”. Poniżej tr... czytaj więcej

komentarzy: 2

Jesteście Zdobywcami Kosmosu!

02.11.2018

To Wasz wielki sukces! Rozbudowaliście polską wersję Zdobywców Kosmosu do poziomu o jakim nikomu się nie śniło.
269% z wymaganego celu! Podbiliście z nami wspaniały świat crowdfundingu!
W pierwszych słowach chcieliśmy podziękować Wszystkim, którzy uwierzyli w nasz projekt. Wszystkim wspierającym Zdobywców Kosmosu i nasz... czytaj więcej

komentarzy: 9

Nowe Dodatkowe Karty Misji Tajnych Programów Kosmicznych

31.10.2018

5 Dodatkowych Kart Tajnych Misji - cel połączony z nagrodą Tajnych Misji Kosmicznych. 

 

Towarzysze! Proponujemy Wam poszerzenie kosmiczny... czytaj więcej

komentarzy: 7

Kolejny kosmiczny cel - kafelek z Freedom 7 i Sputnik 2

26.10.2018

Idziecie jak burza, jak rakieta, jak Tommy Lee Jones w Ściganym . Opuściliśmy układ słoneczny. Zabrnęliśmy dalej niż przewidywał Komitet Generalny. Dlatego odpalamy dla Was kolejny cel. Oddalony niczym mars, o kilka minut świetlnych lecz w zasięgu zdeterminowanych Zdobywców Kosmosu. Jak już pewnie wiecie, gra w podstawowej wersji na... czytaj więcej

komentarzy: 1

Żetony Badań, to najważniejszy zasób dla Zdobywców Kosmosu!

23.10.2018

Przygotowaliśmy dla Was specjalną edycję żetonów Badań w postaci akrylowych, wytrzymałych kafelków, które sprawią, że całość gry (oczywiście wraz z naszymi autorskimi matami Ośrodków Badań) prezentuje się hiper ekskluzywnie i zdecydowanie podnosi wrażenia estetyczne płynące z rozgrywki. Po... czytaj więcej

komentarzy: 10

Obwieszczenie ministerialne - w dodatku Głos Ludu przemówił

22.10.2018

Idąc za Głosem Ludu zobowiązujemy się do wzbogacenia Kosmicznego Dodatku o kolejnych 5 kart przy ponad 500 wsparciach tej nagrody. Wychodzimy na przeciw waszym prośbom, jednocześnie uwzględniając nasze możliwości produkcyjne oraz wszystkie koszty dodatkowe. 

Dziękujemy Wam za wszystkie komentarze i sugestie. Robimy wszystko... czytaj więcej

komentarzy: 23

Kosmiczny dodatek - Misje Programów Kosmicznych + Kafelek projektów niezrealizowanych

19.10.2018

Mamy dla Was Kosmiczny dodatek, nad którym pracowała wynajęta przez nas Agencja Nieziemskich Koncepcji "NaSza Spejs Systems", w skrócie Watermelon Publishing .


Prezentujemy Wam pakiet stworzona z myślą o graczach ceniących tajne misje i wyjątkowe projekty. Każdy gracz na początku rozgrywki dociąga jedną losowa kartę, któr... czytaj więcej

komentarzy: 16

Odpowiedzi na Wasze pytania.

17.10.2018

Dzień dobry Zdobywcy!

Powstają pytania i prośby odnośnie kampanii. Chcemy parę rzecz wyjaśnić i odpowiedzieć na nurtujące Was pytania.

Zdobywcy Kosmosu nie posiadają żadnego oficjalnego dodatku w tym momencie. My od siebie dodaliśmy wariant "Kart Telegramów" i "Szpiegostwa Przemysłowego", który ma za ... czytaj więcej

komentarzy: 10

Nowe projekty kosmiczne - nowe cele kampanii!

16.10.2018

Nowe projekty kosmiczne - nowe cele kampanii!

Ponieważ osiągamy kolejny piękny wynik na crowdfundingu, zdecydowaliśmy się współpracować z oryginalnym wydawcą i dodać kolejne kafelki projektów. Jest to wyjątkowa okazja, aby wzbogacić swoją wersję właśnie o ten próg.


