Jesteśmy blisko zrealizowania kolejnych projektów kosmicznych.

Data dodania: 05.10.18 20:17:08

Generale! Właśnie zbliżamy się do orbity Marsa. Możemy zaczynać odliczanie do wyrzutu lądownika z naszym łazikiem MODERNITY II. Potrzebujemy Waszej zgody!



Ponadto, nasz komputer pokładowy informuje, że dowództwo właśnie wysłało nam kolejne rozkazy ministerialne. Musimy przygotować się na kolejne warianty i zmiany w przeprowadzanych badaniach. 



Liczba komentarzy: 16
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
swiroff49 tygodni temu

Przekonaliście mnie i wsparłem, mimo że nie lubię Splendoru :D Powiedzcie mi tylko czy gra dobrze sprawdza się w dwuosobowym gronie, bo tak najczęściej grywamy?

Watermelon Publishing 49 tygodni temu

Każdy wariant gry jest inny, tj. inne wrażenie jest w rozgrywce dwuosobowej, inne w wariancie 3 i 4 osobowym. Za każdym razem jest poczucie „kosmicznego wyścigu”;)

Pablo49 tygodni temu

Ale się zapowiada super gra i te pomysły, oj będzie się działo :)

mrozmi49 tygodni temu

Jakieś szczegóły jak telegramy będą wprowadzane do gry? Czy losowo co turę? Czy gracze będą o tym jakoś decydowali?

Watermelon Publishing 49 tygodni temu

Pracujemy nad najlepszym rozwiązaniem. Ponieważ ma to działać globalnie na całą rozgrywkę, zapewne te "wydarzenia" będzie dociągał i czytał gracz z żetonem Pierwszego Gracza. Mają mieć charakter globalny - działać na całość rozgrywki w rundzie.

Thecod49 tygodni temu

Może karty wydarzeń możnaby wtasować do talii specjalistów? Wtedy gracz dobierający kartę wydarzenia w dowolnym momencie gry wykłada ją przed sobą a ona obowiązuje do momentu pojawienia się nowej. W takim przypadku telegramy z ministerstwa mogłyby zaskakiwać. Oczywiście jak widać na przykładach, część działań byłaby jednorazowa inna trwała.

Olbagamar49 tygodni temu

Dobry pomysł z telegramami w talii specjalistów.

Olbagamar49 tygodni temu

Mam pomysł na kolejny dodatek. Cele osobiste. Każdy gracz będzie losował 2 swoje cele i wybierał 1. Będą punktowane na koniec gry jeżeli je spełnił. Np. 3 projekty kosmiczne, 4 kosmonautów, posiadać na koniec gry 6 żetonów badań itp.

Paweł W49 tygodni temu

Fajny pomysł. Żeby podbić klimat, zamiast nazywać kartę sucho "celem osobistym" można zrobić coś na wzór Terraformacji Marsa, czyli losowanie/wybieranie na początku gry karty naszego indywidualnego ośrodka badawczego gdzie będą opisane cele.

Olbagamar49 tygodni temu

Kolejny pomysł. Tym razem zasada dodatkowa: Tajny projekt rządowy. Gracze na początku gry dobiera jeden losowy projekt kosmiczny i kładzie zakryty przed sobą tak zeby przeiwnik nie widział. Gdy go wypełni otrzymuje za niego 2 razy więcej punktów.

Olbagamar49 tygodni temu

Cele osobiste dodają efekt niepewności. Bo jak na razie z rozgrywki wynika, że ilośc punktów przeciwnika jest znana i gracz może kontrolowac swoją przewagę, wie czy wygrywa i ile. Celu osobistego nie widzi, nie wie ile daje punktów i cy przeciwnik go spełnił. Mogły by być one na zasadzie rządowych projektów i nie być jednorazowe, a po spełnieniu by się je odsłaniało i losowało nowe.

Watermelon Publishing 49 tygodni temu

Bardzo dobra propozycja! Nie dacie nam iść do domu :)

Olbagamar49 tygodni temu

Kolejny pomysł: Szefowie działów. Każdy dział będzie miał swojego szefa z specjalną zasadą, będą oni czekać na stole i przechodzić do tego gracza, który w danym dziale ma najwięcej specjalistów , ale min 3. Nie będą oni kładzeni jak inni specjaliści tylko nad nimi i będą dawać jakąś zasadę specjalną. Jak jakiś gracz w danym dziale zdobędzie więcej specjalistów zabiera ci szefa działu. Na koniec gry będą warci punkty zwycięstwa. Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem:(

majzel49 tygodni temu

To jest super pomysł! A ja bym od siebie jeszcze zaproponował cele zdrajcy. W grze mamy np. 10 celów z czego 2 to cele zdrajcy (oczywiście amerykański szpieg), losujemy między siebie każdy po jednym i nie wiadomo na dobra sprawę czy zdrajca jest, czy nie ma. Szpieg ma swój cel, aby zrujnować grę w jakiś określony sposób innym graczom albo konkretnemu graczowi. Może nawet na koniec gry mieć najmniej punktów, ale jak wypełnij swoją misje, to wygrał.

ThunderGrom49 tygodni temu

Pomysł: Podwój albo potrójny szpieg, który by punktował poprzez wykradanie tajemnic innym graczom. Ale miał by szansę działać dla innego gracza gdy dostanie lepszą propozycje lub wyniknie to ze zmiany układu sił w danej rundzie.

Paweł W49 tygodni temu

Telegramy ociekają klimatem... Strzał w dychę! :]