Jako nadch... czytaj więcej

komentarzy: 5

Głosujemy na znacznik czasowego wariantu wydarzeń

12.10.2018

Towarzysze! Obywatele! Ludu grający naszej wielkiej ojczyzny planszosferycznej! Witamy was w imieniu Komitetu Interkosmosu, który na swoim najnowszym celu naszej kampanii „Zdobywcy Kosmosu” dodał autorski wariant gry stworzony przez szanownych Panów z
programu „PoGraMy”. Za pośrednictwem Kart Telegramów i Kart Sz... czytaj więcej

komentarzy: 5

TRYB CZASOWY w kartach wydarzeń

11.10.2018

Wprowadzamy Czasowy Tryb w dodatkowych Kartach Telegramów z Ministerstwa i Szpiegostwa.

Nasz autorski wariant „PoGraMy” dla „Zdobywców Kosmosu” wprowadza do gry aspekt czasowy, tj. niektóre Karty Telegramów z Ministerstwa i Karty Szpiegostwa Przemysłowego będą określać przez ile rund aktywn... czytaj więcej

komentarzy: 17

STEELbox - prestiżowo zabezpiecz swoją grę

09.10.2018

Każdy odkrywca kosmosu powinien wyposażyć się w sprzęt najwyższej klasy, wyróżniający się jakością wykonania oraz odpornością na ekstremalne warunki panujące w przestrzeni kosmicznej. Dlatego proponujemy Wam produkt, który spełnia wymagania naszych Specjalistów w dziedzinie nowoczesnych k... czytaj więcej

komentarzy: 23

Maty do gry - trwałość i czytelność.

09.10.2018

Witajcie Zdobywcy Kosmosu!

Dziś prezentujemy Wam jak sprawują się nasze maty, które już dobrze ograliśmy, wymacaliśmy i wyruszyliśmy z nimi w nie jedną kosmiczną podróż.

Zdecydowaliśmy się przygotować maty dla graczy z kilku ważnych powodów. Po pierwsze maty zawsze dobrze wyglądają n... czytaj więcej

komentarzy: 7

Przemysł kosmiczny to nie przelewki - Karty Szpiegostwa Przemysłowego mocno to udowadniają

06.10.2018

Dzisiaj krótko i na temat. Jeśli dobijemy do 66 000zł to dokładamy wszystkim wspierającym na zagramw.to - exclusive, świeżutkie 3 Karty Szpiegostwa Przemysłowego, które działają na podobnej zasadzie jak Karty Telegramów urozmaicając rozgrywkę. Czy amerykańscy agenci pokrzyżują plany budowy zaplano... czytaj więcej

komentarzy: 26

Towarzysze! Przed nami Wasza propozycja - Kompendium Statków Kosmicznych.

05.10.2018


Kompendium statków kosmicznych – tylko dla wspierających. 

 

Fizyczna eksploracja ... czytaj więcej

komentarzy: 12

Jesteśmy blisko zrealizowania kolejnych projektów kosmicznych.

05.10.2018

Generale! Właśnie zbliżamy się do orbity Marsa. Możemy zaczynać odliczanie do wyrzutu lądownika z naszym łazikiem MODERNITY II. Potrzebujemy Waszej zgody!



Ponadto, nasz komputer pokładowy informuje, że dowództwo właśnie wysłało nam kolejne ... czytaj więcej

komentarzy: 16

Kolejne kosmiczne cele przed nami!

05.10.2018

Udało się. Opuszczamy naszą orbitę i lecimy w nieznane!


Do odblokowania nowe cele.

Nowy wariant rozgrywki – dodatkowe Karty Telegramów z ministerstwa!
(zagramw.to exlusive)

Karty Telegramów będą modyfikowały podstawową rozgrywkę w „Zdobywców Kosmosu”, tj. wprowadzą szereg dodatkowych wyzwa... czytaj więcej

komentarzy: 9

Startujemy!

04.10.2018

4 października 1957 roku został wystrzelony satelita Sputnik 1. Dokładnie 61 lat później o godzinie 10:00 czasu środkowo-europejskiego startuje ufundowanie Zdobywców Kosmosu. Przypadek? :)

Przed Wami drodzy Zdobywcy pojawia się na horyzoncie cel podstawowy. Nasza... czytaj więcej

komentarzy: 54

Komentarze wspierających

W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.

Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Zdobywcy Kosmosu.

Liczba komentarzy: 274
KANDERA1 tydzień temu

W oczekiwaniu na kolejną aktualizację :)

Watermelon Publishing 3 tygodni temu

Drodzy i serdeczni. Jest nowa aktualność!

Sarnołak3 tygodni temu

Mocno lakoniczna, bym powiedział.

Patryk Łapiński3 tygodni temu

Wincyj mięsa ! :)

Sarnołak4 tygodni temu

Kiedy będzie coś wiadomo? Wiadomo?

KANDERA4 tygodni temu

Jeśli aktualizację wrzucą 2tyg od końca kampani to może w piątek coś się pojawi.

KANDERA3 tygodni temu

Może dziś znajdą czas by wrzucić aktualizację?

Kecag3 tygodni temu

Tez czekam az arbuzy wroca z odpowiedzia.

WooL_F6 tygodni temu

To oczekiwanie będzie straszne :)

annaroz906 tygodni temu

@Watermelon Publishing: Może zamieścicie instrukcje abyśmy mogli ją zweryfikować przed drukiem? Niestety zarówno przy Valhalli, Gremlinach i Klanach Kaledonii były pewne błędy w tym brak informacji o pewnych elementach rozgrywki.

Yippee_Ki_Yay6 tygodni temu

Przecież jest dostępna o tu: https://drive.google.com/file/d/1wKLOX2HeZcU0n7QWPNi2ICQgV7ab-OzC/view

annaroz906 tygodni temu

@Watermelon Publishing: Rozważaliście poszerzenie tekturowej planszy gracza? Moglibyście ją poszerzyć od góry o 7 miejsc, w tym 5 miejsc na żetony zasobów, 1 miejsce na zrealizowane projekty i ostatnie na żetony pierwszego gracza. Wszystkie kafelki ustawiałoby się w stosach. Moglibyście ewentualnie zamieścić też tor ułatwiający grę solo.

KANDERA6 tygodni temu

Taka modyfikacja wymagała by nowego indywidualnego dla kilkuset polskich egzemplarzy gry projektu druku. Co by znacząco zwiększyło koszt produkcji A przecież wszystkie elementy tekturowe są niezależne językowo i będą produkowane masowo dla wszystkich wersji językowych.

annaroz906 tygodni temu

@Watermelon Publishing: Podstawowa wersja gry posiada 20 żetonów badań z twardej tektury. Jako nagrodę oferujecie wersje akrylową (szkoda, że nie spróbowaliście przybliżyć różnicy pomiędzy tymi dwoma opcjami). Nie mogę zrozumieć czemu nie jesteście konsekwentni i w podstawowym pudełku nie znajdą się także tekturowe żetony blokad.

Yippee_Ki_Yay6 tygodni temu

O akrylowych żetonach była osobna aktualizacja. Jeśli się nie mylę to były też wykorzystywane w rozgrywce Wookiego z Przemo. Co do blokad. Wszystkie wersje językowe będą drukowane razem i WP nie ingeruje w skład podstawowego pudełka. Po prostu go nie otwierają. Żetony blokad dotyczą autorskiego pomysłu WP (dostępnego tylko w wersji PL) na urozmaicenie rozgrywki.

annaroz906 tygodni temu

W sumie żałuje teraz, że nie zdecydwałam się na akrylowe żetony. Może zrobicie Late Pledge?

annaroz906 tygodni temu

@Watermelon Publishing: Zauważyłam, że w wydanym egzemplarzu przedprodukcyjnym sztucznie zróżnicowano grafiki na kartach specjalistów robiąc tylko i wyłącznie zbliżenia podstawowych ilustracji. Według mnie to bardzo nietrafiona koncepcja i przede wszystkim niepotrzebna. Moglibyście interweniować aby w naszym wydaniu na kartach wszystkie ilustracje przedstawiały całe postacie?

Kopiec6 tygodni temu

Ta gradacja postaci jest akurat według mnie bardzo trafionym pomysłem. Nic nie zmieniajcie - pamiętacie szyderę z kart Ojca Chrzestnego Portalu ? Zostawcie jak jest.

annaroz906 tygodni temu

Cały kosmonauta z drugim planem i ukazanie praktycznie samej twarzy tego samego kosmonauty. Tu nie ma żadnej degradacji.

KANDERA6 tygodni temu

Przecież to już kiedyś było wyjaśnione. Im bliżej danej postaci tym lepsze efekty po zagraniu takiej karty.

annaroz906 tygodni temu

Musiałam to przegapić. Dzięki za odpowiedź. W sumie ma to sens :).

Yippee_Ki_Yay6 tygodni temu

Była o tym mowa w komentarzach do drugiej aktualizacji. Poza tym zmiana grafik to ingerencja w zawartość podstawowej gry, a raczej nikt nie będzie zmieniał grafik (o ile autor by się zgodził) tylko dla wersji PL skoro wszystkie wersje językowe będą drukowane razem w celu zminimalizowania kosztów.

Krzysztof Czajkowski6 tygodni temu

Dlaczego na okładce polskiego wydania kosmonauta nie ma na hełmie napisane CCCP, jakieś zakłamywanie historii?

Watermelon Publishing 6 tygodni temu

Ponieważ w grze występują statki radzieckie i amerykańskie, zdecydowaliśmy stworzyć postać "everymana", aby gracz zdecydował, z jaką stroną się identyfikuje.

Krzysztof Czajkowski6 tygodni temu

OK, to jeszcze jedno czy transkrypcja i transliteracja kart zostanie zrobiona zgodnie zasadami języka polskiego, czyli będzie napisane "Łunochod" zamiast "Lunokhod" i tak dalej.

Davidian6 tygodni temu

W dniach od 03 do 05 sprzedało się ponad 500 kopii gry a przez resztę miesiąca tylko ponad 100. Czemu okres pre-ordera nie trwa tydzień czasu? Druga sprawa to koszt dodatku 29 pln za 5 kart? Wsparłem ten projekt i wcześniej Elekta tam dodatki kosztowały sporo taniej.

Watermelon Publishing 6 tygodni temu

Tradycją jest udostępnienie gry w dobrej cenie na początku kampanii przez okres 2-3 dni na zagramw.to. Twórcy Elektu sami tworzą wszystkie komponenty gry i decydują o ilości kart. Nasz dodatek nie jest oficjalną częścią gry tylko naszym wariantem stworzonym do kampanii. Przez co koszty drukowania małej ilości kart u innego producenta zwiększa koszty druku. Nie wliczamy w to również zaprojektowania kart pod kątem graficznym, które będą w małym nakładzie.

609Tyle osób wsparło projekt
Grę Zdobywcy Kosmosu wsparli
annaroz90
Paula Budna
WAK
Łukasz Cetera
Smerf
Błażej Turczyński
Renata Smętek
jaro66689

Niedostępne nagrody

Dostępność poniższych nagród się zakończyła.

Gra Zdobywcy Kosmosu
Opis nagrody

Nagroda zawiera:

Polską wersję gry Zdobywcy Kosmosu wraz ze wszystkimi odblokowanymi celami kampanii, w tym:

60 Kart Specjalistów (88x63),
20 Żetonów Badań,
10 Żetonów Projektów Kosmicznych,
4 składane arkusze Ośrodka Badań i Rozwoju,
4 karty pomocy,
Żeton Pierwszego Gracza,
instrukcję.

503

Wsparć

03.2019

Data dostawy

05.10.2018 23:59

Dostępna do
89Wartość wsparcia
Gra Zdobywcy Kosmosu
Opis nagrody

Nagroda zawiera:

Polską wersję gry Zdobywcy Kosmosu wraz ze wszystkimi odblokowanymi celami kampanii, w tym:

60 Kart Specjalistów (88x63),
20 Żetonów Badań,
10 Żetonów Projektów Kosmicznych,
4 składane arkusze Ośrodka Badań i Rozwoju,
4 karty pomocy,
Żeton Pierwszego Gracza,
instrukcję.

120

Wsparć

03.2019

Data dostawy
99Wartość wsparcia
Dodatek Tajne Misje + kafelek Niezrealizowanych Projektów Kosmicznych
Opis nagrody

Dodatek przygotowany przez Watermelon Publishing. Pakiet zawiera 5 kart Tajnych Misji oraz bonusowy kafelek Niezrealizowanych Projektów Kosmicznych.
Prezentujemy Wam pakiet stworzona z myślą o graczach ceniących tajne misje i wyjątkowe projekty. Każdy gracz na początku rozgrywki dociąga jedną losowa kartę, która staje się jego dodatkowym celem - bonusem punktowym na koniec gry, gdy zrealizuje widniejące na niej rządowe wytyczne. Będą to ściśle tajne Akta Programu Kosmicznego, które będą profilować Waszą rozgrywkę i nadawać jej wyjątkowy charakter. Ponadto jest to kolejny element dodający klimatu grze :)
Aktualności: Przy 500 wsparciach dodatku dokładamy kolejnych 5 kart.

269

Wsparć

03.2019

Data dostawy
29Wartość wsparcia
Koszulki na karty 100szt.
Opis nagrody

Transparentne, koszulki na Karty Specjalistów w wersji PREMIUM dopasowane do Twojej gry. Zabezpieczą karty przed zalaniem, przetarciami i pozwolą dłużej cieszyć się rozgrywką. Jedno opakowanie wystarczy na wszystkie dostępne karty w grze.

120

Wsparć

03.2019

Data dostawy
20Wartość wsparcia
Artystyczny Żeton Pierwszego Gracza
Opis nagrody

Ten Żeton Pierwszego Gracza to istne dzieło sztuki! Ręcznie zaprojektowany, wykonany i pomalowany przez studio Radvoy tylko dla waszej estetycznej przyjemności płynącej z kosmicznej rozgrywki. Inspirowany oryginalnym medalem Gagarina. Kolor wybrany przez społeczność graczy. Sugerujemy wręczać go przyszłemu Zdobywcy Kosmosu.

Produkt dostępny tylko podczas kampanii na zagramw.to

Wymiary 50 x 6 mm.

122

Wsparć

03.2019

Data dostawy
20Wartość wsparcia
Żetony blokad do wariantu wydarzeń
Opis nagrody

4 Żetony Blokad to element, który wspiera karty wydarzeń Telegramów jak i Szpiegostwa Przemysłowego.
Są to znaczniki zakrywające umiejętności czy też blokujące pewne działania w Waszym Ośrodku Badań i Rozwoju. Wykonane z akrylu posiadają identyczne wymiary jak Żetony Badań - 30x30x3mm.

211

Wsparć

03.2019

Data dostawy
6Wartość wsparcia
Akrylowe Żetony Badań
Opis nagrody

Otrzymujesz 20 akrylowych Żetonów Badań o rozmiarach 30x30x3mm po 4 z każdego Działu Badawczego. Dzięki nim poczujesz prawdziwą wartość naukowych czy też konstrukcyjnych poszukiwań przeprowadzanych w Twoim przyszłym Ośrodku Badań i Rozwoju w Centrum Badań Kosmicznych.

208

Wsparć

03.2019

Data dostawy
30Wartość wsparcia
Skafander Zdobywcy Kosmosu
Opis nagrody

Poczuj się prawdziwym Kosmonautą i zaskocz swoich znajomych przeżyciami 4D :) Skafander jest specjalną nagrodą dla największego Zdobywcy Kosmosu. Inspirowany oryginalnym strojem gen. Hermaszewskiego.
Zestaw zawiera:
- Hełm
- Skafander
- Rękawice
- Nogawice
Został on zaprojektowany i wyprodukowany przez Pracownie Artystyczną "Veqilo" i Adriannę Arabską. Polecamy na długie zimowe wieczory.

1

Wsparć

03.2019

Data dostawy

0/1

Dostępnych nagród
0 / 1
999Wartość wsparcia
Mata do gry - "ZIEMIA"
Opis nagrody

Unikalna mata do gry dla 1 gracza z motywem Ziemi. Ta wersja jest przygotowana dla kosmicznych turystów ceniących ładny widok za oknem, elegancję, klimat i porządek. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Każda mata przyjedzie do Ciebie zapakowana w tubę. Posiada oznaczenia trybu solo.

Rozmiar mat 38x47 cm Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.

11

Wsparć

03.2019

Data dostawy
47Wartość wsparcia
Mata do gry - "KOSMOS"
Opis nagrody

Unikalna mata do gry dla 1 gracza z motywem głębokiego Kosmosu. Ta wersja jest przygotowana dla wytrwałych kosmonautów ceniących odkrywanie nieznanego i przejrzystość układu planet. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Każda mata przyjedzie do Ciebie zapakowana w tubę. Posiada oznaczenia trybu solo.

Rozmiar mat 38x47 cm. Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.

20

Wsparć

03.2019

Data dostawy
47Wartość wsparcia
4 maty do gry - "ZIEMIA"
Opis nagrody

Żeby zadowolić każdego przyszłego "Zdobywcę Kosmosu" proponujemy Wam komplet 4 maty do gry dla każdego kierownika korpusu Specjalistów. Ta wersja jest przygotowana dla kosmicznych turystów ceniących ładny widok za oknem, elegancję, klimat i porządek. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Posiadają oznaczenia trybu solo.

Rozmiar mat 38x47 cm. Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.

4

Wsparć

03.2019

Data dostawy
170Wartość wsparcia
4 maty do gry - "KOSMOS"
Opis nagrody

Cztery unikalne maty do gry dla 4 graczy z motywem głębokiego Kosmosu. Stworzysz w ten sposób kompozycję prawdziwego Ośrodka Badań Kosmicznych. Ta wersja jest przygotowana dla wytrwałych kosmonautów ceniących odkrywanie nieznanego i czytelność działań. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Posiadają oznaczenia trybu solo.

Rozmiar mat 38x47 cm. Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.

5

Wsparć

03.2019

Data dostawy
170Wartość wsparcia
Maty do gry 2+2 - "KOSMOS" i "ZIEMIA"
Opis nagrody

Cztery unikalne maty do gry dla 4 graczy z 2 motywami głębokiego Kosmosu i Matki Ziemi. Stworzysz w ten sposób kompozycję prawdziwego Ośrodka Badań Kosmicznych. Ta wersja jest przygotowana dla wytrwałych kosmonautów i astralnych turystów. Zapewnia czytelność działań i różnorodność estetyczną. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Posiadają oznaczenia trybu solo. Rozmiar mat 38x47 cm. Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.

28

Wsparć

03.2019

Data dostawy
170Wartość wsparcia
SteelBox + gąbka na elementy
Opis nagrody

Eleganckie, metalowe pudełko wraz z gąbką na Twoją grę. Zostało zaprojektowane z dbałością o niemal każdy szczegół tak, aby elementy gry miały swoje miejsce. Zmieszczą się w nim karty w koszulkach, akrylowe Żetony Badań oraz ekskluzywny Żeton Pierwszego Gracza, które znajdziesz wśród nagród powyżej.

51

Wsparć

03.2019

Data dostawy
55Wartość wsparcia
Retro kaseta z muzyką z kosmosu
Opis nagrody

Kaseta magnetofonowa ze ścieżką dźwiękową do gry pozwoli Wam lepiej wczuć się w klimat tamtych lat. Na stronie "A" otrzymacie prawdziwe „dźwięki" z najgłębszych zakątków przestrzeni kosmicznej, czy też raczej sygnały radiowe przełożone na dźwięk. Takie podejście nazywa się sonifikacją danych. NASA zarejestrowała i nagrała te sygnały radiowe przez urządzenia badawcze stacjonujące w kosmosie. Na stronie „B" otrzymacie autorski projekt muzyczny "Retro-Elektro Wave - Music from Space" by Vojewoda - twórcy z Łodzi, którego oryginalna impresja dźwiękowa wprowadzi nas w atmosferę Zdobywania Kosmosu. - Kaseta 60 minut w kolorze czerwonym zapakowana w pudełko ochronne.

27

Wsparć

03.2019

Data dostawy

23/50

Dostępnych nagród
23 / 50
25Wartość wsparcia

Formy transportu

Paczkomaty13.5 złKoszt
transportu
Kurier DPD15.5 złKoszt
transportu